Új hozzászólás Aktív témák

  • mycso

    Topikgazda

    LOGOUT blog

    válasz Gabady #50535 üzenetére

    Hali, okoskeréknél annyi a trükk, ha vétel után vezérlést cserélsz, akkor azt is cseréld.
    Ahogy nézem, a 2.0benzinre valóban ír kéttömegű lendkereket. Bár benzinesben nem tudom, hogy mennyire venni észre a hibáit, dízelnél a következők a tünetek: ha nem kinyomott kuplunggal állítod le, a leállítás pillanatában tompa, fémes zörgést hallasz előröl (valami hasonló, mintha valami leesett volna). Illetve alapjáraton (főleg melegen, amikor már beáll az alapjárat) a kasznit is tudja rázni. Illetve nagyon kis gázzal vagy gáz nélküli tolatásnál, rángatózik össze-vissza és a legelőször említett fura zörgést hallod a lendkerék irányából.
    Illetve benzinesnél, főleg egy ilyen szívónál azért elég nehéz tönkretenni, sokkal tovább bírja, mint egy dízelnél.

    (#50536) orosziem81: nem munkahelyi, hanem üzemi baleset.

    “The Night is Dark and Full of Terrors”

Új hozzászólás Aktív témák