Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • D@reeo

    aktív tag

    Sziasztok
    Thunderbirdben kezelek 8-9 fiókot. Van amit IMAP-en van amit POP3 protokollon kérek le.
    Az alábbi kérdéseim lennének:

    1. Mivel elég sok a levélszemét ami átmegy a szűrőn, olyat szeretnék elérni, hogy ha a bejövő levelek közt kiválasztom a nemkívánatos leveleket, akkor egy gombnyomásra (vagy valamilyen egyszerűbb művelet hatására) onnantól kezdve szűrje az ilyen típusú leveleket és egyből menjenek a SPAM mappába. Hiába jelöli meg SPAM-nek a kliens, mégis ott van egy csomó szemét a beérkezőknél (aztán az áthelyezés ismét a SPAM hatására ugyan átrakja, de következő alkalommal az ugyan olyan levelek ismét ott vannak)

    2. Lehetséges valahogy, hogy az összes beérkező új levelet egy helyen mutassa és nem külön külön minden fiók beérkező mappájában (IMAP-on lekérteket is)?
    Szerk: Fájl-mappák-egyesített-re hiába kattintok, nem vált át

    Köszönöm

    [ Szerkesztve ]

  • D@reeo

    aktív tag

    válasz kispx #5433 üzenetére

    1. Ok, akkor ezek szerint jól csinálom azt, hogy kijelölöm és ismételt áthelyezés SPAM mappána opciót választom? Idővel meg fogja tanulni?
    A levélszemét gyűjtő csak az előzőleg létrehozott feltételek apalján gyűjti be a szemetet, nem? (Nem szeretnék minden egyes spam esetén új szűrési szabályt létrehozni)

    2. Mindegyikre átvált, kivéve az egyesítettre. Ha rámegyek, akkor visszaáll a "Mind"-re. A linkelt hibaelhárítót megnézem. köszi

  • D@reeo

    aktív tag

    A linkelt hibaelhárisással a következőre jutottam:

    See if the same problem occurs using View -> Folders -> All Folders.All folder esetén nincs ilyen hiba. Át lehet állítani. Mindegyikre át lehet állítani és működik, kivéve az egyesített.

    Right click on "inbox" at the top of the folder pane (the inbox that has child folders for each accounts inbox) and select "Properties". Check that the search criteria uses the radio button for "Match all messages" and that there are no additional criteria. Typically you'll see a greyed out "Subject" "contains" and a empty field followed by the plus and minus buttons.

    A legelső fiók beérkezett boxján jobb click-tulajdonságok és ott legyen bepipálva a "A mappa üzeneteinek megjelenítése a globális..." opció? Mert be van jelölve, szóval nem segít.

    Try running in safe mode using "Help -> restart with add-ons disabled" to rule out it being a problem due to an add-on.
    Nem segít

    Use "Help -> Troubleshooting Information -> Open Containing Folder" to display the contents of the profile using windows explorer (or whatever file manager you are using). Then exit Thunderbird and delete the "smart mailboxs" directory within the Mail directory. Start Thunderbird. 7
    Nincsen smart mailbox mappám a Mail mappán bellül. Csak 2 pop3.freemailes+1 másik pop3-as és egy Local Folders.

    If deleting "smart mailboxs" doesn't help exit Thunderbird and delete both "smart mailboxs" and the virtualfolders.dat file. That file is used for Saved Search (aka virtual folders) settings. A side effect is that if you had any saved searches they will be deleted and you will have to recreate them. The reason for deleting the file is Unified Folders is a "advanced folder view" that uses saved searches. Restart Thunderbird.
    Nem csináltam meg, mert nincs is smart folderem

    If none of this works try installing another version of Thunderbird in a different directory and see if it has the same problem.
    26-os beta nem segít. 24.1.1 nem segít. 24.0 nem segít.
    17.0 telepítése után üres profillal indított. Ekkor (fiókok nélkül) engedte kiválasztani a Mind nézetet. De amint importáltam a backuppot, ismét előállt a hiba. Szóval a profillal van valami problémája.

  • D@reeo

    aktív tag

    válasz copass #5434 üzenetére

    KÉP

    A defaultra bemásoltam amiket írtál, mert üresek voltak.

    [ Szerkesztve ]

  • D@reeo

    aktív tag

    Sziasztok.
    Thunderbirdben kezelek pár fiókot.
    Jelenleg a gmailes fiómom van beállítva alapértelmezett SMTP kiszolgálónak. Ekkor ugye hiába küldöm a levelet az info@cégnév.hu-ról, a címzett úgy fogja látni, hogy a nickem@gmail.com ról jött és ha rányom a válaszra, akkor a gmailes címemre jön a levél.
    Ezt kiküszöbölendő szimplán annyi a dolgom, hogy megadom azt az 5-6 különböző smtp beállítást amennyi különböző fiókom van és azokat állítom be smtp-nek a különböző fiókokhoz?
    Köszi

  • D@reeo

    aktív tag

    válasz TigerCat #5886 üzenetére

    Akkor nálam valami más gond van.
    A példa kedvéért leírom a teljes történetet:
    Kaptam egy emailt az info@ címre. Thunderbirdből válaszoltam rá (címzett+másolatnak is)
    Az elküldött levelem megjelent a gmail web felületén mint olvasott bejövő levél. (ez mindig is így volt)
    Nemsokára rá kaptam egy válasz levelet a gmail.com os címemre (amit az eredeti címzett nem ismer, csak az info-sat). aminek az infosra kellett volna jönnie.

    Priviben ha küldtök egy mail címet, akkor arra küldenék egy levelet, hogy megnézzük nálatok mi jelenik meg mint feladó neve és mint cím.
    Köszi

  • D@reeo

    aktív tag

    válasz TigerCat #5889 üzenetére

    Lehet, hogy TB hiba. Több éve megy win reinstall után backupból, és pl a nézetet se tudom egyesítettre állítani, mert nem történik semmi, ha rákattintok. (hogy az összes bejövő levelet egy helyen mutassa)

    Annyit javítok az előző hsz-emen, hogy kiküldés után a gmail fiókom elküldött mappájába kerülnek a levelek.
    Időközben rájöttünk a hiba okára, az infos címnél a kimenő kiszolgálóra a gmailes smtp volt beállítva, és nem az alapértelmezett :U

Új hozzászólás Aktív témák