Új hozzászólás Aktív témák

  • bencze

    senior tag

    válasz Biga123 #125408 üzenetére

    Jelezd nekik, hogy ez nem oké, adj lehetőséget mondják ők is el a sztorijukat, majd írd meg google reviewban azt is beleértve mit mondtak ők, mi volt a végeredmény. Ennél többet...
    nekem annó szóltak, hogy pixelhibás a monitor amit rendeltem, kell várjak kicsit amíg mégegyet szereznek és bontanak. Úgy tűnik időt spóroltak nekem aminek örültem. Most lehet feltételezni, hogy csak valami bonyolult átverés volt a dolog de nem volt okom rá.
    Ha valami gáz van az ember jelezze és adja meg a javítás esélyét, másrészről ha rendben van annak is örüljünk és értékeljük. Sajnálom a tapasztalatod, de az is az érzésem, mindig van olyan ember (most nem erre a helyzetre mondom de nagyon magyar dolognak tűnik) akinek a szar is ízetlen és sosem elég jó semmi. Tudom mindenre van példa, de általában véve nem annyira rossz a magyar szolgáltatási szint, de legalábbis a budapesti. Ha sok a negatív eset akkor remélhetőleg kiderül az is és akkor mindenki tanul belőle.

Új hozzászólás Aktív témák