Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz csongi #52017 üzenetére

    Nem mindig játszadoznak ezzel. Változó. A sokszor a túra is hasonló váltót kap, mint a sportmotor-rokon. Pl. Yamaha FZ1/FZ6. Viszont máshogy hangolják a blokkot, papíron kicsit erősebbre középen, és kisebb maximális teljesítményre. Nem mindig jó a végeredmény amúgy. :N Viszont vannak érdekesebb konstrukciók, amiknek máshogy hangolják a dolgait. Pl. az SV650, dícsérték is a blokkot orrba-szájba, a rajongótábora is hatalmas, nem ok nélkül.
    Nekem karakterisztikára a legszimpatikusabb motorok az MT09 és az SV1000, mindkettő nagyon disznó, jól összepárosították bennük a dolgokat.

    (#52019) polimorf: Nekem a legrosszabb a sor2-es GS500 volt, amivel mentem. Mint egy kertitraktor. A 650-es V2 gyönyörű simán jár hozzá képest, hacsak nem erőltetem kis fordulaton nagy gázzal, de ez nem szokásom, nem is szeretik a motorok. Azt nem érzem lényegesen rosszabbnak egy sor4-nél ilyen téren.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák