Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz Burt1793 #51861 üzenetére

    Nagyon más egy kismotor, mint egy nagy. Az 50-es robogó pl. nekem az első pár hát után már kb. ON/OFF gázkezelésű volt. 125-ből ugyan csak 2T-vel mentem, de ott is a 30 lóerő és alul gyenge konstrukció miatt masszív gázzal kell indulni, és utána is lehet rángatni majdnem büntetlenül a gázkart. Ugyanakkor ha ezt elsütöd egy Gladiuson pl., aminek jó nyomatékos a blokkja kis fordulaton, olyat ugrik alólad, hogy minimum becsokizol. Poros aszfalton SV650-el sikerült úgy indulnom (mérgesen, kövér gázzal), hogy kb. 60-ig kapart alattam a kerék.
    A túrabicaj hozzáállással vigyázz, sok a hasonlóság, de a motoron kicsit más szabályok érvényesek a +200kg és a nagyobb sebességek okán. Sokminden van, amit a motoron tudatosan másképp kell csinálni. Szerintem nagyon jó befektetés pl. egy vezetéstechnikai képzés, nagy segítség a biztonságos közlekedéshez szükséges technika és mentalitás elsajátításában. Legalábbis nekem az volt, én a Hondás srácoknál voltam. :R

Új hozzászólás Aktív témák