-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz AMD Power #37547 üzenetére
Te is tudod jól hogy nincs értelme vitába szállni felesleges..minden gyártónak van ipari hulladéka a németeknek is..egy autóról vagy egy adott típusról alkotott vélemény után kijelenteni hogy hulladék..mind1 nekem jó a francia sz@r 15éves autóm még mindig visz A-ból B-be hibák nélkül.. és én pont díjazom ezt a hozzá állást főleg itthon hogy a Das Auto-n kívül nem létezik más márka így nincs áruk így én egy 96os tdi golf 3 árán ülők át mondjuk egy full extrás megane,306,xsara és így tovább
(#37548) Dluinet: ezt a 98-07 ig sz@rok kérlek reklámozd több helyen jövőre autó cserém lesz és nem szeretnék sokat adni a 2004-es évjáratú m2-es megane-ért
[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
nagyúr
Németből használtautóknál brutto vagy netto árat kell nézni? Áfát Magyar használatbavételnél fizetek? (Mert tudtommal MOon haszáltnál nincs áfa)
pl [link]
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
őstag
válasz Dare2Live #37555 üzenetére
Németországból akkor hozhatsz netto (áfa nélküli) áron, hogyha oylan cégedre veszed aminek van érvényes uniós adószáma. Ez esetben eladáskor kell befizetned (és a vevőnek felszámolnod) az áfát.
A nemrégiben változott adószabályok miatt egyre több használtautó áfás magyarországon is, mivel amennyiben egy cég operatív lízingre vásárolja az autót, az áfát visszaigényelheti és az operatív lízing lejártával a finanszírozó áfa felszámítása mellett fogja eladni a kocsit.szerk: értelemszerűen ha magánszemély vagy akkor németországban a bruttó áfás árat kell fizetned, itthon viszont nem kell áfát fizetned
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Qru
MODERÁTOR
Kár érte: [link]
#nincsbennetarcsi
-
-
AMD Power
titán
válasz MunezXBK #37573 üzenetére
Ez akkor előfordulhat Franciával is nem???
Nálunk a családban ez a statisztika:
4db Francia. Ebből 1 volt gázos.
3db Német. Ebből szintén 1 volt problémás.[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Rivaul
addikt
válasz AMD Power #37574 üzenetére
A franciával annyi a baj hogy túl sok mindent passzíroztak bele. Kelleténél több csavar, komplikáltabb megoldás. Az újaknál sok elektronika, felszereltség s ez megbosszulja magát. Én imádom a citroenem, remek autó s már másnak is vettem ugyan ilyet. Semmi főbb baj nincs velük de sok mindent én szerelek rajtuk s az valóban halál. Egyszerűen több törődésre van szükségük mint egy 6 csavaros német vasnak ez tény. De ha van gazdája annak a jószágnak akkor remek kis autók tudnak lenni. Azt hozzá kell tenni hogy lehet bár milyen márka, törődés nélkül mind egy xar lesz.
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
-
Rivaul
addikt
válasz AMD Power #37577 üzenetére
Cseréltem már, komplett kipuff rendszert, váltópálcát, teljes belső teret, fél futóművet, fél elejét+oldalt, stb... de egyedül csak az olajcserénél nem voltam nyakig vágásokkal Ennek ellenére ha agyon rugom sem hagy ott sehol s bátran megyek vele akár napi 700km-t is.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
_NCT
őstag
válasz AMD Power #37577 üzenetére
Szerelese is olyan,h emberek gyartottak,emberek szervizelik. En is tapasztaltam a heten a francia mernokok agymeneset,de ha 1x megtanulja az ember,akkor ugyanugy szerelheto mint nemet vagy japan tarsai.Mindegyik ugyanolyan ut,csak az nem mind1,hogyan jarja be az ember.
-
Rivaul
addikt
Azért ez nem teljesen igaz. Bár milyen szerelőt megkérdezel nem lesz őszinte a mosolyuk a francia hallatán. Pedig ők értenek hozzá. Míg egy németnél 3 csavarral leszedsz valamit addig a franciánál 2 tenyérnyi lukon vakon egy burkolat mögött kezdheted a csavarozást... Nálam a gyertyacsere úgy kezdődik hogy jön egy 60 centi hosszú 4 részen csuklós kulcs amivel a blokk aljából indulhat a játék
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
tresh
addikt
válasz AMD Power #37577 üzenetére
Nem nagy kaland a szerelésük se..természetesen vannak mind két oldalon furcsa megoldások..és ebben a franciák az élen járnak de ha rájössz a trükkre akkor utána szépen megy minden mint más típusnál pl az olajleeresztő csavar feje mai alapból a torxhoz hasonló fejjel rendelkezik de olyan elcseszett méretbe hogy a földön nem létezik hozzá kulcs na azt kinyitni
szopóálarc, de ha egyszer kint van vissza már egy normális csavart teszel és öröm és boldogság utána... sok ilyen apró trükk van..amit egyszer kell megoldani utána nincs baj velük Ettől függetlenül én nem tartom se jobban se rosszabban szerelhetőnek semelyik más márkához képest a francia gépeket -
_NCT
őstag
válasz Rivaul #37580 üzenetére
Persze, épp ezért írtam, hogy mindegyik autó szerelésénél az út eleje és vége ugyanaz, csak az nem mind1, hogy milyen útvonalon járod azt be. 102 lépésben, vagy 5-ben. 6 csavarral, vagy 10 csavarral és 5 patenttal, ami mondjuk a hidegben simán eltörik, aztán szívhatod a fogad. Én épp ezért nem is akarok elmerülni a francia autók szerelésében, nem is értek hozzá, de valahogy nem is érzek rá késztetést, hogy megtanuljam. Alap dolgokat megcsinálom és kész. De vezérműszíjat nem cserélnék
Igaz én nem rég óta vagyok francia tulaj, nem tudok véleményt mondani róluk, talán annyit, h baromi kényelmes és öröm belefeküdni az ülésekbe minden nap. Elektronikai hibákat sem tapasztaltam eddig, mindig pöc-röff indul, amit cserélni kellett, azt egy németben vagy japánban is kellene, kopó alkatrész volt eddig. Majd talán 1 év múlva mondok róla valamit.
[ Szerkesztve ]
-
Rivaul
addikt
Így van. Ha már említed a patentokat nah azt kötözném fához méhek alá aki kitalálta ezt a fajtát... Akárhányszor kell leszedni a belső kárpitot egy fél zacsi patent mondja be az unalmast, ahogy felpattintom még becézgetem is de rögtön hullik ki a fele Még a kerékjárati dobbetét is azzal van feltéve
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
_NCT
őstag
válasz Rivaul #37585 üzenetére
Én úgy olvastam fórumokon, h ez a jelenség hidegben van meg, fűtött garázsnál könnyebb vele bajlódni, esetleg ha az adott részt óvatosan meg tudod melegíteni messziről gyengébb hőlégfúvóval vagy hajszárítóval. De amúgy jah ez a patent se tudom hogy pattant ki 2 bagett meg csiga zabálása közben a fejükből
-
Rivaul
addikt
válasz Dare2Live #37587 üzenetére
Pont a videóban az első 407-est nézegetem napok óta. [link] Hiába akarom a mondeót, octáviát de nem tudom kiverni a fejemből annyira tetszik.
MMA87
Én már csináltam mindent a patenttal. Garázsba, nyáron, télen, imádkozás közben... De főleg az utángyártottakkal mindig a fejemen kötött ki az a bizonyos álarcEladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
válasz Dare2Live #37587 üzenetére
Pont ma cseréltem izzót (M2), mert kiégett a jobbos és akkor már párban cseréltem.
Jobbos egy olyan 30 másodperc, a balosban után gyártott a dobbetét és kissebb a luk, mint jobb oldalt, ott vagy 1.5-2 percet sz@rakodtam, tehát mondjuk 2-2.5 perc az izzócsere.
Nyilván van olyan autó, aminél még gyorsabb, meg nem kell az autó mellett guggolni és vakon csinálni az izzócserét, de azért a videóban szereplő "szakemberek", hát hogy is mondjam....a hozzáértés teljes hiányával küzdenek.
(#37589) Rivaul : az első képen lévő felni bejövős.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
Rivaul
addikt
válasz golya32 #37592 üzenetére
Ez esetben én nem találom soknak. Kor arányában még teljesen megfelelő is lehet. Ezt egy jó megjelenésű családi autónak vehették. Nézd meg a belső képeket kb 2-3 gyerekülés stb. Az ördög sosem alszik de most annyira nem kételkedek.
8th
Azok a tempók, a hideg kirázott[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Xero
nagyúr
válasz Rivaul #37585 üzenetére
Jópárszor szedtem le 206 ajtó kárpitot, szóval volt miből tanulnom.
Két megoldás van:
1. Célszerszámmal és ronggyal kipattintani.
2. Fűtött garázs vagy hőlégfúvó, lapos fejú csavarhúzó és rongy.Eddig egy pattant el nálam, de akkor idegből téptem, mert felfeküdt a bitumen lapozáson a kárpit és az Istennek sem akart csöndben maradni. Azóta is van egy nagy zacskó bolhám tartalékba, de nem akar fogyni.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Dare2Live #37599 üzenetére
jo hat Hungaroring-re/Kiskunlacházá-ra/Tököl-re is kijarogattak emberek ilyen 18"-s króm felnis meg ándörkár neon kit, strobi fény... stb showcar-kal recingelni (motortuning=direktszűrő), aztan kb csak az nem nyomta le azokat altalaban, aki nem akarta
ha ott vmi qrva lepattantnak nez ki, akkor az altaban nagyon megy
ami meg csili-vili, az meg sehogyvolt ez a járműszépségverseny-s majomkodás is, ott se volt a teljes mezonyben 2 auto se osszesen, ami vhogy ment is volna, mert arra mar nem volt ammo
de csomagtarto tele hifi-vel, meg neon mindenhol, meg foldig ultetve (spoilerekkel) meg buszfelni rajta, csillog-villog a motorter, meg orankent letorlom a port rola, meg ha raszall a legy ujrapolirozom az autot, annyira fanatikus vagyok... idiotak[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
- Renault, Dacia topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vicces képek
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- EA Sports WRC '23
- Villanyszerelés
- Dell asztali gépek
- További aktív témák...