Új hozzászólás Aktív témák

  • harry

    veterán

    Egyelőre a Mondeókban gondolkodom főleg, ha már az escortról lebeszéltetek. Nekem személy szerint nagyon tetszenek, noha ez csak érzelmi érv, de azért számít. 2-600k között láttam olyanokat amilyet keresek [link], 550 körül akkor már csak van szép, konkrétan ezzel a kettővel szemezek most, budapesti, klímás, szervizkönyv / második tulaj, jól felszelt, képek rendben, 2000 évjárat, 1.8 benzin. [link] [link] (hozzáteszem, klímára vagy helységre nem szűrtem, de ezek pont itt vannak).

    Szóba került, hogy nagyobb kaszni, súly, motor, miegymás... na jó, de egy 1.8-as vagy 2.0 motor elegendő, ami még azért adózásban is vállalható kategória, de kétségtelen, hogy itt kicsit dob a költségeken, és lehet +1literrel is számolhatok, ezt mérlegelnem kell.
    Ugyanakkor valahogy jobban is bízok egy nagyobb kocsiban egy balesetben (bár tudom, csodát nem kell várni [link]). Meg hát gyakran nem vennénk kocsit, ha ez tényleg jó, és kitart, nem látok rá okot (most még :D), hogy 5, vagy akár 10 év alatt lecseréljem, főleg, hogy évi ~6000nél kétlem, hogy többet futna, így a kopó alkatrészekre sem kéne sokat költeni (pl. fék, vezérműszíjszett, stb - de persze olaj+szűrők lenne cserélve évente, de az jóformán ugyanannyi más kocsiban is). Attól sem igen kéne félni, hogy kinőjük. Alkatrész van bőven, bontottak is. Méretei miatt biztos szokni kell manőverezgetést kezdőként, de hát majd kialakul.

    Nem kell azt gondolni, hogy mindenképp a fejembe vettem, hogy ezt veszem. Astráktól indultam, majd escort, és ez, valamint a lista további elemeit sem dobom ki, és a japánokkal is próbálok barátkozni, de az alkatrészek miatt kissé idegenkedek továbbra is tőlük, bár ezen biztos lehet változtatni.
    De elsősorban most ennek szeretnék utánajárni.

    Theoretically, this damn thing oughta work now.

Új hozzászólás Aktív témák