-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #135655 üzenetére
Hm? Nem, a fejben futnak a tengelyek. A fej az szép mondom az járt már műhelyben nálunk a nyüves vezérműtengelyekkel van probléma.
Manual is csak plastigauge-et ír nem pontos mérést utóbbit csak a vezérműtengelyre ad meg kopási értékként.
Leérdeklődtem Gaál-ékat vállalják ~50k/db. Angolok meg nagyon erősen az EX500-on tolnak a bontott fele, eleve azzal kezdték GPZ tengelyeket tegyek be és még valamit nyerünk is lóerőn mert azonos a gyújtás a két CDi-ben de hegyesebb és meredekebb a GPZ vezérműtengelye.
Annyira szeretem mikor ennyire nincs egyértelmű válasz.
Jól érzem ez ilyen próbacseresznye téma lesz így? Két bontott próba rá aztán vagy jó vagy nem és megyünk tovább?The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
fer
őstag
válasz csongi #135663 üzenetére
Akkor olvass vissza itt semmilyen teljesítmény korlátozásról nem volt szó, ha már itt tartunk a "kis" kawában ez amúgy is a karbiban van! Az meg akkor is baromság, hogy nem lehet vezérműtengelyt cserélni egy hf.-ben. Még ha ott is van a fojtás akkor is ki lehetne cserélni olyanra, ami már leadja a teljes teljesítményt, csak gondolj bele, hogy mekkora munka lenne ez a gyártás során, ha még a tengely átmérő sem stimmelne!
''A részegek okozzák a balesetek 30%-át, tehát a józanok sokkal veszélyesebbek! Viharban azért látjuk előbb a villámlást és csak utána halljuk a mennydörgést,mert a szemünk előrébb van, mint a fülünk."
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #135690 üzenetére
A gyári olcsó showakat nem éri meg újítgatni. Külön rugó eleve nincs hozzájuk a legolcsóbb venni egy pár jó minőségű utángyártottat. Ha az az Ikon pár elbírja azt a használatot amit Schaft küld nekik meglepne ha nekem a tempós kanyargást meg a kétszemélyes túrázást ne bírnák.
Az eleje meg nem csak futómű puhaság miatt megy azt tavaly persu elég szépen vesézte nekem, hogy a fékre milyen opcióim vannak és ott a régi RS orra jött ki a legjobbra!
Pár évig nem akarok még nagyon cserélni szemezek a pár éves z650-ekkel és patika er6-okkal de szerintem kivárok és veszek 3-4 év múlva egy új Versyst vagy Z650-et addig meg átalakítom most valamelyik 500-ast és eltekergek azzal. Nem nem megérős történet de nem lesz utána eladva csak második motornak száműzve. 10k sincs évente a kötelező rá nem éri meg beforgatni a későbbiekben, nagyobb attól a használati értékük.
...a kawa csak folytott volt. Előző tulajok kiszedték belőle a folytott szívócsonkokat nálunk meg megvált a kis Kawa az átfúrt tolattyúktól, ha már úgyis két karbiból lett építve egy jó.
tboy Nem egészen értettük, hogy milyen csomagban rendelte őket a cég. Konkrétan nem tudtad megfeleltetni semmilyen felszereltségnek az elérhető kombinációkat. Kicsit keretre emlékeztetett amolyan tessék autó alapár + ~8-900k és amit Te bele tudsz pakolni pár egymást kizáró dologgal amik csak önmagukban férnek bele az összegkeretbe még ha azt finoman túl is lépik.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #135690 üzenetére
Technically valóban folytott a blokk alapból is mert mint kiderült most a cikkszámokból a GPZ500S-ből a 2 pickupos változatnak a CDI-je rámegy az Er5-re és megfelelően is működik. Innentől tényleg érthető miért megy bele a veztengely is csak a poént nem látom miért fogták vissza a blokkot a GPZ-hez mérten.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Dißnäëß
veterán
válasz csongi #135727 üzenetére
Nagyon köszi a hsz-t és a biztatást, Dodor videóit kötöttem be intravénásan magamnak, ez ki fogja tölteni a hetem. Eszméletlen tudáshalmaz, tapasztalat. Respect ennek az embernek és marha jó, hogy a frankót mondja, semmi politikailag korrekt maszatolás. Nagyon szimpi.
Azt máris megtudtam, pont az egyik "milyen motort vegyek?" -jéből, hogy ~2010 utánira érdemes lőni, ABS, kipörgésgátló. Persze semmi sem szentírás, mert ha ezek hiányában tanul meg az ember "nagyobb" vassal motorozni, még fegyelmezettebb, vagy már fejben jobban ott lesz, hogy tudja, hol a határ, de azért nem hülyeség, ahogy kivettem szavaiból. Amúgysem szeretnék nagyon öreget, átverhetnek, szétkopott motor.. , 2006-os az S-Max-om is, a modern autókból egyetlen dolog hiányzik, a LED, úgyhogy kitűztem végcélnak motorból is valami modernebb gépet, amin hagyományos izzó már nincs.
A célfüggvény vége egy 2016 utáni igazi utazó, marha kényelmesen (2 fő + összes doboz). Chill-esben leugrani Dél-Tirolba 2 hétre az olaszokhoz, vagy bárhova kiruccangatni EU-n belül, pálya, 100 felett az esőcseppek is félve ugorjanak el előlünk, zöld füves Alpok, lila bocik, szerelem. Megvan bennem az alázat és a türelem kitanulni, hogyan fordulok meg 300+ kilóval az utcán, de nem akarok egyből ágyúval verébre, úgyhogy jó lehet ahogy írtátok, eltölteni pár évet egy DL650-en vagy ekvivalensen.
Agglomerációs IT-sként heti 2x bejárás várható, délről, vagy addigra M7-ről, Kopasziig kb.
Negyedévente 1x M3 le szülőkhöz (220km csak oda), Borsókúti pihenőn egy Magnumot elnyalok, de előtte-utána nem bánom, ha kényelmes marad.
És persze sok élménymotorozás, városban is (csúcsidőn kívül, főleg a 70-es szakaszokon, vagy ahol kellemes menni.. Budafoki - Rákóczi - Hungária - Róbert Károly - Váci kifele Duna Plaza utánig Újpestre, rokonhoz), budai alsó rakpart -> Margit hídnál fel, majd Árpád híd -> Váci..
Sokat szeretnék kezdő csapattal is menni, csak úgy. Tanulni, tapasztalni. Olyanokkal, ahol van egy vezérürü oktató vagy tapasztalt tag és őt követjük páran + sisakrádió. Aztán lehet bilibe lóg a kezem Persze fun keretében, már oktatáson kívül. Vagy elnézni erre-arra többen, olyanokkal csapatban, akik nem is tötymörögnek, de nem is állat módjára húzzák neki.. meg oda is figyelnek esetleg a többiekre kicsit.
A tervem most jelenleg (ez változhat), hogy:
1. "A" kat. vénasszonyok nyarán, vagy még a napos-kellemes októberben
2. egy kis gyakorlás, vez.tech. tréning bérelt motorral, legalább próbálok nem egyet.. míg be nem jön a novemberi esős-taknyos idő. Bár a csúszót is meg kéne tanulni, csak nem közúton..
3. télen felszerelés összemazsolázás, ami még kellhet esetleg + fórumok, tesztek..
4. tavasszal elkezdeni nézelődni, majd vétel
5. újabb veztech. tréningek + használni, menni menni menni.@Geresics köszi, 2.5-3M, nincs betonfal jellegű korlát, de ennyi muszáj lesz kb. Aztán modelltől és állapottól függően ez vagy csak motor lesz, vagy védőruházat, sisak, tokkal vonóval.. , meglátjuk, ott és akkor mire elég majd. Efölé már nem szívesen mennék (ma, most), évek múlva a nagy döggel már más lesz (vélhetően - remélem).
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
norbert1998
veterán
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #135927 üzenetére
Vagy tul sok olajat kap a kuplunglamella - ezek furatatmerobol adodnak, nem lehet vele mit csinalni, hacsak nincs valamilyen allotocsavar valahol, ami egy olajfurat atmerot valtoztat a kupplunghoz, de ez nagyon keves motoron szokott lenni.
vagy tul kicsit nyit a kuplung, tehat nem huzod be rendesen markolatig?
Vagy jobb olajat vennek bele.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #135933 üzenetére
Felreertettem, azt hittem az ures nincs meg. Az alapjaraton ne emelj, annak gyarinak kell lennie, es szarabb lesz az 1 be rakas nagyobb fordulaton eleve.
En nem a kuplungnal keresnem a dolgot. Valahol mashol, persze ahhoz szet kene boritani mindent, ugyhogy, amig jo, addig jo.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
válasz csongi #136139 üzenetére
Semmi sem tönkretehetetlen.
A sokáig tartó magas fordulatot nem szeretik, de nagyon nem, ezért sem való autópályára. Egy ismerősöm egy XT660-ast lekukázott valami kiszáradt tómederben, ahol mindenki végsebességeket szokott próbálni, amikor üvegelte a fene tudja meddig (anno mondta, de már nem emlékszem).*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #136159 üzenetére
Ezt azert kijelenti hogy a rezonanciatol lehetett, eleg eros. Plane hogy minden motornal.
A terhelestol tort el, plusz meg valami. Mondjuk zarvany az ontvenyben. Ilyen vastag alufal a rezonanciatol nem torik el. A terhelestol torik el, amikor a dugattyut visszarantja a hajtorud, amennyiben a fotengelycsapagyig lemegy ez a repedes.Termeszetesen az jot tesz, ha nem forgatod, de a max fordulatszam ugy van korlatozva, hogy boven kibirjon a tervezett elettartamhosszon nyelgazt vegig.
De ez armelyik motornal ugyanugy mukodik, csak a sokhengereseknek nagyobb fordulatszamuk van.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #136171 üzenetére
Masnal is magas a vibracio
persze hogy lehet.
Panigalenal is lattam ilyet, a motorblokk elrepedt, ahol teherviselo elemkent mukodott. Eleg ritka, de siman lehet barmilyen markanal barmi.
Ezt arra rafogni, hogy egyhengeres, akkor tudnad, ha rakeresnel az xt blokkra es tele lenne vele a net, hogy allandoan elreped.Itt a fotokon egy csomo dolgot nem tudsz, mitol lett ilyen, mi az eloelete a motornak, esetleg anyaghiba, kapott egy pofont valami, ami atment a hengerre.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Dißnäëß
veterán
válasz csongi #136175 üzenetére
Melyik évjárattól kezdve LED-es mindene ? Van ez a hülye fétisem, autóban is, motorban is lassan, hogy én wolfrám szálat nem szeretnék már látni az eszközben.
Még amit néztem ezen az ergonómiai összehasonlító oldalon, hogy mintha kicsit (nem sokkal) kisebb lenne a V-Stromnál. Optikai csalódás, vagy tényleg ? (Tengelytáv pl). 2. személynek mögöttem ugyanolyan jónak tűnik, szóval elvileg nem csúszna a "nyakamba".
Illetve klassz lenne ha pályán utazó 130-at nyafi nélkül bírná, havi 1x meglenne M3 Bp-Debrecen odavissza szép chill-esen a külsőben. Ahogy a tesztekből kivettem, erre még alkalmas talán.
[ Szerkesztve ]
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #136254 üzenetére
A serules tudataban nem lehet tolni palyan. Ez nem igy mukodik palyan.
Palyara jobb muszaki allapot kell, mint utcara, kulonben pofaraeses van belole, esetleg nagyobb baj. es semmi elvezet.Az alu vaz nem tart merevebben. Az csak meretezes kerdese, barmilyen anyagnal.
Nem azert hasznalnak alut, mert merevebb, vagy konnyebb, vagy alaktarto, hanem a csillapitasi tulajdonsagai miatt.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #136470 üzenetére
A megtett km nem csak a hasznalattol fugg.
Modellspecifikus minden. Pl van olyan japan chopper, aminek a fotengelye, barhogyan hasznalod, egy bizonyos kmnel el fog torni.
Tipisspecifikus fb csoportokban, egy raguglizassal ezeket tudni fogod. Melos ugy.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Somatom
veterán
válasz csongi #136552 üzenetére
Ez egy nagyobb csapat egyben tartásával harmonizál. A szükséges rossz. Hol van a Kresz -ben, hogy az autósoknak félre kell húzódniuk, hogy helyet adjanak a sávok közt előre araszoló motorosnak? Mégis megteszik. Ha egy kereszteződésben akadályt látsz magad előtt, akkor áthajtasz rajta, mondván, hogy neked van elsőbbséged? Bepofátlankodsz egy esküvői menetbe, vagy hagyod őket elmenni? Ha azt látom, hogy egy motoros csapat vonul, akkor meg sem próbálok közéjük menni. Inkább zárok nekik a kamionnal. Mennyit bukok? Harminc másodpercet? Jobb a békesség.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz csongi #136563 üzenetére
"Sosem értettem azt, hogyan jogosíthatja fel az egyik közlekedő fél magát a szabálytalanságra olyan áron, hogy a másik félnek ezt tolerálnia kelljen."
Vigyázz, lesz kapsz! Én is kaptam itt a pofámra, amikor azt írtam, hogy én bizony nem fogom a kormányt félrerántva árokba borítani a rakományt csak azért, mert egy elmebeteg fittyet hányva a Kreszre, versenypályának nézi a szerpentínt és elsokalva a kanyart, elém kerül.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz csongi #136566 üzenetére
Az ember a sebességtúllépéssel feljogosítja magát olyan szabálytalanságra, amit a másik félnek a saját kárán tolerálnia kell(ene).
A felháborodásra ugyanúgy okot adott a Kresz szándékos megszegésével. A Te esetedben is csak rajtad múlik, hogy tolerálod, vagy sem. Annyi a különbség, hogy ha megállsz és tolerálod, akkor neked semmilyen károd sem történik. Az én esetemben viszont a toleranciám eredménye, hogy egy árokba borult teherautóban ülök, az okozó majom meg sehol.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #136574 üzenetére
RC46-II a láncos nem? RC46 fogas még, én a 98-01 közti 800Fi-re gondoltam lehet benéztem a motor kódot!
Igen, lehet tavasszal veszek valami jóval böszmébbet. A mai ~420km-es Szlovák karika megmutatta, hogy a méret és a nyomaték is kevéske de főleg a méret. Kéne valami sportosabb és túrás dög a naked vonalat meg a szél miatt fogom szerintem elengedni. Meg na.... V4-es hang.
Így ~7 év és ~100k km után talán már ideje valami tényleg nagyobb gépnek.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
d@vee
őstag
válasz csongi #136573 üzenetére
Sajnos kicsit sokra tartja az öreg. Mikor lebetegedett az oktató anno, évekig állt a garázsban a gép mozdulatlanul, pár éve kezdték el használni megint.
És a karbis megoldástól mennyire kell tartani? Vagy elég évente olajcserénél ránézni arra is szerelővel és nincs különösebb baja?
Ja
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #136579 üzenetére
Nagyon logikus 3. váltásnak tűnne.
Most kerültek ki az A2-esek haveri körből is és kezdem érezni azért azt az 58 lót is a CBR1000, R1150GS, MT07 mellett.A fogaskerekesen agyalok tetszenek a formái, épp cmsnl-en nézem mennyire van hozzá még alkatrész.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #136581 üzenetére
RC46 az fogaskerekes az RC46II a VTEC, 98-01 közt 3 évig gyártották már injektoros de még fogaskerekes, a ducibb formájúra gondolok nem a hegyes 2002<-esre.
Legalábbis ha jól láttam, a németem még mindig nem az igazi és német cikket találtam a generációkról.
750-et nem akarok az már nagyon régi a szememnek. Így jött képbe a 800fi nem is tudom mik vannak még esetleg Transalp650? Olyan ~1-1,2 a határ árban ennyi tavaszra meg lesz ha eladom a CB-t és még marad szervizre egyébre ~3-400.
Elsősorban túrasport kéne de túraenduró is elmegy kb. TDM nem begyere, Transalpot néztem abból a 650V nem is rossz ott lenne még a Versys 650 esetleg de valahogy azt a ~70 lovat nem érzem többnek mint 1-2 év és megint zabszem lenne a seggemben.
Plusz a viffer finom, V4 + egyoldalas lengővilla + fogaskerekes vezérlés.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tonermagus
aktív tag
válasz csongi #136587 üzenetére
Sajnos nem emlékszem hogy mit mondott az eladó.
2020 óta van Magyarországon.
Bár a motor tényleg nagyon szép, csilli-villi, a blokk is gyönyörű, a legeldugottab helyen is.
Yamaha XVS 1100-as, 1999-es, és kicsit hihetetlen nekem a ~20K kilóméter... Kizártnak tartom. Ellenben valami tényleg csodaszép állapotban van, látszik hogy volt gazdája.
Szomorú vagyok, hogy a külföldön rögzített futásteljesítményet nem lehet lekérdezni -
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #136584 üzenetére
Na ez az, nem látom magam előtt, hogy egy nehezebb motor ~15 plusz lóval elhozná nekem a megváltást. Sor4-et meg nem akarok annyira kommersz de nem is nagyon lenne mit, esetleg lenne Bandit 650S meg GSX650F? CB600S meg CBF600. Az SV ott esik ki, hogy egy injektoros árából már lenne 800Fi ami mindentéren igényesebb motor behatását kelti.
Varaja volt a BMW-s cimbinek azt fixen nem akkora tehenet nem akarok. Capa talán az is egy medve de legalább ügyesebb a súlypontja érzésre meg annak a (?) Rotax V2-nek gyönyörű a hangja. De 1,2 az fix akarom maradjon is szervizre kopó cuccokra egy kellemesebb tartalék, plusz Vara/Caponál esetleg beesik a kínálat alja ide de nem lehet keresgélni.
A forint nem lesz jobb nem számítok lefelé mozduló árakra, de így az A2-es papíros öreglányom is tartja az árat szóval nagyjából ugyanaz a vége.
Persu Köszi tök standard akkor valami hasonló meglepitől féltem mint haver kapott a már beszélt SC59-el. Annak 400k és egy bontott blokk lett a vége pepitára 40k km-nél pedig már fekete blokkos volt.
Feszszabra a Solvart féle megoldás a generátor meg egy óra alatt max cserélhető, de ha van fent feszmérő látni a jeleit ha kezd haldokló fázisba érni nem?
Puha mi nem puha vagy veszek egy sportot és szenvedünk rajta párommal vagy bevállaom a futóművet, nem látok nagyon középutat. Legalábbis nem akkora büdzséből amit egyetem és gyakszi pénz mellett kitudok gazdálkodni.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Moleman
addikt
válasz csongi #136681 üzenetére
Igaz, ezt elfelejtettem. A Dio 3-3.5 litert benyel nyélgázon, de sose volt megbontva, a karbi sem. Most 6 év után kipucoltam a karbit, így végre benézett 3 liter alá.
A 3 különböző Diom átlagfogyasztása 3.32, 3.35 és 3.62 liter volt. A leggyorsabb eszi a legkevesebbet, most már csak az van meg. -
batai15
félisten
válasz csongi #136681 üzenetére
Hát igen a bekerülési költség…. Ha tisztán üzemanyagot nézem akkor több év mire meg térülne ez. 2t valóban nem akarok a megbízhatóság fogyasztás ill 2t olaj miatt.
szóval nagyjából egyet beszélünk motor 125 lenne az ideális.
csak a bekerülési költség 800 k körül lenne. Közben látom hogy van robogó kismotor topik ha probléma a tanács kérés ár megyek oda.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- LEGO klub
- PlayStation 5
- Computex 2024: Itt az új ROG Ally
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- KONZOL beárazás
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- DUNE médialejátszók topicja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen