-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
többször találkoztam a Ssangyong reklámjával, de csak most gugliztam rá, az öt év díjmentes karbantartás dolog jól hangzott. Aztán így ezt olvasva már árnyaltabb a kép egy kicsit, de még így is valamivel jobb, mint egy saját zsebből fizetett márkaszervizeltetés a garancia időn belül (sok év). Más kérdés, hogy ki akar/mer új Ssangyongot venni, a visszavásárlási garanciával együtt..
"... and I hope you have a great day!"
-
Kornel
veterán
-
kovacsroli
senior tag
Sziasztok!
Páromnak keresünk autót.
Alapvetően munkába járásra használná, napi 80km városon kívül.
A legfontosabb, a megbízhatóság és a fogyasztás. Ezen felül csak a szervókormány a feltétel,
illetve a biztonsági felszerelések.
Kisautó kategóriában keresgélünk, 5 ajtó sem feltétlenül szükséges.
A keret nagyjából 5-600k mindennel együtt.Legyetek szívesek ha van ötletetek...
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
lsc
nagyúr
válasz kovacsroli #92911 üzenetére
Toyota Yaris I-es, ha nincs pálya az 1000-es is vállalható.
Az élet kegyetlen .
-
Acheron
őstag
Sziasztok!
Tudtok javasolni Miskolc környékén kormány - sebváltó bőröző szakit/műhelyt?
Mivel kalkuláljak, mennyi egy ilyen munka normális ára? A neten elég nagy a szórás. -
footy
addikt
válasz kovacsroli #92911 üzenetére
Punto 1.2 8V . Igazabol ekkora tavra valam diesel lenne jo, de ennyiert nem hiszem hogy kapsz epkezlabat.
-
kovacsroli
senior tag
Sziasztok,
a Yaris elkerülte eddig a figyelmemet.
Pedig minden szempontból jó, még jól is néz ki.
De úgy nézem egy épkézézláb darabhoz még spórolni kellszerk.: az 1.4D 4-D is opció, vagy az már rizikósabb?
[ Szerkesztve ]
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
nagyúr
válasz kovacsroli #92916 üzenetére
A dizel is jo, halk, szep hangja van, van ismerosom aki dizellel jar hosszabb tavokon 4L alatt is beeri 100km-en. Viszont sokkal dragabbak. Benzines kb 1L-el ehet tobbet.
Az fovarosi autopiacon volt kint 2 honapja egy patent 1.0 yaris, 650-ert Ha lett volna benne klima + 1.3 motor akkor lehet most nem civicem lenne.
[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
válasz kovacsroli #92916 üzenetére
HI!
bnosch va a dizeln ennek ellenre oleg hangopsak akikszivatak vele, maragy inkabb a bizineeknel
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
8th
addikt
válasz kovacsroli #92911 üzenetére
Napi 80kilométerre vennék valami egyszerű kisdízelt egy benzines leenné a fejetek nem is gondolkodnék abban. Most mondanám, hogy B Corsa 1.5D, Saxo 1.5D, Fiesta 1.8D mert elég takarékosak de ezek öreg konstrukciók és sajnos úgy törnek mint a ropi. Úgyhogy azt mondom, hogy Vokswagen Lupo (Seat Arosa) 1.7 SDI. Egy faék egyszerűségű megbízható 4hengeres közvetlen befecskendezéses adagolós szívódízel motor van bennük. Országúton különösebb erőfeszítés nélkül elgurul 4liter alatti fogyasztással alkatrészárai is teljesen rendben vannak és 4csillagot kapott az euroncap töréstesztjén két front légzsákkal.
Ez például nem néz ki rosszul az pedig, hogy az elején csálén áll a lökhárító még nem jelent semmit. Meg kell nézni élőben. Alufelni nélkül valószínűleg be lehet alkudni 500k alá, alufelni + fejegység nélkül viszont biztosan be. A felnire szerelt négy új téli gumi istenkirálycsászárság így tél előtt na meg tényleg elég jól felszerelt az autó. Blokkolásgátló, két légzsák, centrálzár, riasztó, elektromos ablakok, állítható szervokormány, állítható magasságú vezetőülés, ködlámpa, fényszórómagasság állítás stb.
Hiába a sok kilométer ha a kompresszió rendben van nem volt komolyabban törve és nem rohad az alja ~480k körüli összegért én simán megvenném. Klassz kisautó. -
-v-
addikt
Nem rossz cikk ez, csak szokas szerint kibaszott nagykepu es arrogans, szoval ahogy emiatt mostanaban sok TC cikk, szamomra ez is rogton kuka, masfelol sok dologrol meg nem beszel vagy nagyon egyoldaluan, oszinten szolva sokszor epp ellentmondva annak, amit minden tesztben elmondanak...
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Acheron #92923 üzenetére
Én magam még nem bőröztettem kormányt, csak autókban láttam az eredményt ami szubjektív:
- ami gyárilag is bőrös volt, azok egész elfogadhatóan sikerültek, ha a tulaj maradt a gyári(as) anyag-, szín- és mintaválasztásnál;
- ami eredetileg műanyag volt és utólag bőrözték azokról sok esetben lerítt a turpisság, nem feküdt fel, kidudorodott az illesztés ahol a bőrdarab 2 vége találkozik, bumszlibb is lett a végeredmény, mert a bőrt a meglévő átmérőre húzták fel. Ha eredetileg is bőrös kormányt húznak újra, olyankor a bőr alatti szivacsréteget lefejtik, új réteget ragasztanak helyette, erre jön rá a bőr.Kis gugli után ezt találtam: [link], komplett bőrbelső 80 ezerért.
A kormánybőrözés 2 óra alatt elkészül, Bp-en több is van, ha jársz arra.
még link, ár nélkül: [link]
[ Szerkesztve ]
-
alázógyík
őstag
-
neduddki
nagyúr
-
cellpeti
veterán
üdv
keresek benzinest 1.4 vagy 1.6os motorral autót. Jó dolog, ha van benne ISOFIX és klíma(ha lehet digit), ha jól tudom az utólag nem szereltethető bele, igaz? Az ár olyan 900.000k körül
Renault Megane-t néztem(2003,2004eseket)
Opel Vectra B (2002) 1.6 benzinesbe
Opel Astra G -> sztem a Megane jobb, kényelmesebb és jobban felszerelt
Ford Focus 1.6 -> erről mik a vélemények?[ Szerkesztve ]
Tigris, tigris, csóvafény...
-
jozefgucci1
addikt
válasz cellpeti #92931 üzenetére
Esetleg a Corollát is belevenném ebbe a listába .Ez az évjárat ha nem is a dizájnról ,de a megbízhatóságról mindenképpen szólt . Az 1.4-1.6 VVTi jól sikerült darabok voltak .
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
m3tr0
senior tag
válasz cellpeti #92931 üzenetére
Csak Megane-t, Vredestein gumival.Annál nincs jobb 1 millió forintig.
mod: én egyáltalán nem utálom a francia autótulajokat, se a német autótulajokat se az olaszt--stb. én a hülyéket,szemellenzősöket és ezek keverékét utálom.
[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
DeFranco
nagyúr
-
veterán
válasz cellpeti #92931 üzenetére
Opelre szűkítve a kérdést.
Mindkét modellből többet is használtam, de 2004 előtt, így emlékeim nem a legfrissebbek: Vectra B-ben nincs Isofix, Astrából van olyan amelyikben van Opelfix, ami nem egyezik meg az Isofixszel.
A Vectra B-ket (4 db) nagyon szerettem akkor, de rendszeresen kiverődött valami a futóművükben (kutyacsont?), 95-96-ban első cégautóm egy Vectra 1.6 16v volt, donortempóban 11-et evett + 2000 kilométerenként 1 liter olajat, kollégámnál 7-8-at.Én az Opelek közül az Astra G-t venném kombiban.
A franciák, Fiatok, Fordok dicsőítése nem az én erősségem.
Szerk: az Astra G-ket sokan fikázzák, hogy unalmas meg tele van velük az utca és ez így igaz, de hétköznapi közlekedési tárgynak abban az árszegmensben nem nagyon tudok jobbat elképzelni. 1.4-es (16v, 90 LE) elég bele.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Használt Ford Mondeo 2001-2007 (Mk3) teszt: [link]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #92837 üzenetére
Papa, itt az idő, hogy lecseréld a B járgányt: [link]
#nincsbennetarcsi
-
cellpeti
veterán
Mit szóltok egy Ford Mondeo KM3 1.8 benzinhez pl?
Tigris, tigris, csóvafény...
-
L_YKing
addikt
Opel 2.0 GLS mennyit fogyaszt kb.?
átlagba. persze az is benne van ki , hogy vezeti, de most úgy összességében.[ Szerkesztve ]
Visca el Barça! Mes Que Un Club!
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest