-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
azért jó ez a adac teszt, lehet rá alapozni.
ha megveszem a premiumcontact 5-öt, az 65k-ba lenne a 4 db.
a semperit meg meg lenne 49k-ból, tehát spórolnék vele 16k-t, ami nem kevés.
szóval még gondolkozok, főleg úgy, hogy lehet autó csere lesz előbb utóbb. -
-
-
.:Kristian:.
addikt
válasz Motion_Blur #38348 üzenetére
1.420.000 a vége.
Sajnos 1,7-1,8 már sok, ha még jön hozzá az átírás meg kutya füle. Még így is benne lesz 100-ba mire kitakarítják az olajteknőt meg lecserélik a kötelezőket. -
neduddki
nagyúr
válasz bitpork #38349 üzenetére
HI!
mondom p-nke f-re, mit nem ertesz???:- )))
udv
neduddki
mod: vesekoved nem lesz amma bisztos
ja mijazhogy nemakarsz telekezni eyfojtabna foduton sir a szajad...
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
válasz neduddki #38358 üzenetére
Például a "p-nke f-re" kifejezést. Mert a pékné faszát értem, d ezt nem
Dehogy megyek én terepre. Anyósék és nővérem külterületen lakik, ha akarod csinálok egy kis videót a jobbikról, de igyekszem kerülni a felesleges kiruccanásokat oda, mert sírnom kell.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
r6man123
senior tag
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata az 1.6-os Fiat Stilokkal (3 ajtós). Egész megfizethetőek (600e-ig) a 2000-2003-mas évjáratúak és még be is jönnek. Hol lehet a hiba? -
neduddki
nagyúr
válasz bitpork #38361 üzenetére
HI!
ne tul kenyfalu izet valasz mert nem csak Tiged de az a hires utomuvet is, en tennke egy probat pc5-vel, hat nem ocso, esetleg vp2/k115/, primacy hp/3, kivancsi lennek a JoEv/Dunlop AA-s parosara
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Qru
MODERÁTOR
válasz r6man123 #38363 üzenetére
Nem rosszak annyira. Kollégámnak pont egy 1,6-os 3 ajtós van üvegtetővel, olyan 140k+ km van benne kb.
Futóművűk szeret gallyra menni (nem magyar utakra van tervezve), arra nagyon érdemes ráánézni. Amúgy meg csak kívülről sportos, a futóműve egyáltalán nem az. A motorjuk ok (én egy 1,6-os G Astrából ültem át kipróbálni és semmivel sem ment jobban annál érzetre, de a futóműve gyengébb nála) de mivel elsősorban fiatalok vették sok a széthajtott példány (kuplungja is gyorsan kopik ha küldik meg a fék is).
Az elektronika hiába német benne szereti megadni magát ami sok bosszúságot tud okozni. Kollégáéban pl az üvegtető makacsolta meg magát kinyílt de visszacsukni már nem lehetett (mind ez télen a -5ben hó esésben)... Ilyenek előfordulnak, az elektromos tükörrel is vannak hasonló bakik pl.
Van robtizált váltóval de azok nem annyira jók, mert könnyen elromlanak és javítattása meg horror áron megy (le se merem írni, hogy javasolt elkerülni mert mindjárt jön bitpork és megint leolt engem mint a lámpát ).
Olajat nem eszik ha rendesen volt karbantartva. A beltere csupa kellemetlen kemény műanyag, cserébe viszont nem porlad el mint egy hasonló korú VW.
mod:
Nem mai cikk, de fussd át: [link]
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
neduddki
nagyúr
-
Kezditek elvetni a sulykot Most mondjam el hogy éppen ma sikerült tönkrebaxnom az alsó lengőkart Gazsiban ?
Qru: ugye nem is olyan nehéz csak az infót leírni -még ha nem is festi le jól a motorkocsit-, mint rémisztgetni a népet?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Mágus2 #38371 üzenetére
Mentem a jaó kis szegedi utakon, oszt egy "kis lyukba lecsücsül"-tünk. Lehet h a felnit is meg kell nézetnem. Ami tuti hogy a futómű ropog mint a ropi. Oh well, így mulat egy Úr hogy itt él Magyarországon a sz@r közepén
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
profi91
tag
válasz MunezXBK #38341 üzenetére
Érdekes egy történet volt.
Csapágyas lett, aztán költségkímélő megoldásként csak a csapágyak lettek cserélve, meg valami spéci teflonos adalék lett beleöntve.
70km után csapágyas lett ismét. Akkor teljes körű felújítás, gépműhelyben, 200.000-ért, bírt 180km-ert, és megint csörög a motorja.
Ismerős vette meg, úgyhogy nyomon van követve az élete. -
profi91
tag
válasz .:Kristian:. #38343 üzenetére
Lehet jól össze van rakva, a 147 is.
Csak szar. Mármint mikor újvolt, mindenki oda volt tőle, akár csak a GT-ért, csak éppenséggel az idő nem kedvez az olaszoknak.Nem akarlak lebeszélni, mert ha van anyagi forrásod rá, és tetszik, vedd meg, nagy élmény, tényleg lehet szeretni az Alfákat, csak a pénztárcád mindig legyen előkészítve.
Csendbe megjegyzem, anyámnak volt egy 146-osa, ugyanaz az 1.6TS motor, mint ami nekem a 147-ben van, semmi baja nem volt, 60.000-et tett bele. Majd lecserélte egy 156-ra, szintén 1.6TS. 8000km alatt a fél futómű meghalt, illetve lambdaszonda, légtömegmérő, légzsák vezérlő, ezt mind megcsináltattuk, rá 2 hónapra GTK-ra törte egy baromarcú Mercis, a régi ML-el. De ez se ma volt....
-
Reporting in: SMB-C -> FAKRA átalakító kellett a navihoz. Rá van cuppantva és így a gyári tetőre szerelt antennát használja az RNS-E. Mellékesen jegyezném meg h a POWER TUNING céget kéretik fenntartással kezelni, mert nem voltak képesek egy vacak átalakítót megrendelni, hanem az utángyártott gps antenna műszerfal mögé történő beépítését szorgalmazták természetesen picipézé. a TME.EU -ról rendelt átalakító ára 1800huf+ 1600 huf GLS költség volt össznyevissznya...
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
őstag
Tegnap megtaláltam minek volt ilyen hangja. Valami az klímánál nem okés.
H Astra 1.9 CDTi. Sajnos szétszedtem a fél autót, mire jött egy ismerős és mondta, hogy kapcsoljam már be a klímát... no mindegy. A zörej csak alapjáraton hallható, ha bekapcsolom a klímát, akkor meg megszűnik.
Mi szokott a klímán belül ilyet produkálni? Mágnes tekercs? Vagy esetleg próbáljak húzni a tárcsa csavarjain?
Ezt azóta produkálja, amióta megbolygattuk a vezérlést, az az véletlen szerelés közben elmozdult a vezérlés, és össze kellett rakni újra.[ Szerkesztve ]
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
őstag
válasz profi91 #38379 üzenetére
Semmivel nem költségesebb szerintem a 147-es, mint bármely más autó, vagy legalábbis én vissza sírom a 147-esem. Egyedül a futómű, ami nagyon gyér, az rengetegszer elment.
Amúgy van két garnitúra alufelnim, ami vissza maradt a 147-esemből, illetve egy komplett hátsó híd lengőkarok nélkül.
Ha valakit érdekel írjon nyugodtan.Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
Xero
nagyúr
válasz KonzolKartel #38383 üzenetére
Elég nyilvánvaló, hogy valamelyik görgő a ludas. A klíma feszít egyet rajtuk és jónapot. Vagy rosszul van visszarakva, vagy megadta valamelyik magát. Nekem is volt hasonló probléma (klímára gyógyult a hang ).
-
hdman
őstag
Ma a kis Corsa kap egy kis kedvességet:
- olajcsere
- szűrőcsere (pollen,levegő,üzemanyag,olaj)
- fékolaj
- hűtőfolyadék (desztvíz+fagyálló)
- váltóolaj (le akartam cseréltetni, de a szerelő szerint hagyjuk)
- 1 rizsszem izzó
- 1 helyzetjelző izzó
- 1 szelepsapka
- 1 repedt tükörlap cseréje-----
Igy fizettem kedvezménnyel 30 rongyot.
Ismét mértem fogyasztást, 726 km átlaga, 90% autópálya 130-140 km/h, 10% város, 5,51 liter.
SZERK: Ki mit hallott a Filtron szűrőkről? A boltban nagyon azt erőltette a srác... Tényleg jó, vagy csak a %-ra ment?
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
giigz
veterán
válasz MunezXBK #38387 üzenetére
Nem felülbírálja, csak segít neki, hogy ha fölösleges lecserélni, akkor fölösleges. Ha mégis le akarja a tulaj cseréltetni, akkor pedig annyit mond, hogy "Azért inkább cserélje le légyszíves." és készen is van. Nem bírál felül senkit, csak ennyire rendes, és szól, ha fölösleges a dolog.
[ Szerkesztve ]
-
-