Aktív témák

  • Johnny Cage

    addikt

    Nos, a dolog a következőképpen áll: A csereszelvény nyilván azt jelenti, hogy az cég (esetünkben az LG) elismeri, hogy a monitor konstrukcióhibás eleve, tehát felesleges javitással vagy cserével próbálkozni. Igy egyértelmű, hogy ezzel a szelvénnyel én egy más tipust/márkát fogok választani, hisz azért van. A cégi igy nem kötelezhet arra, hogy én olyan monitortipust válasszak, amilyet nem akarok. Vagy köteles beszerezni vagy visszaadni a monitor árát. Csak azért irom le, hátha valaki hasonló cipőben jár egyszer, tudja hogy mi a helyzet.

    [Szerkesztve]

  • Loha

    veterán

    válasz Johnny Cage #1 üzenetére

    Ha nem tudják neked a monitort pont ugyan azon tipusra kicserélni, mint amit vettél, akkor teljesen jogosan visszakövetelheted a pénzed, és kötelesek is visszaadni...
    Nekem a User's-nél simán visszaadték a Samsung 959NF-em árát, tök korrekt volt mint a Samsung szervíz mint az említett cég.

    Azért i mondja mindig mindenki, hogy vásárlásnál nem szabad nagyobb összegű dolgoknál nézni, hogy most itt ott picit olcsóbb hanem olyan helyen kell megvenni, ahol a vásárlás után is foglakoznak az emberrel...

    Egyébként ezt a kérdést, miért nem lehetett feltenni a ''Melyik a legjobb 19 monitor?'' topikban? :)


    [Szerkesztve]

  • Johnny Cage

    addikt

    Azért hoztam létre külön fórumot, mert ha volt is, eltűnt (értsd: 2000 topic-kal odébbkerült, a kutya sem keresi már meg / veszi észre) és azt hiszem a számitógép egyik legfőbb, legtöbb meggondolást igénylő része a monitor - igy annak garanciaügyintézései (illetve az azzal kapcsolatos problémák) is.

    Igy nekem is volna egy kérdésem: a monitorom (nem titok, LG F700P) még nincs egy éves sem, de már a megvételt követő elhanyagolhatóan rövid időn belül cserélve is lett. A gondom az, hogy a használat során ugyanazok - vagy hasonló és még egyéb problémák jöttek elő (durva konvergenciahibák, geometriai torzitás, szinek elváltozása, foltok a képernyő két sarkában), melynél sajnos rá kellett jönnöm - több hasonló vagy ugyanilyen monitor szemrevételezése után: tipushiba. Ezek a monitorok összecsapott, szedett vett tucattermékek. Ez azonban a garanciaképviseletet NEM mentesiti a hiba elháritása alól.

    Az ominózus esetem a következőképpen szól: a garanciaképviselet elvállalta, hogy felküldi a monitort pestre, az LG Magyarországhoz és kiállitat vele egy csereszelvényt. Szerintük ezzel a vételárat a cégtől, ahol vásároltam, jogosan követelhetném vissza - ugyanis, olyan tipusú monitort, amilyenre én cserélni szeretném ők állitólag nem tudnak beszerezni, az általuk árusitott termékek pedig javarészt ilyen vagy ehhez hasonló minőségűekből állnak. Kérdésem az volna, aki jártas a témában, tudna e valamit erről mondani: amennyiben ők nem képesek/hajlandóak a nekem megfelelő termékre cserélni ezt - a garanciaképviselet által kiállitott csereszelvény megléte mellett sem-, kötelesek visszaadni a vételárat?

Aktív témák