-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Archer
őstag
válasz csabyka666 #16398 üzenetére
A japán is ugyanúgy elromolhat de a "modern" motorok közül vagy nem tudom minek nevezzem őket, szóval nem a keleti masinák, még mindig a japánok az olcsóbbak mondjuk egy európai márkához képest. De akkor ott van a 125-ös vagy 250-es Aprilia RS, nem is japán, meg 2T, meg azért az már megy, csak győzd kifizetni meg fenntartani.
Te már eldöntötted, hogy mit akarsz venni csak megerősítést vársz viszont jó szívvel itt azt senki nem tudja ajánlani, úgyhogy szerintem kár tovább ragozni.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
csabyka666
addikt
Árral szemben úszok.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
Daywalker
addikt
válasz csabyka666 #16398 üzenetére
Archer: Azt hiszem jól összefoglaltad..
Mi az elromlani? Ez mit takar konkrétan? Állt meg alattam? Nem. Pedig az enyém egy 14 éves sportmotor, kb 65 ezer km-rel a gyomrában. Volt vele nagyobb probléma? Volt beverődött szelepem, aminek cseréje nem volt olcsó, (mivel hf tömítés is kellett) de ennél nagyobb baja ne legyen. Ja és volt komplett fék felújítás, ami szintén nem olcsó, de erre minden öreg motornál kell számítani.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
zsolt19900
őstag
vaaki szerelt már utólag a masinájára szivargyújtó csatit? jól jönne gps, telefon töltésnél néha
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
ujskodas
tag
Még mindig nem értitek? MZ-t akar venni és kész.
Más:
Mivel kezelitek a bőrruhát? Azért, hogy sokáig szép legyen és puha.Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
ujskodas
tag
Túlléptem az időn.
SPIDI kesztyűkről vélemény?
pl: [link]...és alatta ott a válasz az előző hsz. kérdésemre. Bocs srácok!
[ Szerkesztve ]
Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
Archer
őstag
válasz ujskodas #16406 üzenetére
Én bőrbútor ápolóval kentem le, nekem bevált De lehet kapni direkt ilyen csodakencéket bőrruhához, 5k körül már van ha jól tudom.
Más: másik fórumon olvastam, németországi motoreladások:
262 db CBR 600RR
260 db YZF R6
357 db GSX-R 600
139 db Daytona 675
90 db ZX-6Érdekes, hogy náluk azért van piaca a Triumph-nak, itthon meg (persze arányaiban) mennyire sehol nincs a márka.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
KubanitoS
veterán
válasz csabyka666 #16402 üzenetére
Dehogy úszol. Ha eldöntötted, mit szeretnél, akkor tedd azt és vegyél ETZ-t, de ne várd, hogy itt mindenki teljes vállszélességgel támogasson. Többen, nagyon részletesen leírták már a véleményüket, szóval ezt a témát felesleges tovább nyújtani.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #16401 üzenetére
bocsánat h belevau, de az RS 250 pont hogy japán, RGV 250 blokk van benne
az RS 125 meg Rotax, azaz osztrák, persze olasz, de tökmindegy, egy kicsit szerintem bonyolutabb a dolog annál, h 2T, meg olasz, de végeredményként kijelethetjük, hogy valóban többet kell gondozni, de ezek sportmotorok, az egyik 75 lóerővel a másik meg kis reszelésser akár 33 lóerővel. inkább ezért kell locsolni a lóvét rá.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #16415 üzenetére
125-öt tudom, hogy Rotax, a 250-ben meg ha jól tudom egy módosított RGV250 blokk van amit szintén a Rotax gyártott szóval van itt kavarás De nagyrészt azért csak olasz motorok
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Daywalker
addikt
válasz csabyka666 #16405 üzenetére
Mire, konkrétan? A beverődés meg az én hibám volt, elmaradt karbantartás...(sajnos elkövettem a hibát, hogy vásárlás után nem állíttattam be a szelepeket, pedig időszerű lett volna).
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsolt19900 #16404 üzenetére
0,75 os kabel, lengobiztosito, akkura szoktak kozvetlen. Persze ugyelni a normalis elvezetesre.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zsolt19900
őstag
válasz Topiccsendőr #16419 üzenetére
köszönöm szépen
dobozok között vacilálok: érdemes megvenni pl a 46literest, ha úgy érzem elegendő számomra a 40 literes példány is? azért kérdezem így, mivel talán nem mutatna annyira talán "ormótlanul" a 40l mint a 46 l-es, igaz annyira nem láttam még a kisebb dimenzióját a motoron csak a nagyobbat, vagy le kell tojni, és megvenni a nagyobbat, úgy is jó lesz majd, kelleni fog a hely a cuccnak?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Topiccsendőr
addikt
-
zsoltee10
addikt
válasz zsolt19900 #16420 üzenetére
A 40L-esben nem fér el két sisak. A 46-osban igen. Tapasztalat.
-
zsolt19900
őstag
válasz zsoltee10 #16422 üzenetére
persuader: elnézést
pedig ezek a galádak azt írták, hogy elfér a kis dobozban is a két teljes értékű sisak, de akkor nem frankó, akkor kérdés eldöntve, már csak a hun óccóbb a kérdés
pl givi e460 vs e45n között csak az esetleges háttámla ára ill. az ízlés döntő? vagy az egyik -mivel tán újabb széria- ezért jobb?
mert a e460 felé húz a szívem, és a pénztárcám is
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
zsoltee10
addikt
válasz zsolt19900 #16423 üzenetére
két S méretű talán....
Meg kéne nézni, de szerintem az olcsóbb is kielégíti az alapvető igényeket, az a lényeg, hogy vastag, masszív anyagból legyen. Nekem volt occó is, meg drága Kappa dobozom is. A drága masszívabb volt, de az olcsó is megfelelt, borulás során nem tettük próbára hálistennek...
-
zsolt19900
őstag
válasz zsoltee10 #16424 üzenetére
volt gazdájának kappa volt rajta, az nagyon tettszik, de azt nem igen látok leárazva, most leszaaaarom, hogy kappa karon meg platnin givi doboz lesz engem oszt nem érdekel, azt mondták a felfogatás a lényeg, az passzoljon és csók
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
zsoltee10
addikt
válasz zsolt19900 #16425 üzenetére
az nem érdekes, csak azért mondtam, mert a Kappa és Givi ugyanaz...
-
zsolt19900
őstag
válasz zsoltee10 #16426 üzenetére
ja azt nem tudtam, hogy talán egy gyártó, vagyis érted, hogy mit mondok, külön név de egyezik, jó van még aprón egy 44literes doboz, remélem abban elfér az a 2liter csak nem számít annyit az pazar áron van, ha szép állapotú, akkor arra lecsapok
teszem hozzá: hogyan tudom ellenőrizni, hogy eredeti és nem eladott eredetinek hirdetett másolat?[link] erre gondolok, mert a címke olyan olyan picit rossz érzést kelt bennem
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
shiNIN
tag
válasz csabyka666 #16398 üzenetére
Mindenféle motor el tud romlani. Vannak szériahibák nagy márkáknál is. Az ugyan nem japán, de a BMW-nek voltak híres villatörései... Aztán vannak az egyéni jellegzetességek, egy teljesen jó szériából pár darab elszántan ragaszkodik valami hibához... Ez sajna ilyen. Persze ha nagyon olcsón vesz az ember motort, akkor a helyzet nyilván sokkal rosszabb. Bizonyos fajta motorokat (pici sportos motor) nem is vennék használtan, mert úgyis széthajtotta valami lelkes ifjoncz. Lehet, hogy nincs igazam, de nekem logikusnak tűnik ez.
-
shiNIN
tag
válasz zsolt19900 #16427 üzenetére
Az én dobozom 38 literes, ha jól emlékszem, alvaróé 45, azt hiszem, az enyémnél jelentősen nagyobb, de van nála nagyobb, elég böszme már. No abban nem fér el a két sisak, pedig nem olyan óriásiak, M és S.
Mai eszemmel magamnak is a legnagyobbat venném, jó az a plusz hely... Ha nagyon, nagyon fontos lesz, akkor talán lesz egyszer oldaldobozom, még ha el is rontja a légellenállást. Szerencsére 2 sisakot nem akarok elhelyezni a motoromon, sőt a másikon se. Annyira nem gond, Ha nem tudjuk vagy akarjuk őket kézben vinni, akkor rákötjük a motorra lánccal, hosszabb időre úgyse hagyjuk magára egyiket sem.S 2 deci is számít, ha pont pár mm hiányzik... Alvaro dobozánál centik hiányoznak. Úgyhogy én nem élném bele magam, hogy két sisak be fog férni.
Remélem, ebből a hozzászólásból nem maradt ki fontos szó, mint a kettővel előzőből, kell nekem szerkesztgetni a mondataimat végső elolvasás nélkül...
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
válasz shiNIN #16429 üzenetére
ooksi, akkor a nagyobbat veszem mindenképp, most már csak sasolni kell egy jó állapotú használtat, vagy egy frankón leárazott újat
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Jakab66[hun]
senior tag
Sziasztok.
Gilera xr2 gyújtás alaplap lendkerékkel (4polus) 20ezerért reális? Annyit kérnek érte bontóban.
Gipsz Jakab
-
Djuree
félisten
válasz Topiccsendőr #16421 üzenetére
én is. hogy néznek már ki ezek a nagy műanyag dobozok a motoron. vmi ritka undorító látvány. inkább viszek kevesebb cuccot vagy fellököm a szövet oldaltáskát, az is jobb
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Djuree
félisten
válasz zsolt19900 #16404 üzenetére
én szereltem
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
tutis
őstag
üdv srácok!
Először is boldog ünnepeket így utólag mindenkinek, másodszor meg az lenne a kérdésem hogy karbon fóliázott már le valaki vázat? Kíváncsi lennék hogy a váz hőmérsékletét bírja-e a karbon fólia, nem-e válik le az anyag a vázról..
Harmadszor meg kicsit gondba vagyok a festéssel..Végül is festeni fogom a motort, már az előkészületek félig megvannak, hamarosan a szórógittelés jön. Viszont még nem döntöttem el hogy egy vagy kétszínű legyen-e a motor, mivel a maszkolással vagyok gondba..
Azt olvastam hogy a maszkot még akkor el kell távolítani amikor még nem száradt meg a festék.. Igen ám, de minimum 2x át kellene fújnom a motort, akkor ezek szerint kimaszkolom, lefújom, leszedem a maszkot, megszárad, majd újra kimaszkolom? Mert az úgy elég érdekes lenne, 100%-ig ugyanúgy kimaszkolni szerintem úgyse tudnám..
Ráadásul a maszkolás menetével is gondba vagyok, narancs-szürke lenne a motor, azt se tudom hogyan kezdjem, először szerintem szürkével fújnám le, de azt se tudom hogy a szürkét is hogy fújjam, maszkoláspontosan (tehát csak oda fújjak szürkét ahol tényleg szürke lesz), vagy először lefújom azt a területet nagyjából ahol szürke lesz és csak tegyem fel a maszkot rá, letakarva azt a részt ahol szürke lesz, a kilógó részre meg megy rá a narancs..
Szóval kicsit gondba vagyok, ki ért ehhez?http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
teppik_amon
tag
válasz Djuree #16432 üzenetére
No má' csak beleszólok én is a doboz témába. Én szeretek messze menni, és tapasztalatból mondom hogy minden liter számít. Az meg hogy hogy néz ki..kit érdekel, rajta ülök nem látom Viszont tényleg nem mindegy hogy 2 hétre mennyi cuccot viszel/nem viszel és mit kell itthon hagyni.
[ Szerkesztve ]
-
Djuree
félisten
válasz teppik_amon #16437 üzenetére
én hülye vagyok, nekem számít h nézek ki a motoron. mondjuk most már van barátnő, mostmár a csajozási szempont nem lényeg
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
tutis
őstag
válasz #25954560 #16439 üzenetére
ez azért nem ilyen egyszerű sajna..Ha a példádat nézzük, mivel a narancs a nagyobb felület, akkor telibe kellene fújni naranccsal kétszer minimum. Utána jönne a kimaszkolás és két réteg szürke.. Az azt jelentené hogy egyik helyen 2 réteg festés lenne, másikon meg négy.. Nekem ez kicsit soknak tűnik, mármint a különbség. Ráadásul nem is gazdaságos, 18ezres festékből lefújni az idomot ott is ahol nem is olyan színű lesz végül.. Szerintem a nagyok nem így csinálják.
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Integra
titán
-
Mela Kehes
addikt
Motorra tudtok ajánlani olyan műszert, amiben van üzemanyagszint jelző, fokozatkijelző és óra? Yamaha Virago-ra kellene. Köszi.
"Ha lehet menni akkor menjünk, ha meg tökölni kell akkor meg tököljünk."
-
fagylalt
senior tag
Sziasztok!
Nem nagyon idevaló, de nem találtam számára jobb topicot. Szóval motor vásárlás előtt állok; ez lesz a legelső.Milyen motorokat tudnátok ajánlani e feltételek szerint (?):
- max. 125ccm
- 2 ütemű (a 4 üteműek lusták)
- túra, sport, talán még enduro is jöhet, de semmiképp se ilyen cross
- max. 300eFt legyen
- ne legyen agyongyötört
- karbantartott legyenJa és természetesen használtat vennék. Kényelmes, könnyen kezelhető legyen és legyen benne erő (tehát ne kelljen gondolkozni egy előzésen).
Ti nagyon otthon vagytok az ilyenben -gondolom-, azért merek itt ilyet kérdezni.Köszönöm előre is!
Üdv: Divi
[ Szerkesztve ]
-
fagylalt
senior tag
válasz Topiccsendőr #16445 üzenetére
Igen Már egy jó ideje ezt csinálom, folyamatosan nézegetem a hirdetéseket. Csak gondoltam benézek hátha tudtok valami jót ajánlani.
Ezekről mi a vélemény:
- Aprillia AF-1
- Aprillia RS 125Személyes tapasztalat, vélemény, mindent meghallgatok.
Üdv: Divi
-
csabyka666
addikt
válasz fagylalt #16444 üzenetére
Hali!
Egyik havernak Honda NSR-je volt, ő nagyon dicsérte. Egyetlen negatívumnak a fogyasztást mondta, de hát valamit valamiért. Volt neki 125-ös és 250-es is, mindkettővel meg volt elégedve.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
fagylalt
senior tag
válasz csabyka666 #16447 üzenetére
Szia!
A fogyasztás nem baj (még) inkább a minőség és a teljesítmény a lényeg. Nézgettem a NSR-eket is nem tűntek rossznak. Felírtam őket a listámra.
Köszi!
Üdv: Divi
-
Topiccsendőr
addikt
válasz fagylalt #16448 üzenetére
RS 125, illetve Tuono.
tapasztalatbólamit tudok mondani:
most újítom fel a sajátomat, 2003 as Rotax 122 es.
AF-1 nagyon öreg, csak elnyűtt van a piacon, azzal lesz költség. rotax 123 as van benne
RS ből is nagyon meg kell nézni, mert 15 000 ként illik dugattyút cserélni, meg ránézni a főtengelyre, az persze általában elmarad, és itt a gond.
a legbiztosabb, ha egy használt RSt azonnal széthúz az ember, mert ki tudja mi van benne.nálam ami kuka volt 22 e km után, az a dugattyú, a nikaszilos hengerfalnak egy hónolás kell, kuplungtárcsa, kuplungkosár épp hogy jó, önindító szénkeféi cserések, kis berágódások a hátsó rugóstag csapjain ezeket is cseréltem biztos ami biztos, első villában olaj sosem volt cserélve, láncfeszítő görgő kuka, nyakcsapágy cserés, meg rengeteg gányolás az előző gazdáktól, és ami még szomorúbb a márkaszervizektől is, ami jókora költséggel járt nekem, de ezzel tisztában voltam. szétgányolták a power nyelvet, bovdeneket, néhány elektromos kábelt stb.
kb olyan árfekvésben vettem - egy kicsit olcsóbban -, mint ahogy te tervezed, viszont ennek van rendszáma, stb.
az nsr egy gyengébb régebbi konstrukció, emlékeim szerint perselyes hengere van, ha teljesítményre vágysz, az az RS.de te nem vágysz teljesítményre, ha 3 kilóban meghúzod a határt.
a cagiva csinált még elég jó blokkokat, sztm a rotax 123 nál jobbakat, de a rotax 122 jobbnak tűnik.
volt fent egy tényleg igényesen megcsinált freccia, mito blokkal 299 ért, nah azért érdemes ennyit adni, azzal tényleg nem lesz gond. egy szerelő srácé volt, persze a kutya nem vette, mert 120 ért mennek a frecciák, hát aki munkát akar venni, az vegye a szart.amit én észrevettem, az az, hogy a sok szarrágó tulaj miatt ha van 15-20 e km egy ilyen motorban, akkor azzal kezdheted a vásárlást, hogy új dugót veszel 25 e ért, Az eggyűrűs nem dezaxiált dugókat felejtsük el, esetleg hónolás mellé mehet, és hajtókarra ránézni. meg mindenre ami kopó, mert semmit nem fordítanak ezekre a motorokra. nincs jó vétel.
mindegyikre költeni kell. ha nem teszed meg széthullik alattad, aztán lehet mondogatni, h nem megbízható, ahogy ez szokott lenni
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
fagylalt
senior tag
válasz Topiccsendőr #16449 üzenetére
3 rongy így vagy úgy, nem kevés pénz (legalábbis számomra), ráadásul még nem számoltam rá a törzskönyvezést, átírást,...stb. ezen kívül még át kell vizsgálni és ha cserélni kell még bőven beleszaladhatok több tízezres kiadásokba. Ráadásul se ruhám, se semmim nincs, az se egy olcsó mulatság, nem véletlenül írtam, hogy első motor lesz. De egyébként már előre látom simán elvisz fél millát, úgyhogy még nem is motoroztam.
300eFt-ból akkor az RS125 lenne a legjobb választás?Nem hinném, ha még rádobnék 50-100k-t akkor mérföldekkel jobb motort kapnék. Kezdésnek bőven elég lesz, aztán majd meglátjuk, hogy alakul.
Mennyit megy egyébként egy RS (remélem a 130-at megüti)?
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Xbox Series X|S
- Okos Otthon / Smart Home
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Androidos fejegységek
- Linux - haladóknak
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- War Thunder - MMO Combat Game
- További aktív témák...