Új hozzászólás Aktív témák

  • veze

    őstag

    válasz Geresics #100208 üzenetére

    régen le lehetett vizsgáztatni , mert volt gyárilag kialakított második lábtartó és az ülés is kétszemélyes ( hosszuságú) volt
    Amennyiben levizsgáztatták , kapott rendes rendszámot, mint a többi motor. és ugyanazok a szabályok vonatkoztak rá, ugyanugy kellett hordan időszakonként vizsgára mint egy etz250-et, és ugyanolyan A-s jogsi kellett a vezetéséhez is ( és lehetett utast vinni rajta) és kellett rá bukosisak ( akkoriban a segédmotornak minősített járműre nem kellett sisak sem. Abban az időben még nem volt A1 A2 stb. csak A volt .
    A rendszámos simsont visza lehetett minősíteni segédmotorkerékpárra (ellentétben pl egy etz-vel :-D ) a közlekedési hatósdágnál. a rendszámát levették és beleutötték a CM jelet:
    A segédmotoros kerékpár azonosítási jele a jármű vázába beütött CM betű és a hajtómotor cm3-ben meghatározott hengerűrtartalmát jelző szám. E jelet csak a gyártó, forgalmazó illetőleg a területi közlekedési hatóság ütheti be. Segédmotoros kerékpár ilyen jelzés nélkül a közúton nem közlekedhet. később eleve így is árulták, hogy már segédmotornak volt minősítve CM jelzéssel, vagy ha nem akkor rendszámosan..

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák