Új hozzászólás Aktív témák

  • Fushi

    csendes újonc

    Sziasztok!

    Két kérdésem lenne hozzátok. Az egyik, hogy xxxxx-ről (nevet kivettem! KEndre) van-e valakinek rossz tapasztalata.
    Sajnos a mai nap folyamán vettem tőle egy Samsung Galaxy Buds Pro-t, ami az eddigi jelek alapján nem eredeti. Erre vonatkozna a másik kérdésem. Szerintetek a hamis eredetre elegendőek-e ezek a bizonyítékok?:
    -a füles nem csatlakozik a samsung saját wearable appjához
    -a füles tokján a szériaszám nem egyezik a dobozon lévővel
    -a kidolgozásban megvizsgálva vannak apróbb, de észrevehető különbségek (pl.: a gumiharangból hiányzik a szűrő, egy led nem világít ott, ahol kéne, a tok kidolgozása nem matt stb)
    -A doboz kinézete és tartalma eltér az eredetitől (pl.:feliratok, jelek térnek el a dobozon, a papírok eltérőek, a gumiharangokhoz nincs külön doboz)(Ezeket unboxing videók alapján vettem észre)

    Ezeket a bizonyítékokat hoztam fel neki is, amikre azt reagálta, hogy ő nem vállal garanciát, amit a hirdetésben is jelzett. Ezen kívül hozzátette, hogy erre a helyszínen kellett volna fényt derítenem, mivel így azt is feltételezheti, hogy én cseréltem ki a fülhallgatót hamisra, ami abszurdum.

    Szerk.: Illetve azt állítja, hogy a samsung nem adott neki papírt a fülsesről, mivel egy promócióban, a telefonhoz kötve kapta.

    Előre is köszönöm a segítségeteket,
    Fushi

    [ Módosította: KEndre ]

Új hozzászólás Aktív témák