-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
hadam98
senior tag
válasz norbert1998 #130399 üzenetére
Ez a GSX400 itthon nekem elég szerencsejátéknak tűnik, alig kapható itthon.
ADV is jöhet ha van jó áron, ott milyet érdemes így kezdőnek (A2)? -
Agostino
addikt
válasz norbert1998 #130402 üzenetére
csak a partvonalról böfögök ide, mert a technikai részét nem ismerem egyik motornak sem, de a transalpomat nagyon szeretem. más kérdés, hogy ő nem szeret engem, de az élet már csak ilyen. kicst olyan, mint egy depressziós tini, de amúgy mégiscsak a te gyereked.
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
Micsurin
nagyúr
válasz norbert1998 #130402 üzenetére
Semmi baj azokkal a 650-es egyhengeresekkel ha jó állapotban veszed és nem a felhozatal alja a cél. Haver az F650-ben egy hete forgatta át az órát 99k-ról 0-ra úgy, hogy 32 ezerrel került hozzá és import vas volt. Teljesen megbízható gépek, bejárta vele fél európát.
A GS-nek meg nem célja, hogy izgalmas legyen ahogy egyik line2 500-asnak sem volt soha célja az "izgalom". Izgalmasat akarsz? ZXR250, szerelőt találni is izgalmas sztori lesz.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
bacus
őstag
válasz norbert1998 #130427 üzenetére
lol. Mondjuk ez feltételezi, hogy minden rider egyformán 50 kg
A valóság az, hogy minden teljesítményhez hozzá lehet szokni, illetve ami az elején sok, az később elég, majd átcsap kevésbe.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Pfiucska
aktív tag
válasz norbert1998 #130427 üzenetére
Nem allitom h nem gyengek, sot! Viszont abbol itelve h en ezzel a helyzetek nagy reszet megoldom 90-es tablanal, nem akarom elhinni h ez nem megy egy 2* ilyen eros motornak.
Ettol fuggetlenul tegnap beiratkoztam A2-reiPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #130600 üzenetére
Mindegyik smkp-nak 45 km/h a tervezesi sebessege, ez egy ENSZ EGB rendelet. Tehat ami nem ilyen, az nem smkp.
Mindegyik ki van nyitva, egy egyszeru variator alatettel le lehet fojtani, ahogy az a gyarbol egyebkent kijon.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
nagyúr
válasz norbert1998 #130600 üzenetére
Robogókban gyárilag van fojtás. Fateromnak volt eg ykvázi új Yamaha Aeroxa, abban is volt. Miután kivette, ment alatta 80-at is
-
A Zéé
addikt
válasz norbert1998 #130609 üzenetére
Az az autósiskolás Honda Dio, amin az első smkp-s rutin órámon mentem, az ennyit tudott, meg amikor a Piaggio NRG-t vettük az első 1000km-t így kellett letolni vele... 40 fölé csak hátszélben, lejtőn lefelé ment. Aztán az 1000 km után a hivatalos szerviz maga "javította meg"
Just a simple Lineman...
-
GTVili
tag
válasz norbert1998 #130622 üzenetére
Korlát...? Járókeret....?
-
GTVili
tag
válasz norbert1998 #130626 üzenetére
Mindenképpen... a korlátnak neki tudod támasztani a járgányt, a járókeret meg jól jön majd, amikor már kivannak az izületek....
[ Szerkesztve ]
-
Nikaré
őstag
válasz norbert1998 #130622 üzenetére
Törölközőt szárító?
-
DJGABI
addikt
válasz norbert1998 #130648 üzenetére
ó drága alma materem
jó kép lett sztem
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
Micsurin
nagyúr
válasz norbert1998 #130648 üzenetére
Augusztusban campusszal pózolni... má nem azért de ezt én büntetném!
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
A Zéé
addikt
válasz norbert1998 #130707 üzenetére
Ez hol volt hirdetve? Mert ha tudtam volna róla, elmentem volna
Just a simple Lineman...
-
Methionyl
senior tag
válasz norbert1998 #130707 üzenetére
Én mentem volna, de túl messze volt _nekem_, legalább megérte?
Más: Motoron utast mikor szabad vinni? Ha több mint 2 éve van bármilyen kategóriás jogosítványom, vagy kizárólag motoros kategória megszerzésének a dátumától 2 év?
They can break you but not your promise, even death won't keep you apart. Through this darkness you will find him in your sword still beats, a heart.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #130720 üzenetére
Nyugodj meg, a vfr-vtr-esek azok ilyenek friss jogsi nelkul is :D
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
#56573440
törölt tag
válasz norbert1998 #130720 üzenetére
Az ilyen biztonsági motorozgatas tréningen közepesen értelmetlen nekem... Mondjuk ahol a jogsit csinálom ott az utóképzést is kincstári motorok csinálják, pont azért, mert tolni kell neki. Rutin előtt egy alap 1-es móka kötelező volt nekem is, azon rajtam kívül csak külsős volt kb. 25-éve túrázó, 4 hónapja jogsis, es közte minden is. Aki stabil gázzal bohockodott arra raszoltak hogy csapjad rá keményen, nem finomkodunk... Aki bukokeretrol bukokeretre fordult a sima szűk szlalomban folyamatosan az csinálta jól... Így is volt egy gyerek, aki szerint ez gymkhana, nincs értelme, minden is szar. Nála győzött az ego, de a többiek úgy mentek haza hogy hubzmg ez durván jó volt... Nyilván ennek is megvan az előnye meg a hátránya, így nincs sajnálás, sőt, de a sajátom teljesen másképp fordul, megy, így azzal is kell gyakorolni... De azért a fék, gáz, etc kezelés az azért radikálisan nem tér el, csak más... De sajattal pl a sok vészfék, kátyú szimulátor, határok keresése azért annyira nem esett volna jól, itt amikor racsuktam a gázt bolya mögül hogy álljon fel a gép, majd túltiportam a féket mert sok lett és keresztben csúszva eroszakoltam be az ivre, csak azért hívtak le, mert szerintük abban még volt bőven, tegyem rá keményen következőre, jó lesz az. Es tényleg
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz norbert1998 #130720 üzenetére
Köszönjük a beszámolót, tök jó volt olvasni!
Szerintem nagyon jól döntöttél, hogy egy ingyenessel kezdtél, így minden vesztenivaló nélkül tudtál belekóstolni a dologba, és most már Te is látod, hogy igenis kellenek ezek a tréningek, még a magukat rutinosnak, vagy jó motorosnak valló emberek is tudnak itt fejlődni!
Már sokszor megbeszéltük, hogy a jogosítvány megszerzése nem ad motoros tudást, de még csak az alapokat sem fekteti le, egyszerűen csak jogosultságot biztosít motorral a közúti közlekedésre... Ha rajtam múlna, én kötelezővé tenném a tréninget mindenkinek legalább egy alkalommal, hogy rájöjjenek az emberek, hogy mennyire szükségük van erre! (De ahogy más sem, ez sem rajtam múlik.) De tőlünk nyugatra vannak már megoldások, amik motiválják az embereket...Sajnos azt is megtapasztaltad, ami az ingyenes tréningek rákfenéje: a túljelentkezést, a tömegnyomort, az iszonyatos hosszú és izzasztó sorbanállást. Ráadásul ilyen mennyiségű ember mellett nem tudnak személyre szabottan odafigyelni mindenkire, nem tudnak a gyengeségekre, erősségekre külön odafigyelni, és nem tudnak ennek megfelelően tanácsokkal ellátni.
Egy (jó) fizetős tréning ebből a szempontból tök más! Az olyan nagyok, mint a Honda és a BMW egyedi felépítésűek, az oktatók évek alatt csiszolt oktatást sajátítanak el, és adnak tovább. Ilyeneken minden centiméter meg van tervezve, még az is, hogy mikor hol kell állnia az oktatónak, mert onnan látja a legtöbbet, és hiba esetén ott van a legnagyobb biztonságban!Szóval hajrá, keress egy jó csapatot, csináld meg az alap tréninget (ez a legtöbb helyen követelmény a tényleg jó tréningekhez), és utána egy világ nyílik ki előtted!
Mind tudjuk, hogy én Mackó-bérenc vagyok, de tényleg őket javaslom mindenkinek, mert megcsináltam már majdnem mindent ott, több tréninget többször is, és tényleg nagyon jók! Mások ugyan ezt mondják a Hondáról is, és biztos vagyok benne, hogy nekik is teljesen igazuk van! De bármilyen olyan tréninget választasz, ahol több figyelem fordul egy emberre, csak nyerhetsz vele! Az el nem szenvedett baleset olcsóbb, mint egy jól védő ruha!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz norbert1998 #130728 üzenetére
Egy személyre szabott tréningen max 10 fő jut egy oktatóra még egy egyszerű alap tréning esetén is. Egy nagyobb odafigyelést igénylő esetén (mint pl. amin most voltunk a Mátrában közúti tréningen) már 6-7 fő a max oktatónként!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz norbert1998 #130730 üzenetére
Már hogy a viharba ne tudnék? Még videót is csináltam róla!
JELI Motors Enduro tréning - személyre szabottan kemény!
Csinálnak többféle tréninget, mi enduró tréningen voltunk. Sajna a kamerám lemerült, és akkor még nem volt a DJI-hoz tarcsi-akksi, így a végén a siratófalazás már nem kerülhetett bele. Van túraenduró tréningjük is (gondolom a Varával oda mennél), azon még nem voltam. Da Attila és Bence is tök jó! Mindketten nagyon képben vannak, de Attila pedagógiai szintje azért jóval túlmutat Bencéén - de ez már csak a korkülönbség miatt sem meglepő.
Ami fontos, hogy ott is 2 csoportra bomlik a csapat, és leginkább tudásszintnek megfelelően. Aztán ha változik a dolog, akkor át is szervezik, mi így kerültünk a KLX-ekkel hamar az EXC-k közé
Szóval láthatod, itt is érvényesül a kiscsoportos foglalkozás előnye, hogy személyre szabottan tudnak foglalkozni Veled!Azt viszont nem tudom mennyit mentél már terepen! Ha még sokat nem, akkor én javasolnék előtte egy Hungaroring Dirt képzést, ami ugyan csak 4 óra, de betonstabil alapot ad! (A 8 órás változata viszont pénzkidobás, ugyan azt csinálják benne, csak elnyújtva, mint a rétest.)
Van a Hondának is tereppályás tréningje (is), ami szintén nagyon király! Viszont oda már úgy érdemes menni, hogy a Hungaroringin túl vagy, mert a Hondánál kevesebb (jóval!) az elmélet, és inkább a csapatás/fárasztás ment, amikor még Urbán Attila tartotta a képzéseket (az utódjáról semmit sem tudok).
Ez a 2 tréning olyan, ahol adják a motort! Mindenképp ezzel kezdeném mielőtt sajátmotoros tereptréningre mennék! Utána lehet menni Jeli-hez, ha keményebb terepre vágysz, vagy Urbán Attilához, ha inkább csak simára. Van a Drivex-nek is tereptréningje is, de azon nem voltam, és nem is nagyon néztem, így sokat nem tudok róla...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Somatom
veterán
válasz norbert1998 #130947 üzenetére
Rákerestem az összesre. Az a Silence szimpi (városi használatra). Tudja vki, hogy milyen előnyöket nyújt ez az új, motoros zöld rendszám?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz norbert1998 #130957 üzenetére
Nekem semmi vezetési problémám sem volt a 125 -ös Scarabeommal. Spanyolba kivittem magammal és ott a barátnőmmel kirándulgattunk vele a hegyekben. Két személlyel +3 gyári dobozzal sem volt gond a kanyargás, csak a hátsó teló volt kevés (ez még az egy telós volt).
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Mentolka
senior tag
válasz norbert1998 #130957 üzenetére
Azt hittem, csak én vagyok így ezzel - engem is kiráz a hideg robogón ülve.
Mintha egy hokedli menne kétszázzal alattam. -
csongi
veterán
válasz norbert1998 #130974 üzenetére
A hidrogén nem robbanó motorral lesz hasznosítva.
A szállítás és tárolás jelenleg egy jobb fázisába lépett.
Illetve egy sokkal zöldebb energiaforrásnál a kezdeti időszakban megengedőbb a veszteség.
Ennél legalább tudjuk miből lesz, mi lesz a végtermék, és pontosabb számot látunk a meglévő mennyiségről.A következő lépés valamikor a jövőbe a Hélium3.
És az elkövetkező pár száz évben maradunk az elektromosságnál.Majd a fejlődés része lehet az energia újra értelmezése, és annak még fejlettebb hasznosítása.
A benzines cuccokkal sem lenne baj, ha végtermékkel tudnánk mit kezdeni, és hasznosan újra integrálni a környezeti rendszerbe.
Egy része megoldható lenne, de sok mindent kellene hozzá megváltoztatni.[ Szerkesztve ]
-
GTVili
tag
válasz norbert1998 #131019 üzenetére
Má' nem....
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #131050 üzenetére
Délen nem lesz semmi ?
-
vlevi
nagyúr
válasz norbert1998 #131050 üzenetére
Szerencsére keleten is beindult az "élet", egy jó ideje Debrecenben is jelen van a Safety-Hungary csapata, és mostmár nem az Auchan parkolóban lesznek a képzések, hanem a Hajdúhadházon épült új pályán.
Ez nem a nánási GP pálya, hanem egy kicsi, Kakucs szerű, kb 1km-es pálya.
[Térkép]
[Videó]
Legalább már 2 van a közelemben, a Rabócsiring, és ez az új.
Mostmár tényleg el kellene menni valamelyikre[ Szerkesztve ]
-
DJGABI
addikt
válasz norbert1998 #131214 üzenetére
Szerintem inkább fejleszteni nem nagyon akarnak. Ebben is az a levegős 4t blokk mi lehet, 80-as évekbeli Yamaha, Suzuki licensz? Az tudott már ennyit
(#131215) vendingo az a 3-4 LE kétlem hogy ennyit jelentene, nem hinném hogy egy 125-ös GSX/YZF már üzemórás lenne.
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #131237 üzenetére
Ha soloba megy, mentek a kis motor is elmegy a vilag vegere is ketszer :).
Ott van a legnagyobb szenvedes, mikor a csapatpa bekerul. Mindenki szenved tole. :(.
Legutobb 80-100 lovas motorkkal voltam egyutt az 57 lovassal.
Mar itt kiutkozott a diferencia. Nem azert mert 200 al akartak menni a tobbiek.
Egyszeruen a kozlekedes dinamikaja mas.
Elol hatul lassit, vagy tori a menet tempot.Kisebb par szazas gurulasokknal ez nem gaz.
De tobb ezer km-es utaknal nem lesz jo. -
Pfiucska
aktív tag
válasz norbert1998 #131250 üzenetére
fontos szabaly lesz, hogy o nem valthat 5.-nel lejjebb, te meg feljebb
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
Pfiucska
aktív tag
válasz norbert1998 #131256 üzenetére
Hasonlo modon kozlekedtem en is amikor a 125-sel mentem az 500-as elott mind a kettonknek hatos valtoja volt, sry
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
nagyúr
válasz norbert1998 #131268 üzenetére
Ott a faterom. Korlátlan jogsija van és mégis 22 lóerős motorral jár...
-
vlevi
nagyúr
válasz norbert1998 #131268 üzenetére
Én még nem próbáltam, de valószínűleg sokkal könnyebb a városban forgolódni egy 250-es enduróval, mint 1250GS ADV, vagy 1290SAS-al
-
DJGABI
addikt
válasz norbert1998 #131268 üzenetére
na igen, pont ezen morogtam én is, miért 125 a következő lépcső moped után, ilyesmi azért már élhetőbb. állítom olcsóbb mint a 15 lovas 125-ösök többsége
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
DJGABI
addikt
válasz norbert1998 #131282 üzenetére
Ott tali. Hasonló a terv itt is.
Nagymotorra mondjuk nem mostanában lesz keret, de ha veszek tuti viszek magammal szerelőt is. Hogy minden második motorommal belenyúlok...
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
zolee5016
őstag
válasz norbert1998 #131378 üzenetére
én is ott tanyáztam a Táboron
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
bacus
őstag
válasz norbert1998 #131383 üzenetére
Nálam mindig van jump starter. A legkisebb einhell. Amikor haldoklott az akkum, akkor 3 napig úgy jártam, hogy ülés le, indít, ülés fel..
Az elmúlt 3 évben beindítottam vele kb 15 autót 3-4 motort, a legjobban kihasznált "szerszám".
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
dellfanboy
őstag
válasz norbert1998 #131446 üzenetére
a hondanak ott van komoly adv-nek az africa twin.
esetleg tudnal mondani yamahatol/hd-tol a2 kompatibilis turaendurot?eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
JoinR
senior tag
válasz norbert1998 #131446 üzenetére
Ja, ezt a perverziót sose fogom megérteni, hogy a túraendurókat miért mindenki krosszpályán ugratva akarja tesztelni, hogy aztán rá lehessen csodálkozni, hogy oda kevés
A túraenduró általában 80/20 aszfalt/földút (nyilván típusfüggő, budget KTM legyen 70/30), ami látszik a gumiválasztáson is. Ha a komfort számít, főleg a magyar utakon, ebben a kategóriában nincs sok más választás.
Az, hogy a 9 milliós GS jobb, mint egy 2.5 milliós budget motor, nyilvánvaló, ki venné meg a BMW-t, ha ne így lenne? A 190/200 mm-es rugóutat azért helyből árnyalja a +50kg, megnézném, hogy a gyakorlatban mik azok a helyek, ahol a GS tényleg elmegy, míg egy budget motor nem, úgy, hogy nem a sofőrön múlik.[ Szerkesztve ]
-
dellfanboy
őstag
válasz norbert1998 #131448 üzenetére
t700 mennyivel dragabb? 1 millaval? abban igazad van ha vki komoly aszfalt terepkepessegu gepet akar vesz egy sast a ktm-tol vagy gs-t nahde ez a cb500 honda most kb a beleposzint. ahoz kepest meg nem nem olyan szar...
sztem a2be ez a honda nem olyan szar valasztas. a 310-es bmw sztem gyenge. 390 adv meg pont annyival racingosabb, hogy aki honda kenyelemre/megbizhatosagra vagyik nem fog olyat venni. ahogy nezegettem a teszteket a hondak esznek 3.x litert mig a ktm-ek 4.x-et. biztos van olyan konyvelo akinek ez is szamit...eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
JoinR
senior tag
válasz norbert1998 #131452 üzenetére
OK, először nem írtad, melyik GS-ről van szó, nálam a nagy az alapértelmezett
A 310-zel össze lehet hasonlítani, az endurósabb, és pont annyival "rosszabb" is aszfalton.
És igen a küllős felni utáni vágyakozás is egy állandó téma Meg a 21-es kerék, meg a mittoménmi. Szvsz aki úgy akar menni földúton, hogy ez számít, annak enduro való, nem ezek. CB500X és társaival túrázni érdemes, nem a határokat feszegetni.
Elképzelem, azt a szenáriót, hogy ezekkel az inkább aszfaltgumikkal valaki úgy csapat földúton, hogy már kevés a futómű...lezárt utak nélkül szerintem az már inkább a vakmerőség kategória.[ Szerkesztve ]
-
Pfiucska
aktív tag
válasz norbert1998 #131478 üzenetére
Vannak akik r1-en kezdenek es elnek meg de azert ez szep ugras lenne En 125-rol (15le) most leptem 500-ra (48le) es eg es fold a kulonbseg, mintha masik sportot uznek..
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
nagyúr
válasz norbert1998 #131478 üzenetére
80lo, 250kg. A dinamika szerintem kezelheto lenne, de a sulyt azert szokni kell az tuti.
-
bacus
őstag
válasz norbert1998 #131487 üzenetére
Minden gyösszel is el lehet esni
A boxereknek nagyon alacsonyan van a súlypontjuk, hiába nehezek a motorok, mikor ráülsz egy filigrán 180kg-osnak érzed.
Én ha lebeszélnélek, az sokkal inkább pénztárca miatt lenne. Egy 2010-13 közötti 1200GS tartható talán most fent a legolcsóbban, de mikor gond van velük, az sokba kerül, illetve ezeknek az áráért más márkánál szalonból választasz.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Somatom
veterán
válasz norbert1998 #131478 üzenetére
250 -es ETZ -ről ültem át CBX1000 -re. Ez a feladat, meg kell oldani, ennyi. Egyáltalán nem emlékszem átállási nehézségekre, úgyhogy nem lehetett olyan szörnyű.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #131478 üzenetére
Nincs is azzal baj.
Csak legyen penz Bananra. :).
Illetve egy szerelo, aki ismeri a motor minden kis trukkjet.
Egyebkent sokat mennek, de ehhez sok gondoskodas is kell.
Tesom RT-je. 150 ezer felett futott.
De itt mar komplet kuplung+tengely meg minden is cserelve lett.
A blokkhoz nem kellett nyulni, vegnyomas picivel a gyari ertek alatt. De egy merest vasarlas elott erdemes csinalni.A kerekmeghajtas ha beazott es bent maradt a viz, akkor a kereszteketek kukakzni lehet.
Nem megfelelo kenoanyagok hasznalata ugyan csak draga javitasi koltseget jelent.
A tangely kiverodesek draga jatekok. par szasz ezret felemesztenek.Injektor fejek emesztheto arban szerezhetoek.
Rezonancia oldalon ha jol emlekszem, kenyelmesebb mint a V2 es egyhenger utazos tempoban.
Nyomatek leadasnal meg olyan mint az egyhenger, vagy V2
Ott van azonnal.
A legkisebb ccm a legsimabb jarasu, es ahogy no a motor, ugy lesz egyre zakatolosabb.Ez a futomu megoldas tenyleg jo.
Kicsit osszetett, de jo allapotban szepen eltunteti a xar utat alolad.Tologatni nehez. Gurulva maris jelentosen veszit a suly erezetbol.
bacus kiegeszit a sajat tapasztalatai alapjan. :)
Szamits a dragabb alkatreszekre. De van hogy hosszas kutatas utan emesztheto arban beszerezheto alkatresz.
Pest kornyeken van szerelo, akit tudok javasolni.Eleg nagy ugras a 125- hoz kepest. Kerdes mennyit mentel a 650-el?
Ezeket a GS-et a nagy ccm es tomeg ellenere konnyu terelgetni. Mintha egy kategoriakkal kisebb motorral mennel.
Baratom 170cm kb 60 Kg.
F650 rol ult at 1200Gs-re.
Elsore letolta Csernobilt. Azt mondta mar a proba koron megbaratkoztak, egy ora alatt megszerette.
Persze a F650 be beletett 100 ezret kb. :)
A kacsacsor meg izlesek es pofonok :) -
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #131487 üzenetére
En gari nelkuli premium motort nem vennek soha.
Plane nem magyarorszagrol, ahol szorozd meg x-szel az oraban lathato km futast.
125 utan a sulya mindenkepp problemas lesz, biztos lesz vele eldoles.
Ha van ra penz, meg ez az almod, akkor nem egy forum fog megakadalyozni, hogy vegyel egy ilyet, szoval mindenkinek joga van az almaihoz, vagy ahhoz hogy hulye legyen, ezt majd az ido eldonti hogy vegul melyik lesz :D[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
A Zéé
addikt
válasz norbert1998 #131495 üzenetére
én KTM-et, Ducatit nézegettem willhaben-en, és rendre drágábbak, mint itthon.
Tavaly is, és idén is úgy láttam, hogy pont ilyen július környékén volt a legnagyobb a hahu-n. Ami nyár végéig nem kerül eladásra, az általában tavaszig ott marad, nem nagyon változik a kínálat.Just a simple Lineman...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #131495 üzenetére
Willhaben az egy szimpla aprohirdetesi oldal, olyan, mintha nemetorszagban az ebaykleinanzeigen-t nezned. Feltetelezem, ausztriaban is nagyjabol az a rendszer, mint nemetoban. Ugyanazok a motorok a mobile.de-n megtalalhatoak, mert a mobile automatan kirakja az aprohirdeto oldalra az osszes jarmuhirdetest. Viszont. Nemetorszagban aki csak aprohirdetesben arulja a jarmuvet, de mobile-n nem, ott arra megy ki a dolog, hogy ne kelljen a torvenyben meghatarozott garanciat (vagy szavatossagot, fogalmam sincs hogy hivjak, a lenyeg ha szart adsz el visszahozzak neked) vallalnod.
Altalaban exportra szant, kerdeses allapotu, regi motorok vannak fent, akar cegektol, (szalonoknak is van "fake" profilja, ahol nem mondod meg, hogy melyik kereskedes arulja ezeket a motorokat) kulon kiemelve, hogy semmilyen felelosseget nem vallal az elado, holott ez teljesen illegalis, ilyet szalon nem csinalhat, de maganszemely sem nagyon, vagy kulon szerzodesben kell irni, hogy alkatresznek adja el. (Bar a vfr-t en is igy vettem, de azon lattam, hogy minden jo, es olcso plusz vegig vezetett szervizkonyv. Erted. 97 es motorhoz, osszes szamlaval. Ilyet szabad venni)
Evszaktol fuggetlenul, ami jo, az nem lesz olcsobb, vagy nem annyival. Szezon vegen alkudozni tudsz, mondjuk 7-8000€ motor eseteben kb 2-300 € rol beszelunk, ami nem vmi sok. Ha nagyon meg akar szabadulni vki vmitol, becsereli szalonban egy ujra. Teljesen mas itt a piac, es az eladas oka.
Tehat aki normalisan karbantartja a motorjat, az altalaban becsereli ujra. Ha nem, akkor kirak ra egy tablat, es kirakja az utcara. nemigen kerul ki maganszemelytol az apro oldalra, mert nem akar bolgarokkal, romanokkal, magyarokkal beszelni, ugy, hogy azok azonnal alkudoznak telefonban, nem beszelnek nyelveket, stb.
Csak felvasarlo vagy szalon rakja ki ezeket a regi motorokat, es megprobal kibujni a torvenyben foglalt kotelezettsegei alol. Termeszetesen kivetelek vannak, csak keves.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #131506 üzenetére
Multistradat ne vegyel, a regi 1000 es sztm egy szar. Az ujat egy vagyon idoszakos szervizre vinni. A blokkja jo, sokat megy, de a ds1000 esen mar fojtoszelep leptetomotor van, ami viszont sokszor beszarik.
A 620 multi ugyanazzal a blokkal van, mint a monster, annak a befecs rendszere is jo, a blokkja is, viszont viszonylagosan gyenge.
Ami pozitivum, hogy a terblanche multi tankjat ha megnezed benyulik az ules ala, mar a benzintankkal is a tomegkozpontositast vettek figyelembe. Ez nagyon keves motoron fordul elo. Meg a normalis fek-futomu.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Politika
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Yettel topik
- OpenMediaVault
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Nintendo Switch
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen