Új hozzászólás Aktív témák

  • stifi

    senior tag

    válasz ujskodas #15530 üzenetére

    nekem is 600F van, 6000-res olajcserénél úgyis ránéz a szaki mindig, elég akkor cserélni ha ő mondja, vagy ha elkezded lomhának érezni, nehezebb gázreakció stb... (mondjuk egy 110 lovas 600-as sportmotornál utcán ezt nem biztos hogy ki lehet szúrni)

    a papírszűrőben pont az a jó ami az olajos sportszűrőnél fordítva van: a sportszűrőt ha nem takarítod beengedi a nagyobb porszemeket is és nem tesz jót a motornak, a papírszűrőt viszont ha nem cseréled eltömődik és még kevesebb dzsuvát (és levegőt) enged be, lefojtja a motort de kárt nem tesz benne..
    amíg az olajosra oda kell figyelni, párezrenként pucolni és kenni kell, addig a papír elmegy húszezret is nagyobb gond nélkül, és a 600F-be a gyári nem is olyan drága (kb 10k)

    Nincs időm kedvesnek lenni!

Új hozzászólás Aktív témák