-
Fototrend
Téma összefoglalónk újra és újra megújul, reméljük, elnyeri mindenki tetszését és segít a könnyebb tájékozódásban !
Az alábbiakban DSLR (digitális tükörreflexes) és MILC (tükör nélküli cserélhető objektíves) fényképezőgépek vásárlásában szeretnénk tanácsot adni, figyelembe véve az aktuális piaci trendeket, felhasználói szokásokat és technológiai újításokat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sziasztok!
Melyik a legolcsóbb 4k 10bit videóra alkalmas eszköz, ami nem jön zavarba szürkületkor sem (mft elég) és nem csak dísznek van a felbontás, meg a 10 bit, hanem éles és "dinamikus" is.

Nem vágyom GH6 szintre, de érdemes legyen nekiállni dolgozni az anyagon. Valami Log is jól jönne persze.
Jelenleg nincs kiépített rendszerem, de Olympus, Canon, Sony kicsi előnyben van, mert azokhoz tudok minimálisan olcsóbban dolgokat szerezni.
Köszi!

-
válasz
tvamos
#56259
üzenetére
A Nikon DSLR nálam kizárt, mert a bázistávolság miatt nem tudok rá Praktica B bajonettes, vagy m42-es lencséket rakni (van jópár darab). Lencsés adaptert pedig nem szeretnék.
Illetve használt objektívek között nagyobb is a választék Canon-hoz, így sokszor olcsóbb is. A DSLR témát már körbejártam, csak MILC téren vagyok kakukk.
DSLR-ben így csak a Canon jöhet szóba. MILC-ben bármi. -
+ a többiek: Köszi mindenkinek a válaszokat!

A G9 rendszeresen feljön, és nekem is nagyon tetszik, bárcsak aps-c lenne.

A Fuji 100-400-at megtaláltam boltokban, szép ára van, de a tesztek is dícsérik.
A 80D tűnik eddig a legjobb kompomisszumnak, inkább legyen tükrös rendszer, és gyenge videóban, minthogy milla felett álljak meg (Fuji) vagy az állókép minősége gyengébb legyen (m43). -
A súly nem érdekel, régi fém-üveg Minoltákkal is elvoltam Sony A vázon.
Erős vagyok, nagy a kezem.
Aps-c a fő iráníyvonal. Fuji X a szívem csücske, de arra nem találtam ilyen tele zoomokat, sajnos.#56246 vihartigris: Sony aps-c világ nekem erősen kompromisszumos, mert nagyon kicsik a vázak.
Még a fullframe-es Sony-k is netszesek.
De köszi az infót, a dpreview lens feature search nem ismeri az általan javasolt lencséket, és először ott néztem, de árukeresőn fent vannak, amiket említettél.
#56247 haruspex: Köszi, és milyen AF lassulásra számítsak natív vázhoz képest?
-
Sziasztok!
Nézelődök tele zoom-ok irányában.
Canon EF bajonettre vannak ilyen 100-400 illetve 150-600mm-es obik.
A tükörnélküliekre sehol nem találok hasonlót.Rosszul keresek, vagy tényleg nincs?
Adapterrel lehetséges a tükrös obikat használni normál sebességű AF mellett?
Vagy jobban teszem, ha a Canon DSLR rendszerre ruházok be ilyen igénnyel?Kössz!
-
vond + csacsi77: Feltétlenül megnézem a G9-et, és köszi az Alzás tippet

Nem csak leejtéstől félek; volt, hogy hídról fotóztam, és le kellett tennem a vázat majdnem a híd szerkezetére, és a "hülye" kutyák a lábamnál kezdtek játszani, és a lencse odaütődött egy fém csavarhoz. Persze csak az UV szűrő sérült meg, de bármikor előfordulhat hasonló más alkatrésznél.
Egyszer a Dunán fotóztam jégzajlást és a mohás-jeges kövekre kellett kimennem a géppel. Itt nem volt baj, de sejtheted, hogy mennyin múlott.
-
Köszi szépen, utánanézek a G9-nek.
A 60-100 közötti hézag megoldható, nem olyan vész.#56209 haruspex: Nekem jó a m4/3 is, nem ragaszkodom az aps-c-hez.

Volt már sok rendszerem, de főleg régiek; Sony Alpha Minolta obikkal, Olympus E10, Canon 550D. A régi Minolta lencsék jó nehezek, mégis elvoltam velük, csak az AF volt csigalassú.
A kis vázat sajnos nem tudom stabilan tartani, mert elfáradnak az összezsúfolt ujjaim, mivel jó nagy a kezem.
Fogdostam jó sok gépet 2-3 évvel ezelöttig, és szívem szerint egy Sony Alpha A900-at vennék mai tartalommal. Az volt eddig a legjobb fogású gép, ami volt a kezemben.
#56206 Ijk: Az a logika, hogy ha csak kicsit költök többet egy rendszerre, mint a kompakt, akkor jó eséllyel kevesebb anyagi kár éri azt, ami össze van rakva éppen, legalább egy lencsényivel.
-
Sziasztok!
Szeretnék venni egy komplett rendszert. Elsősorban használtban gondolkodom.
Első körben egy Sony RX10 IV volt a kiszemelt, de belegondoltam, hogy ez egy darab sokszáz ezres szörnyeteg, ha bármi történik vele, egyben kuka, míg egy több darabból álló szett esetén maximum két alkatrészt ejtek le, vagy éppen bele a dunába, ha béna vagyok. Izgága gyerekek és méginkább izgága kutya mellett nem merek az óvatosságomra hagyatkozni.
Ezenkívül az 1"-os érzékelő sem éppen a legzajtalanabb.A fenti gép tudását szeretném reprodukálni egy DSLR/MILC rendszer formájában.
Amit elvárok:
1.) Ekv. 24-600mm átfogás úgy, hogy az RX10 IV. ekv fényerejénél a lehető legtöbb helyen jobb legyen figyelembe vége a szenzort, stb.
2.) Határozottan jó minőségű, éles és stabilizált 1080p videót, vagy szintén jóféle 4K videót tudjon, amiből tűéles stabil 1080p-t tudok szerkeszteni.
3.) Mikrofon bemenet.
4.) AF álló- és mozgókép esetén is gyerek/kutya/madár kompatibilis legyen a lencséket is beleszámítva
5.) Lehetőleg nagy méretű váz. A Sony aps-c "A" sorozat számomra nagyon kicsi és kényelmetlen fogású, a Canon 550D éppen határeset méretben, fogásban.A felhasználás természetfoto, állat és gyerek foto. ekv. 100mm felett feltétlenül kell stabi, de alatta sem lenne rossz.
Köszi szépen a tippeket!

ui.: ÁR: még nem tudom, de az RX10 IV árát nem szeretném nagyon túlszárnyalni. -
válasz
Tin_Shield
#49109
üzenetére
Hmm, kit obira nem is gondoltam. Utánanézek a minőségének. A 100-300II az eddigi nézelődéseim alapján gyengébb, mint az RX10 mk4 lencséje. Viszont 400 körül meglenne. Nehéz döntés.
Azt hiszem a g80 érzékelője fog dönteni. Ha van annyival jobb, mint amennyivel kisebb a rekesze a két pana obinak, akkor erős alternatíva, bár kicsit kételkedem ebben.Mindenképp nyitott maradok egyéb lehetőségekre is, és szíveaen veszek ötleteket.
Kössz!
(#49108) Ereshkigal: Kössz a tippet!
Nehéz kérdés. Ez az ár nagyon jól hangzik; 200ezer ft mínusz... Ezért már elképzelhető, hogy megéri bukni a +4 év garit. Utánaguglizok, hogy több garival is van-e olcsóbban. -
Sziasztok!
Tavasz körül tervben van egy komolyabb gép vásárlása. Addigra szeretném pontosan tudni, hogy mit vegyek.
Az igényeimnek majdnem teljesen megfelel a Sony RX10 Mark IV:
- 24-600mm ekv.
- jó lencse
- gyors AF sötétben is
- 4K video
- mikrofon bemenet
- manuális fókusz felülbírálás (odatekerem kb. ahova akarom, utána az AF nem kezd el máshol keresni)
- használható makró képességAz egészre maximálisan 650-700k-t szánok minden kiegészítő kütyüvel együtt.
Mivel valamiért kiráz a hideg attól, hogy 650k-t kiadjak egy 1"-os "kompaktért", még akkor is, ha erre 5 év gari jár, így szeretnék alaposan körbenézni a cserélhető objektíves gépek között is a használt piacot beleértve.
Azért is szeretnék máshol is körbenézni, mert az RX10 mk4-hez képest nagyobb érzékelőt, és/vagy ekv. 600mm-nél nagyobb telét szeretnék.
Megfelelően jó lehetőség esetén a 4k videó az egyetlen, amiről a fenti listából hajlandó vagyok lemondani.MFT vonalon sajna nem úszom meg 800 alatt, így a Canon DSLR vonalat néztem ki egy 15-85mm és egy Tamron 150-600 G2 társaságában. Persze minden használtan.
Szeretnék pro-kontra érveket meghallgatni a lehetőségekről.
Előre köszi minden tippet!
-
Nálam nem szempont a kis méret, inkább a nagyobb, de legalábbis a normálisan megfogható gépek tetszenek.
Eddig egy Minolta D7D-vel nyomtam '80-as évekbeli Minolta 35-105-tel és 70-300-zal (big beercan). Ezek nem csak nagyok, hanem nehezek is, mégsem volt velük bajom, mert a D7D tisztességes markolata miatt nem volt kényelmetlen tartani.
De már kezd OFF lenni, így inkább megköszönöm a véleményeket, és összegyűjtök RX10-re.
-
Általában manuális vagy félautomata módban fényképezek. A rekeszt év néha a záridöt szeretem én beállítani témától függöen. Tehát nem csak kattintgatok.
A legtöbb gépnél azt hiányolom, hogy a fókuszba nem lehet eléggé beleszólni, így sokszor a témát takaró faág, kerítés, üveg kapja a fókuszt. Az rx10 egyebek mellett a dmf miatt is tetszik. Kézzel kb-ra belövöm a fókuszt, utána AF segítségével pontosítok.
Ilyen felhasználás mellett milyen elönyt jelentene a pana gm1? -
válasz
Grga_Pitic
#39315
üzenetére
Kössz
A pana gm1-nek szerintem alig jobb a jel/zaj aránya, mint az rx10-nek. A dinamikája meg talán rosszabb is. 
Ehhez végig f2-es lencse kéne.
-
válasz
Tin_Shield
#39303
üzenetére
Hmm, A5000-rel beleférne végülis egy 16-50-nel együtt.
Kérdés, hogy megérné-e, mert kb. anniyval jobb a váz, mint amenniyvel sötétebb a lencse, így zaj téren kb ugyanott lennék. Kivéve a verőfényes napsütésben az az egy FÉ előny az A5000 felé, amikor kevésbé égne ki az ég, ha az árnyékok kedvéért felül exponálok - vagy fordítva.
Ellenben nagyobb a lencse kisebb markolattal, plusz kisebb átfogás, és rosszabb makró.Asszem marad az RX10.

-
Sziasztok!
Sony RX10 vásárlása elött még megkérdezem itt, hogy szerintetek létezik-e olyan milc vagy dslr, ami 300-nál jóval olcsóbban hozza az rx10 (1" szenzor, 24-200mm végig f2.8 lencse) képminöségét, vagy 300-ért annál jobbat.
A nikon d5500 + 18-105 VR van hasonló áron, de a nikon másfél fé elönyét pont elviszi az objektív.
Nem akarok objektíveket cserélni, így egy db. legalább ekv. 28-150mm átfogású lencse lenne rajta folyamatosan.
-
válasz
jjeahh
#28948
üzenetére
jjeahh + MrChris: Abból, ahogy vélekedtek a témáról két lehetőség jut eszembe: A mai gépek nagyságrendekkel jobban tudnak pl. koszos üvegen vagy sűrű rácson keresztül fókuszálni, vagy nem nagyon próbáltatok még állatkertben fotózni.
Gondolom, az elöbbi az igaz.
Szombaton én eléggé megszenvedtem jópár képpel a Veszprémi állatkertben. A K.M. D7D keresőjében nagyobbnak látszott a középső kereszt formájú szenzor, mint egy lyuk (kb. 3cm) a kerítésen.
Ilyenkor 7-8-10 fókuszálási próba után néha eltalálta a témát a gép (csak a középső pontot használtam).Szóval legközelebb lehet, hogy kérek valakitől kölcsön egy modern gépet, hátha csak én vagyok eltájolva, és manapság ez már nem probléma, csak az én régi gépemmel.
mod.: Egyébként köszi a váleményeket, és tippeket a kereséshez - rávilágítottak arra, hogy le vagyok maradva.

-
válasz
jjeahh
#28945
üzenetére
Állatkerben, vagy máshol üvegen keresztüli fotózásnál nagyon is hasznos.
Ilyen helyzetben az egypontos fókusz is rá tud állni az üvegen lévő koszra, vagy a sűrő kerítésre.
Olyasmire gondolok, mint egyes lencséken a fókusz limiter; beállítom kézzel, hogy kb. hova fókuszáljon, és utána nyomok AF-t, és akkor már nem kezd el tök máshova fókuszálni.
Ilyen az én big beercan lencsémen is van, de ott annyira szűk az így létrejövő tartomány, ahova tud fókuszálni a lencse, hogy kb. használhatatlan ez a funkció. -
Kössz!
Pentaxnál nincs olyan, hogy megmondom neki, hogy kb. hol keressen fókuszt, és ő abban a tertományban állítja be pontosan?
Azaz, miután kézzel belenyúltam, tud még tovább pontosítani az AF?
pl. ha nem finomhangolást végzek kézzel, hanem megmondom neki kézzel, hogy ne a kerítésre fókuszáljon, hanem a mögötte lévő virágra. -
Sziasztok!
Jelenleg egy régi Minolta szettem van, 30 éves obikkal, és egy 10 éves vázzal.

Egy olyan funkció hiányzik nekem, ami lehetővé teszi a kézi és az automata fókusz ötvözését.
Pl. kézzel beállítom azt, hogy kb. milyen mélységben keressen, és ott már magától megtalálja a helyes fókuszt. (pl. állatkertben ne az üvegre, növényre, rácsra fókuszáljon, hanem az állatra.)
Azt hallottam, hogy van olyan rendszer, ami ezt tudja, és olyan is, ami ennek fordítottját, vagyis ő beállít valami élességet, és ha nem pontos, akkor kézzel utána állíthatok.
Ez a funkció valóban rendszertől függ, vagy váztól és lencsétől is?Szeretnék tisztábban látni e téren, és az a kérdésem, hogy hol találok ezekről infót leginkább összefoglaló jelleggel. Az egyenkénti guglizás nem bizonyult hatékonynak, vagy csak nem tudom, hogy pontosan mire is kell keresnem.
Kössz!
-
válasz
rbalint88
#21268
üzenetére
Igen, ezért nem is mondom rá, hogy rossz, csak egy 150-160k-s gép esetén én többre számítottam. Véleményem szerint a Stylus1 jobban megéri a 200k-s árát, mint az X-S1 a 150-et.
Ennek ellenére, biztos jók általánosságban az X-es Fuji-k.
Mondjuk, én a T1 kipróbálása után voltam úgy, hogy a markolat méretét leszámítva nekem találták ki.
-
válasz
Stauffenberg
#21265
üzenetére
Okés, akkor az X nélküliek nem jók.

Bár, nekem volt dolgom X-S1-el is, és sem képminőségben, sem AF téren, sem a stabilizátor hatásfokában nem hozta pl. az Olympus Stylus1-et. Igaz, utóbbi kb 30%-kal drágább gép.

-
válasz
Stauffenberg
#21261
üzenetére
rbalint88, Stauffenberg: Természetesen, nem a Fuji MILC-ekre gondoltam, de azok nem is kompaktok, hanem rendszer-kompaktok. Vagy nem jól tudom?
A Finepix-ekre gondoltam. -
Sziasztok!
Régóta Olympus DSLR felhasználó vagyok.
Nem is nagyon találkoztam más gyártók gépeivel, lencséivel az utóbbi időben.
Az a kérdésem, hogy a 4/3-on kívül más rendszereknél is tejesen elektromos a fókuszgyűrű az objektíveken?
Ez a lencse gyártójától függ, vagy a bajonettől?Kössz!

-
válasz
jjeahh
#20210
üzenetére
Nem terveztem megvenni egyiket sem, legalábbis nem volt konkrét vásárlási szándékom egyelőre.
Csak a nézelődésem közben feltűnt az a kis furcsaság, ezért kérdeztem.
Elég nagy a kezem, és egy NEX gép nálam nagyon kényelmetlen. Bár a boltban megtapizott A57 is az, mert kicsi.
A mostani Oly E-500-amnak is méretesebb a markolata, holott annak idején az volt a legkisebb DSLR.
A A77 lenne a tökéletes számomra fogásra. Illetve a Pentax K-3 is bejön forgását tekintve.Az objektív park ár érték aránya lesz szerintem a döntő. Főleg a közép kategóriában. Beleszámolva a régi Minolta/Pentax lencséket is.
-
válasz
HollyBoni
#20207
üzenetére
Okés, csak megérteni akarom az eredményeit.
Azt nem vonom kétségbe, hogy nem ez alapján kell dönteni, de azt sem, hogy az ott szereplő adatok helyesek.
Utána is olvastam az SLT gépek müködésének, és azt olvastam, hogy a félig áteresztő tükör a fény 70%-át juttatja a szenzorra, 30%át pedig a fókuszáláshoz használja. Ezért emelni kell az érzékenységet, vagyis több lesz a zaj.
Ez az elmélet, ami logikus is lenne, ha nem az ellenkezőjét látnám a dpreview képeken.
-
Sziasztok!
Olvasgattam több gépről a DPreview és a DXOMark oldalon is.
Van egy dolog, amiben ellentmondásos eredményeket mond a két oldal.
A Sony A3000 és az a58 közti összehasonlításban a DPReview oldalon szerintem enyhén az A58 jön ki jobban (RAW, magasabb érzékenység.).
Ugyanakkor a DXOMark oldalon ugyanezen két gép között az A3000 az egyértelmű győztes - főleg a Low light iso-ra gondolok.Mitől van a különbség?
Azért sem értem, mert elvileg ugyanaz a szenzor miért teljesít sokkal rosszabbul egy drágább gépben?
A félig áteresztő tükör lehet az oka?Kössz!

-
válasz
MC Pite
#20021
üzenetére
(#20021) MC Pite: Kössz a választ, de A Fuji-k videójától nem estem hasra. Ha milc, akkor MFT vonal szimpatikusabb.

Ezen belül is a Pana GH4 képe tetszik leginkább minden téren. A Sony SLT 77 is esélyes még (fogás, Minolta obik, APS-C képérzékelő, stb.), de egyelőre nem találtam összehasonlítást videó és RAW képminőség alapján.
(#20015) schawo: Nem csak MILC-ben gondolkodom, lényeg, hogy cserlhető obis legyen.

(#20023) .: JuSzT :. : Kössz, ennek utána is nézek. Döntő tény lehet Pana irányba.

A Pentax csak amiatt nem tetszik, hogy videója elég mosott. Gondolom, az alacsony bitráta miatt.
-
válasz
Stauffenberg
#20006
üzenetére
JuSzT: köszi, de sajna a panában nincs beépített stabilizátor, az OIS objektívek meg gondolom drágábbak.
jjeahh, Stauffenberg: Köszi nektek is a választ!
Ezek szerint a Sony lenne abefutó számomra. 
Ami a szükséges objektíveket illeti: kell 1-2 zoom, ami lefedi a 24-120 ekv. tartományt jó minőségben. Esetleg egy vaku, amit nem kell
Erre az egészre vázzal együtt 300-nál nem akarok többet költeni, csak ha azt mondjátok, hogy ennél kicsit többért sokkal jobbat lehet venni. -
Sziasztok!
Pár kérdésem lenne a gépvásárlással kapcsolatban, melyek segíthetnek eldönteni a dolgokat:
- Az SLT / MILC gépek EVF-je mennyire alkalmas kézi élességállításra? Máshogy megfogalmazva, mekkora felbontás kell ahhoz, hogy a kézi élességállítás gondtalan legyen?
- A Sony, Zuiko 4/3 és m4/3, illetve a SMC/Pentax rendszerek közül melynek vannak a legjobb ár érték arányú középkategóriás objektívjei?
- Sony, Pentax, Olympus gépek közül melynél használható leginkább a videó funkció? Használhatóság alatt a beállításokat, fókuszt, és képminőséget értem főleg.
Kössz!

-
Én is egyetértek az elöttem szólokhoz.
Ha általános hétköznepi autózásra kell verda, akkor nem egy terepjáró és egy sportkocsi között kell választani.
Sejtem, hogy nem tudtad, hogy két tök másra való gépet néztél ki.Olympus XZ-2, vagy Panasonic LF1 szuper jelöltek általános felhasználásra és olcsóbbak is.
-
válasz
Lassú Víz
#19800
üzenetére
Csak KIT lencséim vannak.
Mi a különbség obi szempontjából az E-M1 és a többi között?
(#19801) jjeahh: kössz!

A videózást annyira veszem komolyan, hogy pl. rendszeresen megyek repülős bemutatókra, és általában fel is veszem őket.
A jelenlegi Pana kiskompaktommal egész tűrhetően lehet követni a vadászgépeket az égen, csak a zoom lassúsága és a fókuszálás hibái és szintén lassúsága okoz gondot. Ja, és még a szélzaj is gázos.
Más típusú felvételeknél - pl. otthoni, vagy buli videóknál a kevés fénynél tapsztalható lassú és hibázó fókusz a problémás.Ha ezek a problémák megszűnnek, az már nekem elég. Nem akarok belenyúlni a beállításokba, mert a fenti események alatt az ember nem ér rá erre sajnos.
-
válasz
Freddy76
#19797
üzenetére
Köszi a részletes leírást!
Megerősítetted a m4/3 melletti döntésemet.Mivel még nem tudom én sem, hogy melyik vázat szeretném megvenni, így sokat nézelődöm e téren.
Jelenleg van egy Pana kiskompaktom és egy Oly E-500 szettem. Az Oly-t imádom, minden téren, csak hiányzik a videó.
A Pana számomra utálatos kis jószág (kezelés, színek, zajszűrés, sz*r fókusz, makró, stb.), de a videója szuper - a kategóriájához képest.
Ezekből viszont nem mertem következtetni a mostani MILC-ek tulajdonságaira. Érdekes, hogy neked is ez a véleményed.
Sajna, a videó nekem fontos, mert elég gyakran van rá szükségem.
Kár, hogy a Sony nem gyárt m4/3-os gépet, mert arról szoktak jókat írni.
Még valami mindenkinek: Ha egy adapterrel M42-es obikat akarok hazsnálni m4/3-os MILC gépen, akkor az mennyire viseli meg a bajonettet mechanikailag? Gondolom, a MILC obik könnyebbek a régi M42-eseknél.

-
válasz
Stauffenberg
#19773
üzenetére
Köszi a részletes választ!

A leírtak alapján így inkább a MFT irányába hajlok, és valószínűlag a Panákat fogom jobban megnézni.
Azért nem írtam árat, mert még nem tudom, hogy mennyit akarok rá költeni. Ha most olcsóbb vázat is veszek, később akkor is vehetek jobbat, anélkül, hogy az obikat le kéne cserélnem. Ezért akartam első körben rendszert választani csak, és nem konkrét típust.(#19775) HollyBoni: Köszi az infót. Nem tudtam, hogy ezeknak is van hangjuk, de szerencsére nem ez az első szempont.

(#19777) .mf: Neked is köszi a szép összehasonlítást! Ezzel is megerősítetted, hogy a mikro négyharmad irányába induljak. Főleg az élénkebb használt-piac és nagyobb obi választék miatt.
A kicsit több zajt túlélem, most is 4/3-os gépem van (E-500).
-
Sziasztok!
Gondolkodom azon, hogy a régi DSLR szettemről átváltok MILC-re.
(videó, tükörhang hiánya, előkép, stb.)
Két opció közül szeretnék álasztani hosszú távra:
- Fujifilm
- OlympusElső a nagyobb képérzékelő miatt tetszik, a másodikhoz pedig sokkal szélesebb a választék objektívekből, ha jól gondolom.
A szívem a Fuji-hoz húz, de sajna nem tudom, hogy az objektív választék felérhet-e a mikro-négyharmadéval.Tudnátok pár érvet mondani egyik és másik mellett vagy ellen?
Hosszú távra szeretnék rendszerbe fektetni, ezért nem mindegy, hogy melyik.
Egyelőre csak ez a két márka / rendszer jön szóba.Kössz!
ui.: Visszaolvastam a topikban a keresővel, de nem találtam választa kérdésemre, csak anniyt, hogy a Fuji drága. Csak nem tudom, hogy mihez képest és megéri-e a felárat.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Garmin Vivomove 3S Hybrid okosóra Használt, karcmentes állapotban 3 hónap garanciával!
- LG 40WP95XP-W - 40" NANO IPS - 5120x2160 5K - 72Hz 5ms - TB 4.0 - HDR - AMD FreeSync
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T460 - i5-6GEN I 8GB I 128GB SSD I 14" HD I Cam I W10 I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3070 8GB Rampage SHIVA A-Data 650W
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Az alábbiakban DSLR (digitális tükörreflexes) és MILC (tükör nélküli cserélhető objektíves) fényképezőgépek vásárlásában szeretnénk tanácsot adni, figyelembe véve az aktuális piaci trendeket, felhasználói szokásokat és technológiai újításokat.




Még a fullframe-es Sony-k is netszesek.



Mr.Csizmás
