Új hozzászólás Aktív témák

  • zgospel

    őstag

    válasz RA541 #125038 üzenetére

    Nézd, a félreértések elkerülése végett leszögezném, hogy nekem aztán tényleg tök mindegy mit veszel :D

    "ha szükség van ekkora teljesítményre,akkor 80-90-nel egyesig vissza kellene váltani"
    Egyáltalán nem kell. 90-nél ha másodikban húzol egy kövéret akkor ki fogsz lőni. A 2. fokozat kb 130-nál forog le. A 3. fokozat vége 180 körül van, mégsem harmadikban mentem az autópályán 130-cal vagy 180-nal, hanem hatodikban, és ha kell onnan még 200-ig jól tud ugrani az a motor, de tényleg ilyen tempóban akarsz túrázni? :D

    A többieket sem értem miért adatlapokból próbálnak motorozni. Nekem volt 4 évig FZ6-om, és nem tartom kevésnek utassal sem. Szépen is néznénk ki, ha nem bírna dinamikusan felmenni egy akármilyen közúti emelkedőn utassal meg pár csomaggal.

    Három éve valaki azért adta el a 2 hónapos Tuono V4-ét, mert 4 ezer alatt rángat és az nem tetszett neki :DDD Szerintem meg ezek nem dízel autók, hogy 2 ezren kelljen őket nyektetni. Őszintén nem értem miért esik nehezére bárkinek mondjuk 6 ezren tartani a fordulatot. Mert ha onnan bármilyen helyzetben bármilyen fokozatban húzol az FZ6-nak egy gázt, akkor az menni fog. Vagy hogy miért olyan ördögi dolog 10 ezerig elforgatni.
    Plusz ne keverjük a 70 ló körüli 600-asokkal.

    Most nagyobb, nyomatékosabb, erősebb motorom van, de a versenypályákon kívül nem igazán érzem, hogy számított volna az erőbeli különbség.

    szerk: na fasza, 1 órája kezdtem neki ennek a hsz-nek, csak közben meló is van, látom azóta már érkezett más válasz is.

    [ Szerkesztve ]

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

Új hozzászólás Aktív témák