-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ferdzsoo
addikt
válasz z123456789 #100050 üzenetére
Vicc hogy mennyibe kerül.
Most vettem 3000-ért párásodásgátló spray-t.
Eddig okés."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz z123456789 #100054 üzenetére
Kicsit homályosodik, de klasszisokkal jobb mint anélküle.
Búvármaszkba nem kell ilyen hülyeség, oda más megoldás van. Meg nem a mélységtől függ hogy mennyire párásodik..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz seadrone #100056 üzenetére
Természetesen be, és fizetős (6000 forint, ha jól tévedek... )
Ha nem sokára lejár az orvosid, akkor érdemes előtte azt is megújítani, mert "egy pénzért" azt is beírják.
Kb. 10 nap, max. két hét alatt fog megjönni az új jogsi, de addig csak autót vezethetsz.Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
CyberPunk666
senior tag
válasz zgospel #100044 üzenetére
Úristen...
Az enyémben van beépített napszemüveg, az gombnyomásra állítható
Ráadásul lemenő napnál nem is szoktam teljesen leengedni csak annyira, hogy a felső részt, ahol a nap van takarja. Éljen a fokozatmentességMondjuk olyanon gondolkozom, hogy valami tükrös plexi, csak valami olyan kénye, ami nagyon keveset sötétít belülről. Persze ezek egymásnak ellentmondó fizikai dolgot. Ha tükröz, akkor kevés fényt enged be és fordítva.
-
CyberPunk666
senior tag
válasz zgospel #100048 üzenetére
Az nálam a viseltes, hogy van rajta már sok apró lyuk a jobban igénybevett részeken. Nem ilyen felveszem és tiszta lyuk, hanem ilyen kis apró szarok, mintha a moly rágta volna meg (nem tette). Nem látszik nagyon és ki fog még szolgálni vállalhatóan egy darabig, de engem zavar.
funkcionalitásban viszont tökéletes, nyáron azt felvéve gyalog a lakásban sétálva már hűvösebb, mint egy szál boxeralsóban lenni. Szóval a hőt rettentő jól rántja el a testről és adja le, erre nem panaszkodom. Csak hát a dainese ugye elég drága, többet vártam tartósságban.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz CyberPunk666 #100063 üzenetére
Ebbe ne menjünk bele. Nem függ tőle. Hőmérséklettől függ, de búvárkodásnál tök mindegy mindig párásodna. 8 éve búvárkodom...
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
etnies
senior tag
válasz Ferdzsoo #100066 üzenetére
Igen, de amikor észreveszed, hogy párásodik, akkor pont nem lesz a zsebedben a spray.
A pinlock kijön két ilyen spray árából és éveken át működik.
Az elején én is kenegettem, meg fújkáltam, meg beragasztottam, meg minden. Aztán beláttam, hogy a pinlock az egyetlen megoldás, az összes többi guminő.És ha már gumi, akkor: két belsős kerékkel szerelt motorom volt, soha többet. Ha bármi kivágja, megszúrja azonnal leereszt és onnan nincs tovább. A belső nélküliben néha hetekig észre sem veszed az összeszedett szöget.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
vlevi
nagyúr
válasz Geresics #100072 üzenetére
Van olyan felhasználási terület, ahol a tömlős kerék jobb, csak éppen az európai motorosok 99%-a nem fogja az Africa Twinjét olyan helyre vinni. Akkor jön jól a belső, ha valahol egyedül maradsz egy defekttel a világ végén, vagy a sivatag közepén, akkor magadnak is ki tudod cserélni. Ez a hivatalos magyarázat. Már persze, ha van nálad szerszám, hogy lefeszegesd a külsőt a kerékről, és úgy vissza tudod tenni az új belsőt, hogy nem csíped ki... De ha találsz valakit, aki szerelt már autógumit, az a tömlőnélkülit is meg tudja neked javítani, még Afrika, vagy Szibéria legeldugottabb helyein is. Másik, hogy a tömlőnélküli olyankor is megússza defekt nélkül, amikor egy tömlős kilyukat. Ha pl. kapsz egy szöget, akkor a tömlős lehet, hogy napokig nem ereszt le.
Igaz, én a motorral erdélyben olyan hátsó defektet kaptam, ami hamar leeresztett, ez igaz, de kocsival kaptam már első kerékbe csavart, de hétvégén lusta voltam kereket cserélni, és hétfőig még bőven maradt benne annyi levegő, hogy el tudtam menni a gumishoz. -
-Mosquito-
őstag
válasz -Mosquito- #100043 üzenetére
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
FeniX-
senior tag
Sziasztok, egy picit talán amatőr témában, de segítséget szeretnék kérni.
Csutkakormány átalakítót keresek, de sehol nem találtam rá a megfelelő engliss szaxót.
A crossbar/handlebar és átalakító szókapcsolatra marhaságokat hozott ki.
Ebay-en szeretnék nézelődni.
Mármint, hogy csutkáRÓL normálisRA.
köszi![ Szerkesztve ]
-
-Mike-
addikt
válasz Teasüti #100079 üzenetére
Én csak néztem a szerelést de nem tűnt bonyolultnak, jobb napjaimon talán én is megtudnám csinálni.
Spéci szerszám? Max amivel kiszívod a fékolajat. De egy fecskendő azért csak akad otthon.
A jútúbozás korszakában azért csak van erről is fenn vidinyó, nem?[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
-
laccczka
tag
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Tegnapelőtt megvolt a második balesetem és szeretek tanulni a dolgokból.
Védett úton haladtam (60km/h) mikor egy benzinkútról kihajtott elém egy "jóképességű". Ez amerre járok napi szinten megtörténik az utakon de esős volt az úttest illetve kanyarban jött ki elém. Máskor egy vészfékezés káromkodással megfűszerezve elég szokott lenni de az előbb leírt tényezők miatt esélyem sem volt megállni.
Kikerülni nem lehetett mert jöttek szembe az én oldalamon pedig a sáros, gödrös út mellett árok van.Egyetlen esélyt - a komoly sérülés elkerülésére - a vészfékezésben láttam. Amikor ráléptem a hátsó fékpedálra már akkor tudta, hogy csúszás lesz a dologból de inkább ez mint az ütközés. A motoromon (Suzuki RV 125) nincs ABS így ebből blokkolt a hátsó.
A kérdésem arra irányulna, hogy ha ABS-es lett volna a hátsó fék, a fentiek ismeretében lett volna esélyem elkerülni a borulást?
Belinkelem a kapott felvételt a balesetről hátha ezzel pontosabb választ kapok.
"...mert a víz melegebb mint a hőmérséklet..." egy ismeretlen zseni értekezése a víz felett lévő ködről.
-
KrAt
veterán
válasz laccczka #100089 üzenetére
Szerintem megijedtél, hogy kijött, és túl nagyot fékeztél bele, aztán dőlt is. Ha ABS-es, akkor vélhetően nem esel el, de ez fotelfizika
Amúgy (bár tudom, videóról, utólag könnyű), de amikor láttad, hogy ott van az autó, miért nem kezdtél el fékezni, hátha kijön alapon?
(de tudom, én lehet, pont ugyanezt csináltam volna..)
-
Ferdzsoo
addikt
válasz laccczka #100089 üzenetére
Fotelfizika, de ABS-el szerintem fix hogy nem esel el. Látszik megcsúszik a hátsó és ennyi.
Engem nemegyszer mentett már meg.
Az azért vicc hogy a f@sz észre se vette hogy elestél, úgy dudált rá a kamerás...."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
laccczka
tag
Vagy erősebben lépek a fékbe vagy belerongyolok az autóba (kb.20-25 m volt a távolság)
Előtte nem fékeztem mert megvolt a szemkontaktus plusz a jobb egyes is engem nézett.
Amikor odajöttek hozzám kérdeztem a vezetőt:
- Nem láttál?
- Láttalak.
- Akkor?
Vállvonogatás volt a válasza."...mert a víz melegebb mint a hőmérséklet..." egy ismeretlen zseni értekezése a víz felett lévő ködről.
-
dellfanboy
őstag
válasz laccczka #100094 üzenetére
- Nem láttál?
- Láttalak.
- Akkor?
Vállvonogatás volt a válasza.
atomot neki bammeg en azt se latom hogy indexelt volna...motornak lett baja?
nem vagyok kepben milyen lehetosegek vannak, de a video mellett biztos feljelentenem.[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest