-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
Enyémben szerintem 14 éves olaj van Le is fogom majd cseréltetni a következő szervizkor
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Dluinet #38403 üzenetére
annyiban igazuk volt, hogy még a legújabb k12b-ben is meg van engedve a 10w40-es olaj is, viszont a 0w20 az ajánlott... az egyik legjobb suzuki szervizben mondta nekem a szervizvezető 1000 km-es olajcserekor, hogy ritka aki lecseréli, mert a gyár nem meri leírni, hogy le kell, mert akkor fóbiát vennének az ember stift helyett na ugyanígy van kb. a 10w40-es olaj is, nem merik odaírni, hogy nem lehet belerakni, mert mást vesz helyette a magyar, mert 15ezer km-enként megspórol 4 ezer ft-ot
-
Bati0501
őstag
Ki kér tepertőkrémet? [link]
Bocsesz. -
-
-
-
Klemens
őstag
Sziasztok (ismét)!
Pár nappal ez előtt linkeltem egy Honda-t, ezt mondjuk többen le is fujjoltátok.
Úgy néz ki, hogy 1,5-2 hét múlva lesz egy autó vásárlásom. Linkelek pár gépcsodát és szeretném a véleményeket kérni. A linkeltekből kiderül nagyjából az én elképzelésem és igényem.
Ár szerint emelkedő sorrendben és rövid véleménnyel:
1. Golf III
Ára és képen látható állapota miatt fogott meg, viszont nagyon negatív az 1.6 75PS számomra, mert 90-100Ps körüli erejű masina kellene.
2. Escort
Ez egész bejön, belülről hagy némi kívánnivalót.
3. Honda
Ez nekem nagyon tetszik, de drága alkatrészárak miatt felejtősnek kellene lennie.
4. Golf III
Sajna a képek eléggé trék és sok minden nem látszik, de pofásnak tűnik és ez már 90PS.
Találtam még 2-3 Civic-et, abból egy szintén jól néz ki és nem drága, de Csontis és óva intettek tőlük, a többi ilyen "tuningolt" vas.
"A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"
-
-
Klemens
őstag
válasz zoo8800 #38415 üzenetére
Sajna akkor én vak vagyok.
300 körül még ezt találtam, de ez nem állna meg 400K-ból mire haza is jönne szerintem.Amikre gondoltam:
Astra F 1.6 101PS
Escort 1.6 90PS/1.8 105PS
Golf III 1.8 90PS
Civic 1.5 90PS vagy 1.4i 90PSIgazából valami normálisabb állapotú kis kompakt autó kellene ami első autónak így 23 évesen megfelelne.
Meg kicsit lélektani határ a 200K km, de sajna ilyen idős autóknál ez már eléggé ritka.golya32: ??
neduddki: Én varázsszónak maximum annyit tudok, hogy Bárditól 45% kedvezmény és olcsóbb szerelési költségek, mert nagyon sok szerelő/villanyszerelő/lakatos/fényező kollégám van. Igazából saját magam is autószerelő vagyok, legalábbis papír szerint, amúgy sajna nagyon messze vagyok tőle.
"A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"
-
-
ESP
senior tag
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
zoo8800
veterán
válasz Klemens #38419 üzenetére
Én ezeket tuti megnézném: 405, 306, Primera (tudod, állapotot veszünk...), Primera2.
A 200.000 km-es lélektani határt szerintem felejtsd el, ha 20 éves kocsit akarsz venni.
Jó dolog a Golf3, de én 4-500e körül kezdeném nézegetni...
A Bárdis kedvezmény jó dolog. Egy ideig én is vásárolgattam 40%-os hátszéllel
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
-
#10726912
törölt tag
válasz Klemens #38419 üzenetére
Ezeket nagyon javaslom fontolóra venned, többet érnek a 3-as golfnál, meg a Fordnál...megbízhatóak, jól használhatók, kényelmesek, (nincs különösebben kényelmetlen érzeted vezetés közben, talán a gáz és a fékpedál közelsége zavaró egy kicsit), alkatrész olcsó:
AUDI 80 benzin gáz , olcsóbb 1.6-os egyszerű, de teszi a dolgát..
Nézd meg őket, próbálj ki párat, olvass utánuk...szerethető és tartható darabok. Esetleg régebbi dizelt is nézhetsz, 5 literből elvannak, ha jó motorral veszed meg, örömmel fogod használni.
[1.6 TD]. -
nagyúr
-
Bati0501
őstag
válasz Napfénysüti #38432 üzenetére
Itt is ennyi szerepel:[link]
-
giigz
veterán
válasz Napfénysüti #38432 üzenetére
Besz@rás, több helyen is megnéztem, és tényleg 880 kg Ez akkor elég jól megy az 1.6 101 LE-vel is...
-
TaaT
veterán
Bezzeg a 2.6 V6 quattro 1430 kg
Give them hell Ukraine!
-
nagyúr
-
-
Klemens
őstag
Nem bejövős.
Tiger.huhhhh: Az a 2L-es az jól néz ki, csak kár, hogy automata. Az 1.6-os az bejövős mondjuk, de az nagyon-nagyon fapados. Tény, legalább olcsó, átírással együtt meglenne simán 300K-ból és akkor alsó hangos is maradna 100K-m esetleg ráköltésre, de még egy nyamvadt rádió sincs benne vagy elektromos ablak.
Valahogy a tekerős ablak nem jön be.
Viszont 101 ló és 880kg...rakéta.
Tudom...nagyon válogatós vagyok."A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"
-
ESP
senior tag
válasz Klemens #38440 üzenetére
Ha ennyi a kereted akkor inkább motort vegyél Mármint megvétel után.
100k egy 15-20éves autónál az első nap el fog fogyni. Persze ha a kopogó futómű, likas kipufogó és társai nem zavar akkor kussban vagyokHa jól számolok 400k-d van az egész műveletre és ennyi. Golf2-t vegyél az talán kijön ennyiből. Legértelmesebb döntés egy swift lenne de az szar fos már előre tudom meg nem csajozós
Bocs, de 250-300ért keresel olyan autót ami tetszik. Ebben az árkategóriában nem azt nézzük, (szerintem) hogy melyik jön be meg melyik nem. legalábbis ha én ebben a kategóriában keresnék így gondolkoznék.
Lehet, hogy meg tudod venni az Audit, csak éppen járni nem fogsz vele mert elfogy a pénzed a 2. futóműalkatrésznél.
[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
#10726912
törölt tag
válasz Klemens #38440 üzenetére
Nézelődj, hátha akad kedvedre való, csak mint típus lehetőség linkeltem párat.
Esetleg ha jobbat akarsz...lejtőn lefelé 12 literből elvan
ESP: Egy huszonéves 80-ashoz horror áron vannak az alkatrészek? Csak mert a 2-es golféval megegyezik az alkatrészei ára, minőségben és tartósságban viszont a golfnál már lehetnek nem csekély hátrányok. De gondolom, mindezt megnézi majd ő is...[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz Napfénysüti #38437 üzenetére
puttonyom meg 1030kg es kisebb meretosztalyu vas
több drón kell ;P
-
milomi
tag
Na emberek.. ilyen szart.. tuti még életetekben sem láttatok.. nekem hánynom kell ETTŐL
http://www.hasznaltauto.hu/auto/audi/a4/audi_a4_1.8_t_tiptronic__nitro-5469731
NFS World Nick Ewing1987
-
őstag
-
#10726912
törölt tag
Olcsóbb hozzá az alkatrész, mint a Suzukihoz, vagy Civichez, s vetekszik az alkatrész ár a Volkswagenekével (természetesen ez az első kerekes kategóriára igaz, a kotró más tészta), de nincs akkora hajlam a rozsdára, mint a passátnál vagy a golfoknál. Egyébként 4 lengés csillapító és a szillent szett, 50 K alatt simán megvan új alkatrészekből cserélve, s máris csendben (kopogás mentesen) és léghajózás mentesen mehet vele, sok frissebb kiadású márka csak irigyelheti az út tartását... S ha már autó szerelő, akkor a régi kocsikra jellemző apró hibák javítását gyakorolni fogja bármelyiken, akármit vesz, a 80-asnak megvan az egyik nagy előnye, hogy pár ezrekért javítják a szerelők, mert egyszerű szerkezetek (akár otthoni műhelyben is meg lehet csinálni sok mindent, ha van pár szerszáma az embernek).
Egyébként az a 880 kiló nem tudom, miért terjedt el a hahu-n, nekem egy tonna felett írja a forgalmi az önsúlyt...
Új hozzászólás Aktív témák
- SSD kibeszélő
- Elemlámpa, zseblámpa
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- OLED TV topic
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Gaming notebook topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- EA Sports WRC '23
- Milyen notebookot vegyek?
- További aktív témák...