-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
Badszki.
29-én fotózta egy VFR club-os user, Sopron környékén.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz alvaro #52925 üzenetére
Mármint h nem használod, vagy a motor adta meg magát?
Világos, de nálad ez volt az első számú közlekedési eszköz, autó helyett is, nemde?"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Kicsit ügyködtem ma délután, felkerült egy típusspecifikus (már ami a csatlakozást illeti) fokozatkijelző:
Igen, megy nélküle is, de az első saját váltós vasam, néha jó rápillantani.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Doki16 #53040 üzenetére
Köszi! Próbáltam úgy kivitelezni, h minél gyárisabb legyen az elhelyezés, rögzítés.
VFR club-on jelen van az Agomotors.hu egyik szerelője, rajta keresztül jutottam hozzá, egyébként 22k körül elérhető az agomotors.hu-n mindenféle színben. Pontos évjárat (motor gyártási év, mert volt aki forg. helyezés alapján rendelte..) megjelöléssel szabad csak vásárolni, mert pl. a VTEC-en belül is a 2007 előttieknél nem volt még váltójel csatlakozási pont, kellett hozzá még egy csomó kiegészítő motyó h megfelelően működjön, ahogy a fotókon is látszik idombontást követően tényleg csak rá kellett dugnom egy csatira, majd szépen végigváltogatva betanítottam.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Hi,
Kesztyűknél h kell értelmezni a T5, T8, T10, stb jelöléseket? Próbáltam google-zni de nem találok semmit róla.
Köszi!
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Bogyó bá' #53105 üzenetére
23,5cm így lemérve a kerülete, viszont tovább google-zva ezt H-val jelölik.
E táblázat szerint az pont az L és XL közötti méret, de ebből még sajna T értéket nem tudok.
Egyébként Inkább legyen az L-es, majd nyúlik? Kesztyű jó ha passzentos, nemde?"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Daywalker #53108 üzenetére
Áh, kizárt. T13 a legnagyobb, 13 cm-es tenyérkerülete egy gyereknek van.
_
A Kovács Autóalkatrész webshop-ot meg kerülje mindenki messziről, óriási amatőr, faxkalap egy banda!
Júni 28-án vasárnap megrendeltem tőlük a weben 4 liter Motul 10W40 300V-t, direkt kiemeltem az email-ben, h a hétvégére kérném szépen (kell), de volt nekik raktáron a web szerint, úgyhogy különösen nem stresszeltem magam.
Utalásos számlát kértem, kedden hív a forma, h csak szerdán tudja küldeni a számlát, mert nincs raktáron. Ismét elmondtam h nem gond, de péntekig meg kell KELL h érkezzen.
Elutaltam szerdán a pénzt, regisztráltam érte céges GLS-t csütörtöki felvételre, várom pénteken az olajat a munkahelyemen, semmi. Direkt kiemeletem nekik email-ben (vastagítva, aláhúzva, nagybetűkkel) és telefonon is h milyen cégnév alól fog menni a futár.. Hívom őket azonnal, jah hát ők nem tudták mit akar ez a cég venni tőlük, úgyhogy nem adtak oda neki semmit. Itt már majdnem szétqrt az ideg, de felajánlotta a fickó h akkor saját költségen majd elpostázza nekem hétfőre a rendelt olajat. Mai napon pontosan ezért maradtam itthon, h akkor megcsinálom ma az olajcserét. Megáll 10 perce a postakocsi, megyek ki, gyanúsan kis csomagot hoz, mindegy, átvettem. Benne a 4 literről szóló 15.655ft-os számla és egy 1 literes 300V olaj.
..."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Laraxior #53223 üzenetére
E felől én is érdeklődtem annó. Két dolog tartott vissza, h megnézzem - az ország másik felében van, illetve a szürke színe.
Egyébként készséges volt velem is a fickó, azonnal válaszolt az e-mail-emre, megosztom, hátha hasznos számodra is.
- volt e valaha törve, javítva, fenyezve? Tudomásunk szerint nem -egyébként a jelenlegi állapota is ezt tükrözi
- most található e rajta karc, sérülés? Teljesen szép állapotban nem karcos
- hány tulajdonosa volt eddig? Egy
- hol helyeztek először forgalomba? Magyarország
- esetleg valameddig vezetett szervizkönyv van e hozza? Igen van --vezetve
- gyari extrák alatt az ABS-en kívül mit ért? ---
- var e bármilyen szerviz jelen állapotában a motorra? (Olajcseren kívül) Ige van ---Legutóbb a Lánc -Új --első ,hátsó fogaskerékAnnyit hozzátennék, h nem gyári komránysúlyok vannak rajta, szóval könnyen lehet h egy kisebb csúszka volt vele.
Ha tetszik menj el, próbáld ki, szerintem korrekt az ára, jövőre 10 éves lesz, hiába tartják jól az árukat a VFR-ek, azért van belőle kínálat bőven.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Djuree #53258 üzenetére
Dobj emailt pár motoros boltnak, két hete én is cseréltem plexit az N102-n. Volt is rajta karc és sajnos még tavasszal olyan szerencsétlenül ejtettem le pont a lépcső élére, h megrepedt a teteje kb 2cm hosszan.
Citybike-tól rendeltem meg, kb 10k volt a gyári ha jól rémlik."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Láncra egyébként mit használtok?
Valamit vennem kellene, de ahogy elnéztem az előző tulaj valami "zsír" szerű, qva ragadós, grafit színű masszával kente. Nem tudom mi lehet az, csak tippelek, Motul lánckenő paszta? Használható továbbra is, vagy van jobb?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #53314 üzenetére
Csak most tűnt fel a topikösszefoglaló kapcsán, h persu kivételével (jelen állás szerint, bár neki is japó volt) minden itteni aktív tag, japán motort hajt. Ejha, szép.
A Honda-k arányát inkább nem számolom meg.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #53320 üzenetére
Jóvanmá, nekem is olasz.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Nos, az elmúlt napokat olvasgatással töltöttem, kétség nem fér hozzá, h az N104 EVO egy jó sisak, de annyira túrásított bumszli lett az egész formája, h nem tudtam megbarátkozni vele.
Így marad a HJC SY-Max III, fehérben. (Moszkítónak igaza volt, feketét nehezebb tisztán tartani és a fejem is hamarabb belefő).
Kipróbálom, 1-2 bejegyzést találtam, ott dicsérték.
Beépített napszemüveg alap (sőt, még az is cserélhető), mondjuk a gombja furcsa helyen van a sisak tetején.. azt biztos meg kell szokni. Szellőzőrendszere állítólag nagyon jó, plexin pinlock csatlakozási pont van, BT kommunikáció előkészítéssel szintúgy el van látva és felnyitható.
Meglátjuk, majd beszámolok h az N102-höz képest milyen, a zajra leszek a legkíváncsibb."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Mizsala #53339 üzenetére
Gyanítom az általánosítás itt sem túl helyes gondolat, mint a piac sok területén, egy adott márkán belül van több kategória. 30-tól már vannak HJC bukók, ez 90, azért bízom benne h annyira csak nem szar.
N104 EVO pl. 105-től elérhető."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
Basszus, abba a rendszámba nem akadt bele még semmi?
Miért van az ott?mod. Jah megvan, h látszódjon a 170-es hátsó gumi.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Bogyó bá' #53466 üzenetére
Nekem erről egy emékem maradt meg. Kimentünk főútra, én mentem elől, nagyon óvatosan elkezdtem felgyorsítani 60-70.. majd a fülemre szólt, h "Márk, haladjunk már..", visszaraktam egyet és azzal a lendülettel lenyeleztem 100-110-ig, majd két másodpercre rá, "bazmeg', de ne ennyireee".
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #53501 üzenetére
Jó, ilyenkor sokszor én is 16-nak érzem magam, de sebaj.
Múltkor én is odadurrantottam tiltásig két csajnak, hátulról nagyon formásnak voltak, belenéztem a tükörbe, lehettek vagy 15 évesek."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #53512 üzenetére
Már csak egy formatervezőt kellene felvenniük, mert ilyen retro kupakokat 30 éve is gyártottak.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Nehéz elfogultság nélkül nyilatkozni róla, megpróbálok, noh és az is igaz, h más nagymotorral, hosszú távon nincs tapasztalatom, így nem nagyon tudom mihez viszonyítani.
Nekem ez jó pár éve szerelem volt első látására, persze nem mondom azt, h foggal körömmel ragaszkodtam hozzá, elkalandoztam pár óra erejéig a BMW-k irányába is, de valahogy a racionális érvek mindig visszahúztak a VFR-hez.
Talán a totalbike egyik VFR használt tesztjében olvastam, h az RC46 II első tesztje volt mindezidáig a legolvasottabb írásuk, szinte minden teszt oda és vissza van a típustól. Egy negatívumot szoktak kiemelni, mégpedig azt, - ami leginkább az első példányokra volt igaz a cikkek szerint - h 6000-től túl durván kapcsol a VTEC vezérlés.
Amikor először mentem vele én is készültem lelkileg, fizikailag, mindenhogy, de megnyugtatok mindenkit, túl van lihegve. Nem mondom h semmit nem érezni, de az konkrét fasság amikor olyat olvasni h "ezzel külön meg kell tanulni motorozni a VTEC vátlás miatt". Lehet tapasztalni egy erőteljesebb megindulást 6000 felett, de lazán kontrollálható, sőt, én úgy gondolom h a "hubszki" érzésre 10 lapáttal tesz rá, h tényleg megváltozik a plusz szelepnyitás miatt a motor hangja (elkezd üvölteni).
Amit én inkább negatívumnak emelnék ki (mint egyedüli), az a 250kg-s száraz tömeg. Baromira fogni kell tolás közben, mert tényleg van "húzása", de persze itt is igaz, ha elindulsz vele már nem érzed úgy.Egyébként baromi kezes, a váltó pontos, precíz, a gáz talán kicsit érzékeny- azonnal reagál a fordulat a legkisebb mozdulatra is. A fékek qrva jók, a C-ABS miatt kombinált, így bármelyik kereket fékezed, mindig dolgozik az első és hátsó dugattyú is. A futóművet én puhának nevezném, bár állítható elől és hátul is, azt nem birizgáltam még.
A V4 hangja semmivel nem összekeverhető, egyedi, fémes, gyönyörű, főleg 6000 felett.
Utast még nem vittem vele, egyelőre összeszokási fázisban vagyunk, de kíváncsiságból felültem hátra is, még a 187cm-mel is kényelmesnek tűnt, az utaslábtartók kifejezetten mélyre vannak húzva.
Üléspozíció elől nagyon baráti. Formát tekintve mindig is a fej - oldalidomos motorok vonzottak, naked bike, túraenduro, cruiser nem az én világom. Annó próbáltam GSX-R-eket, tetszett, de pár km után kivolt a csuklóm, fájt a derekam, stb. Akkor eldöntöttem h sportmotort biztosan nem veszek, bármennyire is tetszik. Viszont a formavilághoz ragaszkodtam, de kényelmesebb motor kellett, amivel akár túrázni is kényelmes - két személlyel is és emellett nem túl guggolós. Ezen kategóriában nem sok alternatíva van. Triumph-ból van valami hasonló (1000-es talán), de az nem japán, illetve a BMW-nek van még hasonló sport-túrája, sor 2-es 70-80 lovas blokkal, de az sem mozgatott meg igazán, így maradt a VFR.
Szakforumon két típushibával találkozni, állítólag a generátor 50-60.000km környékén megnyikkan szinte mindenkinél, illetve a láncfeszítőre kell figyelni, csörög a lánc ha kopott, de ez is inkább 50-60k felett jellemző.
Kb. ennyi így gyorsba, ha van kérdésed mondjad csak.Hahu-n 35-40db szinte mindig van fent, úgy gondolom ennyiből már könnyű választani (pláne ha nem ragaszkodsz olyan ritka színhez, mint én )
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
A kombifék kapcsán ki kell hangsúlyozni h ABS-szel van kombinálva, szóval, nehéz ez által akkora baromságot csinálni, h emiatt ess el. Értem én h az ősprofi motoros nyers technikáért van oda és tudja mit mikor, h kell használni, de jelen helyzetben ne úgy képzeld el, h húzol egy első féket, és 50-50 arányban fogja mindkét kereket. Múltkor olvastam valamerre, ha jól emlékszem kb 20-80 arányban dolgozik a fékrendszer. Lábfékre többnyire a hátulját fogja, az elejét csak pontosan annyira, h fokozza a lassulást és így fordítva.
Az ABS meg eleve kontrollálja h ne legyen kerékmegcsúszás fékezés miatt, se elől, se hátul.Őszinte leszek, nem mentem vele még kanyarban határon, egy jó darabig még nem is fogok, viszont a fékhatást már próbálgattam mellékuton, nekem baromira bejön ez a kombó. Valahogy úgy tudnám leírni, h ha megfékezed a motort mondjuk első fékkel, nem érzed azt a tipikus csak és kizárólagos első villa beülést, hátsó elemelkedést, hanem olyan érzés, mintha kompletten az egész motor "beülne" a fékezéstől.
Kétségkívül ez inkább túravas, mint sportmotor. Az én felhasználási igényeimnek tökéletesen megfelel. Valahogy biztonságosabbnak érzem ez által, nem akarok határokat feszegetni vele.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Daywalker #53556 üzenetére
Ezzel én is tisztában vagyok, becsnepperrel az élükön, valóban egekbe ajnározzák a Honda-kat.
Néha én is szórakozom a nem romlik el gondolattal, ami nyilván nettó hülyeség és csak gag, de a megbízhatóságukat akkor is nehéz megkérdőjelezni, ennek ellenére kompromisszumok ezen márkánál is vannak.
Pontosan ezért igyekeztem megemlíteni az általam tapasztalatakat, negatívumokkal együtt. A tömegén nincs mit szépíteni, nehéz, fogyhatna legalább 50 kg-t, de a VTEC tényleg nem annyira szájba rugós az utolsó példányoknál.amdk7
Nincs mit.
Nézd, az oldalhűtők hőjét maximum lassú (20-30km/h) tempó mellett érezni. Városban 50-nel gurulva már simán elviszi a menetszél és az oldalidom nyílás kialakítása is olyan, h nem a térdedre tolja rá, szerintem nem zavaró. Az viszont tény, h a gyökkettes tempót (nem leszek felvezető egy motoros felvonuláson, az biztos ) nem szereti, hamar elkezd melegedni főleg így nyáron, talán itt kijön az oldalhűtő hátránya. Kis tempó mellett egyszerűen nem kap akkora menetszelet.
Amiről még nem írtam fentebb az az egyedisége és a forma. Nincs még egy V4-es, oldalhűtős, 1 lengőkaros, VTEC vezérlésű, C-ABS-es motor piacon. Műszaki, tech boozyként nekem ez is fontos volt, bevallom. A formája meg kortalan, szó szerint. Autó, motoriparban egy tizenév + -os gyártási periódus mindig óriási bizonyíték. Sőt, a legkeményebb amin kihűltem amikor mentem a gyári szűrőért, h az RC46 II még most is rendelhető. Gyártják. Persze ki venne már ilyet, amikor ott az utód. Nem az elfogultság beszélel belőlem, picivel többért vehettem volna olyat is, de egyszerűen nem jön be. Sokkal inkább a fogaskerekes FI utódjaként látom, túl eltúrásították, túl "puha", túl steril, túl kecses lett. Forumbejegyzések szerint a teljesítményéből is érezhetően faragtak lefelé, talán próbálnak nagyobb rést hagyni az 1.2-es és e között.
Számomra kiveszett belőle a disznóság, na.
Úgyhogy a következő biztosan az 1.2-es lesz.
A jót hamar elviszik. Ha megvan a vásárlási szándékod érdemes azonnal cselekedni, enyémet késő du. rakták fel, másnap reggel 8-ra nyitáskor ott voltam, majd pár nap matek után elhoztam.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #53590 üzenetére
TCar-on szoktad olvasni a nepperűzőt? Nem hiába került ki az a kis monológ nemrégiben, de akkor is.. olyan szinten közhely, semmitmondó válaszokat szokott adni, h az már fáj.
Láttam azt a részt amikor elmentek vele bevásárlókörútra Németországba, aláírom, ebből él 25 éve, nyilván érti a dolgát. Az elfogultságuk viszont nem kérdéses, olyankor is be szokott nyomni egy Honda Jazz-t, amikor nem is azt a kategóriát keresi a user.canniball
Kapaszkodj meg, külsőt tekintve kb. 1-2 dolgot változtattak a fényezésen kívül. A VFR felirat nem matrica, hanem dombornyomott lett, a ford.számmérő más hátteret kapott és lekerültek a narancssárga index-ek.
Ekkora jött képbe a C-ABS rendszer, ha jól tudom az első futóművön is csiszoltak, emellett javították a VTEC váltás miatti átmenetet, illetve új gyújtásgörbét kapott.
Apróság még, de pl. a váltónak 2006 után kivezettek egy jeladó csatlakozási pontot, így az utólagos fokozatkijelzőt már közvetlenül rá lehet dugni, nem kell vezetékeket metszegetni, összekötögetni, h jól működjön.
Kb. ennyi amiről én olvastam.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Bogyó bá' #53600 üzenetére
Mondom, én tisztában vagyok vele, h a Honda-k qrva jók, megbízhatóak, nem véletlenül van két Honda-m, sőt, valahol némi fanatizmus belém is szorult, de próbálok nem elfogultan nyilatkozni róluk, szívesen leírom a hibájukat is.
Szimplán arra reflektáltam, h már nekem is feltűnt a TC túlzó Honda-boozysága, amellett h én is szimpatizálok a márkával."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Ferdzsoo #53662 üzenetére
Haha, ugyanez. Beterveztünk mára egy Balatont, vártam két barátomat Bécsből, de már reggel hívtak h náluk szakad, biztos voltam benne h akkor hozzánk is elér... szóval most itt dekkolok, várom h elálljon és induljunk.
_Család vs. motor:
Értem én h a teszto mindenkiben dolgozik, de meg kell érteni a család álláspontját is. Főleg, ha már van gyerek.
A motorozás bárhol űzve veszélyt hordoz magában. A VFR volt tulaja 2 pici gyerek miatt vált meg a motortól, persze nem azért mert nem telt pelenkára és tápra, de amíg legalább a 18-at nem érik el, ő nem szándékozik visszaülni, amit valahol meg is értek."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Ah pasztmek, ezek a markolatok... Ebayrol 3 dollár free shippinggel?
_
Végül csak leértünk, frankó volt, de hazafele mint az utak többségén nagy forgalom volt. Nem is nagyon elozgettunk, bealltunk 100-ra egy autós konvoj mögé es ugy gurultunk hazáig.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Hi,
Persu, és a többi témában kompetens segítségét kérném.
Hétvégén lecseréltem az olajat, kapott egy gyári szűrőt és ment bele a Motul 300V 10W40, viszont egy kicsit többet sikerült rátöltenem. Egészen pontosan kb. a max jelzés fölött van most a szint úgy 2mm-rel.
Gond lehet, engedjem le legalább vonalig? Előzőleg pontosan a max. vonalig volt töltve.Motoros haversrác szerint ő biztosan leengedné, mert a túl sok olaj (kérdés jelen esetben ez a + 2mm mit jelenthet pontosan, mert a könyve szerint 3,1 liter az olajcserekori feltöltési mennyiség és pontosan ennyit töltöttem most bele) nem tesz jót a motornak, állítása szerint olyan helyre is juthat olaj, ahova nem kéne, és melegedés szempontjából sem előnyös, mert a nagyobb olajmennyiséget nehezebben hűti már.
Míg VFR forumon többen is írták, h ők már többször töltöttek bele ennél jóval többet és azóta sok ezer km-t beleraktak probléma nélkül.Köszönet.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz KoVee84 #53793 üzenetére
6000-enként úgyis ledobom. Viszont szeretem 7000 fölött használni, ott érzi igazán elemében magát.
Mindegy, már ez lett, max majd jövőre megnézem 7100-zal is.persu, ok köszi!
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz sznorbert86 #53828 üzenetére
Városban 6.-ban? Az kemény.
Nekem már néha a 4. is sok neki, legalábbis ott már érzem h nincs meg a rugalmassága, más részből a nyíróerő sokkal károsabb, mint a fordulat.
Annó TC-n volt erről egy cikk: A nyomaték öl, nem a fordulat."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz RAiN91 #53878 üzenetére
Nekem egy ruhám van. Bering bőrkabát és Bering bőrgatya, viszont mind a kettőben van kicipzározható bélés.
mod. Jah mondjuk én kényelmes típus vagyok, ha jön az első 10 fok alatti idő én már nem ülök fel, szóval kora tavasztól őszig engem kiszolgál ez a kombó.
Feree13
Az igen.
Akkor készüljek fel előre, h itt Sopron - Szombathely környékén is bukom az efféle centírt? Bár Győrben csak meg tudja oldani valaki.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
runner 125
nagyúr
Kevésbé ismerem ezt a kategóriát, de tulajdonképpen ez mitől más (ok, sor 2 - V2-t látom én is), mint egy Varadero?
Azt látom, h kicsit vékonyabb, könnyedebbnek hat, de kb. összességében ennyi?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz polimorf #53960 üzenetére
Pontosan ettől tartok én is a legjobban közúton. Egyszerűen hirtelen áttér a sávodba egy autó, kamion, tök mindegy, szinte esélytelen menekülni.
Autóval még csak csak elkapod a kormányt, de azért motorral nagyon nehéz hirtelen manővert végrehajtani.
Lehet nagy fasság, annó már elmélkedtem itt, de ilyen esetekben valamiféle katapult - majd felrobbanó, légzsákszerű párna mellény életet menthetne."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Daywalker #54148 üzenetére
Úgy gondolom a jin-jang effektus sokszor érvényesül. Anyagi gondjaim soha nem voltak, cserébe az igazit nem lelem.
Néha én tényleg elcsrélném az anyagi biztonságom egy normális nőért.
Szóval ne bánjátok. Van páratok, néhol gyerek, - teljes a boldogság.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Ferdzsoo #54268 üzenetére
VFR clubbosok holnapra hívtak egy kinti kerülőre, mennék is, de családi program lesz és sajnos félő h kint lelőnének a Sebring dobommal.
horny
Grat.
Nekem sem volt ismerős a típus, de így képről max. valami 300-asnak hittem, olyan kis filigrán.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Bogyó bá' #54335 üzenetére
Pedig igaza van persunak, en simán beletolnam a helyedben. Nagy kart nem csinálhat es legalább lenne egy kézzel fogható tapasztalat.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Daywalker #54350 üzenetére
Egyetértek. 125-ös CBR két hétvégére jó, h megtanuljon az ember váltatni. Kezdőmotornak én minimum egy sor 2-es 500-ast vennék, sőt..
54366 ryori
Ez óriási fake. Az 1 hengernek a büdös életben nem lesz ilyen hangja, semmilyen spordobtól, sehogy. 125 ccm-nek meg pláne.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Ma csapattam 250km-t, faxavót'.
Most már sokadik alkalommal tapasztalom, h mennyire előzékenyek az autósok. Csak pozitív tapasztalatom van itt a nyugati országrészben. Ha utolérem őket szinte azonnal húzódnak le, nagyon sok még indexel is ha mehetek, meg vagyok lepve, 4-5 éve nem volt így.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest