-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
válasz bacus #124600 üzenetére
Nem vagyok chopperes. A HD -t valamiért rendszeresen összemossák a chopperrel. Az én HD -m klasszikus naked. Gyárilag ott van a lábtartó, ahol bármelyik nakeden, csak elöl, a bölcsőn is megvan a felfogatóhelye és én átraktam oda. De, ettől nem lett chopper.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
fattyu
veterán
válasz Somatom #124598 üzenetére
20 és Speed után én még a supermoton is furállom az üléspozíciót. értem és aktívan használom is a felületet súlypont mozgatáshoz és nagyon sokat ad.
De a természetes pozíció nekem motoron a magzatpóz
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Somatom
veterán
válasz fattyu #124603 üzenetére
Az más téma. Ha elöl van a lábad, akkor nem tudsz úgy mozogni a motoron és kiállni sem tudsz. Minden ütést a fenék és a gerinc visel, ha felüt a futómű. Túramotorhoz, aszfalton, jó futóműhöz, vagy lengőnyereghez jó, máshoz nem igazán. Az ültetett chopperek sem a hazai utakra valók.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
csongi
veterán
válasz Novics #124599 üzenetére
Szeeintem a transalppal is lesz ilyen bajod.
A GS be ha ugyan az az ABS kocka kerult mint az RT-be, akkor fjani fog a javitas Nemetbe csinaljak 1000euro+afa.
Ahhoz nincs javito kitt forgalomba. Az azt koveto rendszernel mar ezen valtoztattak. Erdems ijektor fejet cserelni, meg akkor is ha mukodik. Az uj 1200-hez kaphato fejekkel szebben uzemel a motor.
Kardan lehajtas torodest igenyel, csapagyak szimering.
Ezek sajnos kicsit alulmeretezettek lettek. De a lancos motor sem lenne olcsobb. Csak ugye ez kardanos es a nephit, hogy azzal sosincs gond. Hellyel kozzel igaz is.
Fogyasztas nagyon jo ha rendben van a cucc.
Sajnos minden is draga hozzajuk. Erdemes tipus ismero szerelot keresni, sok fejfajastol menthet meg. Pesten van kontaktom.
A murvas utakra nem igazan alkalmas, de boxerben ott vannak az RT-k.
Motor teknikalilag kb ugyan az mint a GS.
Vagy a F800 sorkettes tura gep.XL700 fapadosabb mint a GS. Nem egy ligaba jatszanak azert.
Ettol nagyon kis motor.
Rendesen korbe kell nezni 1.5 m kornyeken mit kapsz.De ott vannak a Vstomok. Itt vannak tapasztalatok a topikban. Az eddigi leirasok alapjan evjarat fuggoen az elso fek nem valami acelos. De ezek is igas lo kategoriaba vannak.
650-1000.A TDM 900 ABS.
Sokat fejlodott az elodjeihez kepest. A regi verzioknal sokaknak lett fotengelyes a motorjuk. Szerintem a helytelen olajszint ellenorzes aldozatai lehettek.
Tobb teszt alapjan a szelvedelem volt biralva. -
-
yodamastah
őstag
válasz runner 125 #124589 üzenetére
Idén ki fogom próbálni
-
tag
válasz Madwe #124612 üzenetére
Ezt (is) szeretem a Hondánál! Bármilyen biszbasz csavar távtartó, tömítés, szűröcske... mind MADE in JAPAN
#124607yodamastah
Robi ez ne keljen már lelkiismeret furdalásomnak lennie, hogy vettem még egy motort
Amúgy meg jah. DCT váltós motorból "fabrikált" robi. A lényeg, hogy elférek rajta (nyújtott lábbal nem mert 195 vagyok, meg amúgy sem tudok úgy vezetni) bőven van ereje, város - agglomerációra tökéletes a 4 lit. fogyasztással, 17-es kerekekkel. Szélvédelem bazári. Nekem erre kellett. Jah és qwajól mutat az VFR1200XD mellett[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
Tamás9x
őstag
válasz #31733248 #124611 üzenetére
175, igen nem a nagy embereknek való, normál hátra rakott lábbal sem lehet normálisan befogni az ülést, ez ilyen cruiser városi cirkáló, munkába járós, ahol nulla a sportélmény.
Egy élesebb kanyarban inkább lassít az ember ezzel minthogy bedöntse.https://www.youtube.com/@kisstontour
-
bacus
őstag
válasz -Mosquito- #124608 üzenetére
Oké értem én, nincs tapasztalatom, pláne nem, hogy hogy bírnám hosszú távon ezt az ülést.
Nekem vagy meg kell állnom 100 km-ként, vagy felállok pár percre a motoron és akkor még tudok menni 50 km-t megint. Illetve eddig így volt a DL-en. Érdekes módon a GS-nél mintha hegyesebb lenne a térdszög, de azon később zsibbadok el.
Nem vagyunk egyformák, soha életemben nem tudtam végig ülni egy mozi filmet se mocorgás nélkül.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
duni84
aktív tag
ha már intercom és meetingek: nekem egy félig őskori n-com b5 van egy nolan104 sisakban és olyan 110-es tempóig nyugodtan lehet vele telkózni. ha nem agyatlan sportkipufogója van az embernek (bent van a killer pl), akkor teljesen élhető. nyilván behallatszik némi forgalom, de nem több, mint egy átlag autóból kihangosítóval.
[ Szerkesztve ]
#metszéspontok
-
bacus
őstag
-
tboldi
nagyúr
És a cruiser az mi?
-
Tamás9x
őstag
válasz tboldi #124629 üzenetére
Az amikor nem tudod eldönteni, hogy otthon a fotelben flaselsz, és az asszony mindjárt hozza a sört, vagy tényleg kint vagy az úton és gurulsz mert oylan mintha a kedvenc bőrfoteledben ülnél.
Nem tudom hova sorolni annyira nyaldossák már egymást a stílusok... [link]https://www.youtube.com/@kisstontour
-
-
-Mosquito-
őstag
válasz bacus #124615 üzenetére
Oké értem én, nincs tapasztalatom, pláne nem, hogy hogy bírnám hosszú távon ezt az ülést."
Így már érthető. Simán el lehet gurulni 2-3eKm-es vagy nagyobb túrára,400-850Cm3 robival. Nem a motorokkal lesz a bibi (bár a Gs térdszőge tényleg sportosabb) Azon egy másik/állítható lábtartó segítene.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
bacus
őstag
válasz -Mosquito- #124633 üzenetére
Nem akarok állítani a GS-en, nagyon kényelmes nekem ! Az előző tulaja talán 5 cm-el volt magasabb, semmit nem akartam állítani, mert a motor rám van szabva.
Azt tudtam, hogy egy nagy robesszal el lehet gurulni egy túrára, azt nem tudom, hogy nekem menne e vele egyáltalán, már ránézésre nem tetszik ugyanis. De hát én nem vagyok mérvadó, mondom, hogy egy mozi filmet se tudok végig ülni..
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
duni84
aktív tag
először én is picit izgultam, de nyilván nem az exec meetingen teszteltem, hanem valami mezei team meetingen, meg critsit-ekben. kipróbáltam úgy is, hogy máson volt a sisak és beszéltünk közben, 8-9e fordulat környékén olyan, mintha mondjuk menne a gyümölcscentrifuga 1 csukott ajtóval arrébb. a zajszűrést viszont kikapcsoltam zoom és teams meetingben is, mert hajlamos elveszni adat. az ncom önmagában is egész jól szűr. városi tempónál nyitott plexinél is tök érthető mindkét oldal ettől még motoros csoportokba a mesh hiánya miatt nem ajánlanám senkinek.
#metszéspontok
-
Novics
senior tag
válasz csongi #124605 üzenetére
Ejj, nem egyszerű ez!
V-Strom tudom, hogy iszonyat racionális döntés lenne, de valahogy nem...
Fotel motorvásárláshoz ez mennyire megbízható oldal a méreteket csekkolni?
Az F650GS is bekerült a kalapba, az új 800-as blokkal. Még az is beleférhet. A sima F800GS túl új még.Innét nem messze van 650GS 800 cc meg Varadero is kereskedőnél - meg 1150GS magánszemélynél - rá kellene vennem magamat, hogy elmenjek, kipróbáljam őket.
A fontolva haladó. - 30 felett minden nap ajándék.
-
Novics
senior tag
válasz Tamás9x #124637 üzenetére
Gyütt-ment vagyok a megyében, nem sok ismerősöm van. A kereskedés 26 km-re van, ha rászánom magamat, akkor nem nagyon dolog bemenni, megnézni, kipróbálni őket. (Bár most megint jön a vacak idő...)
csongi
Ebből is látszik talán, hogy nagyon keresem még az utamat. Egyrészt igazából nem vágyok feltétlenül ordas nagy gépre, de magas vagyok. Az enduro motorok tetszenek, hogy olyan filigránok, de hosszabb távra nem gondolom őket túl kényelmesnek, plusz azok nem aszfaltra valók.
A GS az valamiféle szuperlatívusz a fejemben, és meglepett, hogy ilyen "ocsón" hozzá lehet már jutni.
A sportmotorok sosem vonzottak, szeretem a kényelmet, meg ha átlátom a forgalmat, a 650 Kawával is lehetett kényelmesen tartani a 100-110-es utazót, több nekem nem kell. Első motornak jó volt, de nem volt igazából szerelem. Most a szerelmet keresem. (Amin nem fájdul meg a térdem sem. )Egyébként öregebb motorok is megfordultak a fejemben - lásd vendingo Africája - de egyáltalán nem vagyok műszaki ember, szóval az otthoni bütykölés nem menne nekem. Meg azért csak finomodott a technika az idők folyamán.
A fontolva haladó. - 30 felett minden nap ajándék.
-
#14787072
törölt tag
válasz Novics #124599 üzenetére
Szia Novics!
Ezzel a magassággal és ezzel a pénzügyi kerettel én a Varaderot javasolom racionális alapon. Érzelmi alapon pedig az R1150GS-t.
Kisebb motoron nem fogsz kényelmesen elférni, ahogy azt írtad is a Versys esetében.
Én 201 vagyok, volt 650-es DL-em, AT-em és Varaderom is, sokat mentem kis GS-sel, nagy GS-sel (most is ilyet keresek). A Varadero iszonyú kényelmes hosszú távon is, nagyon jó az üléspozíció magas embereknek is, nem olyan hegyes a térdszög, mint az 1150-es GS-en, valódi típushibája nincsen, nagyon megbízható motor, a világból kimegy. Cserébe nehéz, mint a sár, bár ez csak lassú menetben lehet zavaró, ha megindul, tol, mint a mozdony és nagyon kezes.
Az 1150-es GS is sokáig tetszett, ültem is rajta sokat (simán is, Adv-ön is), ott egyértelműen hátrébb van a lábtartó, mint a Varán, ez hosszú lábúaknak kényelmetlen lehet, bár lehet lejjebb is helyezni a lábtartót 2-3 cm-rel. A boxernál szokni kell a kardánreakciót, nekem bejön. Ha volt gazdája, ennél sem kell félni a magas km-futástól.
A kis GS (F800GS) piszok jó motor, de nem annyira knyelmes, mint a fenti kettő (nem is egy kategória). Én nagyon élveztem, amíg nálam volt, de tény, hogy az ülés egy vasalódeszka kényelmével volt egyenértékű, szélvédelem 100 felett nem volt és a 21-es tömlős kerék sem elsősorban aszfaltra termett.
XL700-al nem mentem, csak ültem rajta, nekem kényelmetlen volt és érzésre kisebbnek hatott, mint a DL650-em.
Én azt mondom, ha valami izgatja a fantáziádat, akkor előbb-utóbb úgyis annál fogsz kikötni, a többi csak pótlék lesz, kompromisszum.
-
bacus
őstag
válasz zgospel #124645 üzenetére
Nekem ezt nem adják be, még tizenéves koromban bicajoztam jégen, akkorákat estünk, hogy nem volt emberi, ezt szöges gumi nélkül nem lehet, márpedig a motoron nem az van.
Persze ez csak az én véleményem, de ezek fasza reklám fotók.
Ennél kisebb emelkedőn egy nyári gumival szerelt autó is csak táncol, de nem megy fel, ilyen f-sz erdőben is jártam már többször is, de még csukott szájjal is kellemetlen volt
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
KoVee84
senior tag
válasz zgospel #124642 üzenetére
Kb 10 éve még a z750-nel egy márciusi napon elmentem egy csajjal vacsizni. Nem volt autóm, nem akartam lúzernek tűnni, így motorral mentem. Majd este 9kor hazafelé hóesésben szintén supercorsákon. Esés nélkül hazaértem, mondjuk csak Bpn belül kellett motoroznom és egyedül
-
-Mosquito-
őstag
válasz bacus #124646 üzenetére
2015 tavasz, Kranjska Gora indultunk volna Vršič,Mangartra. Szálláson meg kellett várni míg a jég felólvad,hogy el tudjunk indulni. Kb 2Km-t tudtunk haladni Vrsisc felé,mert ilyen hó fogadott minket. Majd inkább az osztákok felé fordultunk a 201-es úton mentünk át,igaz azt is 2.-ik nekifutásra. Azon a környéken pont oda tüsszentettek egy kis havat. [link] [link]
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Diablo 3
- Villanyszerelés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen