-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
válasz csongi #131877 üzenetére
Pedig, egyszer már megoldották a csúf lámpa elrejtését. Katana 750 S
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
vlevi
nagyúr
válasz csongi #132044 üzenetére
Van egy olyan büntetőjogi fogalom, hogy megtévesztő sebesség. Lehet, hogy nem jól írom a megnevezést, de a lényeg az, hogy ha az adott útszakaszon a megengedett sebességet 2x-esen túllépve közlekedsz, akkor a többi közlekedő elvileg nem számíthat arra, hogy te ott annyi idő alatt odaérsz.
Nem tudom, hogy itt ez mérhető, bizonyítható-e, illetve, mentősökre ez alkalmazható lenne.
Ez itt azt jelentené, ha 1mp alatt 30 méternél többett tett meg a motoros, akkor jóval meghaladta a 100km/órát, amire akár alkalmazható is lehetne az előbbi fogalom.
Persze innen, 1db néhány másodperces videóból okoskodni szinte lehetetlen, mert nem tudjuk, hogy pl. a mentős mit csinált 1-2 másodperccel az ütközés előtt. -
-Mosquito-
őstag
válasz csongi #132144 üzenetére
Vegyünk pl Dl 650-1000-es gépeket. 6eKm-es olajcsere intervalluma volt. Majd mindkettőnél felemelték 12eKm-re. Tegyünk bele,mindegy milyen márka 10w-40 olaját. A 6ekm-es olajat, hány Km-nél cserélnéd le? Vagy,mit kell ahhoz tenni,egy hétköznapi átlagos használatnál,hogy egy olajat ne a megadott 6 vagy a 12eKm-es intervallum előtt cseréld le?
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
tboldi
nagyúr
válasz csongi #132148 üzenetére
Hondánál amúgy van fokozott igénybevételes periódus is, idetartozik a városi használat, és pont a fele a normálnak.
Nálam évi 6-7000 km-t fut a Jazz jóformán csak Mosonmagyaróvár belterületén, erre 10k km vagy 6 hónap az előírás, nyilván az utóbbi előbb eljön nálam, így félévente cserélem.
[kép] -
tboldi
nagyúr
válasz csongi #132150 üzenetére
Jut eszembe, még mindig nem válaszoltam az üzenetedre, bocsánat, mindig elfelejtem.
Mondjuk már aktualitását vesztette, lassan 2 hete sikerült pontot tenni a keresés végére, egy Lancia Ypsilont (= Fiat Punto 2 szebb köntösben) választottunk anyumnak.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #132148 üzenetére
Nem. Nem lesz trutymo a motorkerekpar motorjaban.
ez egy auto motorja... nemelyiknel 10 ezres intervallumnal is lesz sar a hengerfejben, ez nagyon konstrukcio fuggo.
Egy motorkerekpar motornak mas a karterszelozesi rendszere, es a csereintervalluma is, okoskerek sem nagyon van, csak a premiumoknal, pl dvt desmo. Semmilyen olajsar nincs a hengerfejben gyari eloirt olajcsere alapjan.
a 30 ezres intervallum autoknal sem gyakori eloiras, legtobbeknel akár 30K is lehet. (München-Budapest autopalyan egyseggel) egy-ket gyarto vallalta be, es ahol problema lett belole, visszakoztak kesobb. autokhoz nem ertek, de ne keverjuk a kettot.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #132150 üzenetére
De ez auto, ezt tenyleg ne keverjuk ide.
olajtol hogy ter vissza az ereje? A butyok le van kopva. Arra anyag nem megy vissza, hogy nagyobbat nyisson. Keregedzett, ha ott lekopik valami, onnantol egyre lagyabb lesz. Az okoskerekre ha kesik, azonnal hibakodot kene dobnia. De vegulis mindegy, csak nem ertek par dolgot.Vegig gyari eloirt olajcserevel, vegyes hasznalatban, az egyik 100k, a masik 80K semmi butyokkopas, vagy olajsar.
Motoroknal nem kell bennehagynod addig eloiras alapjan, amig olajsar lesz belole. Meg az eloirasban benne van az is, hogy vagy 1x K km, vagy evente. Semmi ertelme a felezesnek.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #132162 üzenetére
En ezt ertem, csak okoskerek problemanal a legkisebb elteresre hibakodot dob azonnal. A hezagot a szelepnel nem csak a butyok meretvaltozasa okozza, szoval most ezt nem ertem hogy jott ki, hogy a butyok kopott. Szoval csak a butyoknek tulajdonitod azt az 5 szazadot... De ez sztm nem ide tartozik, csak nekem ez nem konzisztens, es sztm nem jo kovetkezteteseket vontal le. Bocs ha kotekedesnek tunik, de ez teljesen mindegy, ez egy auto.
Az, hogy 3 evig nem csereltel olajat egy varosi hasznalatu motornal, az nem a gyari eloiras, mert ugye a gyari eloiras az az evente / km.
(Ezert nem kellene ilyeneket ide leirnom, hogy en 3 eves olajjal vettem motort, amibe bennehagytam)
Nezd, ott beszeltunk el egymas mellett, hogy en annyit olvastam a velemenyedbol, hogy felezni kell (a gyari intervallumot), de ha betartod a gyari eloirast akkor abbol nem felezes lesz, ha 3 ev alatt erted el a km mennyiseget, hanem harmadolas.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #132169 üzenetére
Igen.
De amikor mered a hezagot, a butyok nem nyom. Tehat nem tudhatod, hogy kopott a butyok a lapka meret alapjan, mert mit mersz mihez? Max azt mered, hogy a siklocsapagyazasban mennyit ment fel a tengely, vagy a szelepulek es a szeleptanyer koze valami rakodott, de a butyokkopast a hezagbol nem tudod megsaccolni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
norbert1998
veterán
válasz csongi #132299 üzenetére
Nem látszik a hónolás, polírozott jellegű felülete van. Bizonyára generálra érett lenne (hamarosan?). Egyelőre csak gyűrű csere, aztán meglátjuk. Nyilván úgy is nagyságrendekkel jobb lesz majd, mint volt, ha nem is tökéletes.
De mértem amúgy, csak még nem hasonlítottam össze a gyári adatokkal. Lusta voltam eddig
-
norbert1998
veterán
válasz csongi #132319 üzenetére
Azért a digitális tolomero és a tizedek szerintem elég erős
Noniuszossal is lehet 2 századra mérni(persze erősen ott van a user faktor), akkor egy normális digitalissal hogyne lehetne hasonlót?Mikrométer van otthon amúgy, de ő sajnos csak 0-50... Más nincs ilyesmi műszer.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
-
vlevi
nagyúr
válasz csongi #132386 üzenetére
Nem úgy értettem, csak nem írtam teljesen végig a mondatot.
Az, akinek az AT túraenduró terepképességeire nincs szükség, és nem is Goldwinget akar, annak pont jó választás egy országúti használatra tervezett crossover.
Hosszú túrákra sokkal jobb, mint egy csupasz motor.
Tracer, Versys 1000, BMW 1000XR, stb... -
vlevi
nagyúr
válasz csongi #132399 üzenetére
Mégsem sikerült jól leírnom.
Aki nem akar AT-t venni, de egy CB-nél több kényelemre vágyik, az talán elgondolkodik az NT-n.
"Az AT futomuve tudja az NT tudasat, forditva nem igaz. "
Hát, ebben nem lennék olyan nagyon biztos. Más kategória a kettő. A 21-es kerék, és a hozzávaló huszonvalahány centis rugóút felesleges aszfaltra.
De abban igazad van, hogy a szar minőségű aszfaltúton (mint pl. a Bükkben Bánkút felé), nincs az a motor, ami elég lenne Majd Geresics megmondja, járt-e arra mostanában az KTM-el, de szerintem azzal sem leányálom ott felmenniEz a motor, az én olvasatomban a Deauville-nél kicsit sportosabb kivitelű túramotor akar lenni.
-
Tamás9x
őstag
válasz csongi #132431 üzenetére
Papírozással nem lesz gond, abban segítenek a vizsgahelyen.
Bármi olyan dolgo amire kényes? ha már bontás nélkül tud 50.000km-t akkor nyert ügy.
Még azon vacilálok kell e bele öndinditó, avgy sem.
17-es kerékkel és vékony gumikkal akár tudna 140-150-et is, ha lehet hinni a fórumoknak, és a top speed videóknak.[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #132442 üzenetére
Tudom megvan a színkód is. Az a gyári szürke marha jó árnyalat és egészen feldobják a sárga matricák.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #132478 üzenetére
Nem, nem ezt nem irtam le. Egy ilyen motornal pedig kisse tulzonak talalom ezt a velemenyt. Mi lenne ebben a motorban annyira komplikalt?
Ezt azokra az altalaban premium motorokra ertem, ahol a fenyszoronak is kulon vezerloje van.Az, hogy vizes valami, az nem oszt nem szoroz.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Tamás9x
őstag
-
Tamás9x
őstag
válasz csongi #132491 üzenetére
Már elég sok útvonal terv van már, csak válogatni kell.
Ami kimondottan aggaszt az a labdda szonda, és ha jól nézem, hibásodás esetén vagy másikat kellene vinni, vagy egy 0-160mv-ig kellene előállítanom feszültséget, hogy 1 hengerrel is hazahozható legyen a gép, bármi baj esetén.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #132491 üzenetére
Nem igazan tudom, hogy mi lenyegesen dragabb, ezert kerdeztem, hogy mire gondolsz.
Az hogy valami levegos vagy vizes, szerintem semmibe nem szol bele. Koltseg szinten nem tudom mit befolyasol a felkeszitesen. Attol, hogy valami egy kobalta, nem jelenti azt, hogy nem romlik el, vagy idealisabb. Bizonyos szint alatt pedig nagyon vigyaznod kell ra. Mondjuk egy etz vel nem mehetsz 80 nal tobbet, kulonben az ott fog hagyni valahol. Biztos az ut szelen szet tudod szedni, de szet is kell sajnos.Tamás9x
1 hengerrel lambda szonda hibanal? Ez honnan jon? Berak valami olyan befecs terkepet, ami kozepszar, de nem fog egyhengerezni. Vagy valami mast produkal, de bizonyos gazallasnal bizonyos fordulaton figyelembe se veszi a lambda szondat, szoval nem ez lesz a fo gondod.
Egy regi befecsnel inkabb a benzinpumpa lehet az, ami miatt nem tudsz tovabbmenni.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-Mosquito-
őstag
válasz csongi #132517 üzenetére
BIKE-R Drz-vel is megcsinálta Magadant,bár azzal szívott is. Majd a vadi új Africa Twinel is eljutott oda. Igaz,akkor a túrát,visszaútat be kellett fejeznie mert sikerült gerincsérvet begyűjteni 20 mm-es kiszakadással.
[link] , [link] , [link]És meg lehet csinálni MZ-vel is. [link]
Szóval itt nem a technika a leggyengébb láncszem,hanem maga az ember. Érdemes beleolvasni BIKE-R írásaiba,hogy pl mennyire segítőkészek akár a Balkánon is.Meg hasonló helyekre is el lehet jutni,könnyű motorokkal. [link] Alig felpakolva. [link]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #132517 üzenetére
Most felsoroltal majhogynem minden alkatreszt. :D ezek nem problemak. Vezermulanc az egy olyan alkatresz, ami effele kezbesito uzemmodban szazezer km-eket elmegy, henger megintcsak nem a szuk keresztmetszet, illetve ezeknek van elojeluk, ha valami gond van, hogy a kovetkezo 10 e km en belul hozzanyulhass. Idod lesz ra, zorgo vezlanccal pedig tobb ezer km-eket elmesz, foleg, hogy itt tenyleg gyokkettovel mennek. ha a feszitovel lenne valami, egy csavarral meg tudod oldani.
Injektor. Benzinpumpan kivul ott nem tudok elkepzelni hibat, ami eletszeru. cdi pedig a karburatoros motorban is van, ami el tud koszonni. Ha napkitoresbiztos elektronikai rendszert akarsz az egyedul a megszakitos motoroknal van, azaz nincs cdi, de azokat allandoan allitani, es apolni kell, es megszakitot vinned magaddal egy zsakkal. Azzal en nem szivesen mennek.Viznel az egyeduli normalis erv az eses. Ez tenyleg gondot okozhat, de levegost meg ugyanilyenforman megsutheted a melegben.
100 ezret futott gepet en sem szivesen vennek, ez vilagos, mondjuk egy visszatekert kevesebb km es, durvabban hasznalt tarsanal meg ez is jobb lehet, plane ha egy igazi hondas ment vele max 80-al, es a kuplungja ilyen futasteljesitmenynel meg gyari, akkor olyan hudenagy dolgok nem tortentek azzal a motorral, de hogy dupla koltseg, mert kicserelsz olyan dolgokat amiket nem kell?
Vagy felreertettem, vagy eltertunk a targytol, nem konkret motorokrol beszeltunk, hanem kobalta-vizhutes injektor kozotti felkeszitesi koltsegeket. De te is vizes motorral mentel a balkanra vagy nem?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
fattyu
veterán
válasz csongi #132546 üzenetére
nekem ma volt szezonzárás.
husky és kawa teletankol fűtött szobába elrak.
kawa karbi leengedve.
suzi még hazajön valahogy valamikor. valami injektor hülyéskedéssel van orvosnál de ennyi.17k km 2 új motor, egy parkolás közben felborulás a 2021es mérleg volt már rosszabb
szerk. jajj nem válasz akart lenni.
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #132597 üzenetére
A TL volt a kapufa, az elso szeria foleg, mert rossz helyre raktak a vizhofokmerot, rossz volt a karterszelloztetese, nem volt rajta kormanygatlo, es a 90 fokos hengerszog miatt egy nem jol mukodo lengescsillapitot raktak be hatulra. Az sv teljesen jo, egyaltalan nem kapufa
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
nagyúr
válasz csongi #132597 üzenetére
13 hónap alatt motoroztam 12k km-t 500-ason, de még rohadtul nem érzem hogy kinőttem volna Szerintem en elleszek 20-30 ezret ezzel a kategóriaval, az még simán 3+ év Szerintem nem olyan trivialis és egyszerű jól motorozni egy 500-ason sem, nemhogy meg egy nagyobb vason. En orulok, hogy nem 100 loval kezdtem.
[ Szerkesztve ]
-
fattyu
veterán
válasz csongi #132597 üzenetére
24 évesen gsxr volt az első motorom. a jogsi előtt robogót vezettem kétszer. autós jogsim se volt.
és élek.
ezt az uj jogsival vegyél rollert eresszük már el.
1000es v2 jó és rossz. élmény marad a nyomaték és az erő örökre.
bukókeret és gombák fel azt ámen.
nem a legmegbocsátóbb a gázkezelési hibákra - ahogy Persu is írta - se nyitás se csukás esetén.
de ha hülye vagy bármit eldobsz ha okos akkor meg ...akinek ezresre csorog a nyála annak ne mondjuk már azt hogy vegyél 500ast. nem közlekedő eszközt keres logikusan hanem egy vágyat szeretne megvalósítani.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- DIGI kábel TV
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Gaming notebook topik
- Autós topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Ukrajnai háború
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- További aktív témák...
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest