-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mire számíthat az ember egy '96-os, elvileg jó műszaki és esztétikai állapotban lévő Audi A4-estől, és miket kéne legalaposabban átnézni rajta vásárlás előtt?
Egyelőre még azon gondolkozom, hogy egyáltalán elmenjek-e ~150km-t megnézni.TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
hdman
őstag
válasz janos666 #37705 üzenetére
Bazz, pont ezt akartam kérni Muneztől, hogy irjon már kicsit a kocsijáról. Mire kell figyelni, stb... Én is pár napja faceliftes 2000 évjáratú A4 eseket nézegetek, igazából kombi kellene sok extrával, de egy 1,9 tdi 110 lovas sedannal is kiegyeznék. A kötelező chipet ugyis megkapja A nagyobb motor jobb lenne a hatos váltóval, de ugye elég hirhedt a motor, többször beszéltünk róla. Igazából csak pályázni használnám, szegény corsa nem erre való. A 2,5 tdi mennyit hamizik 130-140nél? Városban?
Amit a multkor linkeltem, 580k km-rel, azt is simán megvenném 1misiért. (asszem 1,2 re van kirakva).
Sopron city :)
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
Mindkettő megy!
130-140 automatával 8,7-9 (2 ember 2tatyó)
Város automata 10-11 liter.Ha átlag, akkor 8,5, mert 90 nem pálya, akkor 7,2.
2.5 tdi passat.Allroad +400kg +30LE +70NM:
cca 10 liter pályán
Város: 11,5Átlag 9,5 liter.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Egész konkrétabban ezt nézegettem legutóbb: Audi A4 1.9 TDI, a leírás szerint:
"1z-motor, teljes PD TDI belsővel összerakva, Ducato adagoló, Passat 2.0 CR TDI turbó, új vezérlés".Nem rajongok a tuningért, de ha tényleg jó állapotban van, akkor ez tűnik most nekem jó vételnek az általam megfizethető hirdetések közül.
Kérdeztem megvan-e még a gyári adagoló, amire az volt a válasz, hogy nincs. És ennek végül is örülök, mert így valószínűleg bedöglött, én pedig épp attól félek a többi hasonló évjáratú kocsinál, hogy egy éven belül cserélhetem az adagolóját.Még csak egy rövid telefonos érdeklődésem volt, hogy eldöntsem elmenjek-e megnézni. Csak akkor jó lenne képben lenni, hogy mi ezeknek a leggyakoribb nyavalyája, amit egy szemrevételezés/próbakör alatt jó eséllyel ki lehet szúrni.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
válasz hobizoli #37717 üzenetére
Az egyik rejtett költség, hogy nincs hozzá nyárigumi, tehát tavasszal kezdhetem egy komplett felniszettel, vagy legalább is gumicserével.
Azon túl pedig egy előrelátható javítás is felfogható annak, mint ha banki törlesztőrészletekre vennék meg egy olyat, amit 800k-1M közt hirdetnek.
Vagy azzal valószínűleg jobban járnék?TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
válasz janos666 #37718 üzenetére
A kerék nem rejtett költség, hanem az autó normális üzemeltetésének része.
Én félnék megvenni ezt. Ha vki ennyire piszkálta, akkor nem biztos h kímélte is. Azt meg nem veszi be a gyomrom h ha képes 200LE-re akkor 150LE "jelenleg"
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz bitpork #37720 üzenetére
Ha csak nyári gumi lenne hozzá, akkor szavam sem lenne, hogy nincs benne az árban a téligumi szett (főleg nem felnistől), de így, hogy csak téli, ez kicsit fura. Egyetlen értelmes magyarázat az lehetne rá, hogy őszre szarrá kopott a nyári gumija, és el is dobta, hogy majd tavasszal már nem azt rakatja vissza, hanem újakat.
Lőerős kicsit fura, ja... Én mondjuk egy percig sem sajnálom, ha nem lehet feltolni 200-ig, ami azt illeti én előbb tolnám vissza le 100 köré, ha szabadon lehetne skálázgatni itthon egy notival mindkét irányba.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
-
8th
addikt
válasz janos666 #37716 üzenetére
"Még csak egy rövid telefonos érdeklődésem volt, hogy eldöntsem elmenjek-e megnézni."
Részletesen faggasd ki a tulajt mindenről. Hol épült a motor és ki rakta össze, hol/ki építette az adagolót, ki programozta a kocsit, milyen kuplung van benne, milyen váltóval rakták össze tettek-e bele torsent, mennyi kilométer van benne mióta átépítették. Alapesetben a turbó/lendkerék páros a necces a többi nem olyan vészes ha elfossa magát sem munkában sem pénzben. Kb ~350Nm az a határ amit a kisebb pd hajtókarok tartósan elviselnek. Ha efelett használták van benne rizikó mert nem tudni mivel rakták össze. Ha arl hajtókarokkal akkor nincs para de jelen esetben nem lehet az eladó szavára hagyatkozni hiszen pontosan tudja jó eséllyel soha sem lesz szétszedve a motor ezért nem derül ki ha mégsem az van benne amit mond. Viszont ha minden klappol akkor szerethető kis kocsi ez. Ha kell akkor megy mint a barom, nem eszi le a fejed és ha jól programozták nem is füstöl jobban mint széria állapotában.
mod: vagy ha fázol az ilyen dolgoktól létezik az a verzió, hogy megveszed szétbontod és kiárulod alkatrésznek. Ebből a pénzből veszel egy gyári buzerálásmentes 90lovas ős tdi motort sima lendkerékkel sima turbóval és még marad zseton átnézetni is. Az meg úgy tényleg örök élet +1nap.
[ Szerkesztve ]
-
Typhoon47
őstag
válasz janos666 #37716 üzenetére
Hát szerintem egy jobb helyen a komplett építés lett volna meg a vételárból, na jó túlzóan, de biztos nem jó az úgy ,hogy 600k a kocsi ára.. és ez irányár.. valszeg 500ért akarja passzolni ergo valami nem stimmel(gány építések sorozata) vagy nem kicsit bukik rajta és ezt nyíltan beválallja(erre kicsi az esély).
"Education is important but big biceps are importanter"
-
ESP
senior tag
"ducato adagoló,Passat 2.0 CR TDI turbó"
Még a turbó típusát sem tudja. Racing bazárról megvette a cuccost és belehányta.Ott kell hagyni a pics*ba az ilyet, mert az esetek 99%-ban szívás lesz vele utána.
[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
-
ESP
senior tag
válasz bitpork #37733 üzenetére
200le... ja persze. Oda már nem árt egy fém csövezés meg egy komolyabb kuplung meg még egy "pár" dolog.
Már linkeltem de egy normális oc valahol itt kezdődik.Még abban a gyakorlati 150ben is erősen kételkedem.
[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
válasz Typhoon47 #37730 üzenetére
Telefonon elég keményen leszögezte, hogy neki 600k készpénz, vagy semmi.
Ez vagy egy jól alapozott blöff, vagy ennyi készpénz kell neki valamire, és beáldozza a kocsiját.
Távolról tényleg nehéz megmondani. Nekem egyedül még közelről is az lenne.TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Megvolt a második telefonbeszélgetésünk. Semmit konkrétat nem tudott mondani, csak azt, hogy megkérdezi a haverját, akitől vette a kocsit, hogy pontosan mit is pakoltak bele. És annyit, hogy ennek a haverjának a haverja volt a szererő, akinek a neve nem titok, de számára is ismeretlen.
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
nagyúr
-
válasz Napfénysüti #37740 üzenetére
Úgy köszöntem el tőle, hogy kéne nekem minden lecserélt alkatrész pontos típusa (kicsit olyan stílusban, mint ha történelem órán feleltetném, és mondanám, hogy következő órára pótolja be trianont), de valahogy kétlem, hogy magától visszahív, és elkezdi sorolni. Én meg már nem hívom magamtól...
A kérdés akkor, hogy vegyek-e egyáltalán bármit.
Ahogy most gyorsan szétnéztem, kb ezek az öreg A4-ek voltak, amik műszakilag és esztétikailag is tetszettek amellett, hogy akár megfizethetőnek is tűntek.Sokkal többért nem éri meg kocsit vennem, akkor használom inkább tovább apámét, ami többet fogyaszt (~10l-t) és főleg nyáron ő is elég sokat gurul vele (nem áll mindig rendelkezésemre), de egy >=1M autó nekem nem hozná vissza az árát pár éven belül még akkor sem, ha csak kb. fele gázolajat iszik. Olyat pedig szintén nem akarok, amibe kevésbé szívesen ülök, mint apáméba, mert akkor meg az lesz, hogy itt parkol egy olcsó személykocsi, de én is apám terepjárójával járok, mikor neki nem kell, fogyasztás meg leszarva. Úgy még a kifejezetten olcsó személykocsi sem térül meg, ha nem igazán használja senki.
(Példnak most egy papírszuzukit, amihet képest egy terepjáró egy guruló erőd...)[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
-
tresh
addikt
Ennyi Ha igényes motortuning a cél akkor ahoz eg y normális alap tdi és szép lassan normális minőségi alkatrészeket összeszedni és megfelelő emberrel összerakatni ,ja hogy ez nem 100ezer forint hanem szór 5 de legalább igényesen és jól van összedobva ami nem hal el alattad 100km után... ez a bele tettük a renault master turbóját meg meg adtunk neki 1,5 bart azt és társai tuningtól hányok..
[ Szerkesztve ]
-
ESP
senior tag
válasz bigmasterg #37747 üzenetére
Jogos. Az már mellékes, hogy 3felé dízel motorral szerelték őket gyárilag
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
válasz bigmasterg #37747 üzenetére
Egy nagy +1. Ezért mondogatom mindig h nem kell a tuning. Venni kell gyárit ami tudja oszt csí -nincs ismeretlen rizikófaktor.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Robot fűnyírók
- Autós topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Hobby elektronika
- EAFC 24
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- DIGI műholdas TV
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Napelem
- További aktív témák...