-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz h1n1_900 #4897 üzenetére
Na ne viccelj mar...
Jartal mostanaban autopalyan? M6-n eleve alig jarnak, M7-n 2 honapja jottem 100++km at a belso savban a nyar vegen es egy db auto sem akart megelozni es "csak" a megengedett 130-l jottem, Bp-g 2 kocsi elozott meg
Orszagut meg tele van a 70-l csettego PatóPál urakkal meg kamionokkal, nem reg mentem le Cegled-re a 4-sen, kb 30 auto ment igy egy konvojban Ullo utan.
150+ loval meg 1 szemellyel a fedelzeten siman megelozgettem oket, 4-5-6-saval ahogy eppen volt hely kiugrani, a szembe forgalomban, majd csinald mar meg ezt egy 100lo koruli vassal 3-4 szemellyel atlagautoskent, egyre nem lesz eleg helyed azzal, aztan beersz vmi telepulesre meg mennek 40-l...maxAz atlagsebesseged meg jo lesz, ha eleri a 55-60-t orankent igy. Ennyi ido alatt rohogve lemegyek a Balaton-g Bp-rol es meg csak gyorsan sem hajtok kozben, ami bo 2x-s tavolsag.
több drón kell ;P
-
válasz hobizoli #4895 üzenetére
akkor meg pláne megéri még így is
adalbert1: az éves díjat csökkentenék, legalább is ez volt a cikkben, de mivel legkorábban 1,5év múlva lesz az új árazás addig még sok minden történhet[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
#10726912
törölt tag
Ha levinnék az éves díjat 20K-ra, akkor heti szinten mennék autó pályán. De mivel nem pesszimista vagyok, pusztán magyar, így szerintem jó, ha 35K köré lecsökkentik, a 4 naposnak meg integethetünk...
-
válasz hobizoli #4906 üzenetére
Szamold mar bele azt is, hogy ha orszaguton mesz, akkor a sok gyorsitok-lassitok meg elozok miatt tobbet eszik az auto kisebb atlagsebesseg mellett is,
erre írtam, hogy ehhez képest visszajön az a +ezres a pályán és akkor még a megspórolt időről nem is beszélünk.(közben rájöttem, hogy oda vissza 450km pálya)
Szlovéniába 6hónap a legrövidebb idő amire vehetsz matricát, ha Ausztriába végig pályán szeretnék menni oda ahol dolgozom meg kell vennem 2alkalom miatt(100km), na ez szívás, de 10napos matrica a 4napos helyett az még az elmegy kategória, persze nem örülök neki én sem, de a legtöbb országban így van[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
VR6-Fan
veterán
válasz h1n1_900 #4901 üzenetére
hát akkor nem pest megyében próbálkozol vele
én kb egy 5km-s szakaszon ha nem előzgetek 2x 3x, akkor egyszer sem, és csak 90-el akartam menniés a sok majom nem érti hogy én hova siettek..
igazán bevezethetnék már a az alsó sebesség korlátozást hogy a sok barmot is büntessék halálra
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
opeter87
senior tag
Szerintem is hasznos dolog volt a négy napos.
De akkor heti vagy a 10 napos díját csökkentsék le a jelenlegi 4 napos díjára és akkor mindenki boldog.
Nekem volt olyan év, hogy éveset vettem és volt olyan is, hogy csak 4naposokat.
És megértem azokat, akik évente 2-3x használják a pályát, de akkor inkább ott mennek, mint a főutakon. Velük szemben nagy kitolás lenne a 4napos megszüntetése.
-
válasz VR6-Fan #4909 üzenetére
+1ezt én is támogatom pl ahol lakom nem is előzhetsz lakott-területen belül, ez kb 5km amikor valaki beáll elém 40re akkor a hajamat tépem, ha megelőzöm akkor meg jön a bünti(rá vannak állva a rendőrök teljesen erre a szakaszra)
opeter87: évi 2-3 alkalommal menőknek szinte tök mindegy azonak ciki akik pl. 2hetente pályáznak, a 10 napos nem fed 2alkalmat, a havi az meg húzós 2 alkalom miatt, bár havi 3alkalommal megy valaki már jobban megéri a havit venni, mint a 4napost, vagy a 10napost[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz VR6-Fan #4909 üzenetére
Ezt osztom én is....nagyon sok barom van akik, kint főúton töketlenkednek 60-70-el.
A témához: én is évente talán 3-4x használom a pályát, tehát ez valóban azoknak lenne jó, akik rendszeresen pályáznak.
A másik része: nagyobb főutak fizetőssé tétele...pffff
Hát autópályák is olyan ratyi minőségűek, hogy szörnyű, hogy egyáltalán pénzt kérnek érte....nagyobb főutak??? Itt nálunk 3-as, 35-ös, 26-os, 37-es, csak hogy a legnagyobbakat említsem.....hát tegye a jó k*rv* annyát fizetőssé, ezen főutakat ha nem ismeri az ember és nem figyel oda nagyon alaposan, bizony gyorsan rommá lehetne ütni az egész futóművet...szánalom ami itt folyik.Autópályákat valóban kevesebben használják, mint 2-3 éve idén nyáron járkáltam párszor pályán nyáron, és nem láttam sosem a "megszokott tömeget"
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
_seth_
veterán
Nono.... az említett utakon én is járok (talán csak a 37-esen nem) és ezek még nagyon jó minőségű akár versenypályáknak is mondhatóak ha elindulsz pl főúton békéscsaba felé... na ott már valóban vannak gondok... konkrétan volt olyan, hogy 50 centis szakasz kivágva az útból mindenféle jelzés nélkül.... kiszálltam megnézni, hogy megvan-e minden az autóból ami kell Megvolt szerencsére...
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Jó lett volna bizony.... kb úgy nézett ki, hogy valamilyen cső mehetett át az út alatt vagy kábel... csak épp nem tettek ki táblát hogy gondok lesznek az úttal ellenben az útminőség maitt amúgy is kb 60-as tempóval mentem + ballonosabb téli gumikkal történt az eset.
Onnan kb 30 kilométerre voltak olyan szakaszok amiken az 5 km/h korlátozás is jogos lenne, hiányzott az út, teljesen, azért ahhoz, hogy "lekopjon" az aszfalt majd alatta a sóder és 30 centis lyuk legyen az alján már földdel az szerintem nem 1-2 év karbantartásának a hiánya, és volt forgalom is pedig.
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Ck.
addikt
Szevasztok,
Hagyományos TDI motor melyik olajat szereti jobban? 5W30 és 5W40 között mi a lényeges különbség?
Castrol Edge 5W30 és Castrol Edge Turbo Diesel 5W40 között vacillálok... én az 5W40 td-t venném, a szerelő az 5w30-at mondja, Ti mit mondtok és miért?
-
én azt bírom, hogy útépítés tábla nélkül,
vagy rég kész az út, de kint a korlátozó tábla,
vagy ahelyett, hogy megcsinálnák az utat kiraknak egy sebességkorlátozó táblát,
az rendben van, hogy arra az időre amíg kijavítják, de tudok olyan szakaszt ami 6éve le van tudva egy korlátozó táblával és főút az isEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
neduddki
nagyúr
HI!
na alegjobbkor valszolta akkor vw505.01es eloirsank kel lmegfelelni, en a kvetkezoket latom
Castrol Edge Turbo Diesel 5W-40 csakudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
h1n1_900
senior tag
Vigyazattok a castrol-al mert nagyon sok hamisitvany van!
Logitech X-530 eladó jó állapotban olcsón! http://href.hu/x/gkgr
-
soldi3r
veterán
válasz h1n1_900 #4925 üzenetére
nem hamis az, csak a cseheknél szar a minősége (a vonalkód 8-assal kezdődik), amit az osztrákok gyártanak az pedig jó (a vonalkód 6-ossal kezdődik)
az edge megjelenésével a magnatec kicsit lejjebb szorult, ezért jellemzőbb belőle a silányabb[ Szerkesztve ]
E30 (oo=[][]=oo)
-
-
-
soldi3r
veterán
válasz h1n1_900 #4927 üzenetére
pár éve, amikor ott indult el a gyártása a magnatec-nek, akkor keringett egy ilyen rémhír a neten, a minősége pedig télleg szarabb, a bárdinál jófélét árulnak, gondolom jó a beszerzési forrásuk
egyébként a motult is érdemes megfontolni a castrol mellettE30 (oo=[][]=oo)
-
#10726912
törölt tag
A W előtti jelzés a hideg indítási értéket jelöli...a 10-es még -30 foknál is alkalmas a hidegindításra. Az alatt nem igazán szokás mostanában méregetni...és ez nem a szintetikusra vonatkozik. Az xW30-as olajakat a kopásmentes ill. mostani gyártású, kis tűrésekkel jelölt kocsikhoz érdemes használni alacsony viszkozitásuk miatt. A 10W40-es egy átmenet a "túl híg" és a "túl sűrű" olajok között, nyáron inkább a 15W40-es olajat ajánlanám, nagyobb hőfokon is megmarad a viszkozitása, télen kis könnyítés a hideg indításhoz a 10W40.
-
VR6-Fan
veterán
válasz #10726912 #4932 üzenetére
15W40 és 10W40 meleg viszkozítása közt mi a különbség?
hamis/szar minőségű castrol edge sport vagy max sport vagy mi az isten 10W60 ez mennyire vonatkozik?
forrás unix lenne.esetleg más 10w60-as olaj lqui moly sajnos nekem nem vált be, pontosabban nagy a mechanikai zaj, és bassza a csőrőm, más gondja nincs, nálam természetes az olaj fogyasztás.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Olaj témáról nagyon részletesen: [link] hátha érdekel valakit.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Dare2Live
nagyúr
válasz #10726912 #4932 üzenetére
"A W előtti jelzés a hideg indítási értéket jelöli...a 10-es még -30 foknál is alkalmas a hidegindításra."
juj ez így baromi nagy féligazság.... Tán azt akartad írni, hogy a "10es olajok" -30Cn a SAEJ300as szabvány által megadott peremfeltételek mellett még szivatyúzhatóak, ez alatt pedig már nem.
Ennyi.Ökölszabály, hogy az a jó ha egy olaj hideg álapotában és hidegnek számít a +20Cis nem csak a -20C minnél folyosabb, az ideáis az lenne, ha úgyanolyan "folyós" lenne -20Cn is mint +100Cn... és nem méz 'folyosságú'. Tehát az ideális az ha a hidegoldali érték minnél kissebb. Legjobbak a 0as olajok. A meleg oldal ami motorfüggő.
De ha gondolod magyarázd el mért jobb egy 10W40 mint egy 0W40 vagy épp 0W50.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
#10726912
törölt tag
Na most jön egy adag mea culpa...(merthogy az én bűnöm a saját hülyeségem )
Sajnos alapoztam az ismerősöktől hallott infókra, akik így velem együtt balf@szok.
Utána olvastam egy kicsit és ezt találtam:[link]
Az ebben leírtak szerint 5W40 az ajánlott. A 6-ik oldaltól részletezi..
neduddki is ezt írta
Dare2Live: Legközelebb nyakon verem magam, mielőtt ennyire hiányos tudással neki látok írkálni...bár most legalább oszlott a köd ezen a téren bennem: ha nem írok, nem tudom meg a nemtudásom.
Bocs mindenkitől az előző beírásért, főleg Tőled Ck.! -
Zewa
senior tag
válasz hobizoli #4826 üzenetére
Én csigás benzines vs. csigás dízelre gondoltam.
Imádom a a mélyről húzó nyomatékhegyeket de a játszós autó és a diesel nálam nem feltétlenül összeegyeztethető.
Úgy tudom te is egy kis PuntoGT-vel gurigázol. Pedig összehozhattál volna egy felhúzott TDi-t is.."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
neduddki
nagyúr
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Drizzt
nagyúr
Bakker!
Holnap délután 14.00-ra foglaltam időpontot okmányirodába, de nagyon közbejött munka. Hol találok másik olyan okmányirodát Bp-n, ahol jó eséllyel lesz időpont 5 napon belül? Mert úgy tudom annyi időn belül kell bejelenteni a tulajdonjog változást. Vagy elég ehhez annyi, hogy beszólok telefonon és kérek új időpontot?
I am having fun staying poor.
-
SaNyEe
aktív tag
Sziasztok,
Azt hiszem letérdelt az akksim, mondanék tüneteket, számomra érdekesek kicsit
- Szval, autó megközelítés, központi zár nyit (vagy nem vettem észre, hogy kicsit lomhán nyit, vagy ekkor még rendesen kinyitott mindent, nem tudom)
- Beülés, motorházfedél nyit, olajszint ellenőrzés, motorházfedél lezárás (leejtve kb 20 centiről)
- Autóba beülés, gyujtáskapcsoló 1-2 állapotba hajtás, minden műszer visszajelző fénye világít ahogy illik
- majd a megszokottól eltérően kicsit hamarabb önindítózás, kattanó hang hallás. Ezt követően minden fedélzeti műszer visszajelzője pislákolva világít miközben ugyanúgy 2-es állapotban van a gyujtáskapcsoló mielőtt önindítóztam.
- Újbóli önindítózási kísérletre ugyanaz a kattanó hang csak egymás után többször, folyamatosan míg abba nem hagyom az indítózást.
- Autóból kiszállás, nemmenés konstatálás, központi zár gombóc lenyomás, bal oldali ajtók láma sebességben automatikusan bezárás, többi nem bezárás csak manuálisan.Hozzátenném az autó fűtött garázsban van tartva, közvetlen hidegnek nincs kitéve. Aznap egy használat erejéig ment a kocsi, akkor pöccre indult odafelé menet és visszafelé jövet is (helyben kb negyed órát állt). Összesen kb 40 percet mentem vele városi forgalomban. Majd az autó állt kb 4 órát s aztán produkálta a fentebb leírt tüneteket. Mai használat előtt az autó kb 1,5 hetet állt, fogyasztói nem mentek.
Öm, az akku sztem gyári, majdnem 6,5 éves.
Ami nagyon furcsa számomra, hogy egyik pillanatról a másikra (4óra) történt, illetve az a kattanó hang ... letiltaná a rendszer az indítózást mert nincs elég kraft? Nekem eddig (régebbi) típusokkal az volt a tapasztalatom, hogy megpróbál indítózni max nem tudja megtekerni a főtengelyt az indítómotor. Nameg ha le is tilt akkor utána miért jönnek elő pislákoló fények? 0 állapotba tekerés, majd újbóli 2-es állapotba hajtás után nincsenek pislákoló fények, minden műszer visszajelzője rendesen világít, majd indítózási kísérletet követően ismét kattanó hang és pislákoló fények.
Ez egyértelműen akksi, vagy eselleg más villamossági probléma? Jha az autó egy 2005-s évjáratú chevrolet lacetti, ha esetleg segít ez valakinek Holnap reggel bikázás, ha nem megy akkor mondjuk 1értelmű..
-- end of transmission --
-
_seth_
veterán
Kattanás az önindító hibára utal önmagában, bendix vagy mi van benne ami behúz, de ebben nem vagyok biztos. Lehet a generátor nem tölt eléggé vagy egyáltalán és amíg használtad addig is merült, de majd okosabbak adnak még tippet
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
neduddki
nagyúr
HI!
kattogo hang: bendix behuz, de tobbre nincs szuflaja, toltes hath amagara tal, ha nem akor csere: exide v. yuasa az en ajnaltom
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
_seth_
veterán
válasz neduddki #4946 üzenetére
Exide premium 72ah van nekem is, jó akku valóban.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
soldi3r
veterán
a bendix nem az a húzgálós fajta, inkább a mágneskapcsoló
(#4944) SaNyEe, kapocsfeszültséget tudsz mérni?
[ Szerkesztve ]
E30 (oo=[][]=oo)
-
nagyúr
Dettó ugyanez volt ma nálam is. De betoltuk. Délután elmentem akksi üzlethez ott műszerrel rámért az ember kb 30% volt a kapacitás, azt mondta ez kuka. Megjegyzem szerintem is, valahol számítottam is rá. Csak az én kocsim kint áll a szabadban az akksi meg olyan 4.5 éves. Hazaértem kiszereltem és feltettem kölcsön töltőre. Kíváncsi vagyok reggel indul-e majd így. Jó lenne ha még 2 hétig kihúzná ez az akkumulátor.
Més que un club!
-
_seth_
veterán
válasz Napfénysüti #4949 üzenetére
Akku gonddal ne akkus boltba menj, inkább autó villamosságishoz. Még egyik ismerősömnek sem mondták azt, hogy nem az akkuja lenne rossz autós boltban... ellenben 3-nak sem akku baja volt hanem generátor...
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN