Új hozzászólás Aktív témák

  • ΞΔGLΞ

    nagyúr

    válasz mycso #54110 üzenetére

    finomítgattak ezt-azt

    Pontosan miket is? :)

    Szerintem meg...
    Az az ajánlott, amire az előző gazdája vigyázott, nem kintről hozott és parasztvakítóra kiglancolt összetákolt gané, ilyen átlag 150K visszaállított órákkal. Márpedig kereskedőnél, ha jó árban van (olcsóbb) és még jól is néz ki, kevés km-rel szinte csak ilyet fog találni, mert ő nem azért van, hogy vásárlónak kinyalja a valagát. . Tehát, azt meg egy laikus (hozzáértő szerelő nélkül), az életben nem fogja "látni", hogy épp milyen trágyát sóznak rá. A megvigyázott, leinformálható autóknak viszont megkérik az árát mindenhol.

    A rezonancia meg nem apróság, hanem gagyi minőségű anyagok garmadája, és rossz/hanyag összeszerelés amivel tele b...ták ezt a frankó autót. Ilyen, pl a zselés bak, amit kb, 4-5 évente cserélni illene, mert egyrészt a főfelelős az alapjárati rezonancia/remegés miatt, másrészt emiatt az előbb említett gagyi alkatrészek is lassan életre kelnek egy idő után és mindenki belepofázik a vezetésbe, főleg műszerfal tájékán, ami brutálisan degradálja az autó élvezeti értékét, minőség szempontjából.

    De említhetjük az ajtókárpitokat, kombinál az elhúzható takaró fémes része is berezeg néha, a kattogó ajtóhatárolóról nem is beszélve, beázó pórféklámpa etc... (kombi) ezek mind-mind kegyetlen lerontják az érzést, hogy egy Laguna3-mast vezetsz. Szerencsére a, Talisman-nál egyelőre nem jönnek idegesítő zajok...még jó 1 éves sincs. , de a Laguna3 karakteresebb és néha bizony jobb vezetni is. (ha kussban van)...
    Néha azt kívánom, bárcsak süketebb lennék egy picit. :DDD

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák