-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Szplöttyy
senior tag
Neeem! Csak a xenon lampamosoval es automata lampamagassag allitassal legalis. Es a gyari xenonos omega/vectraba a lengokarokon van erzekelo es az alapjan allitja a lampa magassagot. Csak pl a CD felszereltsegu b1 vectraba nincs meg a hely hogy felszereld az erzekelot.
Smoke & Torque
-
Gebriel
veterán
Családban friss jogsisnak nézünk "kezdő" autót.
Illető francia autó párti. ( ), csak benzinest szeretne és max 350k a keret.
Mit tudnátok ajánlani?
Első körben a lagunákat nézegeti..
-
Rivaul
addikt
válasz Gebriel #37357 üzenetére
A laguna elsőre sztem nagy lesz. Olyan kis jószág a jó ami alig hibásodik s nem kár ha lehúzzák a városba, francia vonalon: ren clio, pug 106, citr saxo. Ezek mind kellemesen vezethető viszonylag pörgős kis jószágok. Van alkatrész, kevés a hiba s nem kár ha lenyúzzák. +Ezért az árért normálisat ezekből lehet találni.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Szplöttyy
senior tag
Nekem a rendorok es a gyariassag miatt kene. Amugy egesz jol korigalja az uthibakat is. De nyilvan nem a katyukat amibe 80al mesz bele mondjuk az e38ban gyakorlatilag folyamatosan szintezett kovetve minden mozzanatot. Szerintem egy opelbe nincs ilyen technik. De ha esetleg tenyleg omi lesz a kovetkezo akkor egy szintezovel(mar ha megvan a hely neki) es egy gyari lampamosoval mar nem szajal a rendor se. Amugy hasonlo arkategoriaban van gyari xenonos ket zonas digitklimas tempomatos tetoablakos auto? Mert en nem nagyon talaltam.
Smoke & Torque
-
hdman
őstag
Egy kicsit mindenki bmw akar lenni
Sopron city :)
-
whitezo88
nagyúr
válasz werszomjas #37364 üzenetére
1900 kilós E38at a népnek!
-
Rivaul
addikt
válasz werszomjas #37364 üzenetére
Ennyi erővel Ezerkettes Zsigát neki mert ha azt elvezeti akkor mindent... Egy tanuló a közlekedési sajátosságokat stb-t tanulja meg elősször ne arra gyakoroljon hogy mennyire tud majd vagánykodni egy 7-es bömössel. Arra pedig egy könnyen fentartható kis jószág sokkal megfelelőbb. Lesz azzal is baja rendesen s legalább meg tudja majd gondolni mennyire tud bevállalni egy nagyobbat, akár fenntartásra akár használatra.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Rivaul
addikt
válasz Gebriel #37363 üzenetére
A Francia soha nem az egyszerűségéről volt híres, ezt úgy mondom hogy nekem is az van. Az előnye hogy még régebbi s így azért megbízhatóbb. Ennyiért viszont egy nagyobb autóból szerintem csak leharcoltabbat lehet kifogni. Kell majd rá költeni viszont a gazdálkodást segít majd megtanulni a vezetés mellett
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
werszomjas
őstag
válasz Rivaul #37368 üzenetére
Én nem 7es bmw-ről meg vagánykodásról beszéltem, egyszerűen normál méretű, vagy annál picit nagyobb autóról, pl egy kombi.
Peug 306, 406, Citrom Xantia, Renault megane, laguna stb.
Hogy jön ide a vagánykodás, nem értem
Bár mindenki azzal tanul meg vezetni amivel akar, meg ami jut.
[ Szerkesztve ]
üdv
-
Zewa
senior tag
válasz werszomjas #37364 üzenetére
"Különben később sose fog merni nagy autót venni, mert a kicsihez szokott és a nagytól meg fél."
Ez egy butaság. Kis autó nyerőbb mert pl ha forgalomban hátra tekint jobb látja az autó határait mint monnyuk egy Grand Voyagernél. Berögződések hamarabb kialakulnak és egy biztos alappal bármit el lehet biztonságosan vezetni. Viszont ha csak nagy autó van, akkor sem dől össze a világ.
Mondom ezt én aki friss jogsival, jobb híján egy csomót vezetett Kia K2500-t.Renault Megane a tag autója. Francia, 4csillagos törésteszt, megbízható,kényelmes és olcsó. Lagunát inkább NE, ha nem akarja bő nyállal lesz*pni magát.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Xero
nagyúr
válasz werszomjas #37364 üzenetére
Citroen AX-en tanultam. Az első saját és most is meglévő egy Peugeot 206.
Ettől függetlenül ugyan úgy elvezettem X5-öt, Avensis Verso-t és a furgonokat is. -
Rivaul
addikt
válasz werszomjas #37371 üzenetére
Nem úgy értettem s nem is arra szántam kihegyezni a mondandóm csak szimplán előnyösebb egy normál méretű autó, 307 de inkább 206. Ha vezetni s közlekedni megtanul utána már bármire átszokik hisz az alapok megvannak.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Zewa
senior tag
Nem hiába linkeltem hatchback-t.
Szplöttyy: Ez volt otthon.. Nem mondanám egy pussymagnetcarnak az biztos. Viszont itt aztán minden adott volt egy platói szerelemhez. Pár ezer km Transit után én a belső visszapillantóról "szoktam le"...
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Szplöttyy
senior tag
válasz MunezXBK #37378 üzenetére
Akkor te vagy a kivétel Én egy MK3 Clion tanultam, utána hónapokon át egy E38-at volt szerencsém vezetni. A Hátsó roló egyszer felment és soha többé le úgyhogy már ott ki is verődött a fejemből a vizsgán kötelező hátranézéses tolatás. Persze R-ben a jobb tükör lefordult a padkához, ami tök jó, csak hátra nem látok, amíg rá nem jöttem, hogy lehet kikapcsolni voltak nehéz percek. Ja és volt "PDC" alias parkradar is, de hálistennek ez csak nehezítés volt, ugyanis 15-20centi-től csak sípolt hogy "má nekimentél". De hamar beleszoktam a széleshosszú parkolásba, előszőr városban is fura volt, hogy nem férek el a sávban. De sose volt se kocc se semmi. Viszont a CorsaB-Combo-val, aminek ~1500rpm alatt 2centit remegett a külső tükre pár kis cserjét kitolattam a helyéről. Nem tudom miért, de számomra a manőverezés, centizés, tolatás, parkolás mindig is a buszokkal(Espace, hasonló méretű Hyundai, stb) és a nagy szedánokkal, Omega, E38, E34(bár az túring volt) stb ment. A WagonR-el utáltam parkolni, mert mindig méterekre álltam meg a padkától stb. A mostani Swift se a kedvenc ilyen téren.
Smoke & Torque
-
-v-
addikt
Na ez az 540i
jöhetne rögvest -
Kornel
veterán
nem kötelező.
de ha egy 5 éves swiftben átlag 100k km van, akkor szerinted egy ilyenben majd kevesebb lesz?
minden lehet, a lottó ötös is, csak kérdés, mennyi az esélyeSzplötty: tudom, csak kötekedni akartam kicsit, amúgy már vezettem telephelyen nyergest is, akár ferde rámpára rátolatva is
[ Szerkesztve ]
-
Zewa
senior tag
válasz Gebriel #37385 üzenetére
Hopp, benéztem. Elfeledkeztem a Laguna Mk1-ről, őt nem ismerem.
Lagunából az mk2-re gondoltam. Ebből volt 3 a szoros környezetemben és mind3 egy trágyadomb volt. Szépen csalogatta ki a zsebedből a bankókat. Bár ez a típus most úgy sem játszik.A Megane mk1 jó vétel ebben az árkategóriában, ha az adottságai megfelelnek.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Rivaul
addikt
Remélem valami szép jószágod van s először ideszólsz ha el kívánod adni
Az enyém is 96-os s lassan a 190k-t tapossa de nem hiszem hogy sok olyan van ami hasonló állapotba lenne ebbe az országba belőle. Ennek ellenére én is félnék nagy futású autót venni mert nem mindenki olyan mint mi...
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Nkboy
senior tag
válasz Rivaul #37399 üzenetére
Ja, nem mai csirke 96-os, nem én vagyok az első gazdája, km is van benne bőven. Na, meg amerikai, attól meg rettegnek az emberek! De Nekem tökéletesen megfelel!
Nem a sok km számít, hanem a karbantartás. Ismerek egy Passat -ot, 6 éves 240k. de mindent megkapott ami kell! Vagy van egy Opel Insignia, 1 éves 79000 km.
[ Szerkesztve ]
A fekete kormánylégzsák a bézs utastérben felér egy őszinte vallomással
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Horgász topik
- Dell notebook topic
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Vicces képek
- Xbox tulajok OFF topicja
- Politika
- További aktív témák...