-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolikaDB
veterán
KELL! Mert szipog, amikor padlózol!
Izé. A kormány és váltószoknya. Akkor szakad ki a dudagomb, ha kibaszott sokat mennek vele, kb 250e km felett. Addig csak megkopik. Ez nem cserés, mert annyira nem új, de nem 250 ezres, mert annyira nem kopott. A cserések amúgyis kurvára aftermarket fosok. A váltószoknya. Nálam 110e-nél kb ennyire kopott. A Classic II-esekben tény, h ilyen rossz az anyagminőség, sokat meglestem, 100-tól kopnak. Tehát a km valahol talán passzolhat is, az h ezen a távon mennyit ölték, mennyire figyeltek a turbóra, nem tudom. -
-
zolikaDB
veterán
válasz neduddki #55552 üzenetére
Na, mester! Te vagy az en emberem! Miert is jo nekem a betetszuro? Azt lehet tisztitani vagy csere?
Illetve pontosan milyen gyertyat nezzek?? Mondjad megfele, oszt ralesek! Kell egy kis dinamika!
Ja igen! Szaraz direktszurok?? Amiket nem kell olajfilmmel kezelni.
(Ezek a dolgok 2-3 havonta ramjonnek, majd elmulik )
Bitpork: jovanna! Majdnem lecsitult a szardizel-funyiro vita, csitt![ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz zolikaDB #55551 üzenetére
az nem kopva van, ki van frankón szakadva, nagyíts bele... meg a pedálok is simán majdnem teljesen le vannak kopva. gumipedálok feltételezem között akkora különbség nincs, de a fókában fele ennyire nincsenek megkopva ugyanilyen futás mellett. a váltószoknya csak extra
-
Lobeu
csendes tag
válasz zolikaDB #55551 üzenetére
Én 140e-el vettem ismerőstöl 1.6-os G astrát, 5 éve. Már akkor kivolt kopva a dudagomb, és szakadva a váltószoknya. Pedig annyi volt benne, újonnan vette, városba mászkáltak vele, meg nyaralni mentek. Most van benne 180 ezer, és kb már 2 éve ki van szakadva a duda gomb, a szoknya meg nagyon csúnya, összes pedál is kopott. Városi használat.
Ebből a 180-ból legalább 140-et városba futott, helybe, rövid távon. Végig napon parkolt, nem garázsba, elfáradt az anyag. Amúgy hihetetlen, milyen gagyi anyagokból van össze rakva. 2000-es évjárat, 1.6 ecotec. 10.000km alatt 1.5 liter olajat is bőven rátöltök... -
kpal
veterán
ez durva !!52 autó zuhant a jeges tengerbe
-
adorjant
senior tag
Azért ilyen felhasználás mellett nem csoda,hogy nem olyan,mint új korában
Az olajfogyasztás egyébként a 2001 előtti motorokra volt jellemző,főleg az X16XEL motorkódosokra.
De ismerek olyat,akinek ilyen van,és az istennek nem enné
Egyébként bármelyik Opel motor eheti az olajat,nincs "tuti vétel". Nagyon sok mindentől függ,de aki ebbe a topikba jár,tudja,mit jelent a használtautózásPlusz ne feledjük,bőven 10 év fölött járnak már ezek,bármi megtörténhet.
Csak azért írtam le mindezt,mert biztosan tudjátok,az AMD procik is melegednek,pont ma világosított fel egy ember
-
ReSeTer
senior tag
válasz zolikaDB #55547 üzenetére
Mi a baj a "vissza 3"-mal? Majd mondom már Alonsonak, hogy te figyelj már, nehogy visszaválts amikor előznöd kell, mert még megszólal a motorod.
Nem tetszik a 4 henger benzin hang? Még mindig jobb mint egy tratatatatatatatatatatatattrűűűűűűűűűtratatatata
Egyébként meg 6 henger for the win. -
roti86
őstag
Látom szóba kerültek a G Astrák az utóbbi néhány hozzászólásban. Ezt a népítéletet olvastátok már? A kedvencem: "ez az egyhatos 16voltos"
Nem tudom, sógorjelöltnek ilyen kocsija van, én nem éreztem gyengének és 190 ezer km alatt csak a kötelezőket kellett cserélni.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
-
whitezo88
nagyúr
heh? [link]
Motra melegszik de egy árájer 2 karoszéríát adok, ha ien autod van örökre megvanak az alkatrészeid és legaláb 1400 kg vasad is marad. -
őstag
Apósnak megadta magát a turbó egy 2009es 2.0 pdtdi Passatban.
Hamburg és annak vonzáskörzetében tudnátok egy normális áron dolgozó szerelőt ajánlani? A turbó már megvan.Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
veterán
válasz KonzolKartel #55575 üzenetére
szerintem arrafele viszonylag gyakoriak a vw szervizek. ellenben viszonylag kevés ember jár a topikból hamburg és vonzáskörzetébe kocsit szervizelni.
múltkor valaki adott típusú felniket akart itt cserélgetni. nem is értem, hogyan gondoljátok, hogy ezekre a problémákra pont itt találtok megoldást de persze járjatok szerencsével.
szerk: bár Integra talán tud neked ebben segíteni.
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
nagyúr
-
őstag
-
TaaT
veterán
válasz KonzolKartel #55575 üzenetére
Korábban olvastam itt (vagy a VW-s fórumban) hogy kenési elégtelenség miatt pusztulnak a turbók arról a motorról, szal megeshet hogy ha a másik felkerül, az is ennek a sorsára jut, de ez csak tipp.
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
-
k.
őstag
Én mindig azt gondoltam, hogy az agresszív vezetési stílus miatt kopik ki a dudagomb. Szóval, hogy valaki állandóan ledudálja a környezetét
Apukámnak is G astrája van- Anyunak meg H... -, de mostanában 80%-ban én járok az 1.4-es Sedannal és sehol egy kopás a kormányon. 140 ezer van benne, sok város, szalonból hoztuk.
Apropó:
Hétfőn voltam vele EZWash-nál polírozáson, nagyon jó munkát végeztek, tudom ajánlani őket[ Szerkesztve ]
-
-
TaaT
veterán
-
neduddki
nagyúr
válasz runner 125 #55582 üzenetére
hI!
hajja es akkor meg amarka....:- (((
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
DeFranco
nagyúr
ha négykor van vége vasárnap a forma1-nek akkor meddig ne akarjak az M3-ason hazajönni Budapest felé?
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz bandus #55589 üzenetére
no offense de mit kell minden szarra minden topicban beszólni valakinek valamit jó igényesen? van még olyan akibe nem kötöttél bele? leszel szives visszavenni, kezd marhára unalmas lenni
by the way pont 6 körül fogunk érkezni menetrend szerint ezért kértem a konkretizálást, hogy legalább 6, pont 6, vagy 6 után még egy jó darabig
a pontosság kedvéért Budapest felé menő irányról beszélek, és 18:00-ról...
[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
válasz bitpork #55590 üzenetére
én ezt sose értem. MINDENKI tudja hogy kurva nagy dugó lesz és mégis MINDENKI pont ekkor indul el oda, és nem nagyon korán. inkább várja a versenyt a lelátón kajával, piával a levegőn, nyugodtan mint a pöfögő kocsiban a dugó közepén.
Persze aki nem oda megy annak eleve szívás.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz DeFranco #55591 üzenetére
én a helyedben elkerülném legalább 7-ig.
4-ig tart a futam, aztán eredményhirdetés, interjúk, ünneplés, szerintem 5 előtt nem indul haza senki.
Tudom, nem összehasonlítható, de egyszer, gyerekkoromban, ~20 évvel ezelőtt órákat dekkoltunk ott este 5-6 körül, rekkenő hőségben, a Dacia-nak felforrt a vize, meg ilyenek.Pleased to meet you - hope you guess my name
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz bandus #55594 üzenetére
ne vedd magadra, de az utóbbi 72 órában akkor is sikerült megtalálnod valaki(ke)t az ON-ban is, a lakvásban is, meg itt is
már az előzőnél is akartam szólni, de gondoltam nem borítom magamra a bilit majd rájössz, erre betalálsz engem is...
nincs harag, de tényleg vissza kellene kicsit venni, és ezt jóindulatból írom.
@: OK, akkor 7 utánra időzítjük a landolást... kösz mindenkinek
[ Szerkesztve ]
-
-
neduddki
nagyúr
válasz DeFranco #55597 üzenetére
HI!
ha nem lesz baleset akkor 7re el szoott takarodni, de ha biztosar megy az ember akkor 3kor legyun mogyorod mellet
udv
neduddki
mod: kukac nekunk minden evben sikerul elkaponi a futamot, de mar a rutin teszi de elkerugiljuk a dugoit:- )))
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni