Új hozzászólás Aktív témák

  • this is life

    Ármester

    válasz zsolt64555 #2920 üzenetére

    A nagy márkák védelmében annyit írnék hogy igen a nevet fizetjük de a supportot is a reklámokat és a fejlesztői és programozói gárdát szintén, a kinai cuccokkal meg az a baj hogy hiába gyártanak le valamit hardveres "jól" ha nincs mögötte kellő számú fejlesztői,tesztelői gárda,akkor hibák sorozatába fut bele az ember,persze vannak kivételek pl :zte,huawei,meizu,xioami ,a két első nagy cég megfeleő emberrel az utobbi 2 kis cégek de becsületes iparos munkát végeznek ,és nem csak összedobnak valamit ,aztán ha müködésre tudják bírni már mehet is a piacra.De van példa a brandeltek közt is lásd prestigio az ő forumukat nem sírják és bosszantkodják végig az emberek ,mert a cseh cég jobban utána járt a beszállítoinak,nem úgy mint 1-2 másik brand.De még ez is elmenne ha az itthoni support elérhető rugalmas és segítőkész lenne ,cáfolj meg ha nem így van ....Az én agyamat is felcseszték az elérhetetlenséggel az iszonyúan hosszú szervizidővel kb 160 napból eddig 65 szervizben,és még legyen elnéző az ember,mert nem csak az a baj hogy nem jó a készülék(mert amit ember alkot az lehet hibás is ) hanem az hogy x@rnak a fejünkre....És így tovább ...tudnám még részletezni ha muszáj ..

Új hozzászólás Aktív témák