Új hozzászólás Aktív témák

  • ΞΔGLΞ

    nagyúr

    válasz #32577792 #54538 üzenetére

    Csak épp az olajhasználat nagyban függ, hogy kapja az "ívet" a motor. Tuningos a gép. Tatás vezetésnél, talán még a 40 ezer is elmegy.Nálam nincs 215-ös limit. Az autó 222 lovas, Német pályán padlók nyomok 248 a vége (gps szerint) a km óra ekkor már vagy 15-öt csal. A fogyasztás, pedig 19-24 liter körül alakul. Egyébként, sajnos 200 felett, ebben az autóban egyszerűen kibírhatatlan a szélzaj. Egy ford mondeó-ban lényegesen jobban megoldották ezt a részét.

    Annyit csináltam, hogy a netről rendeltem hangtompítókat, ahova csak lehetett és még nem zavarta a csukást, feltettem az ajtóra. Ilyen öntapadós dynamat cuccosokat. Nagyon sokat javult ez a része. 200-nál olyan, mint régebben 150-nél.

    Szóval, én nem fogok ezzel játszadozni, hogy később cserélem, mert érzem, hogy 10 ezer után megváltozik a motor, főleg a legutoljára belerakott elf nem bírta a kiképzést.
    Az is lehet, hogy van ennél jobb is, mint az LM 4400, mert a top szintetikus olajok közt egyáltalán nem szerepel, sem ez, sem az elf.
    Penzolil, Amsoil, Valvoline, mobil1-gyek viszik a prímet. Dízelhez állítólag az Amsoil-nál meg a Motul xcess 8100-nál a világon nincs jobb, de persze ez írott szöveg, ami lehet igaz, de lehet egy kicseszett nagy parasztvakító bullshit.[link]
    Amíg nem próbáltam, nincs saját tapasztalat, addig maradok LM 4400-nál, meg a 12 max 15 ezres olajcseréknél. :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák