-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
lenko
aktív tag
válasz
SzlobiG #129345 üzenetére
"Az olajcsere az lutri"
Ha van szervízkönyv, vagy számlák akkor miért is?
Vagy ha nincs, akkor inkább hiszek egy olyan ember szavának, akinek az autója patika kívül belül, mint ami úgy néz ki mintha beleszartak volna, én egyszer megnéztem egy ilyen autót, mert képeken nem látszott a retek. Ott is hagytam az eladót az autójával (pedig 200km-t vonatoztam miatta). Nem is értem mik ezek az emberek, annyira nem érdekli az autója, hogy még akkor sem takarítja ki, amikor el akarja adni. A soha ki nem takarított koszt meg nem lehet eltüntetni nyom nélkül. -
lenko
aktív tag
-
lenko
aktív tag
válasz
Tsebacsi #129155 üzenetére
Munkatársamnak van ilyen 1éve, csak erősebb dízellel, eddig nincs vele probléma.(Én is vezettem 2x700km-t ilyet pár hete, ilyet küldtek bérautónak. Nekem a kormányzás túl elektromos, és mű volt, semmi visszajelzés nincs az útról, ezt leszámítva, szerintem rendben volt.)
-
lenko
aktív tag
válasz
z123456789 #129140 üzenetére
Nem tűnik rossznak, de az a faberakás utánzat az hajmeresztő, sosem értettem ilyen kategóriába miért kell ez, ha műanyag legyen sima ezüst aztán ennyi.
Bár ez az ízléstelen dolog a vevő igénye, a gyár csak kiszolgál.
Még egy dolog ebben is van már ~200e, ha még bele akarsz tekerni 200at, akkor azt számításba kell venni, hogy, mire eladod kb semmit se fog érni. -
lenko
aktív tag
"Ahol az ember az ujjbegyén érzi a spórolást, az a klímapanel. A három rezsógombot olyan tekergetni, mint egy húszforintos gyerekjátékot, a légkondit a középső reccsenős megnyomásával lehet bekapcsolni, a belső keringetéshez hitványabb csuszkát kell tologatni, mint harmincéves Daihatsukban."
-
lenko
aktív tag
válasz
Tanisz #128579 üzenetére
Azért ez a km duma szerintem nem állja meg a helyét kb 300e km felett hiába pályáztak vele.
Személy szerint én valós kb. 150e km felett nem veszek autót.(amit nem városba gyilkoltak)
Városiba max fele ennyi, de olyan még nem volt eddig hálistennek.
Megoldás, csak M.O.-I autót vegyél, vagy magadnak hozzál kintről, a nepperek által behozottnál borítékolható a tekerés, és azért lássuk be pálya ide vagy oda 438e km nél lassan jöhet a generál... -
lenko
aktív tag
-
lenko
aktív tag
-
lenko
aktív tag
válasz
rbalint88 #127703 üzenetére
Ja hát igen, a 18" kerék, nekem 2 hétig volt fent, gyorsan el is adtam(nyeglett össze vissza a futómű, fékerő csökkent, fogyasztást és gyorsulást is odaverte) ment fel vissza a 16" gyári.
Esetleg meg lehet próbálni a gyári 17" phoenixet, vagy BBS RC-t 18-ban mert könnyű.
Soha többet ólom nehézségű felni! -
lenko
aktív tag
Én is hallottam sok ilyet, persze a gyári után(150-250e km után) már a 20filléres utángyártott kerül be, erről ugye nem szól a fáma, ezt tény, hogy évente lehet cserélni, sőt volt akitől saját fülemmel hallottam, félévente. Kérdem milyen márka a cseredarab.
Hát a legolcsóbb. Mondom jól van akkor, nincs több kérdésem, cseréljed csak... -
lenko
aktív tag
válasz
Integrale #127693 üzenetére
Nekem M.O.-I Passat B5 volt 18évesen adtam el 168e km-el, még a gyári lengőkarok voltak benn, egy db balos kormányösszekötőt kellett cserélni, tehát nem igaz az 1-2évente csere.
Esetleg ha valaki béna/nem érdekli, hogy belemegy az összes aknafedőbe stb. akkor biztosan idő előtt csere.
Ha cserélni kell egy komplett lemförder szett 130-140e ft, és legalább 150-200e km-ig ki van pipálva. -
lenko
aktív tag
A premium az attól az, hogy jól össze van szerelve jó anyagokból, felhasznált (kárpit) anyagok jó minősége( bőr varrás helyessége gyűrődésmentessége hézagmentessége), sok minőségi extra, méret, motor, futómű. Tehát minden összessége.
Hiába van masszírozós ülés egy astrába, ha kb. a műanyag műszerfal úgy van feltéve, hogy pl. Az A oszlopnál nagyobb hézag van bal oldalt mint a jobbon stb. A premium attól az, hogy ezen hiba tényezők jóval kisebb tűrésmezőn mozognak, mint egy alsóbb kategóriánál. -
lenko
aktív tag
válasz
Dark Archon #125454 üzenetére
A boxot felejtsd el, eleve nem lehetséges normal chip tuninggal sem +20ló szívó motornál.
Jó ha kapsz 7-8+ lovat. -
-
lenko
aktív tag
válasz
rbalint88 #124666 üzenetére
Mert a 2.0 Pd-k szarok, fentebb írtam az 1.9-est kell venni. Vagy CR.
Volkswagen 2.0 PD TDI
Motorkód: BKP, BMR, BRD, BMN
Gyártás: 2004-2008
Típusok: Audi A3 2.0 TDI/125 kW, Audi A4 B7 2.0 TDI/125 kW, Seat Altea/Leon/Toledo 2.0 TDI/125 kW, Skoda Octavia RS TDI, Volkswagen Golf/Jetta 2.0 TDI-PD/125 kW, Volkswagen Passat 2.0 TDI-PD/103 a 125 kW, Volkswagen Touran 2.0 TDI-PD/125"A piezo-injektoros motor a legkülönbözőbb hibajelenségekre képes, nem véletlen, hogy csak négy évig készült. Az adagolók számítanak a leggyengébb pontjának, kokszosodnak, zárlatokat okoznak, ettől az egész elektronika labilis. Bárhol, bármikor megállhat az autó, a "check engine" lámpa gyakran világít. A 170 lóerős változat nagyon kényes a részecskeszűrőre, és a kiegyensúlyozó tengely kenésére is figyelni kell."
-
lenko
aktív tag
Skodát én sosem vennék, teljesen igaz a silány anyaghasználat/minőség. Talán csak az Rs-ben van elfogadható ülés.
Fater B7-jébe ilyen van csak sötétbarna, ez elég korrekt ülés, ott elég sok bőr is van ajtókon is, alu berakások, a km óra nál a fed computer kijelző is színes nem az a pixels förmedvény stb. Havernak van egy alap B7.(alap szövet ülés, sehol semmi alu, szövet borítások) a 2 auto ég is föld belül. Mintha nem is ugyanaz az auto lenne szó szerint
-
lenko
aktív tag
Egy munkatársam a volvot preferálja, szerinte német minőség, francia kényelem. (S60-S80)
-
lenko
aktív tag
Biztos van ellenpélda, de az nagyban befojásolja, ki volt az előző tulaj.
Ha én vennék egy új autót (ami nem fog bekövetkezni, mert azt a pár milliot inkább elköltöm másra) 20évig biztos szolgálna, de én elég egyedi eset vagyok.
Nekem Passat B5 volt, kormánymű adta meg magát. 100k ból orvosolva lett a hiba, nem hiszem, hogy egy 17éves autónál olyan nagy kiadás ez az összeg. Eddig minden autómat drágábban adtam el mint ahogy vettem. Úgy tartom őket. Bár a mostani 4-es golf drága volt a ritkasága miatt, ezért már most tudom kb 3/4-ét fogom kapni x év múlva, de az is csak pár 100k bukás. -
lenko
aktív tag
válasz
!Overdose! #124634 üzenetére
Ja igen SRY elírtam, most EP2 sport van neki, hamarosan eladó lesz, patika állapotban.
-
lenko
aktív tag
válasz
hobizoli #124631 üzenetére
Ez egyértelmű, a legegyszerűbb dolgok a legjobbak, de akinek kényelmes auto kell, autómatával, és van rá keret, nem fog megvenni egy Suzuki sx4-et automatával, hát mit mondjak, ingyen nem kéne azaz auto.
Igénytelen szar belső, a váltó rántásokkal vált(nem is kicsi), 50e km futásnál. Vezető pozíció szar, 10km táv után szó szerint rosszul voltam benne. (az 1.9 pd-k teljesen jó motorok, a 2.0 Cr van faternak 125e km- eddig hibátlan, és a DSG is hibátlan, még most sem érezni a váltást, itt meg az idő előtti olaj csere/ésszel vezetéssel simán elfut 250e-300e-t vagy többet) -
lenko
aktív tag
válasz
!Overdose! #124627 üzenetére
Minden felhasználás kérdése, 5év alatt 1db karcot nem raktam a G3 belsejébe, se a küszöbre, mert meg bírom emelni a lábam.
Ez a [honda_accord_2.4_type-s] bejön külsőre, ezt is nézegettem, belül szintén felejtős nekem, a középrész egy 90-es évek beli mini hifi toronyra emlékeztet, az ülések is gagyik ahoz képest, hogy type-s. Ezt leszámítva jó auto, de hát benne ülök, nekem fontosabb a belső mint a külső. Munkatársam japán auto fan, most fog venni egy EP2-es type-r civicet. Arra kíváncsi leszek. -
lenko
aktív tag
válasz
Integrale #124621 üzenetére
Ezek elég relatív dolgok nem gondolod?
SZEBB: kinek mi a szép, nekem az alfa nem az, neked lehet igen, és én nem fikázlak érte, mert te dolgod.
1,07m volt 2007 ben 11évesen. A golf GT.
Néztem egy Toyota corolla-t is 3ajtóst emlékszem vele egyidőben.(Drágább volt 200e-el, és 3évvel fiatalabb extra felszereltség kb ugyanaz, talán volt ülésfűtés a corollába ) Formára nem volt rossz, belül katasztrófa, és az összes vele egy koru japán is. Az a gagyi szürke kárpit/plüssös tiritarka ülés/kárpit borítás. Az analog számlálós km mutató. A wartburgban látott tologatós szellőző állás állító. Stb. -
lenko
aktív tag
válasz
rbalint88 #124618 üzenetére
Senki nem mondta, hogy az alapverziót kell megvenni, a hámlós dolgokat ki lehet védeni, alu borítással megvenni,de maradjunk a hámlós dolgoknál, ez max. az ajtóbehúzó és a rádiókeretre korlátozódik, ezt leszámítva a műszerfalhéj puha jó anyagból van, az ajtókárpit szintén. Az erezet mintája szintén jó. Már a 3as golfomba is el ablak volt hátul.. Az alfa jobban megy, mihez képest. Minden a súly/LE arányom múlik.
Nyilván van más alternatíva, de azért van itt még az a pár ember, hogy majd ajánl mást. Nekem nincs ezzel problémám, azt meg nem tudom miért fáj itt sok embernek, hogy nem ajánlok mást. -
lenko
aktív tag
válasz
mdani01 #124604 üzenetére
Ti meg semmit...
(egyébként kicsit fentebb mazda 6-ot is linkeltem.)
Az meg miért baj, ha a német vonal jön be, abból is a VAG. Kiküldetések során jó pár bérelt autóval is volt dolgom ami nem VAG.
Egyik sem jött be pl. vezetési élmény(kormányzás, váltás, pedálok pozíciója stb.), belső ergonómia/felhasznált anyagok meg sorolhatnám.
Az meg, hogy olyan ársávban nézegetnek autót amiből csak egy golf jön ki, arról nem tehetek.
Ajánlanék full extras Passat B7-et is. Barna sport bőrbelsővel. DSG-vel, dynaudio hanggal, stb., de ebben az országban egy db sincs ilyen(eladó), bármilyen árkategóriát nézünk is, meg persze ha lenne rá igény, mert nagyon jó auto, ha rendesen szervizelik/használják. -
lenko
aktív tag
válasz
Dark Archon #124589 üzenetére
Nem tudom milyen ez a motor, én inkább 1.6 szívóval venném.
-
lenko
aktív tag
válasz
Dark Archon #124581 üzenetére
-
lenko
aktív tag
válasz
Dark Archon #124581 üzenetére
Nem, ez kis motor hamarabb melegszik a 15km táv meg bőven elég. Van belőle gyárilag 90, és 105 lovas verzió is, de ha rám hallgatsz veszel egy ilyet, és elviszed chip tuningra.(105ló lesz, de ha félsz tőle, és elég a 90ló akkor annyira)
A motor ugyanaz, csak gyárilag le van butítva software-esen,
Így az átírás, és egyéb adók miatt na meg a fogyasztás differencia miatt, a chip tuning ára 2 év alatt meg is térül. -
lenko
aktív tag
-
lenko
aktív tag
válasz
Dark Archon #124573 üzenetére
Inkább az évszám elengedés, azt az 1.2 TSI-t meg gyorsan elfelejteném.
Vagy ha fabia akkor az 1.6 CR tdi sokkal jobb választás. Céges octaviakba ilyen motor van(hidegen nyomva neki stb)
100e km- van bennük, eddig még nem volt semmi bajuk. Fogyasztás sem megy 6l felé. -
lenko
aktív tag
válasz
Dark Archon #124567 üzenetére
Japánból olyat nem fogsz találni, mazda 6 kombi, de az meg nem fér bele a 2010től kategóriába.
-
lenko
aktív tag
válasz
Dark Archon #124562 üzenetére
ÚJ Swift?
-
lenko
aktív tag
válasz
runner 125 #124402 üzenetére
Ennyi futásnál még a gyári guminak kellene rajta lennie. Ez elég gyanus..
Ami rajta van sem tűnik teljesen újnak, kb 70-80%-os -
lenko
aktív tag
válasz
kalmanchris #124333 üzenetére
Akkor passz, igaz amiben még 1.8t volt olyanban még nem ültem.
Egy jó ültető rugó 30/30-as megoldja a problémát. -
lenko
aktív tag
válasz
kalmanchris #124329 üzenetére
Ha nem RS volt, akkor az olyan is mint egy sima octavia, max a fék nagyobb.
-
lenko
aktív tag
válasz
lenko #124286 üzenetére
[bmw_318i_digit-tempomat-aluf.-143le] Ez már korrekt, de ebbe is kell egy M-pakettes ülés.
-
lenko
aktív tag
válasz
newpower #124224 üzenetére
[golf_plus_1.6_atlanta_perfekt_magyar]
Nem 1-2 eves, de nem is 4,5m.
Faternak volt 2005-s évjárat 1.9pdtdi vel. 210e km-ig csak kuplungot, és lendkereket kellett cserélni.(utána összetört)
Csak ez is lehet opció, és pénz is marad. Ezzel az 1.6ossal kicsit gyenge, viszont egy chip tuning sokat javít rajta. -
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest