-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
inf3rno
nagyúr
-
gzbotii
veterán
Sziasztok,
Ismerős szeretné lecserélni az autóját, maradna VAG vonalon (azon belül is inkább VW). 2.5-3 milliót szánna rá.
Visszakerestem, 1.6 TDI -t annyira nem dicséritek itt (teljesítmény).
TSI -ből az 1.4 vagy 1.2 lényegesen kevesebb problémát okozhat, mint egy 2.0 TDI? Ugye ilyen 5-10 éves autóknál, ahol nem tudjuk, hogy ki és hogyan rakta bele a métert, etc.
TSI-t akkor 2013-tól érdemes nézni - Golf 7 bevezetésétől?Automata esetén dízel fronton csak 2.0 TDI (mert abban olajos a kuplung) - TSI-knél melyik vállalható hosszabb távra?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz olajbogyo #189080 üzenetére
Nem km-t veszünk, hanem állapotot > nepperek ezt úgy értelmezték, hogy ők beállítják a km-t az állapothoz, sajnos. Kavicsos nepper, az kavicsos nepper marad, diploma nem kell hozzá, madár pedig mindig jön. Az idehaza a hirdetett autók szerintem jó 95-98%-a nem őszinte valamilyen okból, ezt bele kell kalkulálni sajnos. Aki nem ért hozzá vagy nincs szeme hozzá, az egyedül ne vegyen használt autót, nem szabad.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
veterán
válasz gzbotii #189102 üzenetére
Helló!
G7-ből magamnak 1.4 TSI, 2.0 TSI, 2.0 TDI-t vennék. A 2.0 TSI láncos, volt egy 176 k km-t futott, de csak 3 éves, nem volt baja a láncnak. DSG-ből 2.0 TSI vagy 2.0 TDI, vagy GTE (PHEV, 1.4 TSI, de olajos DSG).Összefoglalva, normál közlekedésre: vagy 1.4 TSI manuál, vagy 2.0 TDI ha kell a DSG. Illetve GTE.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz gzbotii #189102 üzenetére
1.6 TDi: kb. 20 ilyen egyforma Golf kombink van, mind a 20 darab nulla km-es kora óta eszi az olajat, kell a literes flakon a csomiba, két olajcsere között. 150-180k körül kezdenek hullani a porlasztók, autónként változó, hogy mennyi. Mi nem javasoljuk ismerőseinknek, hogy ezekből vásároljanak saját használatra.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
gzbotii
veterán
válasz focvis #189105 üzenetére
+ CactuS
Értem, akkor marad az 1.4 TSI vagy 2.0TDI. Érdekes, hogy több az 1.2 TSI meg 1.6TDI a piacon - gondolom ezek főként flottásak.1.2TSI még élhető? Nem egy száguldozós fajta, 1.4 szívó G4-el kezdte, addig elég is volt neki, amíg nem ült az én 1.9 TDI-mben .
TSI-knél akkor 2013 a vízválasztó, amikortól már ajánlható?Automatával nem is számolt, én ajánlottam neki, majd mérlegel, hogy a kényelem megér-e esetleges plusz kiadást.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
veterán
-
gzbotii
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
-
oliwire
őstag
Csatlakoznék a 1.2 TSI véleményekre, hogy nagyon kellemes dinamikával bír. Családban van egy Toledo, ezzel a motorral, és nagyon jó vele közlekedni. Nekem 1.6 MK2 Focus van, annál pörgősebb, jobban szedi a lábát. Fogyasztásban is sokkal jobb. 240.000 Km van már benne, új kora óta családban van, főként hosszabb távokra van használva, de semmi problémája nincsen. Céges autó, ha vissza kellene majd adni, mert cserélve lenne, valószínű meg is vásárolnám
-
gzbotii
veterán
Nekem most ház-projekt miatt még két évig nem nagyon jön szóba - utána jó lenne valami 6-7 éves benzinest venni. Szinte csak közvetlen befecskendezős benzinesek vannak, ami elég szomorú.
oliwire, Paxker315: köszönöm nektek is az észrevételt
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
OPiiPO
addikt
Érdekes hogy ezt a "csak utána kell tölteni a klímát" szöveg még mindig bejön a kavicsos nepperektől - tényleg ennyi a madár
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
őstag
Még sosem volt autóm korábban, de most elgondolkodtam, hogy mi lenne ha vennék egyet. Budapesten lakom, néha leugranék ide oda fotózgatni, rokonokhoz ilyesmi. Esetleg néha munkába mennék vele. Nem igazán értek az autókhoz.
Pár hónap vezetési tapasztalatom van csak, azt is az USA-ban abszolváltam automata sebváltós autókon (Dodge Charger, Toyota Corolla, VW Passat) . Emiatt egy nem túl nagy benzines, automata sebváltós autóban gondolkodom. 10 millió Ft fölé biztos nem mennék árban, de már 8 fölé se nagyon.
Amik úgy tetszenének az a Toyota Corolla, Renault Captur, VW T-Cross, Hyundai Kona... Amúgy tetszene a Suzuki Vitara, meg az SX4 Cross is, de nincs belőlük automata váltós. Ezt nem is értem. Amerikában kb. ismeretlen a kézi váltó, csak automata van. Itthon meg csomó modellhez nem is rendelhető automata váltó.
Mennyire rizikós használtat venni? Mit javasoltok, merre felé induljak el?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Németh Péter #189122 üzenetére
A néha használat az milyen időközönként volna? Hány km a munkába menetel? Ajánlanám a Toyota/Lexus HSD hajtást, de annak rosszat tesz, ha sokat álldogál. Keveset eszik és nagyon megbízható az automata benne. Esetleg egy plug-in hibridben is lehet fantázia, ha nem utcán parkolna. Bár ha nem tervezel 10 évre, akkor veheted nyugodtan ami csak tetszik, hosszútávon lenne jelentősége, hogy milyen váltó, motor van a kocsiban. Fiatal kor és alacsony futás miatt a használt sem igazán rizikós, viszont tudsz spórolni.
[ Szerkesztve ]
-
Ádám16
addikt
válasz Németh Péter #189122 üzenetére
Lődd be az árat konkrétan, amit rászánnál nyugodt szívvel. Én 6-7 millióért út autót vennék.
Városi használatra a dízelt elfelejteném. Mivel nem tudsz annyira vezetni, felteszem, annyira nem is érdekel, és a vezetés élvezete sokadlagos szempont lesz, egy hibrid hibátlan alád.
Mivel -gondolom- “sit and drive” stílusú autót szeretnél, amibe beülve A-ból B-be eljutsz nyugisan, és nincsenek váratlan hibák én elmennék egy Toyota irányába.
Ha nincs gyerek, akkor a kifutó Yaris széria jó lehet, ha kell a nagyobb hely, akkor egy Corolla szedán 1.8 hibrid lesz az autód szerintem.
Esetleg amit én még vennék a helyedben, az egy Kia Ceed lenne egy jó benzinmotorral a 7 év gari miatt. -
őstag
válasz molnarpeter #189123 üzenetére
Szerintem elég rendszertelenül használnám. Az elején nyilván elmennék egy csomó helyre, de utána valószínűleg csak hétvégenként lenne használva. Télen meg heteket állna a garázsban.
A társasház garázsában nincs töltési lehetőség. Közös képviselő szerint az összes garázstulaj beleegyezése kellene, de utána még terveztetés, majd közgyűlési hozzájárulás, hogy rácsatlakozhatok a társasház rendszerére, majd utána kivitelezés. Emiatt a plugin hibrid irány szerintem tök reménytelen. Habár nem tudom, hogy ez a Toyota HSD az vajon plugin hibrid technológia-e vagy sem. De majd utána nézek. Köszi a tippet!
-
Rendo84
senior tag
Ha az amerikai ebay-en nézek ki egy autót és megtetszik, szeretném megvenni, annak mi a pontos menete és kb milyen költségekkel kell számolnom? Vannak autókereskedők akiknek 100% pozitív visszajelzésük van, ami nem rossz arány, tekintve hogy ebben a szegmensben mennyi a lutri vétel. Láttam olyan amcsi kereskedőt is akinek kb 80-85%-os csak az értékelése.
Másik kérdés, látatlanban rizikós megvenni nyilván, de milyen szabály vonatkozik arra az esetre, ha nem a leírásnak megfelelő állapotút kapok kézhez, mit tudok tenni ez ügyben? -
őstag
válasz Ádám16 #189124 üzenetére
Mondasz valamit. Nekem sokkal jobban bejött a Toyota Corolla, mint a 300 lóerős Dodge Charger. Igazából nem is értettem, hogy miért pörögnek ki a kerekei, amikor zöldre vált a lámpa és gázt adok. A Corollában meg minden kézre állt, jobban ki lehetett látni belőle. Ezt a "sit and drive" kifejezést még nem hallottam, de utánanézek.
A Kia Ceed-et akkor alaposabban megnézem, mert amúgy külsőre tetszik.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Németh Péter #189125 üzenetére
Ez esetben a plug-in (konnektoros) és a HSD (alapvetően nem konnektoros) is kiesik, valami sima benzint néznék
-
adise
őstag
válasz Németh Péter #189122 üzenetére
Miért ne lenne a suzukikból automata?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #189128 üzenetére
Feltenném a Kicsi Kocsi című klasszikust, my weapon of choice: használtan egy automata Vitara 1.6 szívó (bármennyire is ellenzem a szükségtelen crossover dolgokat ). 4-5m környékén meg lehet úszni, a váltó hagyományos - olajat érdemes benne cserélni olyan 60 ezer km-enként és akkor nem várható gond, motor meg bírja a várost. Ha le akarna merülni, és nincs segítőkész lakó/közeli konnektor töltőnek, akkor jöhet mellé egy zseb-bika (ha ez egy. 2-in-1 power bank, úgy még praktikusabb, mert kénytelen az ember tölteni és nem hagyja a napon álló kocsiban; az indításhoz szükséges kábel mondjuk nem érzékeny a hőre, az maradhat kesztyűtartóban, már ha leszívja az akkut 1 hónap állás)
Vagy bérelnék/taxiznék[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz tboldi #189133 üzenetére
Ígérgették valóban, talán jövőre újból lesz úgy tudom. Kár érte, mert tök jó hatsebességes hagyományos automatája volt a Vitarának és az Scrossnak is. De még a kis swift (2015) is ami Anyukámnak van egy korrekt 3-4 sebességes "automatát" (talán CVT) kapott.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
őstag
válasz tboldi #189133 üzenetére
Próbáltam keresni a neten, egy helyen említik, hogy év végére várható automatás Suzuki.
"A megnövelt alapfelszereltségű hibrid Vitara első körben csak kézi váltós kivitelben lesz kapható, az automata váltós példányok várhatóan csak az év végén érkeznek meg a kereskedésekbe. A témával kapcsolatban a Suzuki hazai képviseletét is megkérdeztük, de hivatalos válaszokat egyelőre nem kaptunk."
[ Szerkesztve ]
-
nandow
aktív tag
válasz molnarpeter #189123 üzenetére
Ez a “sokat álldogál” kb mit takar? Heti 1, esetleg kéthetente 1 indítás még oké?
-
molnarpeter
nagyúr
-
pomorski
őstag
Sziasztok!
Az asszonynak szeretnénk venni egy kisméretű kisfogyasztású egyszerű, elektronikával nem túlbonyolított „női” benzines használtautót (ami nem Suzuki) munkábajáráshoz. Preferált márka nincs, de francia, vagy koreait autót nem szeretnénk, mert ezeket nem tudja/akarja szervizelni a szervizes emberünk. Ő „női” autó gyanánt Toyota Yaris-t ajánlott, bár ennek a fogyasztása szerinte akkor kevés csak, ha nincs elfordítva a gyújtáskapcsoló. Az autóra költendő összeg kb. 400e-600e forint. Az összefoglalót elolvastam. Ötlet, javaslat? -
gzbotii
veterán
válasz pomorski #189142 üzenetére
Toyota Yaris (első gen, XP10). Egyetemista koromban pizzafutárként 3 autóval volt dolgom, nem lehet őket széthajtani.
Fogyasztási tippet mire alapozza? Nagyvárosban, sok araszolással is ki lehet hozni 7L alatti fogyasztást. Sőt, Spritmonitor szerint, a nagy többség 6.2L-el járt - és gondolom nem autópályáztak velük.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz pomorski #189142 üzenetére
Az új autóval együtt lehet szétnéznék a helyi szerelők között is. Már a francia autós dolog is nettó általánosítás, a Renaultok rendszerint mentesek a PSA féle can bus elektronikai betegségektől. A koreaiak autóival már nagyon régóta nincsen semmi gond - Korea az új Japán vagy mi -, csak régebben (15? év) még volt némi gondjuk a designnal. Ahogy írta gzbotii is, a nagy átlag 6.2 körül van az első yarisnál, az szerintem egy hagyományos benzines autótól nem rossz érték. Ahogy írták, Panda, Yaris, Corsa, Ignis, de én még bedobnám a körbe a twingot is (2004 utániakat).
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
HdRew
őstag
Sziasztok!
Itt is aktuális lett egy kocsi, a keret 1 milla csak az autóra, az a lényeg, hogy A-ból B-be elvigyen, benzines legyen, városban járó autónak lesz használva.
Mik lehetnek kb a kiszemeltek? Egy ideje olvasom a topikot, körvonalakban megvan, de a segítséget persze megköszönöm.
Focus mk2
Honda Jazz
Vasaló Suzuki
Mazda 3
Astra HNagyjából ezeket érzem reálisnak, asszonypajti szeretne automatát, de 1 millából nem hiszem, hogy lenne értelmes, ha mégis, kérlek írjátok meg.
Előre is köszi!
-
prsq
tag
válasz pomorski #189142 üzenetére
Érdekes, hogy japánt ajánl, de koreaihoz nem akar nyúlni.
Egy 2006-os Honda után nekem - amatőr, otthon elvégezhető apróbb javításokról van szó - egy 2007-es Kia kiköpött ugyanaz a logika, átlátható, ésszerű, sehol nem álltam még a fejemet vakarva, hogy eztmostitthogy.
Szóval nem igazán értem a 'szakmai' érvét.
Amúgy a Panda nem rossz választás.
[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz molnarpeter #189140 üzenetére
Igen.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Új hozzászólás Aktív témák
- Eleglide C1 - a középérték
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ukrajnai háború
- Fotók, videók mobillal
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
- Napelem
- Honor Magic V2 - origami
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- DXRacer használt szék eladó
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000