-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
ssj81
aktív tag
válasz Dreamcaster #92450 üzenetére
2005től van ugye az e60 kasztni.
Szintén 2005-től az E90 aminek vele megegyező az eleje.
Én ehhez képest gondoltam,hogy egy árban.https://www.youtube.com/watch?v=gAlRqRRK68Q
-
EQMontoya
veterán
válasz parandroid #92449 üzenetére
6 literrel egy 2.5-ös diesel sem megy el városban. Nem, Biatorbágy-külső nem város! AKkor sem, ha minden nap átmész a körforgalmon, és szerdánként elengeded az IFÁt!
Amúgy a fogyasztás nem gáz, csak az autónak nem tesz jót a mindennapos városi használat, nem erre tervezték.Same rules apply!
-
nagyúr
-
Declare
őstag
En is osztom az elöttem szolok velemenyet!
Nekem ez az e60 iszonyuan bejön, de dizelben varosi hasznalatra venni evi 15k vagy alatti futassal 220k km körüli motorral eleg veszelyes....raadasul több adot fizetsz, par even belül siman jöhet egy turbo vagy valami es a bmw alkatresz arai elegge együtt mozognak az arannyal....akkor aztan sutba dobhatod a fogyi küönbseget.
-
válasz EQMontoya #92455 üzenetére
Azt tudom, amit mondanak, meg amit láttam a fedélzeti számítógépen. Az épp átlag 6,9-et mutatott, amikor néztem. Persze nyilván függ attól, hogy hogyan vezet, 130-140-nél készséggel elhiszek hosszú távon 5l-t is, ahogy meg ő megy, úgy a 7 is kevésnek tűnt.
Autót venni meg ugye ritkán megy észérvek alapján, különösen, ha valaki márkafetisiszta, és / vagy szereti a presztízst, meg a gyorsan menést.
Kicsit drágábban (20-25%) vette az 520-ast (talán 3 éves, és 100k+ van benne) az 525-ös után, mint amennyiért én az új Mazdát, no meg neki a beszámítás sem olyan alapon ment, és a használt autóra a hitel sem 0-s, hanem évi 3-4%. Garancia itt a használtra is jár 6-12 hónap.
Persze alattam meg nem húz a sok nyútonméter, meg a kétszáz ló - nem mintha két gyerekkel a hátsó ülésen hajlandó lennék akármilyen körülmények között a max 160-as tempót átlépni.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
ssj81
aktív tag
válasz tboy93 #92451 üzenetére
Igen pontosan erre gondoltam,hogy mennyire jellemző ezeknél,hogy 220e km-nél bedöglik ez az.
Nyilván szerencse dolga is,meg dízelnél mindig benne van 1-2befecskendező,légtömegmérő hiba,de komolyabb zsebbe nyúlós hibáról tudtok-e?
Footy:Legutóbb egy 2006-os Honda City-m volt előtte,amivel semmi gond nem volt,keveset evett(5,5-6l),elég nagy volt stb...,de egy szürke egér...nem megy,presztízs értéke 0.
Eladtam 3hete.
2,2-2,3m szánnék autóra.[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/watch?v=gAlRqRRK68Q
-
#16514048
törölt tag
Nem azért mondom, de ha már a fogyasztás is ennyire fontos, akkor nem biztos, hogy ilyen autókban gondolkodnék, ezeknek nem kicsi a fenntartási költsége (Honda City után főleg...). Arról nem is beszélve, hogy ennyiért a legalját adják az E60-ból, valami zsebbenyúlós bajuk szinte garantáltan lesz hamarosan. A presztízs érték meg kb azt jelenti, hogy a márkajelzésért, meg mások véleményéért fizetsz.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz MunezXBK #92459 üzenetére
Azért a taxi üzem más. Egyrészt rengeteg km, másrészt emiatt keveset is megy hidegen, mert nem nagyon áll. A városi (magáncélú) használattal az a gond, hogy a dízelnek ugye kisebb a veszteséghője (jobb a hatásfok), emiatt be sem melegszik, ameddig Józsika beér a munkahelyére vagy elmegy az Auchanba. Ennek eredményeként 1-2 hét alatt akár több száz kilométert tesz meg úgy, hogy a motor eközben soha nem volt üzemhőmérsékleten. Ezt nyilván nem szereti semmi. Ez nem a diesel hibája, egyszerűen erre nem való.
A taxis reggel beindítja, és - kisebb-nagyobb megszakításokkal - megy egész nap, az eléggé más felhasználás.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Mágus2
Közösségépítő
Nem látok étrelmes indokot a honda city lecserélésére egy lefingott, használt BMW-re. Presztízs az lesz, nem akkora, amilyet várnál, de valami lesz, de ennyi, unatkozni nem fogsz azzal az autóval, az biztos.
Erre a felhasználásra egy 116- 118-as, BMW-t ajánlanék helyette. Sokkal jobbak vannak belőle, az is BMW és nem kell szotyizni a parkolóban, hogy nem fér be sehová, nem lesz széthajtva, mert nem a nagyok közül való, a visszafogott emberek veszik, nem a kompenzáló kategória.
-
footy
addikt
Ha van a zsebedben meg 6-800e es szerelem az auto, akkor talan megveheto. De 10-eneves premium dieselt nulla tartalekkal venni olyan mint repulobol ejtoernyo nelkul ugrani. Jo vege nem lehet.
A presztizs kerdeshez nem tudok hozzaszolni, szamomra ez lenyegtelen es az en szememben egy diesel auto eleve nem a prezstizsrol szol. -
qdak
addikt
sziasztok, véleményeket kérnék:
[1]3 bal eleje horpadt kicsibe nem látszik, hátső lökös meg látszik...
[4] talán ő a legjobban bejövö.
esetleg bár ez a kis kép gyanus nekem...
ebbol lehet még autot faragni ? azért jo h benn a gáz, de eleje kapott
kb ezeket néztem.
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
qdak
addikt
válasz !Overdose! #92469 üzenetére
3-4 meg az utolso, de az meg elég lepusztultnak tunik :/
kuldjek privibe hd kep nezest, megnezned ugy is öket nekem?(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
Declare
őstag
Hm ma ilyen nap van? Mindenki benzin/penztemetöbe akarja befektetni a vagyonat?
Kicsit off, de a jövöt vetiti elöre. Itt a ceges parkoloban az ablakom alatt all pont egy zsir uj A6 allroad, megafull valami gyönyörü
Emberünk beül, padlo a parkoloban (kb 20 m), jobbra kanyar, padlo a keresztezödesig es utana megint hallom, hogy padloval tavolodik.....a hangja a dizel ellenere nagyon szep de belegondolok, hogy milyen peches lesz aki megveszi majd hasznalan 3 ev mulva a jelenleg kb 60-70ezer euros "megkimelt, kifogastalan, keves km-el" elado megafullos kocsit
-
qdak
addikt
válasz !Overdose! #92472 üzenetére
most nem, csak benzin v benzin/gáz
neduddki, nem tudom, már semmiben sem bizok, haver 8 eves toyotaja, is szarakodik, kb az ára lenne szerviz szerint :/
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
válasz EQMontoya #92364 üzenetére
A ényimé is katró
(#92365) runner 125: és ha igen? Aki ennyire nem lát előre annak úgy sem tudod az általad látottakat átadni. Amondó vagyok, bízz benne hogy tudja mit csinál.
(#92381) 8th : hát alap 450 Dominál, és megpöckölve, 600 környékére ugrik ami nem olyan rossz azért
(#92386) [rvilike]: A förszt sztég Már 550 nyúlmókust csinál. Gondolom azzal mán elég versenyképes, ha azt is mellé nézzük hogy minimum 250kg az üres többlet súlya
(#92468) qdak: A w140 könnyen romlós. Igaz nekem is teccenek de nem merném bevállalni. Viszont ha megveszed, próbálni akarom!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Dreamcaster
senior tag
válasz Declare #92474 üzenetére
Én született allroad ellenes vagyok, de a csavo valami olyat érezhet, mint én, amikor lepadlóztam az E34 525TDS -emet, egyszerűen csak jól érzed magad benne, kb. mint egy Veyron -ban, vagy egy Mclaren -ben.
Az 525TDS E34 -em olyat üvöltött 4000rpm -nél, mint egy másik autó sem a környezetemben, ilyenkor felszökik az adrenalin, tényleg jó érzes.
[ Szerkesztve ]
ingyen gyuras bp xi -ker -ben! gep, sulyok vannak, most kezdem, itthon!
-
TaaT
veterán
Give them hell Ukraine!
-
nagyúr
válasz Dreamcaster #92479 üzenetére
ja ha neked csak a hang kell, akkor 1.3 5gen civic nagy kipuff, az is hangos csak nem megy
TaaT ezzel elérte a hirdető hogy senki ne keresse
[ Szerkesztve ]
-
válasz Dreamcaster #92479 üzenetére
Mi bajod van az allroaddal?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Dreamcaster #92485 üzenetére
Ááááácsi! Nem azt írtad h audi ellenes vagy, hanem hogy allroad ellenes ... akkor most itt én vagyok csak helikopter vagy nem arra gondoltál, amire én gondolok, hogy szerintem gondoltál, csak nem sikerült leírni?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Declare
őstag
válasz Dreamcaster #92485 üzenetére
Ajjajj...Röfi szemei átfordulnak véresbe és eltapos a 2 tonnás járgánnyal
Nekem tetszenek amúgy az allroadok....ez az új A6 és az A4 is....de az ára az nagyon durva.... a legdurvább 30 milla a használtautón
Azért ebben szerintem gyorsan elkopna az allroad utálatod
[ Szerkesztve ]
-
Dreamcaster
senior tag
válasz Declare #92487 üzenetére
Egy BMW -st nem lehet csak úgy eltaposni! Akkor már használt X3. Azzal lehet terepezni! Meg Fekvőredőrözni! LOL.
"Ajjajj...Röfi szemei átfordulnak véresbe és eltapos a 2 tonnás járgánnyal " Akkor ráparkolok egy új 760Li -vel.
[ Szerkesztve ]
ingyen gyuras bp xi -ker -ben! gep, sulyok vannak, most kezdem, itthon!
-
válasz Dreamcaster #92488 üzenetére
Végül nem rossz az x3 sem, csak olyan pici h ha kinyitod a szád h elkezdj beszélni , a vákuum megfolytja az utasokat Próbáltam az is. Nekem messze nem egy kategória. A beltér nagysága az x5 2007 utáni szériájában jött meg. Előtte kicsi és buta volt a beltere szvsz.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Dreamcaster
senior tag
válasz bitpork #92489 üzenetére
Valóban nem az X3 a beltér királya. Én szvsz E34 -es srác vagyok, ültem E60 -ban (2 -vel későbbi széria), hát húztam a lábam (190 cm). Szóval a modern BMW -k belterne nem nérvadó, de az allroad leváltását szvsz kiváltja egy x3.
ingyen gyuras bp xi -ker -ben! gep, sulyok vannak, most kezdem, itthon!
-
hdman
őstag
Remélem runner nem olvassa, de nem bírtam magammal
A hagymás chips már az anyósülésen ül
Ma meló után pont volt nálam ennyi pénz (250 eur volt), gondoltam ugyis már régóta kacérkodom vele, hogy újra megirassam (ugye a multkorit elsöpörte egy szoftverfrissités a márkaszervízben).
Ugye alapból 1,9 cdti 110kw 150le 320 nm, ezt irták meg állítólag 180le 400 nm-re. A váltó a fórumok szerint 400-450 nm-t bír tartósan.
Bécsben irattam,a srác adott garit, számlát, mindent. Mondta, hogy az első 200-300 km-t normálisan vezessem, "hadd álljon össze", hidegen ne hajtsam, és cipőzés után ne állitsam le, valamint 10-12 ezrenként olajcsere. Egész korrekt a hely, szép, tiszta rendezett volt. Ezek sztem nagyüzemben chippelnek, amig ott voltam, ott állt náluk egy 535d egy e46 coupe (hangból sztem 30d), egy 4,4i X5, egy régebbi A3, meg egy 1,8tddi focus. 3/4 óra volt, lementette a régi progit, rendszám és név bemondása után megkeresik és visszairják, ha ugy akarom, vagy gáz lenne. Füstöt visszapillantóból nem láttam, magam mögött meg nem jöttem még
Sok tapasztalat még nincs vele, eddig 60km-t mentem, ma kivételesen egyedül. Amit eddig érzek, hogy 140ről mintha fickósabban indulna meg, illetve mintha kényelmesebben, lazábban birná a 140et. Ez igy leirva hülyén hangzik
45km pálya 140-inkább 150-nel, volt benne 5 km 100as és 80as korlátozás:
Meg 10 km 100-zal valamint 5 km város:
Fogyira azért még kiváncsi leszek hosszutávon, ha érdekel titeket, akkor még jelentkezem ezügyben
Sopron city :)
-
válasz Dreamcaster #92490 üzenetére
"de az allroad leváltását szvsz kiváltja egy x3" ? ezzel mit akartál mondani?
A két autó nem ugyan az a kategória szerény véleményem szerint, a Tiguan vagy a q5 ami az x3 kategóriája. az 5er szériában kell keresni az allroad ellenfelét...jaaaah, hogy nincshttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
qdak
addikt
válasz bitpork #92476 üzenetére
h jarsz Győr környékén, szolj, számom infoba.
amugy amit utoljan irtam e38 740i azota is szepen megy, vizhuto kellett bele uj, meg a katalizatorba ment szett a cucc, amugy perfect.
azert neztem en is, de ami jobb az 750i köszönöm v12, az mar sok, ha gazositanam 400K :/
annyit nekem nem er.
amugy nem tudom a bálna vagy a e38/7 a roszabb, gondolom ki kell fogni.
kb 1.1M a keret per pill a kocsi mostansag kellene.
megnezed nagyba a kék balnat is, mert ugy egesz jonak tunik.(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
hdman
őstag
válasz tboy93 #92493 üzenetére
Meglátjuk, majd jelentkezem
Szerk: eddig is chippes volt, szinte új korától. Most majdnem 180e van benne. Az utolsó ~10e km-en nem volt megirva. Eddig egy turbo (előző tulajnál 120e km körül), kettőstömegű kuplunggal(nálam 165e km körül), és egy szívósor csere(nálam 165e km körül) volt.
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
runner 125
nagyúr
Mostanság kemények a napjaim, nem jutok sűrűn ide, de napvégén azért elolvasom a napi termést.
Privátban átküldöm a számlaszámom, ahányszor meg fog állni, okulásként mindig 'gondolj rám'.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
hdman
őstag
válasz runner 125 #92496 üzenetére
Értettem főnök
Nem fog ez megállni, nem fogom széthajtani. Az más, hogy tempósan megyek, de nem ész nélkül.
Sopron city :)
-
runner 125
nagyúr
válasz Mágus2 #92417 üzenetére
A HR-V-mre én a Sportrac 5-öt vettem, abszolút bevált eddig, persze nincs határon használva. De vizesen és szárazon is jól autózható, minden eddigi körülmény között megfelelő tapadást nyújtó gumi. Kopásáról nem tudok egyelőre nyilatkozni, 2k km került bele, a szőrök javarésze még megvan.
Nem csak itt kérdeztem utána, Volvo forumban van egy srác, gumik nagykereskedelmével foglalkoznak, ő és a neje autóján is az van, elégedetten nyilatkozott.
A Conti SportContact 5 volt a másik kiszemelt. Egy részből drágább lett volna, más részből hamarabb kopik kb. azonos tapadás mellett, így nem sokat vaciláltam."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
#03969024
törölt tag
válasz Dreamcaster #92488 üzenetére
"Akkor már használt X3. Azzal lehet terepezni! "
Ugye, ezt nem gondolod komolyan?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen