Új hozzászólás Aktív témák

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz k1csi #16831 üzenetére

    Az a baj, hogy az internet korában minden megváltozott. A szerkesztőségek bevétele már nem az előfizetési díjakból jön be, hanem a gyártó által megvásárolt reklámokból. Ha a gyártó termékeiről rosszat írsz, akkor nem vásárol nálad hirdetést, nem ad tesztpéldányt, stb.

    Ma már néha nem tudod eldönteni egy bejelentésről írt beszámolóról, hogy egy előre kiadott sablon PR szöveg vagy tényleg ennyire robotok az újságírók és tényleg ennyire képtelenek felfedezni, hogy XY és ZY gép között a nagy büdös semmi a különbség, nulla innováció, nulla valódi előrelépés nélkül.

    Én az EOS 700D bejelentése után keletkezett bullshiten feszültem meg... a gép tényleg semmiben nem különbözik a 650D-től, csak már körbe forog a módválasztó tárcsa. Erre az összes hülye portál lehozta, hogy itt az új modell, kicsit ködösítettek, leközölték a specifikációs listát, hátha az olvasóknak nem tűnik fel, hogy a tavalyit kopipésztelték be újra és mehet ki hírnek.... :D

    Ez a teszt például nagy kedvencem volt. Ez a csatorna általában 10-15 perces videókat készít az egyes kamerák bemutatására / tesztelésére, mint mondjuk a Digitalrev. A 700D tesztjük viszont nagyjából 1 perces... elmondták, hogy van végre teljesen körbeforgó módválasztó tárcsa, aztán... ennyi... nincs több újítás és elköszönt... :D :D

    De ők megtehetik, ők a boltjuk eladásaiból élnek, nem a gyártók reklámjaiból, saját boltjukból jönnek a tesztpéldányok, stb. Ők fikázhatnak. :)

Új hozzászólás Aktív témák