Új hozzászólás Aktív témák

  • Tenager18

    senior tag

    Üdv!

    Lenne egy kis problémám, amivel kapcsolatban hozzáértő segítségét kérném.

    A sztori :

    Árultam itt Hardveraprón egy mobiltelefont. Nem tapasztaltam semmi hibát, teljesen jól működött a készülék. Jelentkezett rá egy szimpatikusnak tűnő vevő, hogy jegeljem le, ő mindenképp megveszi. Jegeltem is, kb 1 hónapig, volt olyan kedves, hogy még foglalót is küldött közben. 1 hónap után aztán elutalta a maradék összeget, én pedig postán keresztül elküldtem neki a készüléket. Hozzáteszem, hogy a hirdetésben feltüntettem, hogy garancia nincs a készülékre, és a vevő sem kért próbagaranciát ! Másnap jött a levél a vásárlótól, hogy megérkezett a telefon, minden oké. Nyugtáztam. Harmadnap estefelé kaptam egy ujabb levelet, hogy a készüléknek hibás a hangszórója, recseg, így neki nem kell, vásároljam vissza. Írtam, hogy ez lehetetlen, semmi hibája nem volt. Nem baj, ő csak hajtogatta, hogy így neki nem kell, vagy vegyem vissza, vagy utaljak vissza az árából 10ezer forintot. Válaszoltam, hogy ez nem így megy, nálam működött, ráadásul semmiféle garancia nem volt rá, de ez őt nem érdekli, feljelentéssel fenyegetőzik, ha nem utalok pénzt. Időközben valami kamerahibát is emlegetett, meg hogy ő megnézte, hogy a csavarok szét vannak buherálva, javítva volt, stb. Pedig én nem nyultam a telefonhoz, nem is kértem erre senkit, hibátlan volt a teló.

    Kérdésem, hogy ilyen esetben mi a teendő ? Nekem most nincs felesleges pénzem erre, ráadásul semmiféle garancia nem volt a telefonra :( Vagy ez nem számit ?

    Köszönöm előre is a segítséget :R

Új hozzászólás Aktív témák