-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #125200 üzenetére
Spec még a CB-mnek sem járt folyamatosan, amint stabilan haladok min 40-el lekapcsol.
Ehhez képest a VTR-nek pl dől a hűtőről a hő és le se állnak a ventik.
Elindulsz eltűnik igen csak nem mindegy, hogy 170 kilóval vagy vagy 240-el akarsz egy sávon megfordulni. Ezt a mértékű súlykülönbséget legalább olyan váltásnak tartom mint a 40 --> 120 lovas váltást, papírin 70 kiló nem vészes kb egy utas súlya a gyakorlatban nagyon odaver ez a súly difi.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok,
Elég rég voltam itt, de most megint érik, hogy le kéne cserélni az F-et, mert egyenesebben szeretnék ülni.
Adjatok légyszi típus tanácsokat.
Amit elég fixen elhatároztam, hogy kardános legyen.Ami szóbajött az az R1150RT, esetleg ST1100 Pan Europa. Amiért szkeptikus vagyok, hogy ezek k.rva nagy dögök. Mindig szem előtt van, amikor tavaly túradobozokkal, asszonnyal a hátam mögött emelkedőn tudtunk megállni és onnan milyen sz@r volt manőverezni az F-el is.
Így még bevettem a pakliba a Deauville-t. Viszont a 186 centis magasságomhoz nem tudom mennyire passzol méretben. SZerintetek?
[ Szerkesztve ]
-
-
GTVili
tag
válasz Micsurin #125202 üzenetére
Azért van némi különbség.... a CB sima járós....míg a VTR amolyan sportos. Dupla lökettérfogattal....teljesítménnyel. Azt a hőt el kell tenni valahová....
Nálam is a lökettérfogathoz képest, viszonylag kicsi a hűtő.
Szóval elég egy hosszabb lámpaváltás és már megy is a két ventilátor.... -
Somatom
veterán
válasz V.Stryker #125203 üzenetére
Teljesen szubjektív vélemény. Négy db. R BMW volt a haveri körben. Enyhén szólva nem lettem BMW fan. Viszont a Pan talán az egyetlen motor, amire átülnék a HD -ról. A kényelem, az erő és a pakolhatóság velejárója a méret. El kell döntened, hogy mi a fontosabb.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
V.Stryker
nagyúr
-
Somatom
veterán
válasz V.Stryker #125209 üzenetére
Sztem lehet találni köztes megoldást. A HD -hoz lehet kapni un. docking set -et. Négy kis gomb kerül fel fixen a motorra. Erre lehet rápattintani egy zárható, gyorszáras konzolt. Erre a konzolra csináltam egy hármas táskaszettet. Ha a túrán megérkeztünk a szállásra, akkor egyben lekaptam az egész pakkot és városnézni már csak tanktáskával mentünk. Sztem ezt némi kreativitással más motorokon is meg lehet csinálni.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #125202 üzenetére
Karosodik a motor, lemerul az akku, hogy ezt emberek felhozzak, mint szempontot? Nagy kobcentinel ez lesz.
Egy savon nem tudom varosban hol kell megfordulnod, milyen gyakran, de ha mar a cb-t sem mered ledonteni annyira kis sebessegnel, es a labaddal segited a megfordulast, akkor szamit a tomeg. Az meg inkabb vezetestechnikatol fugg.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
norbert1998
nagyúr
Juhuu, jövök panaszkodni
Copy pasteRégóta gondjaim voltak, hogy felüt a motor eleje béna kátyúkon is már. Tegnap rámértem, a 150-ből kevesebb, mint 65 mm rugóutam létezik. Fogalmam sincs, hogy kifele vagy befele nem hajlandó tovább menni, de itt mi lehet a probléma? Soha nem hallottam még csak hasonlóról sem...
Tehát lényegében középsztenderen a legmagasabb csíkhoz mérve a teleszkópszáron, egy ember a hátsó ülésen ülve, így mérve 65 mm a szimmering "csíkot húzó" pereme és a csík közötti távolság, a motor saját súlyától ez 35-re lemegy, ha ráülök, akkor 30-ra. Lényegében pozitív úthibákhoz 30 mm rugóutam maradt, ami azért kifejezetten röhejes és nem egészséges egy túraenduróhoz képest, sőt, veszélyes.
Elvileg az olajszint stimmel, magam cseréltem (nem is változott a rugóút), gyári leírás alapján. A százvalahány milliméteres "előfeszítő" cső a rugó felett szintén megvan, gyári cucc az is, ha jól tudom. Innentől elvesztem sajnos.
Komolyan már olyanokon gondolkodok, hogy nem is gyári rugó van benne, és még a cső se gyári, ami a rugót nyomja le (rugó feletti alátét és a kupak közé megy), és egyszerűen összenyomódik a rugó teljesen, azért fogy el a rugóút.
A legkevésbé hasznosnak mondható ötletet is meghallgatom, mert megőrülök lassan
Rugómerevséget számoltam korábban, mielőtt a rugóút hiánya felmerült, 4000 N/m-t sikerült egy mérőszalaggal és egy tokmánnyal, mint súly kiszámolni. Ez alapján a 15 centis rugóúthoz 120 kg terhelés kell az első villára. Szóval szerintetek sem gyári akkor?
-
hugi0
őstag
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #125200 üzenetére
F650 Funduro.
Nálam nem sűrűn kapcsolt be, pedig Törökbe elég meleg volt.
Gondolom nem mindegy, mennyire burkolt egy vas, mekkora hűtő, és mennyire szellős helyen van., mennyi az elhajlott lamella, vagy mennyire van eltömődve.
Bár ha igazi tötymörgős a haladás, akkor menni fog az szépen, szinte folyamatosan. -
csongi
veterán
válasz V.Stryker #125203 üzenetére
A 700-as egy plexi toldalékkal jó lesz.
A probléma a kis teljesítmény lesz utassal. Nem egy erőgép. 65LE.
A nyomaték kellemes a V blokk adott hozzá.
Szóval nem fogsz pálya rekordokat dönteni vele.
KB 40kilóval könnyebb egy Pantól, vagy RT-től. Csak itt a Vblokk a súlypontot feltolja.
Ami még kardános, igaz nem mai vas a XJ900. Németek nagyon szerették.
Kardánosba sok válogatás nincs.
Boxereknél ahogy nő a ccm, úgy lesz egyre zakatólósabb, és ahogy nő a km úgy erősödnek ezek az üzemi zajok.
A 900-as a legsimább.
Afelett korból és km-ből fakadóan jönnek a méretezési gondok. Kuplung+nyeles tengely. lehajtási csapágyak, egyebek. Szerviz igényesebbek a nagyobbak. Egy rossz kenőanyag is szépen csökkenti az alkatrész élet tartamát.
1150-nél figyelni kell az ABS kockára. Sajnos 1000Euro+Áfa a javítás. Németbe javítják.
Ugyan ez bekerült az 1200Rt-be is. Ha jól tudom valamikor 2008 környékén váltották le, és az utána készülteknél nincs gond, ha mégis akkor azok könnyen javíthatóak. Azt az egységet áttervezték.
Viszont nagyon kényelmes motort kapsz. Jó futómű, szélvédelem, jól vezethető, pálya tempó nem gond utassal sem. 5Liter körüli fogyi, ami nem rossz
A felsoroltak közül bármelyik túrásabb és utas barátabb mint az boci. -
csongi
veterán
válasz GTVili #125217 üzenetére
A jelenlegi GSX750 sem mai csirke.
De bőven a 100ezer feletti futásra képesek jelentősebb beavatkozás nélkül.
Persze vételi árral simán bele lehet tolni egy millát és afelett. És kezdődik, a vehetnél újabbat, de abba is tolni kell pénzt.
Ha bocit kell leváltani, és az a túrázási szokásoknak megfelelt, akkor ez még inkább fog szerintem.Somatom. Ha szélvédelem fontos, akkor azok kiesnek sztem. A Kawa jöhetne még szóba, de azok meg bőven a 300Kg felett szaggatnak.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz csongi #125215 üzenetére
Nem akarok toldalékokat. Gyárilag kell jó legyen. Amúgy nem a plexitől tartok, hanem az ülés magasságtól a hosszú lábaim miatt. Ez a bajom a mostanival is.
Köszi a tapasztalatokat. nem tudom még hogy lesz. Itthon a lányok hisztiznek, hogy el akarom adni az F-et, mert kötődnek hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #125212 üzenetére
A rugout gyarilag elol 132, hatul 150 mm.
A 65 mm valoban nagyon keves, mernek egy ulesmagassagot, mert valoszinuleg le lett ultetve. Ahogy nezem gyarilag 80 cm nek kellene lennie.
Szoval szerintem kapott meg regebben egy ultetoszettet.Explosión de dos tiempos
-
V.Stryker
nagyúr
Más kérdés:
Matricát mivel lehet eltávolítani, ami nem bántja a fényezést?
-
-
norbert1998
nagyúr
válasz Topiccsendőr #125221 üzenetére
Ülésmagasságot hogy mérik? Saját súlyával a kerekeken állva?
Az ültetőszett mit csinál jelen esetben szerinted? Ahogy számolgattam, nem az lehet a felütés oka, hogy összeül a rugó.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #125223 üzenetére
Sajat sulya kerekeken.
Bar ha ennyire keves elol a rugout, biztis alacsonyabb lesz, de kivancsi vagyok mennyivel.
Valszeg hatul is hozza lett nyulva. Kerdes, hogy masik kutyacsontot kapott-e.Explosión de dos tiempos
-
norbert1998
nagyúr
válasz Topiccsendőr #125225 üzenetére
Ez szerintem nem annyira kifinomult, hogy kutyacsontokkal játszanak, ha ugyanarra gondolunk. Rá mérek mindjárt, szétszedni max jövő hétvégén lesz időm
Picivel 80 centi felett van.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #125226 üzenetére
Akkor viszont valamit rosszul mertel.
Ha elol feleakkora a rugoutad, akkor valaminek valtoznia kell. Szetszedni akkor szedd, ha mar tudod, mit kell csinalni.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
norbert1998
nagyúr
válasz Topiccsendőr #125227 üzenetére
Azért jöttem, hogy tippeket gyűjtsek
Vízmértéket a legalacsonyabb pontra az ülésen elhelyeztem, motort saját súlyánál tartotta fel a két kerék, és öcsém mért a földtől (beton műhelypadló).
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #125228 üzenetére
Akkor elol nagyobbnak kene lennie a rugoutadnak, nem a fele. Kulonben nem lehet ugyanakkora az ulesmagassagod.
Explosión de dos tiempos
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #125221 üzenetére
Milyen motor ez?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #125228 üzenetére
Azt hiszem a felreertes ott van, hogy a teljesen osszeult allapotot nem merted le. Akkor van meg a teljes rugout.
Mivel az ulesmagassagod ugyanakkora, ezert valoszinu, tul puha a rugo a sulyodhoz, de gyari minden.
Explosión de dos tiempos
-
norbert1998
nagyúr
válasz Topiccsendőr #125233 üzenetére
Nem olvastad el eléggé?
A legmagasabb csíkhoz mértem a 65 mm-t. Tekintve, hogy elég gyakran koppanik, valamint keményen próbáltuk kézzel is túljuttatni azon a vonalon, én elhiszem, ha ott a vége neki. Más ötletem már nemigen van, mint gopro-t felrakni a villára és párszor felüttetni szándékosan, hogy megnézzem, mi történik a videó alapján. Esetleg néhány priso alkoholos csíkot húzni rá.
Ezekre az ülésmagasságokra én annyira nem adnék viszont
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #125234 üzenetére
De. Olvastam. Nem nyomtad ossze, csak valami csikhoz raktad.
Kabelkotegelot rakj a villaszarra. Ne filcezz.Explosión de dos tiempos
-
mokus1
addikt
Ezekért a ledes irányjelzőkért mennyire basztatnak a rendőrök vagy a vizsgán?
-
vlevi
nagyúr
válasz norbert1998 #125234 üzenetére
Tegyél a villa szárára gyosrkötözőt. Abból látni fogod, mennyit mozdul el.
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #125212 üzenetére
Mami videoban emlitettek olyan teleszkopot ami olyant produkal, mint ami felut. Kozben meg nem.
Arra kovetkeztettek, hogy mukodes kozben vakum keletkezik, ezert neha olyan hanghatas jon, mikor a vakum hirtelen megszunt, mintha koppanna.Milyen viszkozitasu az olajad?
Biztos, hogy a teleszkop ut fel? Nem lehet, hogy a kormany csapagyat hallod koppani? -
Madwe
nagyúr
válasz runner 125 #125237 üzenetére
És a tail tidykért? Amikor még ugyanúgy szépen látható a rendszám csak nem az a leghátsó pont hanem a hűtsó ülés környékén van... vizsgán is átmenne?
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #125241 üzenetére
Miért is?
Felteszed, megméred fix ponttól. Kerékcsavar, vagy az alsó kormány kiflitől.
Utána tesztelés után megint megméred, és meg van teleszkóp útja. -
Tamás9x
őstag
válasz norbert1998 #125241 üzenetére
Pont az a lényeg, az út, hogy eléri-e a végéllést vagy sem. A kormánycsapágy, vagy kerékcsapágy is tud borzalmas dolgokat generálni, de a kerékcsapágyat azonnal hallanod kell. Esetleg a hátsó tagosban nincs gumiperselyes összeköttetés?
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
#25954560
törölt tag
válasz norbert1998 #125244 üzenetére
tegyel egy bazinagy tachografot a villad also reszere, lassan forgatod valami motorral es a felsore meg rogzitesz egy ceruzat
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #125241 üzenetére
Igen. Arra van szukseged.
Megmered teljesen kirugozva, majd a kotozo alapjan a teljesen osszenyomott allapotot.Explosión de dos tiempos
-
Putyin90
senior tag
Sziasztok! Az öcsém motort szeretne venni úgy 1 hónapon belül és megkért, hogy segítsek keresni egy megfelelőt. 50 ccm-es enduro vagy supercross motort szeretne (15 éves). Ilyen árban csak használt jöhet szóba, ugye? Mit ajánlanátok?
-
norbert1998
nagyúr
válasz Topiccsendőr #125246 üzenetére
Srácok, így fogok tenni, na
Talán kolnap délután jut rá idő
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Szólánc.
- Lexus, Toyota topik
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Elektromos autók - motorok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mozilla Thunderbird
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Renault, Dacia topik
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest