-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
nyogo83
senior tag
Urak!
Van valakinek tapasztalata azzal kapcsolatban, hogy iden hogy mukodik a biztositozas/karrendezes? Ha jol remlik mar csak szamlara fizetnek ki javitast, de az a kerdes hogy mindegy-e kihez viszem megcsinaltatni, csak szamlat tudjon rola adni?
Delutan a hungarian a kozepso savban halado kamion nem latta hogy mellette vagyok jobb szelso savban, es at akart sorolni :S Bal hatso ajtom kuka, illetve elegge megtolta a bal hatso felnit is(nem sok hianyzott hogy kiforditson teljesen)
-
-
-
Rivaul
addikt
Úgy látszik ma az igazán különleges autó hirdetések napja van. [link] A végleges látványterv győzött meg arról hogy ez kell nekem
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
golya32
aktív tag
-
Bdanyy
addikt
Helyben is vannak jó hirdetések
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
Rivaul
addikt
Volt már egy pár link de 1087 lóerőt nem lehet kihagyni...
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
knbs
senior tag
Milyen autot ajanlanatok. Igazabol konkret elkepzelesem nincs, leirom a nyomvonalat aztan szivesen elolvasok minden tippet! Elore is koszonom!
ar: 3-4 millio
forma: valojaban kombi erdekelne, de egy nagyobb teru szedannal is kibekulok
evjarat: passz
uzemanyag: dizel
valto: keziValojaban japanok fele huzna a szivem a megbizhatosag, es az alkatreszek ara miatt. Sokan mondjak hogy a japan autokat csak tankolni kell es mehet...
Persze ez a vilag teljesen szubjektiv. Nekem ez lesz a masodik autom, 3 even keresztul volt egy Alfa Romeo 147, nekem nem volt vele semmi komolyabb bajom, pedig sokan szidjak az olasz kocsikat...A hasznalatot tekintva valoszinu munkaba jaros kocsi is lesz: ami napi 60 km-t jelent vegig autopalyan. Eves szinten pedig lesz bene 1x vagy 2x alkalom hogy megteszunk egy Hollandia-Magyarorszag utat.
Szivesen fogadok minden javaslatot, mi az amit most erdemes venni, van-e best buy mark/tipus. Nincs zsanerem, ar/ertek arany legyen rendben.
Koszonom megegyszer,
udvA bugyi nem a legjobb dolog a világon. De közel áll hozzá
-
Ezzel az A4 1.9 TDi Multitronic-al mi lehetne a buktató, és mi lenne a reális alkualap? Egy 1.5M ajánlat korrekt és nyerhető lenne?
Viszont a másik kérdés, amiért linkeltem: sohasem gurítottam még ilyen multitronic rendszerű autót, így jó lenne, ha esetleg egy aktív tulaj mondana róla pár szót.
Személyautóba vezetésélmény szempontjából nekem egyáltalán nem fontos a manuális váltó. Sőt, elvben tetszik, mint műszaki megoldás, csak gyakorlati aggályaim vannak felőle abból fakadóan, hogy még nem próbáltam.[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
probizz
tag
Ezeket kipróbálnám a helyedben:
Honda Accord - ismerősnek van dízel Accord, jól szuperál neki
BMW 3 - 320D szedánt már vezettem többször, jó kocsi (hosszútávú tapasztalatom nincs vele, de nagyon sokan szeretik) - a szedánját is érdemes lehet kipróbálnod
-
neduddki
nagyúr
HI!
szivem csuscke lista /csak az enyem nem dizel/, totoya 2.2d-t keruld messzire /a honda miat nem tom kizarni/, es nekem a szivem csucske a /bosch cr-es, ebbol a listabol az alegjobb/ Accord /habar ebbol a motorbol a 140lovas sokkal finomabb kevesbe tolakodo/ mod: ara is...
udv
neduddki
mod: hova jarsz hollandba?
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
probizz
tag
válasz golya32 #37827 üzenetére
Igen 2,2 van neki. Nem tudom, hogy mennyire drága a szerviz, az övé nem nagyon járt a kötelezőn kívül szervizben. Ez gondolom abból is adódik, hogy bejárta nagyjából az egész országot (kis túlzással) mire talált egy nagyon jót (maximalistaként kereste, de megérte). Pontosan nem tudom, de kb. 2 éve vette 4 M körül, azaz nem a listában első kocsik közül vett meg egyet az ár alapján. Ami tuti, hogy nagyon szereti és megbízhatóan működik.
-
Váltócserére, vagy valami más miatt?
Olvasgattam most google által kidobott külföldi fórumokat, hogy sokaknál széthullik ez a váltó. Kár, mert amúgy elvben nagyon tetszik ez a megoldás.
Itt is rákerestem, és alig volt találtat a multitronic szóra. Ennyire gáz?[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
ESP
senior tag
válasz janos666 #37831 üzenetére
Akár arra is. Vezérlést kapásból illik cserélni az olyan ~150munkadíjjal. Futómű is egy pénztemető, soklengőkaros csoda (12) az ha kopog ujabb 120-150. Esetleg ha lóg a turbó tengelye, pd elemek megfáradtak, de csak ha 4új tárcsa és betét kell az is zsebbenyúlós vagy 4 új gumi esetleg kerékcsapágy megszólal stb. Fel kell készülni mielőtt pofáraesés lenne a vége.
Inkább a maximális kereted írd le. Előbb még 500ért néztél.
Nem rossz, mondjuk multitronic váltót soha nem vennék. Bőg mint egy robogó.
Amellé a motor mellé a kézi hatos dukál.Na meg a km óra állás elég nepperes...
[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
Nincs olyan, hogy konkrét keret. Még ezt is mozgásban van.
Készpénzben olyan ~600 lett volna. Efelett hitelre váltunk, és akkor elszáll az elvi maximum, de nyilván ez visszatérítendő, sőt kamatozó hitel, tehát ugyan úgy érvényes, hogy viszonylag olcsóbbat keresek.
Mikor úgy tűnt 600 sehogy sem lesz elég, akkor ugrott a dolog a 1995-2000 körüliekről a 2001-2004 körüli modellekre.Aztán ahogy listáztattam a hirdetéseket, ennek egész jó volt az ára, és elvben tetszik ez a váltó. Persze lehet, hogy ha kipróbálnám élőben, akkor ki is ábrándulnék belőle.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
golya32
aktív tag
BMW 525d Touring 2005 ös évjárat km 265 000 mi a véleményetek? Rohangászós autónak kellene havi 3-4000km most is megvan. Sok autóút kevés város. Kényelem miatt tetszik. Ilyen kmnél mennyi plusz kpval kell számolnom?
[ Szerkesztve ]
Vélemény olyan mint a segglyuk mindenkinek van, de senki nem kiváncsi a másikéra.
-
Typhoon47
őstag
-
golya32
aktív tag
válasz Typhoon47 #37836 üzenetére
Igen 192 magas vagyok, nekem a megán ülés nem volt kényelmes. Ez meg hosszabbított.
Ilyen recarom volt valamikor a suzukimba, kényelmes volt csak mindenem kirázta..
Kinti autó kitudja hánygazdás, óra nincs visszatekerve.[ Szerkesztve ]
Vélemény olyan mint a segglyuk mindenkinek van, de senki nem kiváncsi a másikéra.
-
golya32
aktív tag
Most olvasgattam utána a kinti fórumokon elég gáz az avensis 2.2es dizel mocija, a 2.0as meg ennek a lebutított változata.
Szóval akkor már inkább benzin.Vélemény olyan mint a segglyuk mindenkinek van, de senki nem kiváncsi a másikéra.
-
-
válasz bitpork #37846 üzenetére
Én nem nagyon eszek disznót és hasonlót, inkább szárnyast, esetleg néha marhát és igazi vadhúst. Kólát és hasonló üdítőket pedig évek óta nem iszok.
Látom nem úszom meg a Star Wars főcímbe illő "the story so far" gyónást.
Erős tényező most az is, hogy bár a következő 5-6 hónapban én használnám majd legaktívabban, de utána elvileg többen is igényt tarthatnának rá a családból (aktuális körülmények függvényében, akkori megegyezés szerint).Akár apám is, ha ténylegesen nyugdíjba vonul, nekünk gyerekeknek pedig mégsem kell.
Ő a hitelátvállalásos ügyletekért van besózva még akkor is, ha én bele sem merek gondolni a kamattal növelt végösszegbe (főleg, ha Audi, és nem Suzuki...).Személy szerint én nem állok mellé ebben. Én voltam, aki első körben minimális árból akarta megúszni úgy, hogy mégis csak kocsi legyen, ne guruló gyufásdoboz. Guruljon legalább egy évet, aztán majd lesz vele valami.
És végül itt van még a húgom. Valószínűleg hamarabb lesz értékelhető fix keresete, mint nekem, így ő pályázna legjobb eséllyel arra, hogy ezt átvállalja majd magának saját kocsinak, így ha nem mininálárban, hanem 1-2M közt gondolkozunk, akkor leginkább az ő igényeit kéne figyelembe venni.
És ezért ragadtunk ennyire mereven az Audi A4-nél, mert ez egyformán tetszik nekem és húgomnak is. annyi, hogy ő is irtózik már a kerek 2M végösszegtől is, illetve velem ellentétben még a multitronic váltótól is (na, ezt ki gondolta volna, mi? ), viszont sokkal fontosabb neki az, hogy kívül/belül milyen színű, és milyen apró extrákkal van telepakolva (MP3 lejátszótól a hűthető kesztyűtartóig kajál mindent...).
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
válasz janos666 #37847 üzenetére
Ne értsd félre semmi baj azzal h audit néztél, csak a neked feltett kérdésre kellett reagálnom, mert azon kevesek egyike vagyok aki kevésbé az ésszerűség oldaláról közelíti meg a motorkocsi vásárlást. Én abban hiszek, hogy az ár másodlagos szempont ha az ember beleszerelmesedett vmibe és azt AKARJA. Ennyi, történet vége, meg kell venni. A linkelt kocsival is csak az a fenntartásom, hogy jól érezhetően a jelenlegi tulaja sem tudja hova tenni. Márpedig elég rendesen módosítva lett. A szememben meg ez az a pont ahol hátra arc van.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
golya32
aktív tag