Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Batman2

    őstag

    válasz Xpod #2162 üzenetére

    . . .Ha van a készülékhez gyárilag garancia vállalva, akkor mindegy, hogy mennyibe kerül, el kell fogadni a garanciális reklamációs, vagy csere igényt. Ha nagyon kötözködnek, akkor hivatalosan a megfelelő szakmühely be kell vizsgálja a készüléket, hogy helyesen működik e vagy sem és csak az után lehetséges a csere, hiba esetén, de a gyakorlatban - mivel sok esetben nem javíthatók eleve ezeke a termékek - azonnal cserélik probléma esetén.

    Üdv.:

    LukE: Az asztalveréssel én is egyetértek, én sohasem hagyom, ha ilyesmi problémám van, eddig még mindíg el tudtam erni, hogy rendezzék az ügyet, ha más nem, asztal csapkodással ;] , de méginkább a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőséggel fenyegetőzve.
    Előtte persze tájékozódtam a dolgokról a felügyelőségtől és valóban kész voltam, ha kell el is indítani a folyamatot. De erre nem került sor, mindíg hamarabb elintézték. :)


    Üdv.:

    [Szerkesztve]

Új hozzászólás Aktív témák