Új hozzászólás Aktív témák

  • Xantomas

    őstag

    Robibá!
    Elméleti kérdés, ami nem nagyon áll nekem össze, tünet, vagy fícsőr.

    1.9 dci-nél elektromos nívó értéke, indítás után bizonyos helyzetekben, de fixen, totálisan eltér a pálcáson mérttel. Pálcás szerint 3/4, elektromos nívó szerint 1/4, de volt, hogy azt mondta, hogy túl nívó alatt van. Az miért van? A következő inídásnál, ha már üzemmeleg a motor, akkor ugyan azt mutatja mind a kettő. Ezt leginkább az után veszem észre, amikor hosszan, sokat (200km+) nagy sebességgel (szigorúan max 140-nel ;] ) pályázok. Másnap, teljesen lehült motornál jön ez ki.

    1. DPF miatt gázolaj van a motorolajban, amit egyszerűen nem tud rendesen kezelni az elektromos nívó, viszont a magasabb hőmérséklet miatt nem tud úgy ugyan jól emulziót alkotni, és felúszik az olaj tetejére miközben kihül? Ugyanakkor nincs gázolaj szaga, a pálcáról letörölt olajnak.
    2. Létezhet, hogy a Verylube turbo miatt nem jó az emulzió, és kiválnak az összetevők az olajból?
    3. Nem átlagértéket vesz az elektromos nívó, hanem egy pillanatnyi értéket, és azt tárolja el, jelzi ki, egy az utáni időpontban, amikor már dolgozik a szivattyú, és a karterban csökken a szint, mert a blokkban locsolja szét, csak a pályázás miatt nem keveredik a gázolajjal, hanem pont kiégette már belőle mindet, és ezért nőtt a viszkozitása.
    4. Ne foglalkozzak vele, ez ilyen, az elektromos nívóra, max akkor figyeljek, ha azt mondja, hogy kevés az olaj, és csekkoljam le a pálcával.
    5. Szar az ELF FullTech FE, és annak a jele, hogy öregszik az olaj, cserélni kellene, mert öli a pályázás. (Az utóbbi 2 hónapban 6e km ment a motorba, szóval elég sokat volt használva, vegyesen pálya, román utak, ebből adódóan sok hegymenetben előzés padlóval, sok gyorsítás)

    6. Kapjam elő a diagot, és amikor ilyet tapasztalok, akkor mentsek le mindent, amit lehet, és nézzek élő adatokat. De ha igen, akkor mit?

    "Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"

Új hozzászólás Aktív témák