-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
na ja de egy alsó közepes kia ceedet is megkapsz 1,4 105ló motorral 2,8milláért ,3,1ért USB kormányról vezérelhető hifi, metál fény és klíma
golya32: nekem egy fábiám volt 5,5évig és csak olaj és szűrőket kellett cserélnem, meg néha égőt[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
golya32
aktív tag
Héten majdnem vettem 90es gmc safarit, de a 15l es fogyasztással nem tudtam megbarátkozni.
Vélemény olyan mint a segglyuk mindenkinek van, de senki nem kiváncsi a másikéra.
-
jasszer
senior tag
válasz golya32 #4054 üzenetére
Nekem az égvilágon semmi bajom a Skodákkal, sőt. Fateromnak volt 2 Fabiaja is, mindkettővel elégedett vagyok. A helyzet viszont az hogy anyámnak kellene vmi városba rohangálós gép az 1,3 benya Swift helyett. Odáig már el tudtam vinni a dolgot hogy LPG legyen, mivel újat akar garanciával így össze kell szednem a lehető legtöbb ilyen kisautót, majd kiválasztani a lehető legjobbakat számára. Na itt jön majd el az a pont hogy melyik tetszik neki, ezért kell minden szóbajöhető típus.
Apokalipszis? Ezeknek?!
-
Stafni
aktív tag
válasz jasszer #4053 üzenetére
Kia Rioban is lesz LPG, bár nem egy izmos motorral.
Használt autóban nem gondolkozol? Nem vagyok benne biztos, hogy a márkaszervizek képben lesznek. Én csak a hajmeresztésre vittem az autókat márkaszervizbe. Nagyon alacsony béreken dolgoznak az emberek, és olyan is a munka. Volt olyan, hogy 35km-et raktak bele az autóba, és egy rakat pénzt kértek mindenért. A garanciális dolgokat nem csinálták meg általában.Skodánál akkor is van garancia, ha szerződött partnernél alakítod át. Amikor én érdeklődtem, akkor még így volt.
[ Szerkesztve ]
-
igen ott nekem is ajánlották, hogy 250ért belerakják a gázt és kb 50e km után megtérül, én csak azért nem rakattam bele, mert én 5,5év alatt mentem bele 65e km-ert
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
jasszer
senior tag
A teljesítmény igazából mindegy, ezt az 1.3-ast sem használja ki mutter, főleg hogy egy ideje nézni erősen a fogyasztást a fedélzetin és szinte csak városban megy.
Használtban én gondolkoznék szívesen, de ő hallani sem akar róla, a szakszervizek színvonaláról se fogom tudni meggyőzni soha, neki olyan autó kell amibe beül, behordja az előírt időben szervizbe és megy vele 5 évig, aztán csere.
A szerződött partneres átalakítás viszont érdekes lehet, ennek majd utánanézek, ezzel eléggé kiszélesedne a választható kocsik köre.
Apokalipszis? Ezeknek?!
-
Stafni
aktív tag
válasz kisza25 #4060 üzenetére
A szerződött partner 200e-ért is berakja, de 65e alatt megtérült volna.
Régen ciki volt az LPG-s autó és csak úgy lehetett eladni, ha kiszedik a rendszert, most legalább már előny. Bár ki hinné el, hogy a 11 éves Astrába 140e km van. 4e-et mentem gázzal. Eddig ráfizetés!
KIA-nál bukod a garanciát, ha átalakítják?jasszer: Én kb. 5 éve érdeklődtem e felől, amikor az új Oktáviákat nézegettem. Akkor engedték volna. Remélem sikerrel jársz.
[ Szerkesztve ]
-
nem tudom nem is kérdeztem, mert most hallom először, hogy ők is raknak gázt az autóba,
most találtam: kia Picanto 300eFt a gáz felára 75e km után térül meg[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
Tom5
addikt
Mi a baj a Francia autókkal? Sok helyen olvastam már, hogy bármit csak azt ne. Miért is?!
-
pl. minap voltam a szervízbe a gumikat cseréltettem le, hallom röhögés ezt nem hiszem el már megint egy, 26e km és elszállt benne az egyik henger, kérdezem szerényen, hogy milyen autóról beszélnek a fiuk, erre a szerelő egy peugeot-ról,
havernak 2007 renault megane-ja van, minden tankolásnál egy liter olajat is beletölt a motorba...tovább is van mondjam még
az is lehet, hogy csak véletlen, de nagybátyám autószerelő és műszakíztat,
azt mondta bármit vegyek, csak franciát ne, az is lehet, hogy azt nem szereti szerelni
én nem vagyok márkabuzi, nálam mindig az ár érték dominál, volt szuzuki swift, honda civic, chevrolet kalos(ez muteré volt) opel vectra, skoda fabia, most kia ceed van, valahogy sose győzött meg egyik francia csoda sem[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Jadro
veterán
válasz kisza25 #4069 üzenetére
Az én autószerelő barátom sem szereti szerelni őket, de lehet hogy ez csak véletlen egybeesés. Mondjuk azt hozzá kell tenni, hogy nem az újabb fajta francia csodákat hordják hozzá.
Nekem volt egy Renault11-em régen. Nos csak szimplán olajkályhának hívtam. Nagyon szar vétel volt. Az akkori autószerelőm már könnyezett amikor meglátott.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
-
akkor lehet az autószerelők terjesztik, mert nem szeretik szerelni
olyat olvastam egy autós magazinban/oldalon(már nem tudom pontosan hol), hogy vajon mitől lehet rosszabb egy francia autó, ha azt ugyanúgy robotok rakják össze gyártósoron, mint a többi autót aminek sokkal magasabb presztízse van és arra jutottak, hogy mindenből a rosszabb minőségű olcsóbb anyagot pakolják beléjük,
jó sok extrával megspékelve (természetesen abból is a legolcsóbbakat vásárolják meg)
így azonos áron sokkal több extrát kap a vásárló,
csak erre szokták azt mondani, hogy a kevesebb néha több
vezettem pár ilyen régebbi Renault-ot én a váltójuktól kaptam frászt, mintha egy zselében mozgott volna az egész szerkezet és miután váltottam, a kar mintha visszaesett volna középre üres állásba, valami szörnyű váltás érzet volt bennük[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
válasz kisza25 #4071 üzenetére
Valóban az a helyzet, hogy elég sok érdekes/speciális megoldást alkalmaznak a renaultnál. (azonos típuson belül, milliónyi alkatrész, mármint egy alkatrész milliónyi variánsa, akár azonos évjáraton belül is). Nagyon sok apróság, olyan helyeken van és olyan speciális szerszámok kellenek hozzá, hogy az ember haja kihullik.
De ez tény, hogy ha egy szerelőnél megemlíted, hogy hoznád a renaultodat, akkor 10ből9 fejvakarással reagál....Egyébként valóban az a fő probléma, hogy megfelelő tudású/felkészültségű szerelő kell, a megfelelő spéci szerszámokkal. (sajnos ilyen tényleg kevés van)
Benzines megane-ok váltója az valóban olyan, hogy ...háát nem is tudom mihez hasonlítani....legalábbis megane 1,2-ben biztos, a hármasban nemtom mi van. Dci, váltók jók, pontosak.
Amit írtál olajfogyást, az nem igazán jellemző egyébként rájuk....benzineseknél, a trafóprobléma ami többször előfordul, ezen kívül semmi extra....esetleg 1-2 apró elektromos probléma. (tényleg apró, fillérekből javítható, de idegesítő, illetve természetesen olyan helyen lehet javítani, ami szinte hozzáférhetetlen)
Ja illetve futóműve egyiknek sem szereti ezeket a jó magyar utakat, elég hamar elmennek.Benzines megane 1, van több is a környezetemben (2 a közvetlen baráti körömben, 1 fateroméknak - 2db 1.4-es és egy 1.6 kombi), mindegyik 10-12 év körüli, 2 bőven túl a 100k km-en, nem tudok egyikről sem, hogy lett volna valami komolyabb bajuk. Sőt általános dolgokon kívül semmi extra....
Qru ja tényleg, a másik ilyen "megmondom a tutit, hogy mit ne vegyél" kategóriába, még az olaszokat szokták sorolni. (itt is lehet inkább a hozzá értés hiánya, ami inkább jellemzőbb)
Természetesen van mind2 márkából 1-2 olyan típus, ami maga a megtestesült rossz, de olyat nem kell venni.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
én a fordokon lepődtem meg, az új focus nagyon tetszett, havernak olyan a céges autója, mondja nekem kicsit gyenge lemezekből van, mondom mennyire gyenge, erre egy újjal behorpasztotta, majd megmutatta, hogy a kilincsnél ahogy nyitod csukod az ajtót behorpadt a sima használattól(csak haver használja 2éves a járgány óvja becsüli, mintha sajátja lenne), aztán odavezetett a csomagtartó ajtóhoz ami szintén a nyitás csukástól be volt horpadva, mondom ez durva.
mycso: akkor biztos ez az oka, haver évi 100e km-ert vezet és folyamatosan van neki legalább 5autója, hogy ne amortizálja őket le olyan gyorsan, folyamatosan cserélgeti őket, na nála eszik 1liter olajat tankonként a 2007-es megan, mondjuk abba már 100e km körül belehajtott aztán csak 2éve van nála[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
-
_seth_
veterán
válasz kisza25 #4075 üzenetére
Megtörtént eset: úgynevezett tükrös ütközésem volt egy ford focussal, nem a legújabbal hanem az előzővel. Nekem a tükör széttört és megkarcolódtak az ajtók és a sárvédő valamint az első ajtón kb 1 centi hosszan meg is gyűrődött a fém, a fordnak ellenben a komplett oldalát lebontotta az ütközés, az első ajtót is meggyűrte, a hátsó pedig konkrétan mint a konzerves doboz teljesen kiszakadt. (B vectrám van, és a hibás sem én voltam, átjött a sávomba nem kicsit).
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
dízelracer
senior tag
-
_NCT
őstag
válasz Motion_Blur #4084 üzenetére
Tanyavilág támadása azaz ifjú Mekréj kalandjai.
-
Dare2Live
nagyúr
válasz dízelracer #4085 üzenetére
Az e85öt már ellehetetlenítették az elöző adóemeléssel... gyak 0át lehet vele sporolni... akkor minek? vagy már csak csapkodunk, hogy adoemelés, adóemelés, adóemelés.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
jasszer
senior tag
Start-stop rendszerekkel van vkinek személyes tapasztalata? Olvastam pár cikket, a marketingszagúak istenítik, a szakmaibbak fölösleges hibalehetőséget látnak inkább benne. 95%-ban városi használathoz kellene (vagy nem).
Apokalipszis? Ezeknek?!
-
Integra
titán
válasz Dare2Live #4088 üzenetére
ez így lesz az lpg-vel is, ha kellő mennyiségban fogy, és majd ha elektromos autók lesznek és mindenki azt hiszi, hogy 500km-re tankolva áramot a 18e forintnyi benya helyett majd 2000 ft-ból megússza, hatalmasat téved. úgy megbasszák majd azt az áramot is, hogy simán ugyanannyit fogsz fizetni mint a benzinért. ez ilyen egyszerű. sőt, majd ha otthon szeretnéd tankolni az autód árammal, azt is el fogják érni, hogy speciális csatlakozón keresztül lehessen majd csak tankolni, amit ők leplombálnak és más árért kapod azt az áramot.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
jasszer
senior tag
Hát én asszondom hogy inkább azokat a dolgokat adóztassák, amik mindenkit érintenek, mintsem hogy a társadalom egyharmadát szipolyozzák aki bejelentett munkával rendelkezik, ahogy az az utóbbi jópár évben történt. A dolog szépséghibája csak az hogy a munkabéreket sem kimondottan adó- és járulékmentesíteni próbálják...
[ Szerkesztve ]
Apokalipszis? Ezeknek?!
-
megema
őstag
válasz soldi3r #4087 üzenetére
Amíg nem éri külső behatás, addig szerintem nem kéne, hogy gond legyen a BSI-vel. Vagy csak nálam ez a tapasztalat?
A 406-ossal semmi gondom se volt, amíg egyszer le nem merítettem a már nem túl jó akkut. Akkor kapott egy bikázást, majd nem sokkal később új riasztó került beszerelésre (hol erősebben, hol gyengébben világít a ledje ). Aztán jött egy új akku, és azóta főleg meleg időben (lásd később) motorleállítás után előfordul, hogy beragad a fedcomp rádióstul (gyári, így a fedcomp a kijelzője), és csak biztosíték kivétel vagy akkusaru levétel oldja meg. Esetleg egy idő után járó motor mellett helyrejön magától...
Hogy melyik okozhatta és mi a pontos hiba, nem lehet tudni még. Mikor odáig jutottam volna, hogy megcsináltatom, jött a hideg idő és abbahagyta, szóval inkább hagytam egyelőre. De valószínűleg a BSI... Az is igaz, hogy a fent említett "sorozat" ősz végén - tél elején volt, szóval az először hidegben is csinálta. Ki tudja... Lehet elmúlt, mint a fényszóró párásodás. Kopp-kopp-kopp.
Szerelőm 406-osánál is azért szórakozott a fedcomp, mert beázott a BSI. Hogy hogyan, az jó kérdés...
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
így van, rá kell ülni arra ami van és addig használni amíg szét nem esik. ezért nem cseréltem én sem autót, koptatom tovább az intit. így vesztem a legkevesebb pénzt. minden más csak óriási pénz kidobás. sajnos mo-n jelenleg ez a realitás.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz jasszer #4092 üzenetére
mindig azt fogják szipolyozni, aki a rendszerben van és tisztességesen adózik, mert a legkevesebb ráfordítással belőlük lehet a legtöbbet kisajtolni. ahhoz már nullák, gyávák, inkompetensek hogy a fekete gazdaságot levágják és visszatereljék normális mederbe. ha igaz a szám és ennek az országnak a negyede fekete gazdaság... ez olyan összeg, ami ha adózna, akkor itt nem lenne gond, vagy látványosan kevesebb. illetve ha nem lopnának ennyit maguknak. csodák nincsenek. na de ez tényleg off itt.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
dízelracer
senior tag
"Lassan tényleg át kellene más országba cuccolni."
Erre csak annyit mondok, hogy egy gyerekkori barátom harmadik éve van kint Bécsben. Egy építőanyag kereskedés telephelyén targoncázik havi 1100euróért. Érted, targoncázik 300.000+ forintnyi euróért és elmondása szerint helyi viszonylatban még keveset is keres. Itthon mennyit keres egy targoncás? Régiótól függően 80-120k? Röhej ez az ország ...
-
Stafni
aktív tag
válasz dízelracer #4098 üzenetére
Bizony ez is zavaró, de engem jobban idegesít ez a kasszírozás, hogy mindenért fizetned kell amid van. Autó, ingatlan. Most építenénk házat, de mennyire akarják majd megkaszálni? Lehet, hogy nem éri meg felépíteni, mert olyan lesz az adó mértéke amit nem tudok kifizetni. 10 évet dolgoztam sokszor napi 16 órát még hétvégenként is, hogy összejöjjön a pénz. 2 éve ment el tervre, pályázatra (amit basztak elbírálni időben), szaki keresésre, hogy olcsón és jól legyen felépítve. Rakat pénz a sok mérnők akiket be kell vonni jogszabályok miatt. Aztán amikor felépül majd 15M-val többre értékelik, (mert ilyen volt anno az ingatlanadó kalkulátor is). Fizetheted az adót!
A megkeresett pénz természetesen mind adózott és 0%-a szürke vagy fekete jövedelem. 10 éve alig veszünk valamit magunknak, hogy kijöjjön a ház hitel nélkül! -
megema
őstag
válasz soldi3r #4097 üzenetére
Gondnak egyértelműen gond. Viszont külső behatás alatt értem azt is, hogy rövid időn belül háromszor hozzá lett nyúlva elektromos téren (bikázás, riasztó és akku csere). Persze ésszerűen végiggondolva az akku csere nem sok hatással lehetett a BSI-re, a riasztó csere se igazán, szóval marad a bikázás. De mivel francia, így nem zárok ki semmit se. Amúgy szeretem nagyon, csak ez a
Hegesztéstől? Az érdekes lehetett...
shteer: Ja, értem. Annyira nem értek a témához, hogy a biztonsági előírásokat tudjam.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Gumi és felni topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Politika
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Napelem
- Vezetékes FÜLhallgatók
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Mászós topik - falmászás, via ferrata, sziklamászás, hegymászás
- Azonnali fotós kérdések órája
- További aktív témák...