-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
diegho
nagyúr
válasz bajnokpityu #174739 üzenetére
De most ez a menő!
-
soldi3r
veterán
-
Füleske
addikt
válasz bajnokpityu #174739 üzenetére
Igen, pont ezért "állnak le vele". Rájöttek hogy károsabb. Nem az akkuhiány és a gyártási nehézségek miatt...
Mit lehet amúgy sejteni, mi a jövő ?
Ha majd megépül a saját akkugyár akkor meg majd "rájönnek" hogy mégsem káros ?[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
válasz bajnokpityu #174739 üzenetére
"Szóval, ahogy sejteni lehetett, ez nem a jövő."
Autós topciban lenne aki karóba húzna ezért
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
OPiiPO
veterán
válasz bajnokpityu #174739 üzenetére
Pont ellenkező híreket olvasok, ezexerint elkerülte valami a figyelmem - megtennéd hogy belinkeled a cikket légyszi?
[ Szerkesztve ]
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
DrDobos
őstag
válasz bajnokpityu #174739 üzenetére
Meg mindig jobb a gyarak pofekelese az eletrromos autok miatt valahol kint a hatarban, mint a varosban, szerintem :)
Ha nem ez a jovo, akkor mi?[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A55 5G
-
Core2duo6600
veterán
válasz bajnokpityu #174739 üzenetére
A Tesla meg épp épít gyárat pont a németeknél.
Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Bazsee71
őstag
válasz bajnokpityu #174739 üzenetére
A kecskeméti Mercedes gyár bővítését most éppen azért állították le, mert inkább az elektromos fejlesztésbe csoportosítják át a forrást. A Kia/Hyundai páros többszörözi a szlovák gyártókapacitást, ott is készülnek majd az elektromos/hybrid változatok.
Ettól függetlenül képmutatásnak tartom az elektromos autózás egekbe magasztalását, jelen primerenergia-források mellett ugyanúgy, ha nem jobban terhelik a környezetet. Nagyon fenszi, csak önámítás.[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
nagyúr
válasz bajnokpityu #174739 üzenetére
"Épp állnak le a német gyárak az elektromos autó gyár epitesevel, mert rajottek, h igazából károsabb az elektromos, mint a belsoegesu."
Az autógyárak konkrétan leszarják, hogy mennyire káros.
Ez viszont nagyon érdekes nekik: "Nagyon kemény emissziócsökkentési előírást vezetett be az EU, 2020-ra már azzal kénytelenek számolni az autógyártók, hogy ha nincs az általuk értékesített autók 95 százalékának 95 g/km alatt a CO2 átlaga, akkor bizony autónként és grammonként 95 eurós bírságot kell fizetniük."
Nem túl nagy ccmes benzinesek jelenleg 120-130gram közt pöfögnek. Egy Kia Venga pl 130grammot. Ez 35*95 = 3.325euro = 1.080.000Ft adót fog jelenteni Kianak egy db Vengara nézve jövőre. Eközben a fulosabb Venga Navi (digitklíma, navi...) ára 4.5misi. Na ez már nagyon csúnya szám az autógyártóknak és elektromos autó még ha "ez csalás is" 0gram és rohadtúl lehuzza az átlagot.
És ez durvulni fog 2030ban már 65gram a határ. Az benzinessel kb képtelenség, de még hybriddel is annak tűnik. 2les fogyasztás wltp szerint...nah többek közt ezért fognak nagyobbak 10-20milliárd Eurt beleönteni.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen