-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
8th
addikt
Off de talán megbocsájtjátok: [link]
-
tomcsi23
veterán
válasz runner 125 #55652 üzenetére
Ő lehet, hogy csak pornózásra gondolt.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
TaaT
veterán
-
kalapacsolok
senior tag
Üdv! Anyagi okok miatt kishaszongépjárművet szeretnék venni. Pl Renault Megane II, erősebb, 106 lóerős motorral nagyon tetszetős - de elég lepusztultak, csak pár darab a választék...
Hogy van ez a vizsgáztatás, átminősítés? Ha veszek egy kétüléses megane-t (nem kabrió, ugyanolyan, mint amiket kishaszonként árulnak), ami szgk-nak van levizsgáztatva, át lehet minősíttetni kishaszongépjárművé? Mik ennek a költségei és módja? Így van esély, hogy kifogok egy megkíméltebb autót...
-
kalapacsolok
senior tag
válasz kalapacsolok #55657 üzenetére
Meg olyat is láttam Megane 2-ből, hogy 3 ajtós, 5 üléses - és kishaszongépjárműként van levizsgáztatva... Meg olyat is láttam, amiből csak ki volt szedve a hátsó üléssor, szintén kishaszon...
Ha kiveszem a hátsó üléssort az 5 üléses meganeból, akkor kishaszongépjárműként levizsgáztatják és 2 üléssel használhatom úgy?
-
Tothgera30
Ármester
válasz Typhoon47 #55645 üzenetére
Jól gondolom hogy B2500-as is ugyan ezekkel az adatokkal jön le? Faternak néztünk ki egy 6 éveset, szép állapotban, a tulaj szerint 7-8 lityiből eljár. Szerintem 9 körül lenne 90-100km/h-s átlaggal. Mondjuk itt sokat számít hogy ballonos, nagy terepgumival és acélfelnivel vagy slick nyárival tolom.
#55649 runner 125: Avensis is bejön, szép autó .
#55656 TaaT: Annyira szerette hogy bele is halt. Én a Lotus Elise-vel (Mk2) vagyok így, 3 milla körül használtan egész szépeket lehet kapni (Uk-ban még olcsóbb, ha egyszer megszoknám a jobb kormányos vezetést és balkezes váltást), csak vigyázni kell hogy a víz szépen felvegye a üzemhőmérsékletet, mert nagyon könnyen hengerfejesre lehet vágni őket.
Új szépséges még a Ruth Welt Porsche egyik darabja... - nyálcsorgás on .
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
lapa
veterán
válasz Tothgera30 #55659 üzenetére
rauh-welt, és ha jól értem ez az ő járgánya 15 éve.
#55661: ne bánd, én cserébe rácsodálkoztam, hogy németül a nyers nem rau, hanem rauh.
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
válasz Tothgera30 #55659 üzenetére
Give them hell Ukraine!
-
Typhoon47
őstag
válasz Tothgera30 #55659 üzenetére
Hülyeség, hogy eljárna 7-8ból. Átlag 100km/h meg főleg necces, hiszen ezeknek az 5.-e is nagyon rövid. 10l+ alap ilyen felhasználás esetén, na persze a kicsi slick gumi sokat dobhat rajta, na de akkor meg baromi ronda és haszontalan is lesz egyben : - ) Mellesleg L200-at ajánlom a hasonló évjáratból, mert minden téren egy sokkal jobb autó : - )
"Education is important but big biceps are importanter"
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #55659 üzenetére
Jobb kormányos autó használatát mindenhol betiltatnám, ahol jobb oldali a közlekedés,s ugyanígy fordítva is.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
neduddki
nagyúr
válasz Typhoon47 #55663 üzenetére
HI!
a mazzag alegtkarekosabb ezek kozul, meg a leggyengebb is 8-9 literrel eleleht jarni 70-80as tempoval ovatjaval, de tejjesn eyertek nme 100al /dimenzijokat osszaotk be:- )/
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
zoo8800
veterán
OFF.
Akit érdekelnek a külföldről behajtható bírságok, az itt nézzen szét:
https://www.eucaris.net/participationrip and tear, until it is done
-
zsid
senior tag
-
Tothgera30
Ármester
válasz Typhoon47 #55663 üzenetére
L200 tetszik faternak is, csak jóval drágább. Nem tudom miért érné meg, mivel alváz/motor nagyjából ugyan az. Én Hilux és B2500 felé orientálódnék.
Viszont terepen kb. sohasem fog menni, max. földúton, akkor előnyösebb a gyári alufelnire ráhúzni ballonos nyári gumikat, akkor nem tűnik rondának.
#55665 lapa: Én is így látom, de attól még jól hangzik, ugye 2.5-ös CR diesel.
#55662 TaaT: Köszi.
#55664 runner 125: Mert?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
lapa
veterán
válasz Tothgera30 #55669 üzenetére
mondjuk nekem az, hogy cr nem hangzik jól, de én a múltban élek. amúgy egy szet normális gumi 150+, csak szólok. legalábbis ilyesmit 40 körül vettem.
a nagyonrégi l200-ban elég sovány volt a hely hátul, nemtom ezek milyenek.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #55669 üzenetére
H előzöl vele?
Lengyelo.-ban a motoros bandát egy ilyen jobbkormányos előzte telibe. 3 halott.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
whitezo88
nagyúr
frontálisan ütköztek a gyorsforgalmin. Biztos nem látott a sok esőtől, meg a kanyargós úttól.
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #55671 üzenetére
Bal oldali közlekedésben is tiltanád, arra értem! Még egyszer kérdezem. Miért?
#55674 runner 125: ...javítva...
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #55673 üzenetére
.. először nézz utána melyik a bal és jobb oldali közlekedés.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
whitezo88
nagyúr
válasz runner 125 #55674 üzenetére
BMW kolléga elég sokat ment a balkormányosával Angliában. Tudtommal neki se volt balesete emiatt. A béna autós normál oldalú kormánnyal is karambolozik.
előző postomhoz:
[ Szerkesztve ]
-
Zewa
senior tag
válasz runner 125 #55671 üzenetére
Ismi erre a célra a bal tükörbe rakott egy kamerát amit a fedélzeti számítógép 7"-os kijelzőjén látja live-ban a dolgokat...
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
whitezo88
nagyúr
ide is bedobom, 520d: (ezek még nem tsi motorok, nem esnek szét 150nél - akárcsak a jó kis régebbi mergák)
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
-
zolikaDB
veterán
A 2.0 HDI motor hatgangos kezi valtoval egy nagy C5 bodeban millio extraval (xenon, hidraulikus futomu) igen kedvezo aron kaphato nyugaton. Mennyire fos? Oke, dizel, kettostomegu meg a szokasos, de fajdalmas a fenti kaland annyira mint egy 2.0 pdtdi vagy dci vaagy...? Szoval ez a peldany pl mennyire kerulendo?
[link] -
giigz
veterán
válasz zolikaDB #55681 üzenetére
Mint minden használtautónál, szinte itt is csak azon múlik a dolog, hogy az előző tulaj(ok) hogyan tartották karban. Az is lehet, hogy pénztemetővé válik, de az is, hogy semmi bajod nem lesz vele. Az a 165k km viszont kevésnek tűnik, eléggé pályafaló kocsi, de lehet hogy csak a szervizben volt sokat
-
zolikaDB
veterán
A lenyeg valojaban az, h a 2.0 HDI milyen konstrukcio? Beteg vagy atlagos dizel? A 90 lovas VW TDI tudjuk, h inkabb jo, sot! Igy ertettem.
Tovabba a fenti dolog a Citroen "kenyelmes" futomuvere is vonatkozik. Mik a tapasztalatok, x ev utan kuka vagy esszeru kereteken belul felujithato? -
Tothgera30
Ármester
válasz zolikaDB #55683 üzenetére
A 110-es TDI is ütős, csak az vált. geo. turboval van .
A kettős tömegű lendkerék meg nem hiba megy szét, az már csak az okozat,és nem az ok! Ha probléma van a hengerek járásával, több gázolaj jut egy hengerbe, azt mindig a kettős tömegű, vagy a főtengely érzi meg. Korábban a kuplungtárcsa torziós agya elegendő volt a főtengely rezgéseinek kiszűrésére, de ma, az erőteljes turbók és 2000 bar+ befecskendezési nyomások korában már szükség van a kéttömegű lendkerék rezgéscsillapítására. Ezt otthon sohasem deríted ki, hogy valami baj lesz, mert épp rossz a befecskendeződ, ami tönkre vágja a lendkereket, szervizbe meg már legtöbben csak akkor viszik ha nem megy a járgány.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
8th
addikt
válasz Tothgera30 #55686 üzenetére
Ezért kell 1.6-os CR TDI-t venni. Abban nincs.
-
hdman
őstag
Top Gear, 4. rész, 20:42, mekkora easter egg
Sopron city :)
-
őstag
válasz Tothgera30 #55688 üzenetére
Ezek ugyan olyan kopóalkatrésznek számítanak, ezzel kalkulálni kell.
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
Tothgera30
Ármester
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz Tothgera30 #55688 üzenetére
Borzasztó, de ez van!
A régi előkamrás dízel mercik, még 20 év múlva is ketyegni fognak, igaz már vagy 5x körbefordult az órája, meg 2x újjáépítették, de menni fog..
Azétt kíváncsi lennék, hogy egy bármelyik mai autót kihozva a szalonból, tudja ugyanezt??
Nekem itthon van a garázsban egy 34 éves kecském, tennap 2 hónap után előkotortam, kicsit köszörült, azt röff.
Toyota Corona OHV motor.."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
8th
addikt
válasz Tothgera30 #55688 üzenetére
Egy Passat 12.2s alatt van százon ezzel a kis motorral és baromi keveset fogyaszt közben. Az olyan rossz?
Egy autó amit előírás szerint karbantartanak nem hullik szét csak úgy. Azok az idők már elmúltak. Egy mai modern dízelnél negyedmilliónál ki kell cserélni egy turbót vagy egy kettőstömegű lendkereket? Hát istenem. Az ötszörösét megspóroltad közben az üzemanyagon. Azt hiszed a mai közvetlen befecskendezésű turbós benzinesek jobbak? Egy fenét. Semmivel sem kisebb rizikó mint egy dízel.(#55691) kornelka: mit?
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
Olvasd el a fenti hsz.-em és értelmezd. Nem írtam olyasmit amit te írsz.
Az 1.6-os dieselt egyértelműen a kis turbó menti meg, nélküle halott lenne, ha raksz mellé egy 6-7 sebességes váltót, akkor még dinamikusan is autózható. De én gyorsulási versenyre akarok szerinted járni egy diesel Passattal? Egy ilyen motornak meg nyomni kell hogy menjen, nem fogsz te sok üzemanyagot megspórolni, azt garantálom, ha dinamikus autózást szeretnél kivitelzeni.
Egy mai modern dízelnél negyedmilliónál ki kell cserélni egy turbót vagy egy kettőstömegű lendkereket? - Használatfüggő, általában hamarabb, ismerős autójában 30 ezernél már cseréltek.
Azt hiszed a mai közvetlen befecskendezésű turbós benzinesek jobbak? - Nem hiszem, de jóval egyszerűbbek, olcsóbbak az alkatrészek.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
8th
addikt
válasz Tothgera30 #55697 üzenetére
Az egyenetlen járás okozta lendkerék "sokk" egyedül a pdtdi motoroknál volt probléma. Sem előtte sem utána nem fordult elő tömegesen egyetlen common rail motornál sem.
-
-v-
addikt
válasz Tothgera30 #55697 üzenetére
Jó, ezek a 30e-nél már cserélték sztorik... a) vagy gyári hibás és akkor úgyis cserélik gariban b) valami kurva nagy gond volt ott a használat jellegével
-
lapa
veterán
válasz runner 125 #55617 üzenetére
kicsit be vagyok lassulva, most néztem ezt az l200-at. tényleg nem akarom osztani az észt, de 2 millából regadóval mindennel lehet tök normális g-wagent találni osztrákoknál. szándékosan nem írok évjáratot, mert az tök mingegy. ez a 2004-es már kínai kerti lámpa lesz, mikor az még elviháncol. oké, 88 lovas szívó és 10 liter, de vállalhatóan lehet vele menni. persze van pár sprinter mocis is, amit én mondjuk nem vállalnék be, de azzal jobban hasít. ha valakinek kell a plató és nem jó a zárt csomagtér az nyilván más kérdés, mert az ritka és drága. mondjuk abban rendes hátsó üléssor van + rövidebb plató. évjáratot mondom felesleges nézni, ami nincs szétoffroadozva az elszalad a világ végéig. de ez csak különvélemény.