-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
whitezo88
nagyúr
-
zoo8800
veterán
válasz hobizoli #36596 üzenetére
De az. És nem tépem tovább a számat, menj el és próbálj ki egy TSi, T-Jet, TCe, stb vasat. Ez így olyan, mintha egy vaknak beszélnék a színekről. Kiváncsi vagyok, hogy utána mivel fogsz magyarázkodni. A laptopot nehogy otthon felejtsd
Én elhiszem, hogy a Tiednek bazi sok idő kell, hogy tölteni kezdjen, de azt pedig Te hidd el nekem, hogy az enyém nem ilyen.rip and tear, until it is done
-
válasz whitezo88 #36604 üzenetére
"Úgy hallottam, a kipufogónál kell keresni. Be kell zárni a garázst, mert a friss levegő miatt nem lehet visszatekerni, majd be kell indítani a motort, és türelmesen várni. Ha közel hajolsz a kéményhez, felgyorsul a folyamat."
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz hobizoli #36610 üzenetére
Nálam van mondern kismotor + változógeós kisturbo + tudok nyomást is nézni, viszont diesel.
De ha kell (tudok ezzel segíteni), megnézem holnap, hogy 1-2 -3-ban, hogy mit csinál.mod.: már csak azért, mert mindenki kicsi, utcai csigás autóról vár valami érdemlegeset, csak azt nem tudom, hogy diesel jó-e erre a célra.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
whitezo88
nagyúr
válasz hobizoli #36610 üzenetére
jó de ez motortól is függ, lásd alattam
tegnap mivel most ki van ütve a kocsim, apám Octavia 1.6 16v-jével mentem, de annyira erőtlen szegény autó... nyomaték semmi, vagy 2x lefulladtam vele tegnap pedig nem szokásom. kettesbe taposom és annyira nehezen mozog hogy megőszülök. mondjuk nehezebb autó is mint az e46 ha jól tudom, illetőleg a Skoda 105le/150Nm asszem. magasabb fordulatszámon meg az a sivákolás a motorból... majdnem mint egy Wankel...[ Szerkesztve ]
-
qdak
addikt
válasz bitpork #36603 üzenetére
ejjnye baratom
kest szurkalsz belem :/
W140 meg mindig egyik szerlmem, 3000 thuro dizel, bar csak mar lapatolhatnam bele a lovetapropo vmi jo szerelo gyms megyeben aki porlasztot be tud loni ???
whitezo88: 1 havernak beszart az ora, a masik oraban 200K val tobb voot, bizti o is csak a valos allasba akarja raknyi
[ Szerkesztve ]
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
milomi
tag
válasz whitezo88 #36614 üzenetére
akkor Haver az az Octávia.. kuka.. lehet .... ÉN már ültem több céges Octáviába is.. ugyan úgy 1.6 16v ... és még csodálkoztam is hogy nem is a leg gyengébb 1.6 okos ezek..... peddig mindbe 200ezer km fölött volt ! 1.6 os LEON 1.6 GOLF.. 1.6 Octávia.. nem sok különbség volt erőbe köztük.. Max fogyasztásba... én ezt vettem észre
NFS World Nick Ewing1987
-
whitezo88
nagyúr
válasz milomi #36616 üzenetére
miért lenne kuka? 90 ezer km óta megvan (mármint annyit ment, 37 ezerrel lett véve), 2 évesen lett véve és azóta vezetem, csak most ültem vissza. De attól még nincs nyomatéka, legalább több kéne egy ekkora géphez. Semmi baja sincs.
Vezettem én már 1.4es Corollát is, a nagyobbféléből. Na ott tényleg nagy gázzal kellett indulni, de ha már menetben volt akkor lehetett haladni
Nem értem miért raknak egyáltalán 1.4es motort egy akkora szedánba...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz whitezo88 #36622 üzenetére
Ez a motor már az 1. generációs octáviában is benne volt, ott 74kw-ot tudott, meg euro 2 normát, ez a mostani csak 1kw-al lett erősebb, viszont euro 4-es, ezért fulladozik szegény. Ha a sok cumót kidobálnád, ami ezt a motort euro 4-é teszi, menne mint a sárkány.
Persze ez nem fog megtörténni, marad a megszokás. Hozzá lehet szokni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz whitezo88 #36622 üzenetére
Itt megnézheted, h 16 szelepes 1.6 csak kínában van. Európában csak 1.6 8V volt. Az összes 75kW 8 szelepes MPI, A 77kW jelölése a csomagtartón 16V.
Elég tartós motorok amúgy.
[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
válasz vjpeti #36628 üzenetére
nem mondtam hogy rossz vagy nem tartós, csak lomhának tűnt a 118 lovas bömösből visszaülve, ami jóval sportosabban és lendületesebben vezethető, pedig az sem egy erőgép (180Nm nyomaték, azt is valami 3900as fordulaton adja le). 1-2 évre rá jött a 2 literes 143 lovas motor az autómba, az még jobb lenne. Hamar rászokik ám az ember erre, utána rossz csak visszaülni
-
Hát barátomnak volt. 300 és az amcsi 350 td is. Utána meg 7 év olaj ügyek miatt de ez most nem lényeges.
Viszont mindkettő volt hengerfejes, mindkettő rohadt, és a nyomorult márkajeleket minden barom lelopta róla! Sztem a célkereszt pótlására költött vagy 200k- igen rövid idő alatt. Aztán belefáradt.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
qdak
addikt
válasz bitpork #36631 üzenetére
tudom, de ha sztem ha esszel hajtod nem lessz allandoan hengerfejes, nekem jo a celkereszt hejett 1 sullyesztett jel is
hatha itt van szaki:
refi melle szeretnem ha masik lampa is vilagitana, de ha a masik vilagit a refi ne, megoldas dioda, amit nem tudok:refi 2 biztin kulon, ez megy egyen, kozosithetem a refi 2db + os vezeteket ?
remelem ertheto ;-)(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
Gyk bármelyik szerviz beszerel neked nappali fényt. Ritka hogy vki tudja h ennek a kettőnek egyszerre nem illik világítani, uh le a kalappal előtted. Nekem fura volt először a fábián h így működött, de egyik alkalommal mikor szervizbe vittem elmagyarázták h az összes ilyen kiegészítő fénynek így kellene működni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
qdak
addikt
válasz bitpork #36636 üzenetére
ez most nem konkretan a drl, az is lessz, csak ezt az egyet nem tudom, de fogom azt osszekotom azt meglesem mi lesz xD
jozanesszel belegondolva: ugyanarol a taprol jon a nafta, ha 20 vezetekkel hozom el kulon biztin, majd. a veget oszekotom abbol nem fog semmi lenni,ez konkretan az h szeretnem ha refit huzok egjen a kodlampa is, kozelre sokkal jobb ha betolom melle, viszont ha bekapcsolom a kodlampat, nem kene a refinek egnie
mivel ha jonnek szembe ugyis leveszem a refit, igy senki se latja h az is megy meg belekotni sem lehet.a drl is megy majd be, csak meg 1-2 dolog kell hozza, kulon lekapcsolhato lesz, ahogy a kodlampa is ( most alapbol eg, ha lampat kapcsolok, nem kikapcsolhato elol, pedig lecsereltem a lampakapcsolom )
lehet majd csinalok vmi automatikat arra amit irtal, h ne kezzel keljen a drl t kioldani.
mod:
amugy azt is olvastam, h drl mellet a hejzetjelzo se eghet, de azt nem fogom megcsinalni.[ Szerkesztve ]
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
qdak
addikt
válasz bitpork #36636 üzenetére
na gondolkodtam:
NOR kapu + rele segotsegevel, siman kivitelezheto ami a fabiaban is volt:
mivel azt szeretnenk h ha megy a tompitott, ne egjen a drl, a kapu B bemenetet 0 hagyom, A ra meg a tompitott rol veszek jelet, ha nem kap jelet (nem eg a tompitott) akkor a drl t megszakito relenek a kapu jelet kuld, lezarja a kort vilagit a drl, ha tompitott bekapcsoollodik, a NOR kapu megszakitja a rele altam a drl. koret, tadam, elviekben mennie kell(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
TaaT
veterán
Give them hell Ukraine!
-
Qru
MODERÁTOR
-
-
qdak
addikt
válasz bitpork #36645 üzenetére
van 1 kapcsolo a drl en, alapbol bekapcsolt allasban, ha atkapcsolsz tompitottra az elektronika kikapcsolja a drl t.
persze a fokapcsolot nem kotjuk ki h mindig egjen
ha igy kell mennie akkor sztem okes(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
Alvin_ti4200
félisten
Valószínűleg buta kérdés, de nagyon nem vagyok otthon az LPG témában.
Viszonylag frissen beszerelt, keveset használt gázszettet ki lehet szerelni és értékesíteni? Milyen nyomai maradnak utána, ha tartály a csomagtartóban van (nem a pótkerék helyén, hanem magában a hasznos részben)? Mely alkatrészek érintettek az LPG-s átalakítás során? Nem szeretnék egyáltalán benzinen kívül más üzemanyag fajtával járni és régóta szemezek egy autóval, amely meg is felelne, de a csomagtartó nagy részét elveszi a - számomra tök felesleges - gázszett.
-
golya32
aktív tag
Segítségetek kellene van egy eladó 2009es passát 2.0 CR TDI Highline DSG váltóval, 160 000km el
1,Szerelőm azt mondja ilyen váltóval ne vegyek autót mert nagyon drága a javítás, és 160e km körül szoktak jönni a gondok.
2, Szervizkönyv szerint nem volt még cserélve a vezérműszíj, szalonba azt mondták 180e km-es szerviznél kell cserélni, ez így van?Vélemény olyan mint a segglyuk mindenkinek van, de senki nem kiváncsi a másikéra.
Új hozzászólás Aktív témák
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- További aktív témák...