-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
demars
addikt
Most néztem a fogyit (tegnapi tankolás blokkját) 4,5 l / 100 km re. Sztem ez tök jó. Ez vegyes használat, bár városban keveset mentem. Jobbára főút, kevés pálya meg faluk között cikáztunk.
100, 110, 130 -as tempókat tartjuk legtöbbször, amit az út enged.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
Tegnap voltunk a Hungaroringen Truck Festen. Még sosem voltam ott, egy élmény volt. Élőben olyan "kicsinek" tűnt a pálya.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz runner 125 #72694 üzenetére
Néztem én is ctek töltőt, amit te is használsz. De most spáren van, lehet inkább behúzok egy lidliset, haver olyat használ, azt mondta teljesen jó. Az is életet lehelt egy dög akksiba. Azt hiszem 6 k -ért szórják.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz runner 125 #72711 üzenetére
LomhaV8: köszi!
Ha lesz erőm holnap be is ugrok egyet behúzok.
Másik témához: Azért nem kell a "kis" 600-asokat 10.000-ig húzatni. Tény, hogy felül tolnak de 4-5 ezer környékén már érezhetően javul a helyzet. 6. ban 9500-nál 200 -nál vagyokAz áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz Geresics #72787 üzenetére
Hát ez az. Holnap megnézem ( az az ma, reggel 6 ig dolgozok), de ha jól emlékszek nincs benne kialakított hely. Emiatt is kérdeztem. De majd holnap megnézem jobban is.
Lazer bayamo pitbull sisakom van. Összességében jó, emiatt nem cserélnék vagy vennék másikat.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
Úgy néz ki egy ideig nem tudok menni a mocival. Tegnap utánfutóval jött haza. Leállt, azt hittük akku, vagy generátor. Idomokat levéve vettük észre, hogy egy kábel kötegnél égés, zárlat van. El is szakadt két vezeték. Hétvégén lesz időm, újra fűzöm az összes gyanús kábelt.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz Kolondrum #72942 üzenetére
Leszedtük a szigetelést még a gátnál, ahova mentünk. Katasztrófa! Volt több javított vezeték is, de csak össze vannak sodorva zsugorcsö azt jónapot. Most az összes gyanús kábelt cseréljük. Mindent forrasztunk. Rendesen elvezetjük és rögzítjük a köteget.
Pepecs munka de muszáj megcsinálni.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
Valaki tudna nekem segíteni? Villamos kapcsolási rajz kellene 2004 -es cbf 600 s motorhoz. Sehol sem találok.
Ha jól vettem ki a külföldi oldalak leírásából ugyan az a cbr 600 -as vasnak is.
Szereztem autó kábel köteget és szeretném ugyan olyan színű kábelekre cserélni a mostani megviselt vezetékeket. Elvileg megy rajz nélkül is mert egyesével haladok szépen sorban.
KöszönömAz áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
Van olcsóbb is, tény. Amit linkeltem azt ismerem, az jó. Amit te linkeltél elvileg elég lehet neki. Volt ugyan ilyenem (nem praktikeres, de ugyan így nézett ki) elem hamar lemerült benne, kijelzett értékek ugráltak, és ha jól emlékszek szakadás vizsgálatkor nem sípolt. Már rég a gyerekek játszanak vele.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
-
demars
addikt
válasz Kroni1 #73100 üzenetére
Néztem, ebayen és amazonon kapni.
Ma voltam lidlibe, de nincs akku töltőjük
Hétvégén rakjuk össze a vasat, szerettem volna néhány napig ilyen okos töltővel tölteni a nullára lemerült akksimat.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz Kolondrum #73130 üzenetére
Erről írtam a múltkor. BP -en nem szeretek vezetni. Sopront se ismerem, de ott nyugodtan tud az ember nézelődni, van ideje eldönteni merre menjen tovább anélkül, hogy ledudálnák.
Brennbergbánya pedig csodás látvány, érdemes arra motorozni.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz StoneBridge #73143 üzenetére
Én a hétvégén szedem le. Vasárnap vettem észre, hogy kilökött egy nagy adag fekete cuccot a lánc. Rohadt ronda lett a környékén minden. Valószínű ugyan az miatt, mint nálad. Most kikotrom a nagy részét és ha lesz másik spray akkor ismét neki + lánc mosás alaposan. Nekem is repsol van, kalap sz@r.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz -Mike- #73182 üzenetére
Mennék, mennék, de még nincs összerakva a vas. Forrasztásokkal készen vagyok, már csak össze kell rakni. De sajnos nincs időm, tegnap két műszakot nyomtam. Mindjárt indulok vissza délutánra.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
Életre kelt a motor!
Még az idomokat kell feltenni, meg hátsó konzolt, ilyesmit. De minden világítás, stb működik. Van töltés is.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
Előző tulajnál belemászott valami állatka. Össze rágott mindent, aztán csak leszigetelte. Eddig birta... Láttuk a kis fog nyomokat.
Nem szerelő csinálta, hanem haverral és öcsémmel hárman, ahogy volt időnk rá.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
Összeraktuk végre. Egy kis próba út is belefért.
Még a kis garázs ajtót kell összehoznom, hogy esztétikus és jó legyen aztán meg van mindenem.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz Kolondrum #73238 üzenetére
Látod... Így jártam. Igazad van, örülök, hogy nem lett nagyobb baj. Ha nem most áll meg, még le is éghetett volna. Tudom.
De ez a része legalább most jó és nem kell emiatt aggódnom.
Ami bassza a csőröm, hogy megint a fasza hétvégén szereltem. Majd amikor szakad az eső meg hideg szél fúj akkor minden pöpec lesz.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz Micsurin #73249 üzenetére
Én úgy gondolom, hogy motor függő, hogy melyik olajat eszi. Ki kell tapasztalni. Hiába csipegeti a drágább, jobb olajat, ha nem vészesen fogy belőle érdemes azt használni. Hosszú távon megéri a blokk miatt.
cbf 600 hoz milyen motult vegyek? Leírásban 10w30 és 10w40 szerepel.
Szerk: gyors rákerestem, azért a 10w30 nak húzós ára van.[ Szerkesztve ]
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
Motul olajat honnan érdemes rendelni? Vagy mindegy, ahol a legolcsóbb?
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
-
demars
addikt
válasz Something_ #73370 üzenetére
Nagyon pöpec lett. Mondjuk sokat melóztam vele, de így picit (majd írom, hogy miért picit) spóroltam. Anyagokat nem írom le tök pontosan ( ha valakit érdekel listázom, nem titok).
Mérete: 2x3,3m
Beton: C16-os (vas nélkül) 17 k
Zsalu deszka: 3 k
Szerkezethez anyagok: ( stafnik, OSB lapok, alap csavarok, facsavarok, tetőlecek, derékszög vasak, lambéria ) 100 k
Trapéz lemez: 20 k
Plusz csavarok, merevítő (sarokvas): 5 k
Festék (hozzá: oldószer, ecset, csiszoló párnák, papir ragasztószalag) 15 k
Villamos cuccok (két dupla csöves neon, dugaljak, kapcsolók, kábelek, csatornák): 20 k
Szigetelés: ( hungarocell, ragasztó hab, EPS ragasztó zsákos, drivit háló, élvédők): 40 k
Ajtó zsanér (nekem rohadtul tetszik ez a fekete kovácsolt vas hatású): 7 k
Ablak: volt itthon, csak lefestettemAzt hiszem ennyi... A futkosást, munkát, alap ásást stb nem írom. Magamnak csináltam. Tető lemezre vártam majd egy hónapot, majd megevett a penész, de nem volt a környéken gyorsabb cég.
Ha össze adod kijön egy összeg (gyors számolás után durván 230 k). Ez nem kevés pénz, de kifizethető. Ebben nincs szaki, mindent ÉN csináltam!!! Tesóim segítettek amikor több emberes meló volt.
Haverom viszont rendelt dupla beállós garázst kocsikhoz, igaz lemez az egész 350 k -ért, aminek csak beton alapot kell csinálnia (kb 50 k) és készre szerelik neki, tokkal vonóval!
Kisebb épület persze sokkal olcsóbb, szóval h nem igényled a fát, meg azt amit én készítettem, simán megérős egy kész lemez bódé![ Szerkesztve ]
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz StoneBridge #73359 üzenetére
Ez nekem is tetszik! Bejönnek nekem ezek a gépek!
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
Jön a hidegfront, meg amúgy is itt a szezon vége. Amíg pihen a vas szeretnék néhány dolgot átalakítani, beépíteni. Tervezek töltés visszajelző led beépítését, illetve van egy felesleges műszer helyem ahova egy akku fesz mérő műszert tennék be. Hol kapni ilyen kütyüt? Méret fontos lenne, passzoljon már! Ha pedig lenne benne külön töltés visszajelző led az lenne a tökély...
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz CyberPunk666 #73448 üzenetére
Bizony. Haver az új 1200 -as banditját is keservesen járatta be, de szervizben mondták neki, ha túlhúzza idő előtt ugrik a garancia. Ki tudják olvasni a fordulatot, szóval érdemes betartani a dolgokat.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz Kolondrum #73488 üzenetére
Enyémnek sincs hangja. Márciusban megy műszakira utána nézek rá én is dobot. Mit javasolsz, javasoltok?
Nézegettem neten, hát van ára egy dobnak Mi kerül 80-90 k ba egy darab "vason"?Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz yodamastah #73615 üzenetére
Az ok, hogy avulást figyelembe veszik, de sajnos a tapasztalat az, hogy nem jön ki jól a károsult. Az elveszett időt, napokat ki téríti meg?
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
Nem biztos, hogy találok megfelelő voltmérö műszert, ezért kinéztem ezt, mint alternatív megoldás.
Így lenne usb aljzatom is. Nagyon otrombán nézne ki?Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz #79335424 #73638 üzenetére
Köszi. Ezen már túl vagyok. Az a gond, hogy 40 mm -es a nyílása ahova rögzítenem kellene, illetve ami most bent van meg kellene néznem hogyan van felfogatva?!
Ha macerás lesz gondoltam behúzok egy kormányra szerelhetőt.Bal oldali kicsi vak műszer helyére tenném. Alulról van rögzítve, csak szét kell bombáznom.
[ Szerkesztve ]
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
-
demars
addikt
-
demars
addikt
válasz CyberPunk666 #73690 üzenetére
Motorra még nem kalkuláltam, de múlt évben kötöttem a kocsimra, először életemben cascot. Na majd lementem hídba mikor mondta az ügyintéző ( ismerős, évek óta náluk van több kocsi, lakás, stb biztosítva).
Erre nemrég csináltam netes kalkulációt a verdára és jóval kedvezőbb összeget dobott ki, ugyan annál a biztosítónál.
Azt írtátok múltkor, hogy motorra másképp számolnak, de kíváncsiságból azért kalkulálok majd, de szerintem csak tavasz környékén kötök, ha kötök.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz FIREBLADE78 #73732 üzenetére
Én 8.500 huf -ot fizetek havonta a hondára (civic).
Bizti 23 k egy évre
Mocira meg azt hiszem 8 k egy évre.
Cascót tavasszal megnézem.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
Köszi srácok! Jót nevettem néhány hozzászóláson
Na akkor egybe, majd szemezgettek:
Igen, tisztítás előtti képek. Köszi az infót, akkor nem hajtom a cserét még.
Lánc feszítő közép állás után van, de még lehet feszíteni.Lehet, hogy fura, de nagyon jó gurulni a srácokkal. A középső valóban egy EN500 és megy is rendesen. 130-140 utazót vígan viszi. A piros egy CBR 600 ott picit unatkozott a kapitány, de ez van. Az én királykék csodám pedig teszi a dolgát 210 -ig biztosan
Egyébként én voltam a visszahúzó erő, a fiúk sokkal rutinosabbak, én azért óvatos vagyok az íveken.
Ma eszembe jutott symbi, egy nyomvályús szakaszon majdnem kiment alólam a paripa.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz #79335424 #73836 üzenetére
Ha nem figyeltem elhúzott bizony
Nekem tetszik az a kis csótány.
A srác idén kezdte "újra" , pár éve bukott egy nagyot, egy hétig kómában volt. Kisodródott és elkapott egy tűzcsapot. Pontosan nem tudom, de egy kawája volt anno, talán 750 -es . Rommá törte szegény. Most már nyugisan közlekedik, de mintha nem lenne benne félelem érzés... Aztán ki tudja.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest