-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
válasz
norbert1998 #148477 üzenetére
Köszönöm!
Ezeket már olvastam.
Ezek alapján továbbra sem változik az álláspontom.
Inkább lelki megnyugvásnak tartom a Sharp csillagokat.
Persze ha tényleges részletes tesztet is megismerhetném, változna -
etnies
senior tag
válasz
norbert1998 #148467 üzenetére
Jómagam egyetlen közúti motorosbalesetet sem ismerek, ahol a bukósisak csillagjain múlt élet-vagy halál.
Kis balesetnél a kevés csillag is megteszi, nagy balesetnél meg úgy is szakadnak belső szervek, végtagok, stb.
Versenpályán van jelentősége ennek az egésznek, ott a balesetek nagyrésze "steril" környezetben történik. Volt egy srác, aki elesett, majd hátulról fejbetolta valaki és meghalt. Mindegy volt neki a sisak.
Jómagam még egyetlen sisakom törésztesztjét nem kerestem ki, persze nem én vagyok a követendő példa, meg biztosan nincs is igazam."önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz
norbert1998 #148487 üzenetére
Én gyakorlati hasznát nem igen látom, hogy most akkor 3,5 vagy 4 csillag a sisak, mert ahol kijöhetne a különbség, ott nem csak a fejed sérül majd. Autóknál van értelme nézegetni a törésteszteket, mivel az a teljes testet védi. Motoron csak az egyik, igen fontos részegységet védjük, annak sok értelme nincs szvsz és semmilyen gyakorlati tapasztalat nem igazolja ennek az ellenkezőjét.
Mivel pontos statisztika- vagy kutatás nem áll rendelkezésre a témában, ezért fölösleges lenne elkezdeni vitatkozni, mert tényekkel egyikünk sem rendelkezik.
Nincs min veszekedni. Ha te hiszel benne, akkor nézegesd és vegyél olyat. Véleményemet is csak azért írtam le, hogy legyen egy kontra is a témában.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Pfiucska
aktív tag
válasz
norbert1998 #148544 üzenetére
Ha van elotte-utana hang az uj dobbal, szivesen meghallgatnam
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #148544 üzenetére
Ki nem allhatom azokat az embereket, akik azt mondjak, hogy megmondtam elore.
De vmi hatso fekes hszedre valaszoltam, h az biztos nem munkahenger es karmantyu baj lesz, es feleslegesen ne kolts penzt, dehat ha megnezed az elozmenyeket, en megmondtam elore[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Döglött Róka
veterán
válasz
norbert1998 #148562 üzenetére
Persze persze kertek alatt, de még oda is vegyél fel egy bukót.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
csongi
veterán
válasz
norbert1998 #148562 üzenetére
Kb cserrlnem is vissza
Izlesek es pofonok -
Döglött Róka
veterán
válasz
norbert1998 #148562 üzenetére
Amúgy szintén ízlések pofonok, de ez benne van abban a top 3 dologban amit a legjobban gyűlölök a WEB 2.0-ben. Olyan mint a konzevröhögés egy szar sitcom utolsó évadaiban amikor már elfáradt.
[ Szerkesztve ]
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
csongi
veterán
válasz
norbert1998 #148570 üzenetére
Arra gondolok, hogy sztem hangos, és nekem nem tetszik.
kipufogó nélküli hangról nem nyilatkozom, mert nem érdekes. -
csongi
veterán
válasz
norbert1998 #148582 üzenetére
Vagy csak nem kívánom ezeket a számomra felesleges zajokat.
Elég a szélzaj, üzemi zaj, a környező forgalom zaja. A kipufogóm hangja pont nem érdekel.
Mentem ilyen kipufogós mögött túrán, ültem ilyenen. Hallgattam eleget a hangos gépeket.
megtalálom a csendességben a élvezetet -
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #148606 üzenetére
Az arrow-on megakadt azonnal a szemem.
nem fikkantani akarom, csak en pontosan vmi ilyesmi kulsore szamitottam latatlanban
Jo lesz ez, csak nem szabad póver nyitás alá engedni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #148609 üzenetére
Na neee. A lohere az jolly moto. A legdragabb 2T kipu. Amennyiben corsa, azt ki se lehet addig forgatni, ahol az mukodik, ha gyari a gyujtas, es a henger atomlocsatornai es kipufogorese.
Az arrow alul erosebb lenne, de az nsr eleve gyengebb a mitonal.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #148611 üzenetére
Nem lehet, hogy siman ennyire gyenge? Az nsr nem volt sosem eros. Meddig forog ki?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #148629 üzenetére
Huha. Lesz program
az valszeg karbi+ rc valve mindig nyitva?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #148746 üzenetére
A povert a tisztitas miatt nyitogatja, az jo lesz.
Kompotot mindig wot on merni. Az sem tunik annyira rossznak.
Sztm karbi.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #148749 üzenetére
de.
Ha megnezed a rotax megoldasat, alapjaraton az is nyitogatja.
Sőt, a regebbi rotaxon a hatso fekhez volt kapcsolva, es amikor fekeztel, mindig nyitotta.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #148753 üzenetére
A membrannak jonak kell lennie, emlekeim szerint, ha nem jo, be sem indul. Csak akkor van problema, ha le van cserelve utangyartott membranlapokra, pl karbonra, azt azonnal vissza kell cserelni a gyarira.
Az sem baj, ha hezag van a membran lapoknal, nem idealis, de a huzat majd ugyis becsukja.
Ha a tolozár tűje zold volt, akkor ott mar nagy problemak vannak, valszeg az alapjarati rendszer teljesen rottyon van, es ossze-vissza lett allitva a karbi, hogy vmennyire mukodjon. De legalabb kezd egyertelmu lenni, mivel van a bajNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Döglött Róka
veterán
válasz
norbert1998 #148802 üzenetére
így-így
[ Szerkesztve ]
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
válasz
norbert1998 #148913 üzenetére
Lehet, hogy atalakitottak lotyogos tarcsasra, nem?
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #148913 üzenetére
Gyarilag lotyog az aprilian, de ha veszel barmilyen motorra egy brembo serie oro-t (ami egyaltalan nem csucsminoseg), az is lotyog kozutra. Nem annyit, mint egy versenytarcsa, de lotyog. Mert az olaszra normalis feket raknak.
4-6000 fordulatos dadogas euro norma, egy jumpert kell atvagni az cdi dobozban, interneten hamar megtalalod, ha nem, akkor szolj, atkuldom a leirast.
8100-200 nal az RS SP nyit, de annak irhato gyujtasa van, es egyeb nyalanksagok. 2005 os szeriaban nincs ilyen verzio, csak korabbrol. 7800 nal nyit ezeknel a power. A power dobozra ra van nyomtatva feherrel a nyitasi fordulatszam.Elegge le van fingva ez is, van ott par problema, es biztos, hogy nem 11e km van benne.
Hat ezt is szet kellene szedni darabokra, ami szar az csere, meg ki tudja mit ganyoltak rajta ossze-vissza. Igy lesz egy normalis motorod 1 milliobol.
De ez ilyen mindig.
Gyari csovel nem gondolnam hogy annyira gyorsan kellene szednie a labat. Egy arrow csovel nagy nehezen megy 160 at, ami a sebesseg jelzoje szerint mar 180 kornyeke.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #148918 üzenetére
Efi lampa alatt mit ertesz?
Tehat 2005 utan is volt palyaverzio belole corsa neven? Sose hallottam rola, van rola vmi link?
Nezd meg a feliratot a power dobozon, hatul a segedvazon van. Ha 7800, akkor ez 11KW verzio. Corsaban nem kellene euro norma miatti lyuknak sem lennie.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #148921 üzenetére
Ahha, ez nekem is megvan, ebben sport pro-t ir, azaz SP-t.
De az az elozo szeriaban volt, 2006 elott, ugyanugy rotax 122 volt abban is. Viszont igy ertem, euro3 al nem is lehet benne rave, akkor 2006 tol felfele nincs SP se.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #148923 üzenetére
Ez nem az olajszint lampa?
Mert ez karburatoros. Gondolom ezert az efi vmi teljesen mast kellene jelentsen. A karbijan van potmeter emlekeim szerint, de ennyi, ami az uzemanyagellatasban elektronikusan hibajelet tud csinalni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #148925 üzenetére
Dzsinn lampara. De akkor ez vmi mas.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #149005 üzenetére
En mindenkepp, de a tobbi videoja nem trefa
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
tboldi
nagyúr
válasz
norbert1998 #149009 üzenetére
-
tboldi
nagyúr
válasz
norbert1998 #149020 üzenetére
Én anyum 1.3 dízel (változó geós turbó, DPF nincs) Lancia Ypsilonjával játszottam el azt, hogy 40 km-t 4-es fokozatban ~4000 1/min-nel tettem meg, azóta nem vánszorog lepadlózva. 17 év alatt 83k km-t tett csak meg, kb. soha nem hagyta el BP-et a gépjármű.
-
Shadowbull
addikt
válasz
norbert1998 #149020 üzenetére
Hát, hallottam már ilyet, de szerintem ez simán pszichés dolog.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #149089 üzenetére
Meg kellene nezni, hogy az also tugorgo milyen allapotban van, altalaban az szokott elkoszonni.
Hogy csorren a dugattyu, az sajnos nem eleg exakt.
Amit meg kellene nezni, az az, hogy leveszed a gyuruket a dugattyurol, betolod a dugattyu szoknyajaval, vagy tetejevel a hengerbe, es megmered a gyuruvegeknel a hezagot.
A hengernel a kopast a legkonnyebben ugy deritheted ki (vagy a gyari meretet) hogy a nem terhelt oldalt megmered, aztan a terhelt oldalt. Azonnal kijon mi a kulonbseg. A nem terhelt oldalon lesz meg honolas is.
(Nikaszilon is van honolas, csak a versenymotorokon, vagy production racerek-en nincs honolas)A dugattyu nehez ugy, mert nem mindegy hol mered, a terhelt oldalon egy kicsit lejjebb mered a szoknyat, es azonnal mas erteket kapsz. Japanok altalaban a szoknya aljatol 1 cm-t adnak meg, de nagyon pontatlanul lehet merni. Illetve a kopas eleve latszik a szoknyan. Sima huzastol nem lesz keskenyebb, bar alakvaltozast szenvedhet hotol, de ez valszeg ontott dugattyu, nem jellemzo ra ilyesmi.
Tehat jelenleg a henger-dugo illesztes ~ 0.08mm
El lehet vele ketyegni, de kb 1 tized es afelett magas fordulaton torni fog a dugattyuszoknya.Az alakhibat ki kellene honolni belole es nagyobb dugattyut gyuruszettel belevenni.
A legfontosabb, hogy indikatororaval valahogy az also tugorgot ki kellenne merni, mert most megkinaljatok egy passzosabb henger dugoval, nyelezes, nagyobb nyomatek aztan...
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #149091 üzenetére
En ezt a tugorgos reszt nem ertem, de valszinusitem, h a tugorgo szelessege mas.
A gyuruhezagot igazabol ha meg van rendelve az uj gyuru-dugo szett, akkor mar nem erdemes megnezni, de en azzal szoktam kezdeni, mert abbol meg lehet saccolni, h a dugattyu volt rossz meret eleve a beepitesnel, vagy valoban ennyit kopott minden. Ha tul nagy a gyuruhezag, akkor altalaban a nikaszilban is van 1-2 szazad, ott, ahol fenyesebb.
Ezert is furcsallom, hogy ugyanolyan a terheletlen es a terhelt oldalon is a merete a hengernek.A dugattyut terhelt oldal legaljan mertetek? Vagy hol?
Osszerakasnal gyuruhezagot megint merjetek le, mert sokszor kell utanamunkalni. Sot igazabol a préstávot es a kompresszio viszonyt is mindig ellenorzom, es javasolnam osszerakasnal ezeket.
Pepecs munka kimeregetni, de parszor megragadt volna nehany henger, ha nem csinalom.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
norbert1998
veterán
válasz
norbert1998 #149211 üzenetére
-
bardi
aktív tag
válasz
norbert1998 #149211 üzenetére
RS hajtókar alsó csapágy cserét jól látom, hogy csak a motor kivételével lehet megcsinálni?
Nézegetem a leírásokat, mit hogyan, annyira nek tűnik vészesnek a szétszedése, viszont ahogy látom valahogy fel kell függeszteni a motort, mert a hátsó lengőkar bekötés átmegy a blokkon. Van hahu-n közelben egy rs125, ami eléggé mozgatja a fantáziám, meg egy rav 1000 mille, bár az kiesik most az ára miattazért lehet el kéne menni ráülni.
Milyen szilót használtatok? Nekem autó termosztát volt hasonló, fbs-ből nagyon kevés kellett és jó lett, nem látszik, hogy pacsmagolva van. Amit leszedtem róla kék valami, na az mindenhol volt...
'92 Honda VFR 750
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #149211 üzenetére
Kipufogo nelkul nem mindegyik 2T tud beindulni egyebkent, csak erdekessegkepp.
Minek a menete ment tonke? nem ertem a leirasbol.
A kipufogorés híd repedes az klasszikus a hondanal, tulkepp az osszes tipusan, ahol nem egy nagy kipufogorés van segédkipufogorésekkel (boost port) ott el fog repedni. Az aprilia megoldasa megbizhatobb.
Ilyenkor sajnos hengercsere. A hengert lehet javitani, de ujra kell nikaszilozni.Map szenzor, vagy nyomassszenzor biztos nincs benne, csak a terhelest kell latnia a gyujtashoz, tehat a
fojtoszeleptolózár allast egy potival.
En a korabbi euro besorolasnal a phbh-ban vagyok otthon, vhst-ben nem, de 170 es főfúvoka egy 28 as torokatmerohoz hatalmasnak tunik.
A phbh-ban 135 korul van teljesen ures arrow vagy gianelli csővel. 170 essel annyira dus, hogy a gyertya mar tisztulni sem tud, es lehorog nyelgazon.
De ennek utana kell nezzek, hogy tenyleg 170 es lenne a vhst ben.Itt is az also csavarban van a fofuvoka, sztm te vmi mas fuvokat neztel. 3 szamjegynek kell rajta lennie.
a hajtokar logasat nem erzed. Ha erzed, akkor nagy baj van. Oldal iranyban maszkalhat a hajtorud, a lenyeg a radialis jatek, azt csak indikatororaval tudod megmerni, ha kezzel erzed, az a blokk nem fog menni 100 kmt sem.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #149231 üzenetére
Oldalra kb barmennyit mehet a hajtorud, az nem erdekes.
Sztm hetvegen utananezek ennek a vhst-nek.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #149322 üzenetére
Az aprilia fek azert harap, mert 320 as tarcsa van meg a 125 oson is, azzal a nyereggel, es azzal a betettel ami a 750 es shiveren van. Egy 125 oson... persze hogy fog rendesen.
Elsosorban betet keverekkel tudsz elerni fekhatas javulast. Ezutan a hidraulikus attetellel, tarcsaatmero valtoztatassal. Feknyereg monoblokkra cserelese talan annyit hoz, mint a fekcso, de a fekcso inkabb erzetet hoz, ha fekhatas javulast akarsz, elsosorban betet anyagot kell cserelj, ezutan mellyebben kell belenyulni, egy cso cserevel semmit nem ersz sajnos.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #149325 üzenetére
Hatarozottabb lesz a nyomaspont, de ugyanannyira szarul fog lassulni fem fekcsovel.
Egy brembo nyeregbe is rakhatsz vmi organic fekbetetet, az is egyszeruen rossz lesz.
Ha ez a dl650, akkor nem hiszem, h barmelyik gyarto gyartana olyan kevereket, ami csak 8-10 000 kmt-t megy el, eszi a tarcsat is, de emelle retteneteset harap.
Ez a szegmens ezt nem igenyli, amelyik gyarto egy ilyen betetet kihoz, az ehenhal belole.
Szoval a betettel talan vmit hozhatsz, de nem fogsz olyat talalni, amivel a feked jo lesz. (Mihez kepest, ugye...)Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
kriszti21
csendes tag
válasz
norbert1998 #149322 üzenetére
Ne hagyd ki az egyenletből, hogy a 4 dugattyús és a 2 dugattyús úszó nyereg között ég és föld a különbség.
Ezt kicsit olvasgasd, a brembo CC keverékével nem sokat fog javulni a fékhatás.
DL-en gyári tárcsa és gyári fékrendszerrel használom a brembo LA keveréket, elég jól harap (hidegen, melegen esőben; már amennyire a gyári fékrendszer haraphat), amire figyelni kell, hogy elképesztően porol a keverék, szóval nem árt kicsit gyakrabban pucolni az úszó nyerget. Kanyarvadászathoz is tökéletes, előbb fogy el a gyári futómű tudása mint a féké.
SV-ékről példák (gyak a DL-lel egyezik a fék setup):
SV#1: RCS17-es pumpa, fém fékcső, brembo féktárcsa és brembo SA fékbetét van (LA-hoz hasonlóan porol rendesen), de a gyári féknyereg, nah ez már egyujjas és fejre is állsz vele, de még mindig nem egy 4 dugattyús rendszer érzését kapod értelem szerűen.SV#2 amivel mentem és meglepően jó féke volt, annál a recept: fém fékcső, trw tárcsa és trw szinter betét, többi gyári.
-
kriszti21
csendes tag
válasz
norbert1998 #149392 üzenetére
Jah az RCS esetemben egy véletlen extrém véglet lett, csak példának bedobtam. (Amit olvashattál itt a Csendőséggel beszélgetve, papíron az r1/r6 brembo is nagy előrelépés olcsón, ha sikerül vadászni egyet, ha véletlen nem lennél elégedett a fékbetét témával és szeretnél potenciálisan olaszosabb féket
)
Mondom én a 2006os DL gyári mindennel, kivéve a betét is elégedett vagyok, pedig nem mai csirke az se. Persze attól még kicsit gumis érzés, dehát ez a teljes szett velejárója (de nyilván lehet neked jobban elfáradt valami).
Nah ezt a hátsó fék problémádat korábban se értettem (biztos van valami baj, ha mondod, csak nem tudom elképzelni micsoda), mert az szerintem elég jó gyárilag, egy jó betét cserével később (itt nekem az EBC félszintere jött be, jó fékhatás és nem nyikorog, nekem valamiért az EBC szinter hátul akármit csináltam nyikorgott, persze lehet ez feature, de megőrültem tőle
), simán állóra fékezem és jól is adagolható.
Hát igen az olasz megmérgezett, aztán ha azt akarod elérni egy szemmel jól látható összeg lesz a vége.
Ha egyszer összefutunk szívesen odaadom a DLt (írj rám PM-ben azt megdumáljuk), aztán összehasonlíthatod a tiéddel és hogy ezek a betétek neked kielégítik e az igényt és ezt keresed.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #149394 üzenetére
Ismeteltem mondom, 2T nel nincs baj a 7.5 os kompresszioval.
Ez egy statikus ertek, amit a kipufogo eleve megtold.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
fattyu
veterán
válasz
norbert1998 #149403 üzenetére
2004 zx12r volt
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
fattyu
veterán
válasz
norbert1998 #149409 üzenetére
Blokk
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #149435 üzenetére
A kosar be van verodve, ezekbe a melyedesekbe beleakadnak a lamellak, es nem tud szetkapcsolni rendesen.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #149443 üzenetére
Hat egy szep osszeg ha az ember szakszeruen meg akar csinalni egy ilyen kis motort. Gyakorlatilag restauracio mar, mert ezek vintage 125 osok. Ezert kell nagyon-nagyon olcson venni.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Pfiucska
aktív tag
válasz
norbert1998 #149535 üzenetére
60k lett volna amugy, csak meghuztak az elso sarkon mert sokaig indexeltem
az elso alkalommal nem kerdeztem meg, hogy mennyit kell jattolni.
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
3psilon
aktív tag
válasz
norbert1998 #149548 üzenetére
Köszi neked is, meg mindenki másnak is! Viszünk függőágyat, azt napközben fel lehet tenni valami pihenőhelyen, szunyálni, kajálni, várost nézni stb. A 200-200 km jó ötlet, a tanktáskára meg ránézek jövő héten a bó'tban.
Specs: Ryzen 7 5800X, 48Gb RAM, RTX 3060Ti 8Gb, Fedora Linux | Kawasaki ER-6F 2006
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Elden Ring
- Politika
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Evolveo StrongPhone Z1 - zimankó idején is
- BestBuy topik
- Belsős dokumentum az Intel CPU-k stabilitási gondjairól
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Halasztja a Recall funkció aktiválását a Microsoft
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!