Új hozzászólás Aktív témák

  • ΞΔGLΞ

    nagyúr

    válasz #32577792 #54538 üzenetére

    Néhány kép, amit ígértem a hátsó cseréről. Az öcsémmel együtt csináltuk.
    Tavasszal pedig kicserélem az elsőket is. Lyuggatott Zimmerman-ra, mert igaz drága, de az autó úgy áll meg, mint a szög. Nem olyan rég próbáltam, pont egy Laguna III-as ismerős rakott olyat bele, elképesztő a fékhatás. [link]

    Természetesen, még emelés előtt, talajon meg lett lazítva. Egyik oldalon gyári emelő, a másikon krokodil, plusz bakokkal alátámasztva. Gyárilag is 280 nm a meghúzása, se több, se kevesebb. Meglazításakor és meghúzáskor is kellett egy hosszú fémcső rádugva a nyomatékkulcsra, de főleg lazításkor.

    Itt épp nyomatékkulccsal lesz lazítva a cucc, hirtelen egy présel papírtéglával támasztottuk meg a féknyerget.

    Mindent (felrakás és tisztítás előtt) ezzel az elég jó minőségű zsírral kentünk be.

    Az autón, kb százzal húztuk meg, a további 180 nm-t talajon kapta meg.

    Felrakás előtt és felrakás után is TRW féktárcsa tisztítóval át lett törölve minden.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák