-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
joshua7
veterán
válasz jozefgucci1 #92199 üzenetére
Nem konkrét emberre írtam. Én is sok helyen olvasom, hallom így. Ennyi.
Dluinet : ok, de akkor ki is fejthetnéd, mert ez így...
DeFranco: erről jut szembe a TC-s használt Renault Espace teszt, ahol az volt a szavazás, hogy hogy kell kiejteni a típus nevét. Ahogy nézem, a legtöbb szavazat az angolos (helytelen) megoldásra ment. Talán mert itt meg az angol 'space' szót látják.
[ Szerkesztve ]
Semper Fi
-
-
nagyúr
válasz joshua7 #92201 üzenetére
röviden: ilyen változásokkal gazdagodik a nyelv
van egy csomó szavunk amit más nyelvből vettünk és a kicsit átalakítottuk a saját szánk íze szerint, majd beépült a köznyelvbe
például
file-fájl- ferodol
- fridzsider- firgó
[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
-v-
addikt
-
nagyúr
-
-
-
zsoltee10
addikt
Toyota Verso 2.2D ótómatával? Nagy és kényelmes lehet..
pl. ilyesmi -
runner 125
nagyúr
válasz zsoltee10 #92215 üzenetére
SUV vonal nem jöhet szoba? CR-V, Rav4, X-Trail...
Mod. Nekem anno ezek közül a 136 lovas 2.2 D4D-t javasoltak, mint a legmegbízhatóbb konstrukció, a többit viszont kerülendőnek írtak.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
szőröscica
addikt
válasz runner 125 #92218 üzenetére
Hű, egy jó kis X-Trail a 175 ló körüli 2.0 dci-vel...
-
-
F-ECT$
titán
válasz fenergie84 #92191 üzenetére
Köszi, esetleg más alternatíva? Pl SUV vonalon vagy valami kombi a fenti paraméterekkel? (Nem mintha a Verso nem lenne jó, csak jobb lenne 2-3 kocsiból választani és nem 1-ből )
Illetve az "1.6 kicsi bele" próba alapján vagy pusztán a számok miatt?
[ Szerkesztve ]
Dive ever, work never.
-
ABE
őstag
Castrol Edge Titanium FST 0w30-ról tud valaki okosságot? 1.4 HDI-be kéne, tavasszal TOTAL Ineo ECS 5w30 került bele, de lassan csökken az átlaghőmérséklet, és a rövid utak is meggyarapodtak, így inkább 0w30-ra váltanék.
-
neduddki
nagyúr
válasz F-ECT$ #92222 üzenetére
HI!
az egyutteles miatt:- )
a veg fel megtanalod mit monmdodd a fenyezo a 1.8 vs 2d-roludv
neduddki
mod: ABE: van abba a xarba reszecskeszuro? nincs ako mehet
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
jozefgucci1
addikt
válasz F-ECT$ #92222 üzenetére
Szevasz Ahogy lentebb is írtam én a Toyota Corollám egy CR-v-re cseréltem . Előtte én is avensis-t néztem , de mint írtam nem találtam a megfelelőt . Toyotából én anno felhívtam több szakit is ( neddudki is ajánlott ) és csak a D4D változatokat ajánlották . A 2.2 gyakorlatilag egy felfúrt 2.0 ugyan az a konstrukció alapjaiban . A D-Cat-től óvva intett használtan mindenki , mert bár jó lenne az alap ötlet ,de bele lehet futni kifingott darabokba. A SUV-okat nézegetve a Toyota Rav4 még ami nagyon egyben van ,de azt egy kicsit kicsinek találtam . Gyakorlatilag alig van csomagtartó a beltér azonban kárpótol . A CR-v re azért esett a választás , mert nagy minden tekintetben és jól pakolható szintén egy kiforrott technika ! Nálam diesel lett a gép , mert az asszony sokat ingázik napi szinten ( úgy néz ki nem sokáig ) és így az érte meg talán és mert sikerült hosszas keresgélés után egy leinformálható nem törött darabot találnom . Neked azonban nagyobb a kereted és így szerintem egyszerűbb találni egy épkézláb darabot .Bár anno én is ezt hittem mikor 4 millióval nekiindultam és sorra esett le az állam egy-egy megnézett kocsinál , hogy le vannak lakva és egyes kereskedők egy kis szilikonnal akarják túrbózni a gépet .
Erre az alul motorizáltságra nézz utána más oldalakon is ,de egy 1.6 szerintem egy akkora kaszniba ( avensis ) kicsi . Ha lehet 1.8 akkor inkább az . Lehet városban többet kér ,de hosszú távon a motornak kedvezőbb .
Ui.: Csoda suPeRBéét azt ne remélem jól írtam
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
neduddki
nagyúr
válasz jozefgucci1 #92226 üzenetére
HI!
aki bevallaja a bosch jobbikjat az ne kibiceljen a densorol:- )))
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz jozefgucci1 #92229 üzenetére
I!
az igassagot akkor sem lehet elhallatani akkor is a bsch jobbikja van benne:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #92180 üzenetére
Hat ez megint visszamehetne a partalan dizel vs benzin vitahoz.... ez kb vallas is szerintem, ki miben hisz
En tovabbra sem valasztanek benzineset....15-20 ezer km/ev, jobbara autopalya. Amennyit igy megsporolok üzemanyagon, abbol felujitom a teljes dizel motort a következö 3 evben....ha meg nem döglik meg semmi, akkor meg nyertem egy luxus nyaralast
Nyilvan minnel öregebb a dizeles hasznaltauto annal nagyobb a riziko ez tiszta, de ez benne van a pakliban.
Különbseg? Ujonnan 1 millio, hasznaltan....max 300 ezer.... oriasit kaszalhatsz ekkora összeg kamataival csereben, viszont havonta penz marad a zsebben.
A kötelezöbiztositas itt a Nemeteknel ha jol tudom teljesitmeny függö. Szerintem nem valtozik szinte semmit, egy hasonlo teljesitmenyü benzin/dizel eseteben. Helyi ado az igen. Most 260 euro kb/ev....benzinessel lenne mondjuk 200 na bumm.
Ja es mondom ezt ugy, hogy alapvetöen a benzinmotorokat szeretem. Egy jo kis pörgös benzinesnel nincs is jobb . De amig nem tart ott az eletem, hogy lesz...jam, hogy evente 300ezerrel többet tankolok, vagy kevesebbet, addig en vallalom a rizikot. Autopalyan szerintem a dizelnek nem ellenfele a benzin. Multkor 5,5 ös atlagfogyival mentem 600km t, ugy, hogy ahol lehetett 150 tempomat kb. Nem tudom melyik benzin csinalna meg 8-9 liter alatt ugyanezt.
-
Typhoon47
őstag
válasz Declare #92231 üzenetére
Ahogy az egyszerű mondaná: ennyike. Évi 30k-s futással 50% városi használattal az elmúlt 165k km alatt a Mondival kitermeltem körülbelül én is vagy 3-4 motor generált : - )) Ez alatt pedig cseréltem kettőstömegűt+kuplungot...
"Education is important but big biceps are importanter"
-
EQMontoya
veterán
válasz Declare #92231 üzenetére
Nekem mondjuk elég sokat érő szempont, hogy ha lemegyek az autóhoz, akkor az beindul. Mióta nálam van, még nem éjszakázott máshol, mert az olajcsere és hasonló karbantartások megvannak pár óra alatt.
Ha két autót kell tartanom azért, mert az egyik néha-néha kidől 3-5-7 napra, akkor az már kurvadrága, nem nagyon fogja megérni, bármennyit is fogyaszt.Persze, szokták sokan mondani, hogy csak egy kettőstömegűt cseréltek. Aztán kiderül, hogy volt még egy porlasztócsúcs, egy motortartóbak, egy ilyen meg egy olyan szenzor, két egr takarítás. Csak 50.000 alatt már nem is tétel a szerelés, ugye? Aztán jön a következő körben, hogy de ezeket mindenben cserélni kell. Nem, nem kell.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz F-ECT$ #92235 üzenetére
Persze, ezzel nem vitatkozom én sem, csak kérdés, hogy kinek mi az, ami megéri.
Valszeg találnék olyan dízelt, ahol még esetleges szerelésekkel együtt is spórolok évi 50-100k-t. Igen, de ha ezért (peches esetben) két esős héten nem volt kocsim, és taxizhatok vagy vehetek bkv bérletet, akkor nem mondanám, hogy megérte ezt a pénzt megspórolnom.Cégeknek a legtisztább: kevesebb üzemanyagköltség, ha kidől egy cégautó, valszeg van másik. Így nyilván tiszta haszon.
Same rules apply!
-
jozefgucci1
addikt
válasz EQMontoya #92234 üzenetére
Tehát minden diseles vegyen egy benzinest ,mert előbb utóbb kidől a gépe vagy nagyobb az esély hogy egy olajos hamarabb lefingik ?Persze értem én , hogy egy benzines lehet megbízhatóbb ,de ez szerintem nagyon típusfüggő mindkét oldalon . Nekem eddig csak benzines volt ,de nem határolódtam el az olajostól egyáltalán . Vannak típusok amiket nem szabad megvenni és kész . Pár év múlva egyre több lesz az olyan benzines is használtan amire itt fogunk köpködni le merném fogadni . Na és persze az sem mellékes hogy ki mire mekkora távon használja ezeket a gépeket .Városba én sem vennék nagy dieselt az biztos . Bár nem egy ismerősöm gondok nékül használja . Ott van barátom Q7 3.0 diesel 70% város és semmi gond nem volt még vele motorikusan .A felesége A4 3.0V6 diesel csak rövid táv napi szinten 5kmoda 5 vissza és semmi .Ugyan akkor a jelenlegi cégemnél mondeó üzletkötő olajos kocsira most dobtak rá majd 600K-t úgy hogy van benne 170K km és szinte csak pályáznak vele .
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
-
EQMontoya
veterán
válasz neduddki #92239 üzenetére
+1, én sem. Se Corollában, se IS-ben.
Mágus2: olajcserét én is, de egy komolyabb dologhoz nem mernék hozzányúlni. Nyilván Te igen, de a felhasználók 99%-a nem.
Erről eszembe jutott az előző melóhelyem céges Astrája, amiben a kereket elfordítva, az első kerékdob felől benyúlva kellett izzót cserélni. Ha ezt még egy xenonnal is megfűszerezzük, az már 99%, hogy márkaszervíz. És egy nyamvadt izzóról beszélünk.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Kornel
veterán
semmi gond, szedjétek le, nézzétek meg.
otthon is meg lehet csinálni.
biztos, hogy lenne mit letakarítani róla -
Kornel
veterán
végre egy értelmes TC cikk.
és még tanulságos is. -
Declare
őstag
válasz EQMontoya #92236 üzenetére
A megeri nem eri meg az nem ember függö. Ugy hivjak matek. Ebben az Opelben amit megvettem egy kettöstömegü+kuplung csere volt eddig, ahogy irtam. 5 ev es 160k km alatt. En most ki akarom takarittatni az EGR t ez igaz. Kemeny 5k forint lesz pluszban az olajcsere/vezerles stb müveletnel
Anyum vw poloja ami 5 eves, par napja elment az egyik henger, mert a gyujto trafo (vagy valami ilyesmi ami minden hengerhez/gyertyahoz tartozi) meghalt...1.4 benzin (nem turbo)....a faek benzin...30k szerelessel es mondta a szerelö, hogy hat igen ezeknel a motoroknal ez a trafo (amiböl van 4db) el szokott csettenni.
Megbizhatosag meg szerintem baromi nagy sarkitas amit irsz...miert indulna kisebb valoszinüseggel reggel...ugyan mar.
No de mind1, en nem ismerem a milliokat szervizbe hordo, 1.0 Yarist a garazsban potautonak tarto, minden reggel cidrizve öninditozo dizel tulajdonosokat.....de akar lehetnek is felölem A pont (#92235) F-ECT$ hsz-eben van. Hasznalat tipusa+km a kerdes, mikor eri meg a dizel/mikor nem (ja es persze nem a 10-15+ eves dizelekröl beszelek....ott lehet igaz minden amit irsz.)
Meg egy adalek. A ceges A4 es Audi. 4 eves azt hiszem. 2.0 dizel, 270k km. Amit az az auto kap egyes kollegaktol az nekem faj. Ennek ellenere most kezdett el a turbo valami fura hangot kiadni...turbo felujitas lesz. 4ev es 270k km ceges "mindenkiautoja" hasznalattal! Multkor amikor mentünk vele, ahol lehetett padlo es 200km/h....7,8 atlag lett nap vegen amikor visszaertünk a 650km es ut vege. Szerinted hany teljes motor generalt sporolt meg a fogyasztassal?
Rizikosabb a dizel mindig ez igy van! Biztos van olyan akinek negativ tapasztalatai vannak es megszivta es van olyan hasznalat, amikor biztos en sem vennek dizelt!
En ebben az 5 ev 150k km kategoriaban egy dizelnel nem erzek olyan merhetetlen nagy veszelyt, de igerem, beszamolok rola, a következö idöszakban ha lesz valami
Új hozzászólás Aktív témák
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Ukrajnai háború
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Robogó, kismotor
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest