-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz gooool #43390 üzenetére
Nem lehet, hogy a huroknál el van ferdülve a törlő kar?
Nem tudom mi lehet a bibi , mert eddig mindenki imádja akinek beajánlottam, hogy ennyiért ajándék és nagyon babán töröl, nekem is ez a tapasztalatom 4 éve használom idén már cserés lesz, de múlt évbe pl. Megfagyasztottam télen a szélvédőn és azt is kibírta.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
tresh
addikt
válasz gooool #43863 üzenetére
Nincs kettőstömegű ha a Lagunáról van szó. Motortartó bakNem vagyok látnok ha nem írod alapból a tiedre gondolok Gyors teszt alapján rögtön kiderül ha 1-esbe rakod és szépen csúsztatod a kuplungot és lüktet a pedál/remeg akkor a kettős döglődik. Ha a bak a rossz akkor meg kell rángatni a motort és kiderül mi a helyzet. Illetve zselés bakokon van ha az ereszt vagy rossz látszik és nyoma is van.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz gooool #43873 üzenetére
Megèrtem, èn is benzinesből dízelbe ültem, volt is pipa rendesen, de remèlem most már vège. Az biztos, hogy a lagu2es szebb, nagyobb kènyelmesebb, de ha a benzines bordót gondoltad szopásnak, akkor a 2es lagu 1,9 dci az a szopás hígított fitymacsattogós eszenciája tud majd neked lenni....
De ez csak az èn vèlemènyem persze, nem támadásból írtam...
[ Szerkesztve ]
-
speedydb23
senior tag
válasz gooool #43875 üzenetére
Klímával érdemes óvatosan bánni, nekem is most derült ki, hogy semmi baja a klímámnak, full tele van gázzal mégse hűt... Konkrétan nem indul be a hűtőventillátorom, ami miatt nem dolgozik jó hatásfokkal a klíma. Ráadásul városban azt mondták ne is erőltessem a klímát így, mert simán eldurranhat a rendszer...
Nem értek a klímákhoz, ezt csak az alapján mondom amit a szerelő mondott nekem.
-
tresh
addikt
válasz gooool #43873 üzenetére
Ja félre ne értsd arra cserélsz amire és amikor szeretnél. Csak furcsállottam hogy rendbe rakod és utána eladod Nekem is 100szor volt már ilyen gondolta a fejembe a mostani kocsim kapcsán de már szinte hibátlan és bánta a gondolat hogy ha szeretek is szerelni miért voltam olyan hülye hogy a biztost bizonytalanra cserélem.
Amúgy a dci-hez jó tanácsként pár dolog ha elfogadod:
Vásárlás előtt:
- gyári diaggal megnézni az üzemanyagrendszert+ porlasztók állapotát
- minden elektromos cuccot ellenőrizz ha kell kétszer is
- két kártyája legyen meg+ ha gyári rádió akkor a kódja stb
- ha kinti az autó akkor nagy eséllyel vezeték az elektronikus szervizkönyvét tessék megnézni sokat lehet belőle okosodni
- többi a szokásosHazsnálat:
- szenny kutakra ne járj vele
- néha kis adalék
- 10.000 ként olaj+szűrő csere
- 30.000 üzemanyagszűrő csere
- ha részecske szűrős akkor havi legalább 1 szer meg kell kergetni. -
Doki16
addikt
válasz gooool #43905 üzenetére
Pont ellenkezoleg. Meg a szomszed utcaba is tempomattal megyek es sebesseghatar alatt. 120-al megyek vele palyan. A hatoson meg 85-90-el. Pillanatnyi mindig olyen 4 liter korul irja, de valahogy az atlag most 5.1. Tankolas utan nullaztam mult heten elmentem vele haza nem messze es vegig laza tempoban. Amikor megneztem a fogyit 5.7 volt. Na mondom fasza. Lovesem nincs mi baja van mostanaban. Amikor megvettem 2 eve lazan csinaltam vele 4-4.5 atlagokat. Most meg vert izzadok az 5-ert
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
diablo1984
veterán
válasz gooool #44059 üzenetére
a vezérlést nem nézegetni szokták, hanem vagy cserélni, vagy hanyagolni! rendesen szervizelt az autó, de ott voltál, mikor legutóbb vezérlést cseréltek rajta? mert mondani bármit lehet, a vezérmű szíjon nem feltétlenül látszik bármi is szakadás előtt.....ha meg már a szíjat lepattintjátok róla, hogy megnézzétek mennyire repedezett(mert megfeszítve minden egyenes, akkor már egy új szíjat érdemes rádobni, 5ezer ft nem a világ vége és a feszítőgörgőit is meg tudjátok forgatni rendesen.....
-
diablo1984
veterán
válasz gooool #44061 üzenetére
azt pontosan nem tudom, hogy a laguna2esbe mi az előírás, de a könyvében benne van! az én laguna1-esembe ez jár a könyve szerint és ez a legolcsóbb helyek egyike!
egy beírás az olajdokitól persze nem 2es lagunáról van szó, hanem 1esről...
mol kereső érdekes, hogy ugyanez az alapblokkos laguna 1-es váltójához 6 decivel több kell belőle, több olaj van a váltóban...
[ Szerkesztve ]
-
-
rob210
Topikgazda
válasz gooool #44233 üzenetére
Hát én csak azt tudom, mondani bármennyire is kecsegtető némelyik ár a megbÍzható minőségűt vedd, mert ezért szerelni a kocsit nagyon cumi.
Sokszor volt már, hogy fél év nem telt bele és megadta magát a kettős mert mondjuk ütve is volt rendesen, de azért fél év az fél év.Szóval nézd meg mit veszel.
Renault power
-
tresh
addikt
válasz gooool #44241 üzenetére
131 lovasat szerintem hanyagold, a DPF miatt csak szopórollerbe kerülhetsz, épp elég a sima dízel-faktor.
nincs azzal semmi baj hidd el nekem Jó pár éve van a családba 2 is egyik gyári 131le másik 140le körül és még egyszer se volt gond a dpf-el. Havi egy alkalommal meg kell kínálni pályán és ennyi. Ha van lehetőség 2.0 dci-t vegyen szerintem is
-
válasz gooool #44272 üzenetére
Szerintem gugli, aztán keresgélj.
Nem tudom, hogy melyik a tiéd, egy ilyet találtam: [link]
pl.: annyit megpróbálhatsz, ha van rajta "expert" gomb, hogy nyomod hosszan. Aztán asszem be kellene jöbnnie valami mélyebb menünek, ahol aktiválni lehet az "aux in" opciót. Ha ilyen nincs, akkor valószínűleg nem tudja a fej.
mod.: vagy nézd csak, itt van még egy okosság: [link]
carminat line in
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
válasz gooool #44424 üzenetére
Azért ne kapkodd el a dolgot.
Először is a nyomás kapcsoló is lehet szar.
Másodszor ha megnézed a kompresszor tárcsáját az két féle üzemmódban van, vagy együtt forog a belső és külső rész ez a zárt állapot amikor dolgozik a kompresszor, vagy csak a külső fele teker a belseje fixen áll ez a "szabadon" futó állás amikor nincs a kompresszor munkára bírva.
Ezt ha kapcsolod nézd meg változik-e, ha nem akkor csak egy kuplungot kell cserélni amit megúszhatsz 33ezres környékén.Renault power
-
Wyktor
csendes tag
-
nrbx
tag
válasz gooool #44584 üzenetére
Én is sok rosszat olvastam erről kocsiról, tartottam is tőle, mikor a szüleim vették 9 éve 100.000km-vel az órájában, hogy majd rendesen ráfáznak, de abszolút bevált a gép. A motorban eddig csak valami csövet (intercooler?) kellett cserélni. Most 260ezer körül van benne (+amit esetleg tekertek rajta). Remek utazó autó.
[ Szerkesztve ]
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Konteó topic
- Spórolós topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- PlayStation 5
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- Politika
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Melyik tápegységet vegyem?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest