-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
lenko
aktív tag
Nekem is kb. ez a bajom a dízellel, meg hogy sokára melegszik be, inkább pályázni való 2-3e fordulat között, alacsony fogyasztással, és ennyi. Vagy összkerék, de azzal már többet kajál, +súly miatt nem is megy úgy, kivéve indulás pillanatakor, mert nem forog el, utána lomhább.
-
lenko
aktív tag
válasz
SzlobiG #137713 üzenetére
Kinek mi a sok. 9L átlaggal jár vele. Az talán sok? Nem hinném....
Az én 8,5 emhez képest nagyon jó, és majd +50ló.(#137713) SzlobiG Faternak most 2.0CR van előtte 1.9PD.
Jó-jó, de várja meg akinek 2 anyja van míg bemelegszik, még beérek munkába nem is nyomhatnám neki. (9km) -
lenko
aktív tag
Eddig még nem volt, aki elkezdett erősködni. Megahllják a hangját visszavesz mindenki.
Sajna ez van.Én meg nem szoktam mással erősködni, nem az én stílusom.
(#137707) B-L-A-C-K Fentebb linkeltem, 325i full M-Pakettes túring erre is jó.
(#137708) [rvilike] Ha ez van, akkor ez
Én nem tehetek róla, ha olyanok erősködnek, akik dízelben ülnek többnyire, és pont nem elég a 160-170-180ló abból.
-
lenko
aktív tag
válasz
SzlobiG #137699 üzenetére
Szerintem lehet 2in1.
bmw_325i_touring
(A műfaberakást most nem kell nézni, az botrány)(#137703) B-L-A-C-K Amiket felsoroltál mind gyenge a bódékhoz, A-B-be eljutni jó.
-
lenko
aktív tag
válasz
MunezXBK #137696 üzenetére
Mire is? Ezek a történések, átéltem vagy 20x csippel, nélkül meg vagy 120x.
Ha pedig a dízelre gondolsz 1-2-be, max. összkerékkel lehetséges, de azokból 10ből 1 az.
Nekem meg pont rendelkezésre all csak első kerékre az összes erő, és nem kell plusz 100kg-ot cipelni a 4kerék miatt feleslegesen.
A köv. összejövetelre elmegyek ha nem a 36. héten lesz, mert németbe leszek. -
lenko
aktív tag
válasz
rbalint88 #137690 üzenetére
Már gyári program van rajta, nem tetszett a karaktere, hogy alul megindult, és 5e felett pedig elfogyott.
Így nem is volt jó állóból indulni(alapjáratról szépen elindulva aztán padló 1200-1300furdulattól), mert elforgatta a kereket, 2-3e között. Gyárival, meg pont kihozható a legjobb gyorsulás 1-ben. Ha meg 1-ben elhúztam a kívánt autótól 99%, hogy nem erősködik tovább.
Talán ezért sincs dízelem sem.1-2be nem érsz semmit se a nyomtékkal, az meg, hogy abba nem kell néha 1-et visszaváltani mint ebbe, pont nem érdekel. Legalább jó hangja van, forogjon csak.
-
lenko
aktív tag
válasz
Speeedfire #137674 üzenetére
Szerintem ilyen G OPC-vel jobban jársz. Nyár elején volt fent egy ezüst patika állapotban 1.2M-ért.
-
lenko
aktív tag
Az ennyiért az jó lesz 200e-el többnek is. Mire itthon van forgalomba hozva. ~1.3M.(Más kérdés, hogy az életbe nem vennék autót a kínálat aljáról
)
Miért járt volna el az idő, ha meg van kímélve, és jó állapotban van?
Sosem értettem ezt. Ha én BMW fan lennék, én adnék érte 1,5M-t is.
Mint ahogy a 4es Golf is ~1.6M-ba állt meg mire hazahoztam, úgy, hogy 1 olajat nem cseréltem még rajta. -
lenko
aktív tag
-
lenko
aktív tag
válasz
huliganboy #137624 üzenetére
Aki jó autót árul, nem fél megmutatni, és nem szar telefonos képeket tölt fel.
Ha nincs legalább 8-10 HD kép egy autóról ideális szögekből fotózva, meg se nézem.
Igénytelenségre vall, ami kiterjedhet az auto használatára is.
Én csak hirdetésekhez vettem egy kis kompakt fényképezőt 30e-ért. -
lenko
aktív tag
válasz
rbalint88 #137580 üzenetére
Vagyon ugyan nem volt, inkább csak idő a rendőrségi üggyel együtt (9hónap), nekem is a toronyba ütötték be a G3-nál, mikor ellopták aztán 1 hét múlva meglett.
Ezzel nem tanácsos az országot elhagyni, ha netán megállítanak külföldön, és ránéznek, már veszik is el az autót. -
lenko
aktív tag
válasz
Tsebacsi #136208 üzenetére
Lejárt a szerk. idő.
1 nap kell hozzá+még egy nap lepapírozni.
Most először csináltam ilyet. 2nap nem egy nagy show...Mi 200k egy kiutazásban?
30e volt oda a repjegy... Odavissza 60e. + egy kis taxi. 100-120e max.Én német kereskedésből hoztam, egy kisvárosból, mivel csak délig lehet piros szélű rendszámot intézni ezért annak az árát elutaltam, és megoldotta a kereskedő, már rajta volt az autón mire mentem.
-
lenko
aktív tag
válasz
BigBlackDog #136206 üzenetére
Mindenki hozzon magának, mint ahogy én tettem echte német embertől szervízkönyvvel, aki ilyenen dilemmázik.
(#136208) Tsebacsi Én is angolul beszéltem, mert a német nem megy még túl jól.(most tanulom)
-
lenko
aktív tag
válasz
Mágus2 #135217 üzenetére
Az is lehet, 160e km után nem árt cserélni egyébként, jövőre nekem is eléri a 160-at, ha jó akkor is csere.
Már nem olyan friss a szonda ilyenkor, picit lassabb mint kéne. Ezt megtapasztaltam az előző autómon.
160e-nél csere annál is, a lambdaérték máris gyorsabban ugrált.(#135219) [rvilike] Attól még az autók felében nincs...
-
lenko
aktív tag
válasz
ADAM1337 #135205 üzenetére
Márcsak az a kérdés kinek mi a bemelegszik fogalma.
Nekem 3km, után 90en áll a vízhő, ami nem egyenlő a bemelegedéssel.(reggeli indulás 20 fok körül, hazafelé 30-35 fokban, már 1-2km után)
Esetleg mindenkinek mutatja gondolom a BC az olajhőfokot onnan tudják.
Az enyémbe sincs sajnos, de a G3 GT-be volt. Ilyen időben(reggeli indulás ~20 fokban), még 5km megtétele után is csak 60-65 fokos volt az olaj. Nekem az üzemhő legalább 80 fokos olajat jelent.(#135209) Dr.Zoo Bocs, de ne ezekből az elavult autókból indulj ki...Ezért ez a 12km-es kijelentés benzinesnél erős túlzás, még öcsém 2.8 sor 6ja is hamarabb bemelegszik, pedig 6,5 liter olaj van benne.
-
lenko
aktív tag
válasz
szőröscica #134893 üzenetére
Miért ne lenne? Akik megveszik lövésük sincs mi azaz auto, de ezt el lehet mondani több más márkára is.
-
lenko
aktív tag
Tudom, hogy nincs az országban 3-4 embernél több aki tud is írni.
Faternak volt Golf 5 1.9pd chippelve, abból is csak kövér gázra jött ki egy kis pamacs.
Rosszul sem ment, de nem az én világom. Első kerékre pl. semmi értelme nincs ennyi nyomatéknak.(4 motion pedig + hibaforrás)
1-2 be nem lehet kihasználni. + Mire bemelegszik a dízel az egy örökké valóság, turbot visszahűteni stb.
Ennél a V5-nél ilyen időbe már 2km után 90-en áll a vízhőfok. Nyilván ekkor se nyomom, mert az olaj 50fokos kb. , de nem kell sokkal több az üzemi hőnek sem. A teljesítmény görbéje pont megfelelő, jó gumival 1-esbe lepadlózva mondjuk 1500-s fordulaton még pont nem forog el a kerék. Múltkor lámpánál B6 Passat 2.0tfsi-t lahagytam kb. 3 autóval 100ig, mert az leforgott. Pedig az számok alapján jobban menne.
Úgyh. elég jó kis meglepetéssel bír ennek a karakterosztikája sok erősebb auto számára is. Pályán meg eddig 1x mentem gyorsan, egyébként bármi van 145 a vége. -
lenko
aktív tag
Aha... Csak, hogy az enyém 20v, és nem 4 motion(+súly)...Kicsit benézted, de nem probléma.
(#134545) hobizoli Valameniyre kell, hogy füstöljön, technologiából adódóan, olyan nincs, hogy nem.
Többször nem mondom el, pont nem érdekel a gyorsulási verseny, főleg egy kerregő végképp nem!
De jól elkerregtem, ez aztán a nagyon nagy dicsőség.
Ha járnék ilyenre, AUTÓVAL jelennék meg... -
lenko
aktív tag
-
lenko
aktív tag
De most hol érdekel engem egy gyorsulásokra kihegyezett fekete füstöt okádó sz*r?
Most őszintén?!
Én nem járok gyorsulásokra ez nem azaz autó, nézőként sem, mert full nem érdekel(500ló alatt meg se jelennék ha igen, mert minek mennék el ha nem én nyerek?). Drift inkább értelmesebb dolog. -
lenko
aktív tag
válasz
MunezXBK #134528 üzenetére
Most ehez igazán nagy tudás kell.
Szarrá húzni egy motort, üzembiztonság inkább a 0 hoz közelít, de arra a pár 100méterre nyilván ez nem releváns, Kb. ennyi. (Továbbra is gyűlölöm a fekete füstöt okádó autókat, ez a smoke&charm dolog...)
(#134529) Qru Már olvastam korábban. Én igazán a súly/le arányban hiszek. Teljesen független milyen a motor. Mi az a 170lovas szívó? BMW? Még esetleg a váltóáttétel játszik szerepet, de az is max +-0.2s befolyással bír, ilyen teljesítményeknél.
-
lenko
aktív tag
válasz
MunezXBK #134513 üzenetére
Nem pislognék attól, hogy elmegy, inkább szánom azt aki csak környezetet erősen szennyezve tud lóerőket felmutatni...
(#134514) Mágus2 V6 dízel...220lóig nem ellenfél, mert nagy bódéba van mind.
(#134516) [rvilike] 170lovas RS Octavia nem tudott, ellenben a benzines a legújabb nyilván igen 230lóval.
-
lenko
aktív tag
válasz
Mágus2 #134511 üzenetére
Van erre is példa, arra is, hogy unokatesóm németben élő haverja megcsinálta G4-be 280 lovasra a dízelt, Kamion porlasztócsúcsok stb.
Más kérdés, hogy nem hinném, hogy túl egészséges egy gyári 150lovas auto, gyári alkatrészekkel 200ló fölött, van egy tippem lehet az enyém tovább fogja bírni.
Meg akkor már meddig megyünk el, enyémre is lehet tenni kompresszort 240ló lesz belőle. Van ilyen 2db is eladó mobile-n.
-
lenko
aktív tag
Ezek az adatok honnan jöttek?
2.8 leon: 0-100-ra 7.2s
1.9 pdtdi 150le: 0-100-ra 8.9sNa már most, ha szarrá húzod is a tdi-t se fog 2s-t javulni a gyorsulás....
Akkor más beavatkozás is kell, mert kb 220lóra kéne húznod a dízelt, ami alap állapotban nem lehetséges.
A dízel pedig nagy fordulaton elgyengül, mert valamelyik nap összetalálkoztam egy gusztustalan füstölő A3-al, könnyű az auto ~1200kg, gondolom 1.9tdi felhúzva 150-160lóra. M6-on 160-170-ig fej fej mellett, utána elgyengült 200ig nyomtam... -
lenko
aktív tag
Akkor gondolom 190-200lóra van húzva kb. Csak akkor tud megenni, ekkora tömeg mellett, de akkor is 7.8-8körül van a 0-100.
2.8-ast kétlem. Annak 7.1 a gyári adat 0-100ra.
Másrészt mondtam nem kell koromgyár, a V hang a kerregés helyett pont megéri a 3l difit.(#134500) Declare
Éves szinten a 6l vs.9l között a difi 15ekm alatt 160e Ft.
Ez csak a pálya az átlagom 8.6 körül van, tehát ennyi sem. Ha kijön valami hiba a dízelnél DSG stb. Ez az összeg eleve elbukva. De tegyük fel semmi se jön ki. Nekem megéri a különbözet, hogy ne olyannal járjak mint bárki más. TÉMA LEZÉRVA RÉSZERŐL! -
lenko
aktív tag
válasz
lenko #134494 üzenetére
+ én nem foglalkozok azzal, hogy regenerál nem regenerál, sem dsg.vel, sem a többi nyalánksággal, ami a dízelnél elő jöhet, mert ha előjön akkor azonnal el is tűnt a fogyasztásbeli különbség, vagy még rosszabb is lett a benzines javára. Mert ennél bármi jön elő nagyon max 150-200e ft-os tétel, de inkább csak 100e.
-
lenko
aktív tag
válasz
Declare #134490 üzenetére
Attól, hogy alul van nyomaték felül meg nincs dízelnél, akkor már ki is egyenlítődött a 2.
Dízel 3e-3,5e-nél vége. Ez meg tudja majdnem ugyanazt a nyomatékot 3e-től 6e ig.
2e-től is van benne erő ami nekem kell. 3-as alapjáratról rezzenéstelenül el lehet indulni.
Mitől enne sokat, ha max. 145-ig padlózom? 140 tempomat 9l az átlag. 1.6 osok is ennyit vagy picit kevesebbet kajálnak. -
lenko
aktív tag
A 2.3 V5 pont nem az, hanem az aranyközépút. Tegnap Érd legvégétől hidegen indulva Érden keresztül 22.ker. 7,5l az átlag. Ez minden csak nem benzintemető. Többször kiszámoltam már a fogyasztást, decire pontos az MFA. Tohonya...mihez képest... 170lovas P.D. C.R. stb. dízeleket lehagyom pályán mert nehezek. Nekem ez elég mert ezekkel van tele a pálya.
-
lenko
aktív tag
válasz
hobizoli #134462 üzenetére
Nézz szét mobile-n, és megtudod miez, egyébként én kizárólag 140-150e km-ig nézek autót, felette kizárt, főleg, hogy ezeknél is alkalmazzák a long life 30e-s csere periódust. Minnél később veszed meg annál szarabb lesz.
Az enyémnél "már" 20e nél cserélgették a Castrol 5w30 prof-t, úgymind szerencsém volt, nincs is semi Baja, se olajfogyi, se vízfogyi se semi.
Most van egy a hahun is 1,85M-ért.(#134466) 8th Más kérdés, hogy van akinek nem kell se dízel, se turbos. Pl. ÉN.
-
lenko
aktív tag
Seat mindig is olcsóbb volt, és lesz mint a VW, meg amit te linkeltél nem az a top állapot maradjunk ennyiben.
A 2.8-as VW inkább 6-7e EUR.
Nekem nincs szükségem az összkerékre, sem 10-12l-es fogyasztásra, mert azt a pénzt inkább eleszem étteremben. V hang így is megvan, pályán 2.0 dízel nem ellenfél. Nekem ez bőven elég.
A fenntartása pedig alig több mint az 1.6-nak. Kb. évi 100e-ft a különbség tokkal vonóval. -
lenko
aktív tag
Egy auto miatt nem adok le másnak a rovására. Még egyébként beleférne a 2.8 is, de annyival nem ad többet mint amennyi a költség vonzata.
(#134456) w333 100km-re lebontva, ha olyan adódik összesen kb. 5km-t megyek padlózva, tehát én még 9,5l feletti fogyasztást nem is láttam kiírva átlagba.
-
lenko
aktív tag
Az mindegy, hogy 18, ahogy én tartom elviszik mint a cukrot. Előző 18éves B5 passatot legmagasabb piaci áron elvitték egyből.
Miért ne lehetne nézni, aki nem nézi az nem ilyet vesz szerintem, hanem mint 1 haver Lexus LS450-et.
15alatt nem jár vele. Ő tényleg nem nézi.
Vagy sokan hobbinak tartanak 2.8-asokat. Évi 4-5e km futásra mind1 a 10-14l fogyasztás.
Évi 15-20e-nél már kevésbé, ki lehet számolni a különbözetet. -
lenko
aktív tag
[G4] Mondjuk perpill nincs olcsóbb ami normálisnak tűnik.
(#134454) w333 Ez van, aki értékeli ezt úgy is megveszi majd itthon is, ha mondjuk eladom az enyémet 1x. Az 2003 évvégi. Csak 13éves lesz
Sportosabb, de annyira nem megy hű de jobban a 4x4 miatt. 1400kg ez a leon, és ez tényleg zabál már.
10alatt nem jársz vele átlagba. -
lenko
aktív tag
Kint biztos vannak, arra nem kerestem, itt golfból 1db van a 170lovasból, az se bizalomgerjesztő.
Az összes többi kb. 5-6db meg még a 150lovas. Az tényleg gyenge, és többet is kajál.
Ráadásul euro 3-as motor a 170 lovas már euro 4-es.(#134452) w333 Golfból ki lehet fogni 4e EUR környékén jót.
-
lenko
aktív tag
válasz
Kornel #134413 üzenetére
Nekem eddig bevált, bár még csak 13e km-t tettem bele.
Annyi van vele egy fórumon olvastam, hogy a vezérműlánc tányér idő előtt elkopik kb. 150e km alatt.
Én biztos ami biztos alapon 140e nél cseréltettem vezérlést(szervízkönyves, magam hoztam, nem tekergetett km), és direkt rákérdeztem erre az alkatrészre, hogy kopott-e, és igen az volt.
A láncon minimális nyúlás volt, tehát az elment volna még bőven, ezért azt mondom 150e-ként vezélés csere, és baj nem érhet.
Ennél a toledonál is javallott. Nem olcsó a cseréje (200e, de többet nem is kell cserélni, úgyse megy nagyon már annyit az ember vele)
Toledon kicsit lomhább, 8,6s a gyári adat 100ra, a Golf könnyebb, így 8,2s.
2e-s fordulattól már használható érezhetően megindul, 3200-es nyomatékcsúcstól gyakorlatilag végig ugyanúgy húz 6200-ig. Tehát akinek a folyamatosan felépülő erő kell, annak ez nem javallott, mert gyorsul, de nem érzed.Vegyes fogyasztás 8.6-8,7l (40% város 60% auto út/pálya)
Pályán 140nél sokat forog 3900-et, így 9-et eszik.
Autóút 90-100-as tempo 7l.
Pesten áthaladva átlagos forgalomban pl. Szentendrétől Érdig, is csak 8l.(#134415) w333 Én biztos nem vennék 1.8Tét, mert az van boldog boldogtalannak, és a hangja sem jobb, mint az 1.6-nak. +turbo ilyen szenzor olyan szenzor. Jobban tuningolható, de összességében egy 180-ra húzott 150lovas sem megy nagyon jobban, mert annak 7,9s a 0-100.
Ennek a hangjára mindenki felkapja a fejét, az 1.8-ra a kutya sem.
Lehet bizonyos körülmények között valahol jobban fogyaszt 0,5-1l-el. Na és akkor most mi van? -
lenko
aktív tag
válasz
SzlobiG #134334 üzenetére
Nem kell feltétlen ismerős. Németül se kell tudni mindenképpen, én sem tudok még ezen a szinten németül, viszont angolul igen. Kereskedésekben 99%, hogy beszélnek angolul.
Velük intéztettem a piros szélű rendszámot is. Telefonon, E-mailen lebeszéltem mindent.
Ismerős elmondta mi a bahozatal menete. Repülőre felül(Frankfurt) Onnan egy kis városba taxi transferrel mentem 40km-re. Az auto kb. olyan volt amire számítottam, némi zsákbamacska így is van benne persze, de nem szoktak az echte németek átverni. Itthon pedig egy reggel életembe először elindultam intézni a papírozást. 15h-ra már Magyar rendszám volt a kezembe. -
lenko
aktív tag
-
lenko
aktív tag
-
lenko
aktív tag
válasz
Bad Pritt #134236 üzenetére
Megnézed a gyári adat 15.5s 100ra. Ez kb. kis városi auto az elérhető legkisebb motorral szintje....
Még a Passat B5 1.6-al is 12.3s.(#134193) Dr.Zoo Hát igen van egy mondás ne akarjuk túlsz*rni a súlyunkat, én elvből nem veszek fel semmilyen hitelt, nem gazdagítom azt a réteget, gondolkodhatna mindenki így, és bedőlne az egész egy idő után, ha már nem sikerült egykor eltakarítani őket.
300e-ért vegyél egy stiftet aztán viszont nézésre. -
lenko
aktív tag
-
lenko
aktív tag
-
lenko
aktív tag
válasz
Gergőke88 #133651 üzenetére
Ennyiért nem fog találni, csak lelakottat, de ha az is elég nekem 8.
Még talán ez: [suzuki_sx4_1.6_vvt._szervizkonyv._4x4] -
lenko
aktív tag
-
lenko
aktív tag
válasz
FrankMonzano #133204 üzenetére
A régebbiek szerintem nem, amelyik gyári bicskakulcsos az már elvileg mind Can-Busos.
Enyém 2003-as évjárat,és az.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest