-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
vlevi
nagyúr
válasz bayarena #125165 üzenetére
Melyik? Mert mindegyiket speed triple-nek hívják.
675, 765, 1200???
Vegyél egy MT07-et, lehet, hogy sokáig nem akarsz majd feljebb váltani :)
Nem is a loero a nagy különbség, hanem az, hogy a sor4 609cm3-t forgatni kell, hogy előjöjjön belőle az erő. A sor2 hamarabb kiadja magából amit tud, annál 9-10e környékére forgatva már nincs akkora tűzijáték. -
bayarena
aktív tag
-
gergo5991
őstag
válasz bayarena #125172 üzenetére
81 loero 10250 fordulatnál és a csúcsnyomaték 64 newton 6250 fordulattol
szerintem ami összezavart teged az a a2 es verzió ami 48 ló és 51 nm nyomatékszerintem itt még tapasztalat nincs vele, mivel kb 3 hónapja mutatták be, bár több külföldi vidi van ahol már meg is vették és használják.
[ Szerkesztve ]
-
Madwe
nagyúr
válasz bayarena #125171 üzenetére
De nem mindegy hogy palyazni szeretnel, kanyart vadaszni, turazni...
palyara egyertelmuen minel tobb lo kell, sor4...
kozutra mar egy sor2 jobb megoldas lehet, hiaba kevesebb lo ha hamarabb adja le, 650 kategorias sor4et se feltetlen tudsz kiporgetni kozuton gyakran... cserebe alul lomhabb... ez mar egyeni motorozasi preferencia kerdese, porgetni szereted vagy hamarabb huzatni... 3asok meg a ketto kozott feluton
cb650r hiaba tobb lo, mt07 sokkal haraposabb... aztan ahogy mesz felfele az rpmben cb eledezik s nagyobb a vegsebessege...[ Szerkesztve ]
-
Madwe
nagyúr
-
Micsurin
nagyúr
válasz bayarena #125585 üzenetére
Annyit nem adnék bukóért.
KuZo Shoxban én még levegőt sem veszek. Még a Motrix nittelő is eltört az első alkalommal reakció "azért nem 525-ösökhöz vannak ezek kitalálva" (Akkor mihez vaz ez kb bicikli lánc. ) Szóval Shoxos B vonalas márka nekem nono. AGV-ket végig néztem de nem adták ki a K5 meg itthon megint elképzelés fölött van és hála a beton stabil forintnak momentán kintről sem úsznám meg 100 alatt.
LógaGéza C70-el nekem a vonalvezetése a gond csak IS-nél is szenvedős volt akár GoProt akár interkomot feltenni azon felül jó kupak volt a pinlock nem igazán zavar IS-nél is a 2. évben már nem volt bent mert elengedett a szilikon a szélén aztán nem vettem már újabbat. Ha annyira nyitod fel a plexit amennyire a plexi zár fenntartja akkor sem fogsz már benne párásodni tapasztalat.
Shark mozgatja a fantáziám még de az megint próbálós lenne de a Fokt meg egy ideig még zárva lesz... Fránya ovális fej és arc.
persuader Szóval basic idősebb japánmotor hibák köszönöm továbbítottam.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Xero
nagyúr
válasz bayarena #125707 üzenetére
Hulye kerdes tudom, de nem lehet gond, hogy mas papiron a teljesitmeny? Tudom ugyan az a blokk, meg maga a cso is ugyan ugy nez ki, inkabb csak elmeleti kerdes.
Ezzel ugyis futok par tiszteletkort a Karasnanal es ha van valami jo ajanlatuk ugyis arra megyek ra ami a legkevesbe veszi el a hangjat es a legkonnyebben kaphato ki a killer.Ezen felul kivancsi leszek, hogy ecu atirast is vallalnek-e hozza, bar ez igaz a Bodis megoldasra is. Nem szeretnem elegetni a motort mert tul szegenyen jar.
Viszont ez mind elmeleti dolog meg. Az elso 1000km-t egeszen biztosan gyari csovekkel teszi meg, aztan majd eldol, hogy:
1. Tetszik-e igy.
2. Asszony mennyire akar megolni erte. (Igy is bedobtam, hogy nem csak a sajat kis malacomhoz nyulnek hozza, hanem a nagyobb felretetthez is, hogy ne hitelezzek, lett is olyan armageddon, hogy ihaj. Fogalmazzunk ugy nem felhotlenul boldog igy sem, hogy motorozni kezdek megint. ) -
Xero
nagyúr
válasz bayarena #126005 üzenetére
Plusz Honda nem tul optimista a forinttal kapcsolatban szerintem.
szerk: Megneztem es ott 2.7-re jon ki kb. Itthon 2.929 az ar, csak ugye papirozas es biztositas 1 evre volt 98e plusz quickshifter meg 61e. Kengurufoldon nem tudom hogyan merik a biztositast/atirast, de az a 230e difi valoszinuleg a fos forint es az afa.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bayarena #126276 üzenetére
Na igen, de a legjobban akkor romlik a kemiai tulajdonsag, ami nekem eleg homalyos dolog, hogy mi, amikor hasznalod a motorodat, ugyanis akkor megy bele hideginditaskor para, es benzin. Es az egesterbol mindenfele dolog. Ha szereted a motorodat, nem hasznalod.
Gondolom itt az olaj savasodasara gondoltal.
Kivancsi lennek hogy ez a savas olaj egesz pontosan mit okoz az allasban, milyen merteku a savasodas, es az adalekolas ez ellen meddig bir el vele. Ugyanis erre is adalekoljak az olajat.
A nikaszilnal okoz problemat, vagy a puha csapagyotvozetet korrodalja? Van erre valamilyen kezzelfoghato informacio?
Hat ja, nincs. Maga a kerdes olaj-hasznalat-motorfuggo.
Az olaj sztm draga, legalabbis ahhoz kepest, amekkora pluszkiadast eredmenyez az indokolatlan intervallumsurites, de kornyezetvedelmi szempontbol is eleg tokonszuras a suru intervallum.
Kiszamolhatnank, mennyi megy a levesbe.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz bayarena #126279 üzenetére
Banán és majom te jó isten gyere le mikor ez a duma kerül elő...
---‐-
geresics Erre a posztra gondoltam [link], btw Soltésszel én se értek egyet kb kimondottan ellenezte a 110/70+140/70 méreteket a CB-re amit az angol pályázós srácok ajánlottak.... ehhez képest sokkal kezesebb lett a motor.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz bayarena #126482 üzenetére
Nem tudod kire, hogy hat megint csak. Vicc nem vicc van évfolyamtárs aki egy rendes műanyag pohár (5dl) után már forog a széken és dalolászik és ami szomorú itthon nincs önkritika ahhoz, hogy ilyenkor inkább hazavitesse magát.
De itthon ez a nekem mindent is elvből fakad, ahogy divat lett kiragasztani a kocsira is a "gyerek utazik benne áll hátrébb a lomoddal ha nem akarod, hogy neki b*ák" matricát is és még lehetne sorolni.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
fattyu
veterán
válasz bayarena #126482 üzenetére
Egy nehéz nap. 13 óra meló no kaja mert arra sem volt időd. Na erre egy sör pont lehet bajos.
Mindegy Magyarországon van nekünk zt. Már csak betartani kénea hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
bacus
őstag
válasz bayarena #126541 üzenetére
Az jó ár nagyon, a fiamnak 3 éve közel 200e, a lányomnak 2 éve inkább már 230-ba állt meg a B. Spuri sulinál csinálták, a kreszt nem elsőre és nem másodikra csinálták meg
Ja, ebből le kell vonni, hogy utólag vissza lehetett igényelni némi kresz pénzt, de én abból egy fillért nem láttam.Ez pl szinte nem is drágult az A kategóriához képest legalábbis.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Somatom
veterán
-
-
fattyu
veterán
válasz bayarena #126573 üzenetére
nem annyi nem.
de én úgy vélem hogy nem a rutinpálya hanem a 3-4 óra kevés.
Semmi uj nem lesz a forgalomban. Nyilván nem ott kezdesz el motoros sávon haladni azt magadnak tanulod meg.
szerintem
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Tamás9x
őstag
válasz bayarena #126573 üzenetére
1-2000km kell azért a dinamika felvételéhez, illetve a készséghez, hogy ne kelljen gondolkodni, most mi is jön, melyik sebességben vagyok . Milyen sebességről hogy fogok tudni megállni.
szerintem.
De ez már durván túlmutat a vizsga korlátain.
2*60perc nálunk a pálya aztán gó ki.[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Xero
nagyúr
-
GTVili
tag
válasz bayarena #128229 üzenetére
Ezt azért megcáfolnám.... mármint,hogy nem lehetne "normálisan" vagy legalább többé-kevésbé "szabályosan" közlekedni egy erősebb motorral...
Nem szeretnék itt álszenteskedeni, hiszen a túlnyomó többség pontosan azért motorozik, hogy kihasználja a többi közlekedőt jóval meghaladó dinamikát. De ez nem jelenti az, hogy ezt mindig, minden körülmények között meg is kell tenni...csak mert a technika alkalmas rá.
-
Xero
nagyúr
válasz bayarena #128857 üzenetére
Persze ezek full valid allitasok es nyilvan bazira emeli az ember a rizikot mar azzal, hogy nem a ket laban kozlekedik.
En csak arra celoztam, hogy mindig ott lesz a ha es a lehet. Ha szamomra ezek lennenek tulsulyban, akkor nyilvan maradnek az 1.6t-as automban vagy igazan nem is kozlekednek amennyire lehetseges.
Ez bizony valamennyire irracionalitas. Ugyan igy a sieles is pl. Full retardsag ket fa-kompozit es fem lapon 100-al repeszteni egy kb szakadekban egy lofing sisakban es protektorban. Aztan megis milliok csinaljak minden evben. Ejtoernyovel ugralni repulobol is netto faszsag, mert what's the point megis csinaljak.
Persze az is benne van, hogy masok eletevel nem jatszunk. En pl nagyon ritkan huzom el tartosan 140 fole. Jellemzoen ez alatt vagyok boven mindenhol. Nem is esik jol meg dugoval a fulemben sem tartosan. Ezert sem akartam faired gepet. Arra pedig figyelek, hogy massal ne basszak ki. Persze magammal sem akarok. Egyszeruen mindenkinek mashol van a "fajdalomkuszob" a kockazat tekinteteben.
En pl nem fogom varosban 100-al vegigrantani belathatatlan jobbosokon, masok pedig gond nelkul rongyolnak at meg a piroson is.
Viszont ha az ominozus videot megnezed lathatod, hogy arrol a temporol amikor kozeledtem mashoz ramartam kicsit a fekre, meg az elakadast is kidobta, mivel nem akartam akkora sebessegkulonbseggel elmenni mellette, majd ezt kovetoen a masik moge pedig bealltam nyugisan, nem akartam az eletem aran is megelozni. -
Methionyl
senior tag
válasz bayarena #130029 üzenetére
Ahogy előttem is mondták, fél - háromnegyedig húzd be a kuplungkart és jó lesz. Elsőként én is totál égtem a zöld lámpánál hogy nem tudok elindulni
They can break you but not your promise, even death won't keep you apart. Through this darkness you will find him in your sword still beats, a heart.
-
#56573440
törölt tag
válasz bayarena #130029 üzenetére
Ez jellemzően akkor van, amikor sokat gangolsz vissza behuzott kuplunggal. Pl 4-ben vagy, behuzod, es taposod vissza anélkül hogy kiengeded. 3-as es 2-es menni fog, de általában az 1 nem a legtöbb gépen, max 2 fokozatot enged le. Utána megszorulnak a lamellák a váltóban, es ahogy írják, fogaspontra kell engedni picit a kuplungot egy pillanatra, nem kell megguritani, de az már elég hogy a váltó rendezze a sorait.
Ezért nem érdemes pl nagyobb tempóval körforgalomba beesve úgy fékezni, hogy kihúzott kuplung mellett pl 5-ből 2-oig, simán le tud fulladni ha radobod a végén...
-
-
Xero
nagyúr
válasz bayarena #132054 üzenetére
Magambol indulok ki: Tuti, hogy egy ido utan kenyelembol neha felnyitva mennek vele a varosban, aztan ha pofara esek az nem lenne jo. Tort mar el ket helyen allkapcsom, nem vicces dolog. Szoval inkabb magamtol vedem meg magamat.
Ezen felul nagyobb palyakra altalaban nem is engednek fel csak zart d gyurus sisakban.
[ Szerkesztve ]
-
Xaels
félisten
-
Xaels
félisten
válasz bayarena #132124 üzenetére
Nézd, én 2 motorral ezelőtt volt, hogy februárban mini túrán voltam utassal. Volt utána amikor karácsonykor munkába is azzal mentem úgy, hogy nekem nem volt téli gumim, amit most már egyre több méretben lehet kapni nagymotorra is (nem nekem, mert egy sima Michelin Commander 3 sem jön meg fél éve). Persze nem sportos döntögetésről van szó.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok